BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Keyser_sozemu:)
Ahoj, překlep jsem se pravej zadek. Jinak je ok. Nastesti dvere jsou v poradku, staci no v uvozovkach koupi pr.pr.svetlo+pr.pr.blinkr bily+pr.pr.mlhovku+pr.pr.blatnik+pr.zad.… no to by stačilo. No a jeste vsechno laknout, tzn. blatniky, narazniky, masku. Světlo je ok, mozna by stačilo vyměnit jen skličko Hella, ale je utrzený s těch plast. držáků.
Pokud mas nejaky napad, napis mi prosim na e-mail: lothar.fcb@centrum.cz tve tel. spojeni a ja ti brnknu a uvidime:) -
« Na co uhrát nehodu?
Kluci,mám dost blbý pocit. Vcera jsem byl v Brne na BVV a cestou zpet jsem vykotil mého Compactka do svodidel, byla to má chyba jel jsem 120 km/h a kdybych nezacal brzdit byl bych na druhé strane dvouproudovky, ta zatáčka se dá podle mého projet s plynem tak max. 80km/h. Dup jsem na brzdy a snazil se auto stabilizovat, bohuzel jsem chytl pravým předkem o svodidla, následně i levým zadkem. Vystoupil jsem z auta a zjistil, že to není zas taková hrůza a jel dál. Ale co teď?
Máte někdo nějaké zkušenosti. Pojistku havarijní nemám. Máte nějaký tip či zkuišenosti? Dík -
« Re: Re:
co ti budu povidat, u nas v praze taxikari taky tuni, vcera jsem jel za exotem, koktavka 1.6 kombi nebo co to bylo za motor, vepredu ty klasicky * pres svetla co to auto totalne zhnusi a tak. Okapova roura misto vejfuku. Hm mne ty dva bavoracky vyhovujou, akorat mam uhnilej nastup do koncovyho dilu, nechce se mi ted rvat desitku do auta tak to ma takovej hutnejsi zvuk, * je ze v ty sedme to neni slyset ale vubec :) -
« Re:
to KS: Tak takovýhle oktávky mají u nás v Budějcích jenom taxikáři. Je to velká legrace, ale u nás v Budějcích jezdí taxikáři-tůneři :o) a nejradši s modrou oktávkou a stříbrnejma spojlerama, vypadá to jak těsně před stříkáním po bouračce. Nikdo jinej tu oktávky neladí, jsou to střepy s krátkým rozvorem, tlustou * a náhonem špatných kol :-D
S výfukem to není tak zlý, jsou opravdu dobře řešená potrubí, která dají vědět okolnímu světu basovějším tónem, co se ve Tvém motoru skrývá, ale uvnitř nevíš o ničem. Navíc jsou varianty výkonových (!!!) výfuků, které ztišují zevnitř i zvenku! Na silným autě nevypadá ani velká koncovka tak hrůzně (i když přímo ty okapový roury a ještě ohnutý nahoru že prší až na ventily nemusím), ale když vidím Peugeot 106 s jeho 13" kolečkama na třech šroubech a vzadu rouru jak od *, tak se mi kroutí huba do úsměvu :o)
BMW jsou IMO už z továrny krásná auta a když mají k tomu ještě tovární úpravu (teď letí třeba decentní M-Paket na pětkovou řadu), není na nich naprosto co upravovat, už to jde prakticky jen zkazit. Jsou výjimky, ale je jich jako šafránu. IMO občas dokázali zkazit design i takoví mistři jako Alpina a to jsou ti nejlepší z nejlepších. -
« Re: Oprava hotova, Cabrio
jo tak v tom ti rozumim.
nez jsem presel na bawora tak jsem mel scorpio cosworth, decentni plasty ze sady ford RS co se na to dali ve fabrice a original ford 16" kola. Bohuzel ti golfovi kaspari se schazej , schazeli na OMV kde jsem vedle bydlel. Kdyz vynecham to ze s tema dvoulitrama nebo co to meli se mnou chteli zavodit :-) tak mne dycky bavily jejich dobre mirene rady ala : nech si snizit podvozek a tvrdsi pera. Moje odpoved, uz je z tovarny dost nizko, podvozek to ma original ze soutezni sierry cosworth takze nakejma zasahama do toho bych tomu asi moc nepridal. nebo dej si tam poradnou koncovku na vejfuk, odpoved a to mam za jizdy poslouchat jeste kraval ? rady typu dodelat dalsi kridla, napisy a pruduchy jsem prechazel s usmevem :) -
« Re: Oprava hotova, Cabrio
to KS: Mě se Golf kdysi moc moc líbíval, ale právě takovíhle to zprofanovali a zesrali, takže teď se do něj neposadím dokud mě nezačnou brát kravský řetězy kolem krku :o)
Šestka je krásná, ale uznávám FUNKČNÍ tuning skrze KN filtr, Laděné výfukové potrubí, nižší a tvrdší pružiny a tlumiče (Eibach, H&R, Koni), změna kol (BBS RC 17" jsou na ní krásný gut!), ale olepování plastama je hnus fialovej! To samý platí o vyřezávání rádoby funkčních průduchů.
Čestná výjimka platí pro jednu 635CSi, která byla k vidění v Brně na podzim. Měla za předními koly ten výdech z blatníku alá Z8 (žraločí žábry) a opravdu to vypadalo velmi dobře (jako kdyby to tak designér Paul Bracq chtěl) a navíc to mělo funkci odvádění horkého vzduchu z motorového prostoru.
Při každém zásahu do karoserie je třeba dlouho přemýšlet, jestli to vůbec má smysl, bude to k něčemu vypadat a hlavně sloužit. Myslím ale, že o tom tihleti "tůneři" moc nepřemýšlí. Golf se přitáhne z Rakous za pět tisíc šilinků a pak se na něj dá klidně dopředu lopata a do kufru zapíchnout vidle, to je přece jedno :o) aneb křídlo je moderní, stojí dost peněz, navíc ale umí perfektně zhoršit aerodynamiku a auto s ním vypadá jak polička pod počítač :o) -
« Re: Oprava hotova, Cabrio
hele kamarad mel golfa rallye, turbokompresor, plnejch 4x4, super kara, cistej design zadny *.auto na pohodovy vyblbnuti, diky motoru G60 a ty ctyrkolce to jelo a drzelo. Karu prodal, nak se zacla * a tak, koupil to nakej tydyt, ted jsem ji po pul roce videl, svitive voranzovej lak,laminatu ze to sotva uveze, mracidla do pulky svetel, jeden vztycenej sterac atd. skoda mluvit, skoda ze u tech fotek nebyl mail, napsal bych mu ze je nesvepravnej idiot takhle vykurvit celkem skvely auto. -
« Re: Oprava hotova, Cabrio
ja na moji minulej tejden otocil 250tisic, motor tika jako svycarsky hodinky, neni pod nim ani kapka oleje. Koupil jsem ji za 120 a naky drobny. Tyhle sestivalce 400natoci v klidu, u toho je dycky dulezity jak se s tim jezdilo predtim. A zrovna u sedem je velka pravdepodobnost ze to neni auto pro devatenactilety piloty co to ovesi laminatama, ti at si nechaj golfy :).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!