BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: opět otázečka
nulovani jednoduchy, potrebujes kus dratu, v principu oil service i check control se nuluje stejne, jen je ruzna doba, na oil service ctyri sekundy na check deset. Takze vezmes drat, odsroubujes vicko diagnostickyho konektoru (nevim jak v E34 ale pocitam ze bude na stejnym miste jako v E32 a tam to mam na strane ridice nalevo od sloupku tlumice), vypnes klicky ze zapalovani a propojis tim dratem piny 7 a 19, piny jsou popsany, kazdopadne ne vzdycky, piny jsou na konektoru ve dvou soustrednych kruzich, uprostred je orientacni bod co pripomina postavicku PacMana. Pin 7 je ve VNEJSIM kruhu, v miste kde ma pacman otevrenou hubu. Pin 7 je vstup na reset SI. Pin 19 je zem, je ve VNITRNIM kruhu, kdyz budes mit orientaci tak ze otevrena huba pacmana a zaroven teda pin 7 je smerem k tobe ( pozice 6 hodin) tak pin 19 je nalevo (pozice 9 hodin).
Takze vypnout klicky, propojit piny, zapnout klicky do polohy II na 4 nebo 10 sekund, odpojit drat, vypnout klicky, vratit vicko. Po dalsim nastartovani to bude vyresetovany.
Pinama 11 & 14 muzes nastartovat motor, je to dobry kdyz se stelujou ventily ze nemusis lezt furt do auta. (11 je starter, 14 je napeti z baterky)
Co se tyce manualu, kup si knihu od nakladatelstvi Bentley (www.rb.com) da se sehnat kolem $60.
cokoliv jinyho nema smysl protoze bentleyho knihy jsou nejlepsi. -
« opět otázečka
čus lidi mam tak trochu problem s tim že nevim jak nulovat kecy z check controlu u e34.asi mi to kapku chlasta olej takže po provedeni vyměny budu potrebovat vynulovat ty kydy a nechce se mi do servisu.mezi náma jakej olej myslíte že je nej nej jo a potreboval bych nejakej link na manual k 530i V8 dik -
« Re: 645CSi
to Keyser_Soze: Označení to auto mělo 745i, ale nebyl tam čtyřapůllitr. Byl to normální 3.5 litru, ale s turbem, 252PS s tím, že není problém se se správným čipem, správně velkým intercoolerem a zvýšeným tlakem na turbu na 315+PS. Teď můžu k tý mý šestce mít 2x auto s tímhle motorem - 745i, každý trochu máčklý, jeden motor naprosto zdravej. Celkem za dvacet litrů. Tak přemejšlím a přemejšlím, asi si dám dárek k Vánocům, stejně budu na šestce asi dost dělat přes zimu, tak bych to vzal zgruntu :o) -
« Re: Oprava výfuku
to rbaron: Mě se nelíbí poslední sedmička. Ale předposlední je nádherná kárka. Poslední 5ky jsou taky krásný a M5? No comment. O víkendu jsem byl na srazu klubu E36 a měli jsme tam čestného hosta s M5, kterému nedělalo problémy nám tu káru půjčit. Něco tak hovadskýho jsem v životě nezažil. Fakt ta kára nemá chybu - jak z venku tak zevnitř tak motorově. Prostě 100%ně odvedená práce. -
« Oprava výfuku
Tak mi křupnul jeden svod z paroží a auto strašně řvalo. Už to prskalo delší dobu. Pustili jsme se se známým do zavařování výfuku. Přitom jsem ho i nastříkal stříbrnou barvou na výfuky. Motor jde bez propadů mezi 3-4 tisíci, které byly dříve znatelné. Má hezčí zvuk, který hlavně vychází pouze z koncovky výfuku :o) Další věcička ze seznamu škrtnuta... -
« Nová sedma
Včera jsem byl na Blade II. Totální zklamání, místo čisté akce jsem se setkal s americkým filmovým klišováním a dojákováním, příběhů o tatínkovi, mamince, romantickém vztahu upírů... místo Chargera (který měl v sérii přes 400HP) jsem se dočkal vraku, kterej prej "ladili" na 300HP. Hnus.
Jediná potěšující okolnost byla nová černá BMW 745i před kinem. Zrychlila jako moje šestka a ani jsem ji u toho nezaslechl. Musím uznat, že to auto je démon, se svým nabušeným zjevem a sériovými devatenáctkami... zvlášť ve tmě. Před chvilkou jsem tu samou viděl na slunci. Asi si na ten zatracovaný design začínám zvykat. Už se těším na novou šestku :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!