BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
pepek79 04.06.11 23:43
« Re: výfuk
S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel. -
pepek79 14.04.11 08:30
« výfuk
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
-
"-- skrytý --" 14.11.10 19:32
« dotaz
ahoj všem :-) mam tokovy problem s moji bavkou a nevim co stim a ani v servisu nevijou když jedu tak mi auto cuka litami otačkoměr a rosviti jse mi dobijeni nebo jedu a motor zničeho nic zhasne rosviti jse mi kontrolka protikluzu a ručni brzdy a nemužu nastartovat auto až tak po 10 sekundach nevim co stim a když jsem to dal napichnout do bmw tak mi řekli že tam je nula chyb nic vše vpořadku ;-\ nikdo nevi co to muže byt a ani ja ne auto muže byt zahřaty studeny a pořad to děla prosim kdo vi pomožte ale co vim co mi řekli v servisu tak střiky ok vaha vzduchu ok palivovy čerpadlo i v nadrži vše prosim pomožte děkuju pěkně :-) :-) -
"-- skrytý --" 10.11.10 09:46
« Re: BMW e36 vs. Škoda Octavia I
Ze svoji zkušenosti musim říct, že bych se přikláněl radši k octavii, a to z jednoho jediného důvodu - je to české auto, [odkaz] a člověk to ocení hlavně když se něco stane. měl jsem taky BMW A3 - ojetý a po půl roce odešly brzdy atd...a servis cizích aut je drahýý [odkaz] Ale pokud nejde tolik o peníze, apk je to asi jedno [odkaz] obě značky mají dobré jméno. -
"-- skrytý --" 23.02.10 19:27
« Mračítka předních světlometů za super ceny
Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 249Kč. Vyberte si Vaše mračítko na Z3 Roadster nebo na E39! Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz] -
"-- skrytý --" 26.08.08 15:19
« Hartge nebo AC Schnitzer
Zdravím všechny BMW nadšence a zajímal by mě názor na to jak, naboostovat BMW X5 3.0d, jestli využít služeb AC Schnitzer, nebo Hartge. Obě úpravy se liší jen velmi málo ve výkonu (AC 200kw, Hartge 202kw a v točivém momentu, ale Hartge zvyšuje rychlostní limit na 232 km/h, zatímco u AC zůstává na 216 km/h. Osobně se úpravy u Hartge trochu obávám - kompletní přeprogramování řídící jednotky motoru je silný kafe. Co myslíte? -
"-- skrytý --" 26.08.08 09:51
« Re: X3
Zkus si ho nechat napojit na diagnostiku jestli v něm není nějaká závada jestli ti hraje špatně. Další variantou je výměna za systém Harman Kardon ale ta investice za to asi nestojí a nejsem zastáncem dávat tam nějaký neorigo blikátka.......to je na tobě.
Jinak další tovární úpravci jsou AC Schnitzer a Alpine -
"-- skrytý --" 21.03.08 00:39
« Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Zdravim.Mate predsudky ohledne Audi? Nemusite Audi Q7 je podle me spolu s X5 v tomto segmentu nejlepsi.Ale Q7 je na muj vkus az opravdu trochu moc nafoukla..pokud na ni date 22´rafky tak bude vypadat o.k ale byt vami tak se nerozmyslim a skocim ihned po X5.Je velke, je krasne,budi respekt, je bezpecne, je rychle a hlavne take spolehlive...Neni proste nad Bmw.......... -
"-- skrytý --" 09.03.08 09:15
« BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne
Zdravím automobilové nadšence a rád bych si nechal poradit, které z uvedených aut je nejlepší. Rozhodl jsem se pro nákup takhle drahého vozu hlavně proto, že mám dvě děti, se kterými jezdit na našich stále nebezpečnějšíchbu silnicích je poslední dobou fakt risk a už mě nebaví drzost některých řidičů, na které platí jen silné a velké auto, které jako jediné v nich může probudit poslední zbytek respektu. Zároveň chci vůz, který bude technologicky na výši v příštích řekněme 5-6 letech a bude mě reprezentovat, protože mám zaměstnání, ve kterém je to svým způsobem nutnost. AUDI Q7 a Touareg VW jsem předem vyloučil, protože jako první vozy své značky/třídy nevěřím, že budou 100% dotažená. Porsche se toto sice týká také, ale ve hře je hlavně kvůli manželce. Které z uvedených SUV/SAV byste doporučili a proč? Mým favoritem je BMW X5, ale nevím 1) proč (je to spíše pocit), 2) pokud BMW X5, pak nevím zda 3.0d nebo 3.0sd - je ten rozdíl tak patrný a využitelný?. Dále mě zajímá chování těchto aut na našich českých tankodromech. Nejsou stavěny špíše pro západní silnice? Těším se na vaše názory a děkuji za pomoc. -
"-- skrytý --" 13.02.08 15:31
« BMW
Historie
Počátky
V roce 1916 se spojily dvě německé firmy, Rapp Motorenwerke a Gustav Otto Flugzeugwerke, z kterých vznikla společnost Bayerishe Flugzeugwerke. O rok později se společnost přejmenovala na Bayerische Motoren Werke (Bavorské Motorové Závody), tedy BMW. Zpočátku se firma specializovala pouze na výrobu leteckých motorů. S jedním z motorů dokonce získala světový rekord, když v roce 1919 Franz Diemer dosáhl s letadlem poháněným motorem BMW IV rekordní výšky 9 759 metrů. V roce 1922 byla otevřena továrna v Mnichově, na místě kde automobilka sídlí dodnes. O rok později byl sestrojen první motocykl BMW R32. Firma do automobilového průmyslu vstoupila v roce 1928, když odkoupila závod v Eisenachu. Společnost vyráběla pouze jediný model na základě vozu Austin Seven, vyráběným na základě licence pod označením Dixi. Až v roce 1931 se začal vyrábět automobil vlastní konstrukce – Dixi 3/15. Vůz byl velice úspěšný a prodalo se ho kolem 15 000 kusů. Původní model měl motor o objemu 750 cmł a výkonem 11 kW (14 k). Pozdější verze z roku 1932 nazývaná 3/20 PS měla vyšší výkon a modernější konstrukci.
Předválečné modely
Začátkem třicátých let již měly všechny modely charakteristickou masku chladiče. Nejdůležitějším modelem 30. let je 303 z roku 1933 s 1,2 litrovým šestiválcem. Vůz nabízel skvělé jízdní vlastnosti a navíc se dodávaly různé karoserie. Dále následovaly modely 309, 315 a 319.
Tato stále malá vozidla se zasloužila o zvětšení produkce a tím zvyšování zisku automobilky. Asi nejznámějším předválečným vozem značky je model 328. Lehký elegantní roadster se vyráběl od roku 1936 do roku 1940. Byl poháněn šestiválcem se třemi karburátory Solex (1 971 cmł) a výkonem 57 kW (77 k). Vůz dosahoval maximální rychlosti 150 km/h a stal se tak nejrychlejším sériově vyráběným vozem své doby. Typ 328 byl na svou dobu velmi moderní. Zmizely stupačky a přední světlomety byly zapuštěny do karoserie, což bylo u předválečných vozů naprosto výjimečné. Stal se velice oblíbeným hlavně ve Velké Británii, kde se stal zakladatelem tradice anglických roadsterů. Byla vyvinuta i závodní verze, která dosahovala nevídaných úspěchů. Mezi největší úspěchy patřilo vítězství v závodě Mille Miglia a 24hodinovém závodě v Le Mans. Pro tento závod byla zkonstruována speciální verze kupé od italské návrhářské firmy Corrozzeria. Posledními předválečnými modely byly 321 a 335.
Poválečné modely
BMW 502 Coupe
BMW 502 Coupe
BMW 507
BMW 507
BMW 1600 kabriolet
BMW 1600 kabriolet
BMW 2002 Touring
BMW 2002 Touring
Za druhé světové války se výroba natrvalo přesunula z okupovaného Eisenachu do Mnichova. Tři roky po skončení války v roce 1948 byla obnovena výroba motocyklů a v roce 1952 výroba automobilů. Prvním poválečným vozem byl model 501, který ještě vycházel z předválečných automobilů BMW. Čtyřdvéřový vůz poháněný šestiválcem (2l) podpořil vznovuzkříšení značky a zároveň se postaral, aby se firma dostala na seznam výrobců luxusních automobilů. Následoval typ 502. Osmiválcový motor V8 (2 600 cmł) poháněl mnoho modelů padesátých let. Nejhezčí z nich bylo bezpochyby kupé 507, které ovšem neslavilo očekávaný úspěch. Po luxusních automobilech totiž nebyla v poválečné Evropě velká poptávka. Prodělávající automobilku zachránila výroba (pod licencí) italských vozů Isetta. Miniaturní vozidlo poháněl vzduchem chlazený jednoválec s výkonem 8,8 kW (12 k). Dalšími úspěšnými modely zvyšující zisk automobilce byly 500 a 600. Ty zaznamenaly úspěchy hlavně ve Spojených státech. V roce 1962 se začal vyrábět model 1500. Tento sedan s motorem vpředu a poháněnými zadními koly předznamenal další vývoj značky BMW. V 60. letech automobilka nabízela modely 1600, 1800 a 2000. Dvoudvéřové verze dostaly označení s dvojkou na konci, tedy 1502, 1602, 1802 a 2002. V roce 1967 koupilo BMW společnost Hans Glas BmbH v Dingongfildu, kde postavila svojí druhou továrnu. V 70. letech čekal automobilku rozmach, když byla v Dingongfildu postavena druhá továrna a celkem čtvrtá továrna v Landshutu. V roce 1972 se objevil první sériově vyráběný vůz s turbo motorem - BMW 2002 Turbo, který se ale nedočkal úspěchu kvůli ropné krizi (vůz měl totiž spotřebu 22 l/100km). Historie výroby motocyklů slaví v roce 1973 padesáté výročí a po tuto dobu bylo vyrobeno 500 000 kusů. V tomtéž roce se začíná vyrábět první generace řady 5, která nahradila modely 1500 až 2000. V roce 1976 se představila „trojková“ řada nahrazující modely typu 1502 až 2002. Dále byly představeny vozy řady 6 a 7. Dále byl spuštěn výrobní program motocyklů v Berlíně. V osmdesátých letech se představila nová generace „trojkové“ řady (1982), s nejlepším modelem označeným M3. Od roku 1981 se prodává řada 5 se vznětovým motorem (2,4 l). Její třetí generace se začíná prodávat od roku 1988.
Jako první evropská automobilka BMW vznesla požadavek na používání bezolovnatého benzínu, a tak představila jedny z prvních evropských vozů s katalyzátory. V roce 1994 koupilo BMW společnost Rover Group kam spadaly vozy Rover, MG (tyto dvě jsou již zaniklé) a Land Rover. O rok později začala firma dodávat své motory BMW Rolls-Royce pro letadlo McDonnell Douglas.
Součástí koncernu BMW jsou i dceřinné společnosti jako BMW Technik GmbH, která se zabývá vývojem nových automobilů a celkovým výzkumem celé automobilové dopravy. Další z nich je BMW M GmbH, která se zabývá výrobou sportovních a závodních vozů a okruhových speciálů.