BRISK Premium II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: BRISK PREMIUM LGS
Tak včera jsem umyl u pumpy vapem motor a začal škubat-volnoběh ok.,při zrychlování škubal,ve vysokých otáčkách asi ok.Po vyndání těch odporů na víčku rozdělovače stejné.Po krátké jízdě ok.-vadí tomu vlhko-možná použít jiné kabely s lepší izolací.Totˇ vše... -
« BRISK PREMIUM LGS
Koupil jsem si svíčky Premium LGS.Ze začátku se zdálo,že to je dobrý,ale po cca.200km pozoruji,že někdy po přeřazení to vynechá,někdy i při zrychlování.Volnoběh ok.Někdy horší start-se starými svíčkami to chytalo na "brnknutí" tedˇ se motor převalí asi 3 krát.V pátek pršelo,začlo to škubat daleko víc-vypadalo to,že to reaguje na vlhkost,tak jsem rozebral,vyčistil rozdělovač+kabely.Svíčky mají normální bílou barvu elekrod.Se starými svíčkami bylo všechno ok. Po vyčistění jsem to nezkoušel projet.Tyhle nové svíčky mají větší vzdálenost elektrod-asi budou kabely napětově víc namáhané,možná to vyčistění pomohlo.Pokud to nepomůže,myslíte,že mám zkusit vyndat ty odrušovací odpory zapojené na rozdělovači k jednotlivým svíčkám? -
« Re: NGK
Na Fiatu Ritmo 1500-karburátorová verze jsem měl dvakrát svíčky BOSCH-nebyly špatný ale velice rychle se u nich zhoršily starty.Na radu automechanika jsem zkusil NGK a byly super!Zimní starty na 1 pokus bez garážování..Cena sice byla vyšší ale myslím že se to vyplatilo! -
« Re: NGK
Něco málo.Svíčky NGK-BKR-6 BS jsem měl v minulém autě Forman 136 GLXi 50kW a doporučuje je i Škoda Auto a byly super.Předtím nějaké Boschky a taky to šlo.Ty Japonské byly ale při startu o dost lepší, hlavně v zimě.Vždy na poprvé.Teď mám Octavii 1,6 74kW a nevím co do ní dát.Poraďte.Dík. -
« Bez nadpisu
Nedávno si jeden zákazník koupil přes Annonci Legacy z r. 90 a dal mi ho na prohlídku. Mezi jiným svíčky, které se mění po 25000 km a v tom případě vypadají okem ještě pěkně (odtrh pořád okolo 1.1 - jak má být), tak ty, které jsem z toho vyndal, byly originál (možná ještě z továrny), elektrody byly opálené dokulata a odtrh byl tak 2 mm. A dokonce to na ně i jelo. Takže na těch se to okem už poznat dalo. -
« Re: 2000-30 000 km ?
Ještě jsem nepochopil jak lze pohledem na svíčku, bez jakéhokoli měření, konstatovat, že je "ještě dobrá". Subjektivní pocit dobré jízdy, to je již trošku něco jiného. Ale ty ujeté kilometry na svíčce udává výrobce pouze jako jistotu, že zaručuje kvalitu (svíčka má parametry a vydrží namáhání tepelné i mechanické). To, že mě to fajne ještě jezdí, nemusí být objektivní. Mám zkušenost se staršími auty, kde postupné opotřebení svislých čepů, řízení člověk nepoznal, protože se to vše měnilo postupně a poznenáhlu. A najednou se šlo na STK a tam se člověk zhrozil. A to samé může být se svíčkami. Bez objektivního měření parametrů bych nedokázal říci, že svíčka po ujetí 95 000 km je "ještě dobrá". -
« Re: Vterinove lepidlo
Nebo zkus někde sehnat inertní plyn ve spreji. Nevím ale kolik stojí. V práci ho používáme na podobné čištění. Výrobce ho doporučuje na odstranění rozšlapaných žvýkaček na kobercích. Když to držíš tryskou nahoře, tak to rozpouští a když to držíš tryskou dole, tak to podlchlazuje až na -55°C. Svinstvo zmrzne a dá se odstranit kartáčkem. Bacha při manipulaci - sprej má tlak 3,5 baru. -
« Re: Premium ZS
Ja jsem mel Brisky asi pred rokem a pul v Kadettu 1.6i a po asi 1500 kilometrech jsem nenastartoval. A tak po tech 1000 km to startovalo dost na prd. Original GM tam byly asi 35000 a po Briskach sly zpatky do motoru. Dalsich asi 10000 km do prodeje a v pohode.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!