BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
"-- skrytý --" 03.09.02 10:29
« Re: to RB
Tak to jsem zvědav, co s tím vymyslíte, určitě se pak pochlub. Já nemám tyhle tahanice rád, tak jsem se s tím vypořádal pomocí úředního čísla s celkovými náklady 130,-Kč... ale u té šestky by to byla škoda, to uznávám, zato u těch mých pažoutů je to celkem fuk. -
"-- skrytý --" 03.09.02 10:01
« Re: to Huf
Hufe, to www.mobile.de ber spíš jako orientační, ty auta, co se tam nabízej patří spíš k těm dražším, je to spíš jen pro takový odhad, co se vůbec dá sehnat. A pokud jde o nějaké šílené tuningy, jako přestavba na 840d apod, tak na to pozor! Taky bys to pak u nás nemusel přihlásit... -
"-- skrytý --" 03.09.02 09:48
« Re: to oddie
Huf, Ace2: na konkrétní podrobnosti se poptejte u nějakého dovozce, já dovozy nedělám, když něco kupuju, tak už je to dovezené a proclené. Ale jak tady koukám do poslední faktury, dovoz z EU (Německo), sazba je tam 17,1% - takže na ojetiny tomu asi tak bude :-( Jestli mu vraceli MWST, tak to mě přiznám se nenapadlo, ale očekával bych že ano - jinak by to bylo pěkně pro zlost. -
"-- skrytý --" 02.09.02 13:55
« Re: to oddie, RB
Clo 17,1%, DPH 22%, estli se nepletu. Chce to nechat si napsat fraktůru na nějakou rozumnější cenu - ale nedá se to moc přehánět, celníci maj tabulky... Nejlepší je, když ti dovoz a proclení vyřídí (na plnou moc) někdo, kdo ty dovozy dělá, ten už bude vědět, co a jak. -
« Re: to oddie
to HUFNAGL: Velice dobrá volba, bavorácký osmiválec ale bude ještě starší 4.0 se stejným výkonem 286 koní, ale maličko horším průběhem krouťáku. Ale jak říkám, není to supersport, ale pohodlné kupé třídy GT. Osmiválec má o půl sekundy horší zrychlení na stovku. Ale je podstatně lehčí, mrštnější a říkejte si co chcete, má rozhodně hezčí zvuk. Bavorácké dvanáctiválce trpí neustálým podtáčením, protože jejich krouťák už na volnoběh stačí a tím se jim snižuje životnost. Myslím, že by ses na dovozu CH mohl domluvit
www.eliott-tuning.cz