BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Oprava hotova, Cabrio
to ks: Pětka je celkem nudná, ale je to první pořádnej polykač kilometrů, stará trojka mi připadá dobrá akorát na machrování do města. Je to motokára, ale na cestování je fakt lepší 5+. Pětka E34 je i pro mě nudná (miluju dvoudvířka) a pětka E28 to je úplněj žigul. Já bych asi nic jinýho než šesťuli nechtěl a spíš jsem pomýšlel na ameriku. Jenže ta mi ulítla a prof ji prodal dřív, než jsem měl peňouzky na kupě. Ještě teď mě to občas zamrzí, i když vím, že mi v garáži stojí nejhezčí evropský auto v týhle cenový relaci (alespoň pro mě je to tak). -
« Oprava hotova, Cabrio
Dneska jsem dodělal termostat do mojí 635CSi a příští tejden už přijdou na dobírku ty papíry. Pak jenom pojistka a hurá! Jinak po výměně termostatu je to úplně jinej motor. Jde hladce a rychle do otáček, volnoběh ledově klidný, teplota skálopevně na čtvrtý čárce za modrou. Nekouří, nežere 17, ale 12 a vůbec z toho mám velkou radost.
Dneska za mnou byl jeden známoš a přivezl 320i Cabrio. Tmavomodrá metalíza, fakt pěknej kousek. Akorát má pryč koník na vačce a práská to jak helikoptéra. Tohle auto má skvěle nadčasový tvary, fakt radost pokoukat. Ještě za třicet let, kdy po leckterým autě ani neštěkne pes, se mi bude tohle auto líbit.
Tak zdar bavoráci. _RB_ -
« Re:
Ahoj
Kamos se absolutne zblaznil do vyse uvedeneho typu automobilu. Mohli byste poradit :
1. Zda se da sehnat tento vuz v solidnim stavu od r.v. 1995 do 300KKc ?
2. Jaky je tento sestivalec (asi nebude tak spatny,ze:-) )? Ma nejake neduhy ?
3. Jaky je na nej mozny udelat tuning ?
Za kamose predem dekuji za Vase odpovedi Waters. -
« Re:
Není to zrovna málo. Má to servisní knížku, bylo to koupené u nás? Na ty roky to má celkem málo najeté a pokud to není doložené tou serviskou, tak to určitě nebude pravda. Z fotky to nejde moc poznat, ale vypadá to, že to má ledvinky, které se montovaly do 94. Zjisti si posledních 7 čísel VIN a na www.bmw.cz je "vyhledávání podle VIN" - vypíše to pár základních údajů, mj. i rok výroby.
Pokud by to mělo všechny papíry a kilometry odpovídaly, tak by to ale nemuselo být zas tak špatné. -
« Re: otazka
Výbornej motor. Když se nevytáčí za studena a fungujou všechny prvky ve stříkačce Motronic (je to takový zajímavý lego pro velký kluky, viz www.unixnerd.demon.co.uk/motronic.html ) je to čirá radost. Je nadupanej, jde tiše, kultivovaně a rychle na věc, navíc má perfektní krouťák odspodu a kroucený zatáčky v patrovým parkovišti člověk vyjede snad i na čtyřku kdyby ho člověk chtěl dusit :o) Všude, kde jsem s normálním autem zvyklej dát dvojku, tady "zatrojčím" a suverénně jedu. -
« Re: otazka
to behave: Podle mého názoru je to jednoznačně 535i neboli řadový šestiválec třiapůllitr 220 HP (vnitřní označení motoru M30). Do města se příliš nehodí, ale kdo jezdí dálku, umí se s tímhle motorem v pohodě vejít do nějakých 10 - 11 litrů a je to opravdu letadlo. Dělal se ale jen do 1993, pak nastoupily osmiválcové motory a šestiválec už jen do objemu 2.8 litru. Jestli myslíš nejvýkonnější, tak je to samozřejmě M5, ale díky celkem speciálním dílům vyjde údržba podstatně dráž. 5-er E34 je v podstatě na dnešní poměry nejlepší "obyčejné auto". Dá se sehnat do 100 tis., je pohodlná, spolehlivá, má perfektní jízdní vlastnosti a to, že motory žerou, je jenom pověra ze starých časů. Já jsem ji nechtěl jenom proto, že ji má každej vocas, tak jsem si koupil vzácné kupátko 635CSi, mimochodem s tím samým motorem. Když si vezmete třílitrový Opel ze stejného roku, bude na tom vždycky o 3 litry hůře. -
« Re: BMW 320i - help
Šestiválcový dvoulitr je těžší než čtyřválcová osmnáctka, a tak přestože má větší výkon, vychází to skoro na stejně. S tím, že 318is (140PS) jede líp. Když měnili chladič, tak buď muselo bejt nalítáno hrozně km (taxi či co?) nebo to prostě bylo bořený. To na druhou stranu příliš nevadí, pokud to není blbě opravený nebo nejsou v * nosníky. Od dvoulitru nečekej žádný zázraky, dobře jedou až dvaapůlky a výš, pak je to teprve BMW jak má být. Navíc dvoulitr aby trochu jel, musíš děsně honit a spotřebou všichni, kdo to mohou porovnat na tom byli s dvaapůllitrem stejně! Jestli jsou orezlé švy na kastli úplně zespodu či místo pro hever, nepřikládal bych tomu nějakou zvláštní váhu, to je normální na jedenáctiletým+ autě. Spíš bych se ptal na e36.cz někoho, kdo s tím má zkušenosti. Já mám jiné BMW, takže nemohu sloužit, ale něco tyhle stroje společnýho mají. Můj názor nakonec je takový, že pořádné bytelné stroje a polykače kilometrů jsou až pětková řada a výš. -
« BMW 320i - help
Čaute kámoš kupuje káru a chce poradit:
BMW 320i 24ventilů 6válec rv 1991
motor měněný v 97 na tom najeté 140 tis. km. výbava jen palubní počítač, klima a centrál. jinak nic. žere to tak 8,5 průměr a město asi 10. Proč
měnili motor to nevím, ale měnili i palivové čerpadlo a chladič,
přední čepy a výfuk. Ale prej je to nebouraný tak nevím. chce za
to 130 tis. kč. Včera sem v tom seděl a projel
to. Nezdálo se mi, že by to mělo pořádný zátah ale
nebylo to kde testnout. Jo a řidičova sedačka je trochu porvaná
ale prej může mít za 2 litry druhou z totálky. Nevím zda do toho
jít. Na spodu kastel u dveří, prahů a jak se vkládá hever drobná
koroze.
Co tomu říkáte? Pomůžou vám fotky? Nějaký by byly. Je tenhle motor vydařenej? Kolik má vůbec koní? A co cena? Je to akorát? Co na na těchhle nádherách odchází?
Díky KaZaN -
« Vana
Dobrý den přátelé podařilo se mi vlítnout na chodník a utrhla se mi vana což by nebylo až tak zlý, bohužel se mi urvalo i kus bloku motoru velikosti krabičky od sirek a nevim si rady. Rad bych si to opravil sám, ale v chytrý knížce sem se dočet že by se měl nadzvednout motor. Taky sem si myslel, že to pude nějak slepit, ale všichni mi zatim řekli(žádnýho odborníka sem se ještě neptal), že se to dá jedině svařit hliníkem. Taky mě napadlo, že možná je mezi blokem a vanou nějakej mezikus(mam 318 M40), to by mi dost ulehčilo, ale ještě sem se na to nedíval. Vatu sice nemám, ale zatim to vypadá, že si karku povezu do servisu, tak bych potřeboval kontakt na nákej, kde to dělaj. Díky za jakoukoliv radu!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!