BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: 525
Yarreg: Neříkej perfektní, pod tím si představuju stav jako když to vyjede nový od dealera. A to asi nebude, navíc určitě ne za třicet. Jenom jsem chtěl říct, že už jsem viděl lepší nabídky, třeba E34ku s horší přední nápravou, ale funkčním motorem, plně pojízdnou 525i za 20 tis. -
« Bez nadpisu
Hledám majitele vozu BMW r.v. 1996-2000, kdo by chtěl otestovat diagnostiku [odkaz] ať se mi ozve přes [odkaz] (mě zajímá, zda bude SW a HW fungovat s touto značkou (via OBD generický protokol), teoreticky by to mělo šlapat. Prvnímu možnost získat adapter za dotovanou cenu. Více viz osobně - pošlete na sebe kontakt přes tu stránku. -
« Bez nadpisu
fajn, ja se to snazil nak rozumne zabalit ;)
jo bentley se neinstaluje ale to asi vidis :-) a Etk ma v adresari \win95\bmw\etk\ instalaci.
to je ale jen sysadmin, to si nainstalujes, pak spustis a vyberes instalaci EPC, pak tam je jeste na vyber TIS (to sem ti asi neposilal, servisni postupy, mam to zatim jen nemecky) a HTK (coz vubec nevim co je :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Předek sebou pajtluje i po výměně upper-arm bushings (silentbloky horních ramen) a v servise si neví rady. My už víme, že je to kvůli kotoučům a oni kdyby se s tím autem aspoň projeli, tak by to věděli taky. Auto u nich bylo už asi 5x a nikdo z nich s ním ještě nejel, připadám si jako na marsu a ne v normálním servisu.
Auto potřebuje nový tlumiče, protože tyhle mu oskákaly nový gumy tak, že hučí jak gumy s drapákama. Asi půjdeme zase do KONI, protože dle zkušeností je mezi nima a ostatníma rozdíl asi tak 15 světelných let, ty na Voyageru mají najeto přes 120 tisíc a chodí. Jaký dáváš ty?
Takže závěrem ještě otázka: Jaký jsou dobrý kotouče? Mám pocit, že za originály se dává 3500 za kus a za to už jsou Brembo nebo OZ. Taky bych rád věděl, jestli tam budou pasovat 750tkový, prej vydržej víc, zvláště při brždění z vysokých rychlostí.