BMW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW

  • 00 Reagovat !

    foto

    11.04.02  16:07

    « Bez nadpisu

    Co si kdo myslíte o ceně : BMW 325 TDS r.v. 1995,najeto - 110 000 km. Více na [odkaz] auto vypadá dost slušně viděl jsem ho na vlastní bulvy )Neslyšel jste někdo něco někde o této firmě ? (dobrého či špatného )?? Dík za odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.02  14:29

    « Re: otazka

    tak tak, v sedme kdyz se s tim zastudena a obecne nedelaj psi kusy tak to prezije cely auto, to je motor z doby co se delali jeste poradny auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.02  12:57

    « Re: otazka

    Výbornej motor. Když se nevytáčí za studena a fungujou všechny prvky ve stříkačce Motronic (je to takový zajímavý lego pro velký kluky, viz www.unixnerd.demon.co.uk/motronic.html ) je to čirá radost. Je nadupanej, jde tiše, kultivovaně a rychle na věc, navíc má perfektní krouťák odspodu a kroucený zatáčky v patrovým parkovišti člověk vyjede snad i na čtyřku kdyby ho člověk chtěl dusit :o) Všude, kde jsem s normálním autem zvyklej dát dvojku, tady "zatrojčím" a suverénně jedu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.02  10:40

    « Re: otazka

    ja mam tuhle M30ku v E32 (735) ma nalitano 250t a je jak kdyby vyjela z fabriky.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.02  11:48

    « Re: otazka

    to behave: Podle mého názoru je to jednoznačně 535i neboli řadový šestiválec třiapůllitr 220 HP (vnitřní označení motoru M30). Do města se příliš nehodí, ale kdo jezdí dálku, umí se s tímhle motorem v pohodě vejít do nějakých 10 - 11 litrů a je to opravdu letadlo. Dělal se ale jen do 1993, pak nastoupily osmiválcové motory a šestiválec už jen do objemu 2.8 litru. Jestli myslíš nejvýkonnější, tak je to samozřejmě M5, ale díky celkem speciálním dílům vyjde údržba podstatně dráž. 5-er E34 je v podstatě na dnešní poměry nejlepší "obyčejné auto". Dá se sehnat do 100 tis., je pohodlná, spolehlivá, má perfektní jízdní vlastnosti a to, že motory žerou, je jenom pověra ze starých časů. Já jsem ji nechtěl jenom proto, že ji má každej vocas, tak jsem si koupil vzácné kupátko 635CSi, mimochodem s tím samým motorem. Když si vezmete třílitrový Opel ze stejného roku, bude na tom vždycky o 3 litry hůře.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.02  20:59

    « otazka

    cus lidi,co je nej motor v 5ce e34?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.02  16:05

    « Re: BMW 320i - help

    Jsem úplně přehlíd, že si mi odpověděl. Díky... vyřídil jsem mu to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  19:47

    « Re: BMW 320i - help

    Šestiválcový dvoulitr je těžší než čtyřválcová osmnáctka, a tak přestože má větší výkon, vychází to skoro na stejně. S tím, že 318is (140PS) jede líp. Když měnili chladič, tak buď muselo bejt nalítáno hrozně km (taxi či co?) nebo to prostě bylo bořený. To na druhou stranu příliš nevadí, pokud to není blbě opravený nebo nejsou v * nosníky. Od dvoulitru nečekej žádný zázraky, dobře jedou až dvaapůlky a výš, pak je to teprve BMW jak má být. Navíc dvoulitr aby trochu jel, musíš děsně honit a spotřebou všichni, kdo to mohou porovnat na tom byli s dvaapůllitrem stejně! Jestli jsou orezlé švy na kastli úplně zespodu či místo pro hever, nepřikládal bych tomu nějakou zvláštní váhu, to je normální na jedenáctiletým+ autě. Spíš bych se ptal na e36.cz někoho, kdo s tím má zkušenosti. Já mám jiné BMW, takže nemohu sloužit, ale něco tyhle stroje společnýho mají. Můj názor nakonec je takový, že pořádné bytelné stroje a polykače kilometrů jsou až pětková řada a výš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  10:20

    « BMW 320i - help

    Čaute kámoš kupuje káru a chce poradit:

    BMW 320i 24ventilů 6válec rv 1991
    motor měněný v 97 na tom najeté 140 tis. km. výbava jen palubní počítač, klima a centrál. jinak nic. žere to tak 8,5 průměr a město asi 10. Proč
    měnili motor to nevím, ale měnili i palivové čerpadlo a chladič,
    přední čepy a výfuk. Ale prej je to nebouraný tak nevím. chce za
    to 130 tis. kč. Včera sem v tom seděl a projel
    to. Nezdálo se mi, že by to mělo pořádný zátah ale
    nebylo to kde testnout. Jo a řidičova sedačka je trochu porvaná
    ale prej může mít za 2 litry druhou z totálky. Nevím zda do toho
    jít. Na spodu kastel u dveří, prahů a jak se vkládá hever drobná
    koroze.
    Co tomu říkáte? Pomůžou vám fotky? Nějaký by byly. Je tenhle motor vydařenej? Kolik má vůbec koní? A co cena? Je to akorát? Co na na těchhle nádherách odchází?
    Díky KaZaN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  18:58

    « Re: Vana

    Zkus se podívat na www.e36.cz , nebo www.e30.cz Někde na fóru se to tam probíralo. Nebo se tam poptej :-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.02  23:28

    « mini cooper

    Cau BMWaci. Videl jsem na Karlaku v praze novy Mini Cooper, cerna barva, bila strecha, na nove ceske SPZetce prodejce Au-Tec BMW. Ale jinde o tom neni ani sluvko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.02  21:47

    « otazecka

    Zdravim poradte mi nekdo jak poznat u bava stav motoru.Slysel jsem o nejakych metodach se sundavanim vicka od oleje atd..rad bych take neco o dieselech jak je poznat a tak s deckem nemam zkusenost.Chci e34 nejspis 3,5i nebo 2,5tds.Dikes.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  14:36

    « Vana

    Dobrý den přátelé podařilo se mi vlítnout na chodník a utrhla se mi vana což by nebylo až tak zlý, bohužel se mi urvalo i kus bloku motoru velikosti krabičky od sirek a nevim si rady. Rad bych si to opravil sám, ale v chytrý knížce sem se dočet že by se měl nadzvednout motor. Taky sem si myslel, že to pude nějak slepit, ale všichni mi zatim řekli(žádnýho odborníka sem se ještě neptal), že se to dá jedině svařit hliníkem. Taky mě napadlo, že možná je mezi blokem a vanou nějakej mezikus(mam 318 M40), to by mi dost ulehčilo, ale ještě sem se na to nedíval. Vatu sice nemám, ale zatim to vypadá, že si karku povezu do servisu, tak bych potřeboval kontakt na nákej, kde to dělaj. Díky za jakoukoliv radu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.01.02  19:15

    « Angels Eyes

    Čauvec, mám E34. Někde jsem četl že se dají dokoupit i pro můj model takzvané "Andělské oči".
    Přední světlomety jak ma E39 po face-liftu. Seženu je někde u nás v "CZ", nebo je v "D".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.02  12:55

    « Re: kličky, páčky atp.

    Podle mě by se taky zvyšovat nemusela - pro ty automobilky je to pakatel, ale když oni všechno zabalí do takových těch marketingových nesmyslů, proč to nejde nebo proč to musí udělat jinak, že z toho má člověk hlavu jak meloun a radši se s nima o tom nebaví. Ale je fakt, že ty luxusnější auta by si to za ty prachy zasloužili.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  00:00

    « Re: kličky, páčky atp.

    Taky by to nemuselo být zrovna RECARO :-). A podle mě by to ani dražší být nemuselo (nebo jenom trochu). Sedadla co se dnes dělají bez nastavování mají konstrukci stejnou jako ty s nastavováním, akorát tam chybí nějaké ty díly.


    Kdyby se sedadla s nastavováním dělala pro víc automobilek ve velkém (jako třeba klima, ABS, ..), tak by se cena zvyšovat nemusela.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.02  19:59

    « Re: kličky, páčky atp.

    To jo, ale kdo by jí platil :o) Recaro jí dělá - má nastavitelné snad i vzory látky :o), jenže stojí asi 5000 DM...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.02  17:51

    « Re: kličky, páčky atp.

    Myslím, že by to vyřešila i jedna sedačka:



    1) Celkové nastavení výšky sedadla

    2) Nastavení sedáku v předu

    3) Nastavení výšky sedáku vzadu


    Tím by každý našel svoji polohu, protož by se tím dalo nastavit prakticky všechno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.02  14:06

    « Re: kličky, páčky atp.

    Tak to je právě to, co mi vyhovuje - protože můžu mít to koleno podložené sedačkou :o) Prostě jsme každý jiný a nikdy se nedá vyhovět všem. Podle mě by měla každá automobilka nabízet alespoň tři typy nastavovacích sedaček, aby si každý vybral (a nemyslím tím typy bez možnosti nastavování, manuální, elektrické :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  18:12

    « Re: kličky, páčky atp.

    Tak jak to popisuješ u té RAVky, tak to mi vadí. Nemám rád, když se změna výšky sedáku kombinuje ještě se změnou jeho sklonu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…