BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: M3
rbaron: Nastavovani sklonu = absolutni zbytecnost :-)
keyser: Ano, dve napajeci jednotky HELLA a dve vybokjy PHILIPS
robinm: Mam vlastne uplne to stejny jak tady ta avizovana zluta, rok 89. Motor je docela drzak, kdyz dostava patricnou peci vydrzi fakt hodne. Bacha bych si daval na rozvodovej retez, aby moc nechrastil, ten olejovej napinak dela casto neplechu. A u kastle maji M3 E30 taky jednu velkou zavadu, rez pod prednim sklem jak jsou odtokovy kanalky. U M3 je celni sklo lepeny a ze pry to lepidlo casem chemicky reagovalo se zelezem, a to zaclo oxidovat.
Jinak me asi pul roku po koupi odeslo tesneni pod hlavou, a den po oprave jsem urval ojnici, ale za tohle muze znamej co jsme mu to auto na dva mesice pujcil, a on to takhle dorasoval :-( Nastesti se me to stalo pri volnobehu, takze zadne velke skody na bloku a klice, a kdyz uz se musel zas motor otvirat celej, tak jsem se rozhodl motor ven, a nechat udelat zrovna generalku + tuning, jak motoru tak kastle. No od te doby mam najeto cca. 20tis. km a vubec zadne problemy, odchazeji jen malickosti a spotrebni veci, to nejdrazsi ted bylo predni pravy lozisko, original u BMW (bez prace) skoro 7500,- kc.....
-
« Re: Průměrná spotřeba BMW 635CSi
to Keyser_Soze: Já jsem si myslel, že má se šestkou aspoň stejnej předek. Ale když jsem viděl ty dvě auta vedle sebe, už vím, proč se mi šestka tolik líbí a sedma tolik nelíbí. I kdybych skousnul ten předek, zvednutější čelní sklo, tak ale nezkousnu ten nešťastný C-Sloupek a to, jak opticky se tam v tom místě to auto hrbí a zlamuje. Kdo to vymyslel, to nevím. Vím jen to, že jsem velmi rád, že šestka opravdu není kupé ze sedmy, ale samostatná řada se svébytným designem na pětkovém podvozku. Jinak bych ji asi nechtěl. Společný mají se sedmou hnací agregáty a pak už jen kliky od dveří, jinak nic, ani chladič není stejnej, ani nárazník, světla, volant, nic z palubky, no prostě lautr nic :o) -
« Re: Průměrná spotřeba BMW 635CSi
to Keyser_Soze: Teď nedávno tu měl známý sedmu z osmdesátých let, a to model 745i, což je M30+turbo. Ptal jsem se ho, jak to jede ve srovnání s 635CSi. Řekl mi tohle:
No, stará sedma jako auto je hnusná, prostě eklhaft. Mám teď dvě 745i. Jedno naprosto perfektní auto bez motoru, druhý auto bouraný na zadek, ale s motorem a hnací soustavou v perfektním stavu. Tu zbouranou pokroucenou potvoru jsme sundali z podvalu, našlehli a to, co předváděla, jsme nechápali, málem nám utrhla ruce. Takovej zátah, co má tenhle motor, je srovnatelnej jen s osmiválcem v 540i. -
"-- skrytý --" 10.06.02 09:44
« Re: M3
ad M3 US. Co jsem zjistoval zase ja tak to bylo vic. Dost divne je take ze US mela jiny prumer luftmesseru - takže nabidka tuning shopu v americe zacinala EU luftakem. Co se tyce prevodovky tak si myslim ze byla odlisna nejenom kulisou ale i prevodovejma stupnema i konstrukci samotnou. Nerikam ze bez M3 prevodovky je to k nicemu ale preci jenom zrovna jednicka k sobe je na te M3 EU dost zajimava a je to to proc je vlastne cenena a zajimava. Tak koukam ze si to dal alespon o x koni dopredu nebot si pamatuju nevalny vysledek akce Drag race kde ta E30 dost zaostavala, dokonce i za Subaru. Jen tak mimochodem jsem se svym subaru zavodil s M3 E46 a do 200 km/h nebyl rozdil ani metr. Zrychlovali jsme cca z 40 km/h. No a 230 mi to snad ani nejede :-) No nic to ale nemeni na tom za E30 se mi furt libi a klidne bych si ji koupil znovu. Tentokrat ale ne kvuli vykonu a jizdnim vlastnostem ale proto ze se mi proste libi. -
« Re: M3
to hrubago
ten vykonovej rozdil mezi EUR a US M3 E30 co se me podarilo zjistit, delal jen 3 PS, a to k vuli splneni US emisi atp, je to jen trochu jiny soft v jednotce, takze chiptuning (nebo nahrani programu evrop. verze) to jisti :-)
to ace2
325iS E30 ma uplne stejnej vykon jak normalni 2,5l M20, tedy 170 koni. Tim "S" oznacuji v americe jen sportovnejsi vybavu, a mam dojem ze to jsou jen dvoudveraci. Kazdopadne to neni zadny 16V jako 318iS a 320iS ci dokonce 24V jak si hodne lidi pri oznaceni S hned mysli....
to Keyser
jsi ted ale trochu vedle, protoze rec tu byla o US verzi M3jky, a ta ma prave kulisu razeni klasicky, tedy jednicku nahore. Je to taky getrag prevodovka, ale trosku jinak zprevodovana.
Jinak jeste par poznatku k M3 E30, vlastnim prave tuhle US verzi (www.e30.cz) a jsem sni skutecne spokojen. Prumerna spotreba ve meste podle pocitace je kolem 12l az max. 13,5l (a to skutecne nesetrim) na dalnici pri cestovni rychlosti 160 Km/h 11l, a pri 120ti 9,5l. Jizdni vlastnosti jsou take dobre, s mirne upravenou hlavou a chipem z eva2 to jezdi srovnatelne jak evropska 215 konova verze, coz jsem mohl uz nekolikrat otestovat. Dokonce bych rekl ze diky jinak zprevodovane prevodovce a diferaku mam kazdopadne na dalnici pri rychlostech kolem 160-180 velmi malo souperu, 4ka me tahne pekne az do 210 Km/h, coz musela zazit napriklad nedavno jedna Impreza ktera se mi nalepila v kolone pri 160ti na *, a kdyz byla cesta volna tak me nemohla nejak predjet, ba dokonce jsem se ji docela vzdaloval ;-) Az nekde pri 230 me dostala :-) Kazdopadne je M3 E30 fakt okruhovy auto, a pokud stim clovek umi zachazet, tak potrapi i par o hodne nabusenejsich karek.... -
« Průměrná spotřeba BMW 635CSi
Tak pánové, je tu průměr za poslední nádrž. Během mých posledních výletů i drobných pojížděk po městě jsem se se svou 635CSi dostal na průměrnou spotřebu 10.5 litru na 100 km, což se mi zdá výborné.
Od výměny termostatu, kdy motor jezdil studenej a bral cca 17 l/100 km, je to docela změna. Taky jsem se naučil jezdit. Lék na spotřebu u tohohle auta zní: Snažit se jezdit do 3 tis. otáček / min, s tím, že při snaze udržet to kolem 2tis.ot. je to zcela optimální. Ono totiž v běžném provozu ani není víc třeba, táhne to krásně odspodu. Myslím, že kdybych se strašně moc snažil, dosáhnul bych na průměr 8.5 litru / 100 km. Ale o tom to není a proto jsem si to auto nekupoval.
Každopádně jsem příjemně překvapen touhle klasickou bavoráckou třiapůllitrovou řadovou šestkou, vždyť stejný průměr dělá i známý s 318i E30, když ji trochu honí. Prostě mám radost, tralala :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!