BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: 535iA
to CarMan: Nechci Ti kazit radost, ale zrovna ten Tvůj kousek 540i je takovej dost jetej :o) 535i byl neprůstřelnej motor, kterej se dělal patnáct let a byl hodně vychytanej. Jednalo se o řadový šestiválec. Jenže tady se mluví o E39 a tam už se dával osmiválec, ať to byl 535i nebo 540i. Na osmiválcové 535i nic zvláštního není, ale 540i je tam jiná káva. Objem 4.4 litru, je to takový slabší brácha M5 :o) -
« 535iA
Zdravím MADMANA. Mám BMW E34 540iA, r.v.11/94, tatík má BMW E39 540iA, r.v. 2/97. Kup raději tu 535ku. Ten požitek z jízdy stojí za to. Je fakt že na jedno natankování ujedu cca 550KM. Co se týče E39, tak tatík na ní měl jen tyto závady: Mírně zaoxidované kontakty u všech žárovek a pojistek. PP občas hlásil, že nesvítí to či ono světlo a tak. Nech si udělat GEOMETRII kol, hlavně přední kola. Nové svíčky, naplně atd. Koukni na mou stránku o BMW E34.
[odkaz]
-
« Re:
to cafee: Vyřeš to co nejdřív, u mý 635CSi to bylo nedotažený ložisko nahoře v hlavě tlumiče pérování. Uložení stabilizátoru to může taky být a ještě dost dalších věcí. Je třeba to vzít na zdviž a zespoda zamlít vším pohyblivým na podvozku. Může to být taky úplná prkotina typu výfuk, motor v silentbloku apod. Zkoumej, zkoumej... :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!