BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Čerpadlo Kugelfischer
petr5: To fakt nevím, v auto kelly to asi nebude. Spíš bych se zkusil obrátit někam na e30.de, mají tam oddíl youngtimerseite nebo tak nějak a tam bys mohl něco najít.
Mimochodem, koukni se, co jsem potkal před čtrnácti dny ve Švýcarsku v takové zapadlé dílničce v Aarau, kousek od Zürichu:
[odkaz]
[odkaz] -
« Re: Chlapi, poradte!
magic: Ale vždyť víš, že to nevidím černobíle a že jsem Tě jenom tak pošťouch. Občas mi to totiž nedá, když vidím nějaký ty Themy a 164ky jak ten náš provoz zvládají s poloviční graciézností než pětkové bavory a vypadají jako ze smeťáku, ať se jedná o lak, spasování dílů, stav interiéru a vyčvachtanost motorů.
Jaký jsou ty OMP brzdy? Dával jsi jenom kotouče a adekvátní segmenty nebo jsi měnil i třmeny, brzdové válce, dával stahlflex hadice atd?
Ta moje bába dělá stovku za těch sedm a něco taky, ale v zatáčkách na tebe ani nemyslím, je to totiž cestovní kupé, ne čtyřkola do vraceček.
Mimochodem, před čtrnácti dny jsme měli takovou erzetu s M5tkou od Strážného přes Prachatice, Netolice až do ČB. Je to tam zajímavý poježdění a známej to tam docela pekelně vodil, zajímalo by mě, o co by byla integrála rychlejší. -
"-- skrytý --" 14.10.03 14:52
« Re: Chlapi, poradte!
Tedy tvrdis, ze Talos z roku 1996 je na tom stejne jako ten tvuj Bavor? Tak si nekdy prijd prohlidnout ty moje, Jeden je z roku 89 (Delta Integrale, 215 koni, 0-100 za 5,7 s, stavitelny tlumice, 3 spery, brzdy OMP) a druhej z roku 95 (Delta HF, 193 koni, 0-100 za 7,25 s, elektronicky rizeny tlumice Bilstein, 1 spera). Ani jeden nevykazuje zadny z tebou popsanych zavad...asi sem divnej... -
« Re: Chlapi, poradte!
Jestli svítí olejnička, buď tam tlak není nebo je vadný čidlo tlaku, ale ten okruh nesouvisí s ukazatelem INSPECTION/OILSERVICE, takže jsou to dvě různé závady.
Pokud nejde ten servisní ukazatel resetovat, můžou být špatné baterie v přístrojovce. -
« Re: Chlapi, poradte!
RBaron vdaka, ale tu -inspection- zresetovat nejde, uz sme to skusali viackrat. Mam podozrenie, ze je to spolu prepojene s tou kontrolou oleja a dokial je to cidlo alebo kablove vedenie naprd, bude to hlasit furt. Preto chcem skusit vymenit to cidlo alebo aspon najst pricinu. Len kde to cidlo je?! A ten zadok- diferak je OK, zhanam tlmice a pre istotu asi komplet vsetky capy a silentbloky. A tiez pre istotu aj capy riadenia, nech mam pokoj. -
« Chlapi, poradte!
Nazdar chlapci. Zhruba pred 2 tyzdnami som si kupil E30 320i, r.v. 86. Celkom slusny stav, mal ho predo mnou taky dedko co ho v 91 dotiahol zo Svaicu. Mam taky problem: na palubke mi furt svieti kontrolka oleja - taka ta olejnicka, a zaroven svieti inspection na zlto aj na cerveno zaroven. Na check kontrole je olej v poriadku. Co by to mohlo byt? skusal som ci cidlo oleja nieje na prd, ale za boha ho neviem najst. A este jedno: zda sa mi, ze zadok je dost hlucny a uteka na nerovnostiach. Co tomu pomoze? Tlmice al. pruziny al. stabilizatory al. capy al. co? Ale auto je to super. Stary pekac, ale nadhera. -
matuS 11.08.03 03:01
« Re:
keysersoze> aha, no musim povedat, ze ma velmi prekvapilo, ze Opel Corsa stredny 3bodovy pas nema! Prekvapuje ma to preto, lebo Holden Barina (model pre australiu) sa vyraba tiez v nemecku a trojbodovy pas v zadu v strede MA, a dali ho tam lebo ho ziadali australsky novinari (povedali, ze ak nedaju 3bodovy pas do stredu, auto sa nebude moct zucastnit sutaze o titul Auto roka (tu ma tato sutaz velmi dobre meno, robi sa uz niekolko desatroci) btw barina sa potom naozaj stala autom roka. Tuto informaciu potvrdil aj CEO Holdenu Australia (ze to vybavili na poziadavok novinarov).
spat k otazke: takze mas pravdu, corsa ho nema, punto ho nema, ale napr. Clio ho ma. a to je lacne auto (vo viacerych modeoch lacnejsie ako fabia) mimochodom fabia a dokonca ani nove polo (!!!) ho nemaju. Nerozumiem tomu, pretoze viacero krat som uz pocul, ze najme pri nizsich rychlostiach je bederny pas nebezpecny, lepsie je byt nepriputany. -
« Re: BMW 735
Keyser_Soze: To ale taky mluvíš o autech, která jsou třeba za 140-160 tisíc a ne třeba za 75-100. Přitom nabízejí až na detaily to samé, myslím motorově, podvozkově, pohodlí a spolehlivost. Ptal jsem se Patrika na 740tku z 94. s xenonama a plnou palbou. Řekl mi, že pod 200 to asi nesežene, když už takovou vzácnost najde. A za 200 něco už jsou zas k sehnání novější E38.
Díky moc za ten tip s e30.de.. po napsání do jejich fóra se mi už ozvalo pár Němců, zdá se, že toho Kugelfischera se podaří sehnat....takže ještě jednou díkes, vytrhl jsi mi trn z paty ;)