BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: M3
to RobinM: Jasně, já jsem taky na spoustu aut změnil názor po tom, co jsem se projel v Nissanu 300ZX a Corvettě, kterým utrhneš zadní kola v naprostý pohodě i v rychlostech kolem 110. Jenže tohle auto není o dragsterování, ale o prožívání zatáček. Je to o tom, že tahleta kárka je perfektně ovladatelná, nezáludná a prostě zábavná, žádnej rychlopal. Parametry jako zrychlení atakdál, má podobný jako to mý BMW, ale proti tý mý stodole je to hadimrška úžasná :o)
Rychlý auta začínají na třech stech koní, dvěstě je překvapením pro někoho, kdo si do včerejška myslel, že osmnáctka Passat je velmi rychlý auto :o) -
« M3
Tak jsem se byl konečně projet. Subjektivně vzato: Tahleta kára má stějně tvrdej podvozek jako felda na tlumičích hp sporting (!) no a tímhle končí výčet srovnatelnejch věcí:). Solidní zátah od 3500ot, do 3000 se zdá ,že to jaksi nejede:) a to zejména díky relativnímu tichu. (Po tom, co si člověk vyzkouší protočení motoru k omezovači na 7tis ot ,tak to pak pod 3,2tis prostě nepustí - po několika zastávkách u pumpy bych tuhletu sebedestrukci i zkousnul:) ) Chlapík od BMW, když trochu prohřál olej, ukázal pár fajnovejch powerslidů (prý praxe z E46M3 ), ale.. ...a těžko se mi to říká... ...od dvouset koníků jsem čekal víc!!!
Sečteno podtrženo: M3 E30 = levná zbraň na předjíždění pro tvrdý chlapy,co na nějakej ten litřík ohnivý vody nekoukaj. ( průměr 16l - "kotel" na 1/4 trasy, zbytek 2./3. třída silnic na stupni 2 se zařazenou 3/4kou) Adieau M3ko!
-
« Re: to rbaron
Dík docela se mi ulevilo:). Potřeboval jsem nějakej fundovanej názor, kterej mi to báwo vymačká z hlavy :). Každopádně nic se nemění na domluvený projížďce, která se uskuteční příští tejden. Už se nemůžu dočkat ,až tady trochu poreferuju ;-)). Mejte se. R -
« Re: to rbaron
to RobinM: Jestliže Ti rodiče nedávají kapesné víc než je průměrný plat v tomto státě, zabal to. Je to nesplnitelný sen. Já jsem koupil šestkovýho bavoráka v půlce března. Fajnovej kousek ze Švýcarska, najeto 177tkm. Dneska je konec května a já slavnostně ohlašuji, že bez započtení pořizovací ceny a fúry benzínu, kterej už jsem projel, do něj volně zapadlo asi 26 tis. Kč a to ještě nemám hotový přihlášení. Je to reálnej a splnitelnej sen, ale když tomu autu můžeš dát tu péči a máš na to. Jinak budeš strádat Ty i auto a ani jeden z toho nebudete mít dobrej pocit. Takovej je názor můj :o/ -
« Re: to rbaron
Což o to:)), já si taky myslim , že je to skoro mýtický auto. Chtěl bych ho všema deseti. Potíž je v tom , že studuju, na autě si nic neudělám a veškerý peníze jsou od rodičů:-( Nechci prostě prodat Feldu a kolo jen kvůli tomu, abych koupil 13letý báwo a scháněl dalších 100 kolíků na to aby to jezdilo pohromadě:) Ahoj R. -
« Re: to rbaron
to Schumpeter: Jakej login? Jakej turek? Jaká francoužštína??!! :o) Dozvěděl ses, cos chtěl? Mě se to nechtělo smolit znovu, když už je to tu pro všechny a plus ty obrázky jsi viděl?
Jo, C70 jsem viděl jenom jednou ve stříbrné, zbytek byla tahle zlatavě medová metalíza, což je moje nejoblíbenější barva na světě. Na člověka jsem nekoukal, jenom na svůj otáčkoměr :o)
to Robin: M3 E30 je podle spousty lidí ten nejlepší bavorák a jedno z nejlepších aut na světě. Je to stejná legenda mezi auty se zadním náhonem jako je legendou Impreza mezi čtyřkolkami. Jezdí jako motokára je asi nejčastěji používaná věta. -
« Re: M3?
to "moje" EMko je první čtyřválec 2,3 195 ps, je to strašně vyšlechtěnej motor ,takže ten průměr, řek bych, může vklidu sedět. výrobce uvádí něco přes deset :-)...
PS: co měl tvůj kámoš mezi 325kou a tímhle? chci vědět jak vypadá evoluce Emkaře:) Zdraví Robin -
« Re: to rbaron
Mňó, takže dík za vše. Mohlo mě napadnout, že to tak bude, s tím tlusťochem. Měl jsem sice na mysli německého turka, ale "warum nicht" :o/.Smazat to nejde, leda tak změnit login, na což seru kolmo. Nevyšlo, zmýlená. Excuses-moi, je ne l´ai pas fait d´exprés.
Jen jedna otázka, letzte Frage : To Volvo C70, T-5, co´s ho tuhle předjel : byla to zlatá metla (do šediva), spz.: 1A2..., a hololebec uvnitř ?
-
« Re: M3?
Jo a bylo z New Jersey. Komplet US papíry. Takže Je prvním majitelem tady v ČR. Jinak jsem se díval na odlišnosti. A má to klasický poziční světla na boku nárazníků. V předu na boku žlutý na boku v zádu červený. V předu pozičky taky žlutý. Rychloměr je milích (pod číslama v mílích jsou malé km) a taková ta tradiční ručička pod otáčkoměrem co měří aktuální spotřebu je v MPG tedy čím větší hodnota tím menší spotřeba. No a údaja na přistrojové desce jsou napsaný, nikoliv nakresleny symbolem. A pak takové normálnosti jako, že ABS se jmenuje Anti-lock, v pravém bočním zrcadku je nápis, že objekty v jsou blíže než zrcatko ukazuje a originální radio chytá jen liché frekvence. Pohoda... -
« Re: M3?
Včera koupil kamarád BMW E30 USA verzi 325 iS 1990 bílá barva. Komplet výbava, včetně kůže, airbagu, tempomatu, TCS, klimatizace, šíbru atd... Najeto 118 tis mil. Auto jako nové a všechno je funkční (i klima) koupil ho za 40 bez papírů. Ty má na stole, protože mu byla před půl rokem jedna 325 už ukradena... No tak si ted chrochtá blahem. 13 litrů je blbost. Včera s tím jezdil jako prase a chtěl mi ukázat že má lepší akceleraci.. ... no nemá, jen 6 válců o proti mojim 8. nicméně dračil co to dalo a průměr na palubáku 12,4 l/100 pohoda. Na tempomat po dálnici si myslím, že to pojede tak za 8.5 za 9. Když já jezdím po dálnici za 9.5.... Pohoda auto. -
« M3?
čau lidi! Chtěl bych se vás zeptat na M3 E30 1989 ,120tkm... Jak se s tim jezdí, co spapá, co odchází,co už nejspíš odešlo? Jezdim ve feldě 96, ,ale jak sem viděl tenhleten kousek ,tak mě to chytlo za srdce. Teď si to potřebuju akorát rozumově zdůvodnit ,proč to měnit za feldu do kteerý sem napral už takovejch peněz, aach jo.. :-( Dík Robin
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!