BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: BMW teplý starty
No ja mam stejni problem akorat s 325TD, z roku
93.Byl bych velice rad kdyz mi to nekdo vysvetli.
Za studena to nastartuje po prvem otoceny ale pokud motor je zahrati je to na dil.Mozna ze je to podavacim cerpadlem,nebo tim ze vsechno je zahratej a proto po hadicih unika tlak??Dekuji za reseni. -
« Re: to kazan
Ani sem k Bychlimu nevolal, jelikož to číslo jsem si přečetl až před chvilkou a večer jsem sehnal ten chladič i s těma plastama přes celý to chladící monstrum za 3500. Moc vám díky. Doufám, že tu káru dneska rozhejbem.
BTW: S tím tel. seznamem to bylo teda ošklivý, takhle odhalit mou pohodlnost (o: -
« Re: BMW 318 TDS kombajn 1997
Taky jsem kdysi na mýho vysloužilce nemoh sehnat ňáký čidlo. Pak za něj na vrakáči chtěli slovy dva tisíce korun, šel jsem teda k Bychlovi přímo do BMW a stálo nový 251,- Možná by stálo za to zeptat se přímo kolik stojí originály. Protože třeba ten chladič co jsem koukal se v replice asi nedělá a těžko ho někde sehnat. Nebo tam zatím nabastlit ňákej jinej, nešel by tam třeba Peugeot 1,9TD? -
« BMW 318 TDS kombajn 1997
Ahoja, máme tuhle káru na dílně, je střelená na předek. Bohužel původní majitel "chytře" odstrojil a někam zahodil rozbitý díly a rozpojil elektriku.
Nemůžu nikde sehnat chladič turba intercooler. Nemáte někdo?! Spěchá to, tou károu totiž chcem jet na dovolenou )o: a bez tohodle krámu to nepojede. Chladiče vody, oleje i klimy máme, jen ten spodní pro turbo nemáme )o:. Taky chybí plastový kryt přes ty chladiče nahoře, jsou to dva díly jeden od předního rámu přes ten druhej co kreje vrrtuli a chladiče. Je to akutní, proto s tím prudím i tady.
Druhá potíž je v tom, že kára po nastartování po pár sekundách odpojí cívku nebo co a motor zhasne, jako by se zapnul imobilizér nebo tak )o: Zná někdo tenhle problém?
Kdyby cokoliv, pište klidně i na mail kazan@vlnap.cz -
« Re: Nazdárek
Čistě náhodou mám zrovna jedny volný, z máminýho Bavora, pořídil jsem jí teď R390 = 15,5". Chtěl bys je obutý nebo nahatý? Jsou to ty originál, který se na tyhle Bavory dávaly - cca 20 paprsků, jsou naprosto rovný (neházej), cena za nahatý 2.500,- Napiš kdyžtak na: zadek524@seznam.cz. -
« Re: Nazdárek
Jo jezdí pořád stejně a to od Té doby zestárnul o 20tis. km. Akorát do něj dolejvám vše potřebný a jezdím. Kupodivu se trochu zmenšila spotřeba - průměrně 9,1l/100km. Ještě jsem nenašel důvod, proč měnit. Jediné co se změnilo je lak - zase mi nějakej militantní důchodce bacil do plechu holí a tou mačkou (v zimě) na konci hole poškrábal dveře. Holt bydlím v baráku, kde je to spíš jak na LDN. Se těšim jak jim v zimě poleju chodník vodou:-))) Čistě náhodou - nevěděl bys o hliníkáčích 14" za rozumnej peníz? -
« Re: Kúpa BMW
Zkorodované kapoty a ostatní části nejsou vinou špatnýho auta, ale svědčí o tom, že už asi auto bylo v minulosti bouráno a ty ohnilý části jsou po výměně nebo byly vyklepávány... a byla na nich provedená špatná antikorozní ochrana nebo nekvalitní lak. Neházej 524td do starýho železa, když kápneš na dobrej kus, budeš spokojenej, ale je to riskantní. Nebo můžeš zkusit starou 524td, ty jsou dobrý, celkem jsem jich měl už 13, tak je znám. Model E34 jsem už taky měl - dokud mi ho neukradli a když se tam podělá elektronika, snadno se to vyřeší zjednodušením, dá se tam mechanický vstřikovací čerpadlo ze starýho modelu a jede se dál, už jsem to viděl mockrát. Co jsem prodával díly z rozebranejch aut, tak si nekupoval ode mě čerpadlo nikdo, kdo měl taky starýho, ale brali si ho na opravu jako záměnu za ten elektronickej vehikl.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
!!!!!