BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: M3
jak uz ti nekdo jinej odpovedel, echt M3ka E30 se pozna podle getrag prevodovky s jednickou k sobe dozadu, podle nadsazenyho kufru a vetsiho C sloupku. Cokoliv bez neni M3 ale jen nejakej pseudobastl s body kitem a M3 motorem nebo tak neco, nejblbejc se imituje ten Csloupek.
-
"-- skrytý --" 03.06.02 09:23
« BMW M3
Tak jsem si uz dlouho nepopovídal o M-power. Kdyz jsem mel jeste M-ka zacal jsem delat web. Ted mam sice Subaru Impreza a ne moc casu, ale postupne dopisu vsechny modely. M635CSi, 850 CSi, M1 atd. Ten web je tady. Najdete tem spoustu info do vaší diskuze. www.bmw-m-power.wz.cz
Diferenciál: co mám říkat já, mám tam tři a věř tomu že se to pokaždý chová jinak.
Praktické srovnání: jako majitel 325i, M3 E30, M3 E36 3,0 a 3,2 a M5 E34 říkám toto. Stará M3 je super ikona, díky váze dobře ovladatelná, dost drsnej 4-válec a hlavně historie!!!!! Novější M3 E36 je technicky ještě dokonalejší ale díky vyšší hmotnosti se drobně vytrácí zážitek z jízdy. Teda furt je to pekelně rychlé auto které to bohužel E30 natře. Verze 3.2 a 6 kvalt byl zase krok kupředu ale při přímém srovnání na okruhu zjistíš že zase rozhoduje jak máš udělanej podvozek. M5 E34 bylo taky dobrý auto a vůbec to nebyla velká těžká kráva jak se mnozí snaží tvrdit. V galerii fotek na tom webu taky naleznete jak jsem tam dával brzdy z Ferrari a pár videí ale to už je trošku mimo mojí působnost, teď na webu pracujou jiní eMkaři. Nechtějte po mě srovnání s Imprezou. Nebo jo? -
« Re: M3
To rbaron: Jo, ještě něco: včera jsem byl tak rozladěnej, že jsem ani nereagoval na Tvůj příspěvek:) To, že jsem srovnával podvozek eMka s tlumiči Hp na šf, tím jsem nemínil výtku k bmw, i když to tak vyznělo - řek bych, že i v zatáčkách je to vklidu srovnatelný (teda když přimhouřím oko nad tím pekelným zadním náhonem :)) V jaký si jel vettě? Já jel v ZR1 4. generace - jen 2 km a bylo mi asi dvanáct - Od tý doby chci sportovní auto ;) -
« Re: M3
Já mám taky bouračku. Na předek. S rozpěrnou tyčí bys skoro nic nepoznal:)) Dneska se mi to zas rozleželo: Zkusil bych střelit 140-150. Kulku budu mít pouze jednu, ale moje komparativní výhoda - m3ka jako protiúčet dealerovi + moje know-how budou reprezentovat přesnou zbraň :)) Jsem na to docela zvědavej.. -
« Re: M3
rbaron: Tak Getrag tam tedy nebyl:)
Před chvílí jsem narazil na dost šílenou věc: Když jsem odcházel z tý, teď již radši nejmenovaný:) prodejny BMW, tak jsem si vzal 3 čísla magazínu bmw revue. No a teď, dobře najedenej, časáčky prolistovávám křížem krážem s tím ,že si najdu nějaký pikantní témátko (ostatně vybírej z: inteligence elektroniky nové sedmičky, elegance nového 318i compact atd :))No a na poslední straně je vždy nějakej kousek člena klubu bmw-cz. jak tušíš, našel jsem tam to eMko. První prodavač,boss přes jetý auta, tvrdil, že zná majitele,kterej to báwo přivezl a tady ho přestříkal z červený na žlutou-pro něj hezčí barvu, auto bouraný není. Kluk se kterým jsem se šel projet ,na otázku jestli to bouraný je , odpověděl, že možná trochu, "je to totiž vlastně stříkaný z č do ž", asi jen bůh ví kvůli čemu:). No a konečně teď se dočítám ,že je to původem totální vrakouš, ze kterýho zůstal jen cituju : "pouze motor přední náprava a pak už sotva pár plechů" :-)
No ,prostě jsem se zase dobře pobavil;)
Akorát to teď nemám moc dobře promyšlený:)) Buď to offertnu na nějakejch "extrémně rozumnejch" x tisíc ,s tím, že o všem vím. nebo tam jednoduše půjdu ještě jednou, nechám si ukázat servisní knížku, no a když to "dobře" dopadne ,tak se jim vysměju do ksichtu.
That´s all.
Jo a docela se mi teď ulevilo;))
Zdraví Robin M. -
« Re: M3
to RobinM: Na supercars.net je teď v posledních přidáních právě 1988 M3 E30, krásný fotky.
to RobinM: Getrag je firma, vyrábějící převodovky. Keyser_Soze myslel pravděpodobně Getrag 262 CR s jedničkou k sobě dozadu. Tu samou mám já v šestce, bývala za příplatek. Vyznačuje se větší hustotou převodů (kratší převody, do pomala, síly a zrychlení) a aby pětka netočila tolik a dosahovalo se stejné rychlosti, dával se jiný diferenciál. U mě je to 3.07 s omezenou svorností.
Jasně, Felda na HP a co má být? U Feldy to neocením, tady ano. Myslím si, že Felda má na něj v zatáčkách co dohánět, takže tohle bych mu odpustil.
300ZX? No, vzhledem k tomu, že se dělaly dvě verze, tak pohovořím jenom o té krátké, dvousedadlové, kterou má můj kamarád. Motor je foukaný třílitr, šestiválec do V, v jeho podání s chipem je výkon cca. 360HP oproti 300HP v sérii. To autíčko je maličký, lehký a široký. Skvěle smýká zadkem a je hodně, hodně dobře kontrolovatelný. Řekl bych, že je to oproti ostatním svým soukmenovcům (Mitsu 300GT, Supra) o dost lehčí a pohyblivější stroječek, čirá radost z jízdy. Mrštněji a lehčeji působí i např. proti 200SX Turbo, což je o třídu slabší auto. O pohodlí mluvit nebudeme, to se tady nenosí :o)
Já osobně bych asi bral víc tu Corvettu, má lepší zátah odspodu a působí na mě mohutněji a i taková je. Ten dlouhej čumák je prostě nádhernej. Na druhou stranu je ale tak tvrdá, že přejetí železničního přejezdu je jako bys dostal do zad ránu obuškem. Proti ní je 300ZX pohodlný autíčko :o) -
« Re: M3
to rbaron: Jak se jezdí v tom ZX-ku? V ničem podobným jsem zatim nejel. Zajímalo by mě ,jak japonci pojímaj sportovní auta.
**Máš recht:) Tahle E30 je asi auto jen (respektive ZEJMÉNA :-)) stavěný na vychutnávání zatáček. Ale , jak jsem řek (a teď mě prosim za to nekamenujte;-)),nastavení podvozku je PLNĚ SROVNATELNÝ s feldou na tlumičích HP. Robin -
« Re: M3
to RobinM: Jasně, já jsem taky na spoustu aut změnil názor po tom, co jsem se projel v Nissanu 300ZX a Corvettě, kterým utrhneš zadní kola v naprostý pohodě i v rychlostech kolem 110. Jenže tohle auto není o dragsterování, ale o prožívání zatáček. Je to o tom, že tahleta kárka je perfektně ovladatelná, nezáludná a prostě zábavná, žádnej rychlopal. Parametry jako zrychlení atakdál, má podobný jako to mý BMW, ale proti tý mý stodole je to hadimrška úžasná :o)
Rychlý auta začínají na třech stech koní, dvěstě je překvapením pro někoho, kdo si do včerejška myslel, že osmnáctka Passat je velmi rychlý auto :o) -
« M3
Tak jsem se byl konečně projet. Subjektivně vzato: Tahleta kára má stějně tvrdej podvozek jako felda na tlumičích hp sporting (!) no a tímhle končí výčet srovnatelnejch věcí:). Solidní zátah od 3500ot, do 3000 se zdá ,že to jaksi nejede:) a to zejména díky relativnímu tichu. (Po tom, co si člověk vyzkouší protočení motoru k omezovači na 7tis ot ,tak to pak pod 3,2tis prostě nepustí - po několika zastávkách u pumpy bych tuhletu sebedestrukci i zkousnul:) ) Chlapík od BMW, když trochu prohřál olej, ukázal pár fajnovejch powerslidů (prý praxe z E46M3 ), ale.. ...a těžko se mi to říká... ...od dvouset koníků jsem čekal víc!!!
Sečteno podtrženo: M3 E30 = levná zbraň na předjíždění pro tvrdý chlapy,co na nějakej ten litřík ohnivý vody nekoukaj. ( průměr 16l - "kotel" na 1/4 trasy, zbytek 2./3. třída silnic na stupni 2 se zařazenou 3/4kou) Adieau M3ko!
-
« Re: to rbaron
Dík docela se mi ulevilo:). Potřeboval jsem nějakej fundovanej názor, kterej mi to báwo vymačká z hlavy :). Každopádně nic se nemění na domluvený projížďce, která se uskuteční příští tejden. Už se nemůžu dočkat ,až tady trochu poreferuju ;-)). Mejte se. R
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!