ANKETA O NEJHNUSNĚJŠÍ AUTO
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Yaris je taky dost hnusnej
Yaris je vosklivej, ale mista tam je udajne dost (nevezl jsem se v nem), nebot rozvinuta koncepce anglickeho Mini (v kazdem rohu jedno kolo) udela sve. Me se nijak zvlast nelibi treba starsi Hyundaie (Sonata prvni generace, posledni Pony do r. v. 94 apod.), to co delaji Japonci pro domaci trh nebo pro USA je vetsinou taky dost humus, beztvary hnusy). Vsichni nadavaj ze soucasny auta jsou si podobny, podivejte se na produkci treba z 20. let. Vsechny "normalni" auta byluy stejny beztvary hranaty krabice, abych rozeznal treba Fiata 509 od Skody 430, musim se podivat na znak :-) -
« Re: Ruské vozy
Viděl jsem v autosalónu, který se zabývá zajímavou kombinací Citroen - Lada v Plzni jednu Ladu, nad kterou se prodejce rozplýval, jak je to fantastická koupě, že už se to dělá ze západních dílů. Byla to docela legrační směsice západních a ruských součástí, zvláště pozoruhodný byl motor. Tam byl třeba relativně pěkně vyvedený blok tuším od Forda a vedly z něj evidentně ruské hadice a dráty a moc se mi líbily ty napojení - taková strašně okousaná hadice přidrátovaná k pěknému motoru šílenou rezavou svorkou, kterou bych nespojil ani zahradní vodovod, ty ruské díly tak strašně kontrastovaly, že i laik jako já aniž by se díval na nápisy pozná, co je dovezený a co ruský díl. Všechny plastové díly nepřesně vylisované, které na sebe neseděly, tak olepené jakýmsi tmelem či lepidlem, aby se to aspoň na krámu nerozpadlo .... O interiéru, který byl celý ruský, se ani nemá cenu rozepisovat. -
« Ruské vozy
Pánové, viděli jste teď novou ruskou produkci? Nedávno byly ukázky v televizi. Představovali tam tři různá auta z Ruska a měli naprosto šílená jména. První se jmenovalo nějak jako KŇAZ VLAŠIN (jako "Kněz", tak jak to píšu :-))), druhé URAL a třetí VOLGOGRAD. Řeknu Vám, že to už i ta hnusná Multipla je nádherný kousek.
Něco tak zoufalého jsem ještě neviděl. Pominu exteriér, který by neuspěl ani před dvaceti lety, ale ten interiér, to byla snad inspirace z 50. let. Čalounění dveří rovné z takové hrubé látky, kličky na stahování oken, palubovka stále ve stylu Žiguli, sedačky bez jakéhokoliv bočního držení ještě z Volhy i vepředu pro tři cestující - spojené. ABS nebo airbagy se v Rusku objeví možná až za 30 let, nic takového tam nebylo, na všech kolech bubnové brzdy!!!. Povzbudivé je, že tyto auta zůstanou snad jenom na ruském trhu. Pokud se chcete zasmát, zkuste se poohlédnout po těchto ukázkách ruské techniky. Multipla pak bude určitě až na čtvrtém místě nebo pátém místě. -
« Re: And the winner is
Srovnavat Wartburga, kterej se uz 10 let nevyrabi s dnesnima autama dost dobre nejde. Wartas je sice hranatej, ale praktickej, hlavne kombi. Jede a zrychluje jak raketa. Za hlubokeho totace ho nasi chteli koupit(kombik), ale nak zrovna nebyly k dostani a tak koupili Stovku, jediny auto na ktery se nemuselo dlouho cekat.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







