BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
"-- skrytý --" 17.01.02 21:53
« Re: kličky, páčky atp.
No možné je všechno - je to sice divné, když je 185 normovaná postava, ale je. Já jsem se zase prozměnu pohodlně vešel vždy akorát do japonských a severských a tím to hasne - u všech ostatních mám buď blbě volant nebo pedály nebo sedačku atp. Ale třeba nová RAVka má taky sedačku hejbací celou, ale jinak - zadek ti jde dolů i s opěradlem a "podkoleník se zdvihá, takže se celá vlastně jakoby natáčí. A tam mi to nevadí - to kvůli těm kolenům, mě je totiž bederní opěrka putna :o). -
« Re: kličky, páčky atp.
Do těch 185 mám celkem daleko, ale bederní opěrky mi v autech kde byly a ve kterých jsem jezdil (vlastně jenom německé) vždycky vyhovovaly. A u všech aut šlo výškové nastavovat jenom celou sedačku.
A s Baworáky jsem neměl problémy ani když neměly nastavitelný volant. V těch novějších si už najdu polohu okamžitě.
Jestli nebude problém právě v tom, že jsi moc vysoký :-)). -
"-- skrytý --" 15.01.02 19:47
« Re: kličky, páčky atp.
Tak to potom jo - ale máš tedy zřejmě postavu, která odpovídá "oskarům" - tedy cca 185cm vysoký, že? Ale takovému 165 to už může vadit, když má bederní opěrku na lopatkách :o)
Já mám sice taky těch 185, ale sedačku na výšku si nastavuji co nejníž, abych měl také podložené koleno a mohl sedět blíž u volantu - což mi právě u toho BMW nešlo, takže jsem měl koleno pořád ve vzduchu a z toho mě bolí noha. -
"-- skrytý --" 14.01.02 21:55
« Re: kličky, páčky atp.
Mám pocit, že výšku sedadla si většina lidí nastavuje podle své výšky. Takže, pokud si rozumíme, když budu hýbat na výšku jen sedákem a ne i opěradlem, tak se mi bude měnit i vzdálenost mezi sedákem a bederní opěrkou - vyšší člověk jí bude chtít mít jinde než za zadkem, že? :o) Což pohyb celou sedačkou nezaručí. -
« Re: kličky, páčky atp.
Ono výškové nastavení sedadla je u normálních aut vždycky i s opěradlem. Dalším doplnkem je pak nastavení sklonu sedáku (jde regulovat přední část samostatně). Když zvedneš jenom zadek bez opěradla, tak budeš mít bederní opěrku pomalu až v p.... .
-
"-- skrytý --" 11.01.02 16:06
« Re: kličky, páčky atp.
a ještě: s tím sedákem - totiž když jsem se nastavil tak, abych měl přiměřeně pedály a slušně dosáhl na volant, tak jsem měl kolena moc nad sedákem a pak by mě bolela noha. Tudíž jsem chtěl zadek níž, abych měl kolena na sedáku. Proto je blbost, když se s tebou hýbe celá sedačka - to zas tak zapotřebí není. Asi nikdy neviděli Recara... -
« Re: kličky, páčky atp.
Blbost by snad byla, kdyby se hýbal jenom sedák (podzadník). Problémy se spojkou, řazením a nalezením vhodné polohy jsem se u toho auta nezaznamenal.
Nutí tě nekdo abys to kupovat? Klidně si zůstan u škodovky. Mě teda bohatě stačily ty tři roky, co jsem ji měl - nikdy více!!
"BMW není auto, BMW je životní styl" -
"-- skrytý --" 09.01.02 19:44
« kličky, páčky atp.
Byl jsem se podívat na nová BMW v AuTecu na Lužinách. A byl jsem z nich upřímně zklamán - nenašel jsem nikde žádný popisovaný luxus. I oktávie má kovové kličky u dveří (kdyby jim u těch BMW aspoň zabrousili dělící rovinu..) a z lehkého plastu (jako kličky) hlavice řadící páky?... A naprostý chaos v čudlících na přístrojové desce. A že ani M5tka nemá elektricky stavitelnou sedačku a že posunutí nahoru a dolů hýbe celou sedačkou a ne jen "podzadníkem"? A že mají tak zatraceně dlouhou spojku? A řazení že jde skoro jako ve Feldě? A že když si nastavím sedačku pohodlně pro nohy, tak nedosáhnu na volant (u M5tky hýbací jen nahoru a dolů)? Nebo neuvidím z okna?
A na závěr: málem jsem se rozesmál, když jakýsi technik přivezl vrátit cca 8 let starou 5xx nějakému spoluobčanovi z bambusových luhů a hájů a sdělil mu, že to "prsk" ve výfuku je jenom to, že je jeden ze šesti válců unavený a tak už tak tu směs nestlačí a ta tedy neshoří a že s tím není třeba nic dělat... Vyhodit ho a nakopat. Takovéhle diletanty si přeci nemůže dovolit BMW zaměstnávat. Nebo už jen přežívá z dřívějšího "image" značky? -
« Re: Rezerva paliva
Stává se to. Teda mě ještě nikdy, ale už jsem slyšel snad ze všech stran, že se má tankovat už když klesne hladina v nádrži pod půlku.Upřímně řečeno mi to nedává moc smysl, protože komory jsou přece spojeny u dna a tudíž dokud nemám na dně, nemůže mě takový problém zaskočit. Napadají mě jedině nečistoty v propojce mezi komorami. Fundovaný odborník nicméně může mít jiný názor, případně smysluplné vysvětlení. -
« Rezerva paliva
Zdravim, mam BMW 235 TDS (r.v. 95) a parkrat se mi stalo, ze mi za jizdy zhasl motor => docela osklivy! Po par telefonech jsem zjistil, ze by to snad mohlo byt nedostatkem paliva, coz se mi nezdalo, protoze jsem mel tak 15 l nafty, jeste nesvitilo ani hladovy oko. V Synotu ve Zline mi rekli, ze si mam pri nalit plnou. Nezdalo se mi to, ale nakonec to byl ten problem, proc mi auto chciplo. Prej je to normalni, ze se z jedne komory v nadrzi palivo sem tam nepreleje do druhe, ze ktere se nasosava. Mel jste nekdo taky takovej problem a da se to nak vyresit? Diky -
« Re: BMW teplý starty
S mým 325 TD mám podobnej problém. Teplý starty jsou otázkou 2 - 5 sekund, ale to je maximum. Ale vždycky napoprvé. Asi je to vlastnost teplýho motoru, to se dá akceptovat, protože se tu tenhle problém skutečně objevil víckrát.
Většinou mi pomůže trik z doby šajzovky - při startu stát na plynu tak z 1/3. Pak to naskočí na jedno brnknutí.
Pokud ti ale auto startuje třeba až napotřetí, dej ho do servisu. To není normální a zvlášť u BMW!