BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
"-- skrytý --" 20.01.02 12:55
« Re: kličky, páčky atp.
Podle mě by se taky zvyšovat nemusela - pro ty automobilky je to pakatel, ale když oni všechno zabalí do takových těch marketingových nesmyslů, proč to nejde nebo proč to musí udělat jinak, že z toho má člověk hlavu jak meloun a radši se s nima o tom nebaví. Ale je fakt, že ty luxusnější auta by si to za ty prachy zasloužili. -
« Re: kličky, páčky atp.
Taky by to nemuselo být zrovna RECARO :-). A podle mě by to ani dražší být nemuselo (nebo jenom trochu). Sedadla co se dnes dělají bez nastavování mají konstrukci stejnou jako ty s nastavováním, akorát tam chybí nějaké ty díly.
Kdyby se sedadla s nastavováním dělala pro víc automobilek ve velkém (jako třeba klima, ABS, ..), tak by se cena zvyšovat nemusela. -
"-- skrytý --" 19.01.02 14:06
« Re: kličky, páčky atp.
Tak to je právě to, co mi vyhovuje - protože můžu mít to koleno podložené sedačkou :o) Prostě jsme každý jiný a nikdy se nedá vyhovět všem. Podle mě by měla každá automobilka nabízet alespoň tři typy nastavovacích sedaček, aby si každý vybral (a nemyslím tím typy bez možnosti nastavování, manuální, elektrické :o)) -
"-- skrytý --" 17.01.02 21:53
« Re: kličky, páčky atp.
No možné je všechno - je to sice divné, když je 185 normovaná postava, ale je. Já jsem se zase prozměnu pohodlně vešel vždy akorát do japonských a severských a tím to hasne - u všech ostatních mám buď blbě volant nebo pedály nebo sedačku atp. Ale třeba nová RAVka má taky sedačku hejbací celou, ale jinak - zadek ti jde dolů i s opěradlem a "podkoleník se zdvihá, takže se celá vlastně jakoby natáčí. A tam mi to nevadí - to kvůli těm kolenům, mě je totiž bederní opěrka putna :o). -
« Re: kličky, páčky atp.
Do těch 185 mám celkem daleko, ale bederní opěrky mi v autech kde byly a ve kterých jsem jezdil (vlastně jenom německé) vždycky vyhovovaly. A u všech aut šlo výškové nastavovat jenom celou sedačku.
A s Baworáky jsem neměl problémy ani když neměly nastavitelný volant. V těch novějších si už najdu polohu okamžitě.
Jestli nebude problém právě v tom, že jsi moc vysoký :-)). -
"-- skrytý --" 15.01.02 19:47
« Re: kličky, páčky atp.
Tak to potom jo - ale máš tedy zřejmě postavu, která odpovídá "oskarům" - tedy cca 185cm vysoký, že? Ale takovému 165 to už může vadit, když má bederní opěrku na lopatkách :o)
Já mám sice taky těch 185, ale sedačku na výšku si nastavuji co nejníž, abych měl také podložené koleno a mohl sedět blíž u volantu - což mi právě u toho BMW nešlo, takže jsem měl koleno pořád ve vzduchu a z toho mě bolí noha. -
"-- skrytý --" 14.01.02 21:55
« Re: kličky, páčky atp.
Mám pocit, že výšku sedadla si většina lidí nastavuje podle své výšky. Takže, pokud si rozumíme, když budu hýbat na výšku jen sedákem a ne i opěradlem, tak se mi bude měnit i vzdálenost mezi sedákem a bederní opěrkou - vyšší člověk jí bude chtít mít jinde než za zadkem, že? :o) Což pohyb celou sedačkou nezaručí. -
« Re: kličky, páčky atp.
Ono výškové nastavení sedadla je u normálních aut vždycky i s opěradlem. Dalším doplnkem je pak nastavení sklonu sedáku (jde regulovat přední část samostatně). Když zvedneš jenom zadek bez opěradla, tak budeš mít bederní opěrku pomalu až v p.... .
-
"-- skrytý --" 11.01.02 16:06
« Re: kličky, páčky atp.
a ještě: s tím sedákem - totiž když jsem se nastavil tak, abych měl přiměřeně pedály a slušně dosáhl na volant, tak jsem měl kolena moc nad sedákem a pak by mě bolela noha. Tudíž jsem chtěl zadek níž, abych měl kolena na sedáku. Proto je blbost, když se s tebou hýbe celá sedačka - to zas tak zapotřebí není. Asi nikdy neviděli Recara... -
« Re: kličky, páčky atp.
Blbost by snad byla, kdyby se hýbal jenom sedák (podzadník). Problémy se spojkou, řazením a nalezením vhodné polohy jsem se u toho auta nezaznamenal.
Nutí tě nekdo abys to kupovat? Klidně si zůstan u škodovky. Mě teda bohatě stačily ty tři roky, co jsem ji měl - nikdy více!!
"BMW není auto, BMW je životní styl" -
"-- skrytý --" 09.01.02 19:44
« kličky, páčky atp.
Byl jsem se podívat na nová BMW v AuTecu na Lužinách. A byl jsem z nich upřímně zklamán - nenašel jsem nikde žádný popisovaný luxus. I oktávie má kovové kličky u dveří (kdyby jim u těch BMW aspoň zabrousili dělící rovinu..) a z lehkého plastu (jako kličky) hlavice řadící páky?... A naprostý chaos v čudlících na přístrojové desce. A že ani M5tka nemá elektricky stavitelnou sedačku a že posunutí nahoru a dolů hýbe celou sedačkou a ne jen "podzadníkem"? A že mají tak zatraceně dlouhou spojku? A řazení že jde skoro jako ve Feldě? A že když si nastavím sedačku pohodlně pro nohy, tak nedosáhnu na volant (u M5tky hýbací jen nahoru a dolů)? Nebo neuvidím z okna?
A na závěr: málem jsem se rozesmál, když jakýsi technik přivezl vrátit cca 8 let starou 5xx nějakému spoluobčanovi z bambusových luhů a hájů a sdělil mu, že to "prsk" ve výfuku je jenom to, že je jeden ze šesti válců unavený a tak už tak tu směs nestlačí a ta tedy neshoří a že s tím není třeba nic dělat... Vyhodit ho a nakopat. Takovéhle diletanty si přeci nemůže dovolit BMW zaměstnávat. Nebo už jen přežívá z dřívějšího "image" značky?