BRISK Premium II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Fitipaldi
No to sme na tom stejně...ono stačí, když ten motor je opravdu trochu starší a jetej...a ty svíčky nic nevydržej. Já sem to taky poznal když jsem jednou po 3 tejdnech nastartoval a běželo to na 3 válce...1 LGS prostě odešla do věčných lovišť...a s Boschkama sem jezdil půl roku. Teď sem ale právě objednal ty TXS kvůli pomocným elektrodám, tak sem zvědav. Ale už teď maluju čerta na zeď. Všem, kteří nechtěj vyhazovat peníze za testování svíček jaké já, tak nejlepší koupit Boschky Super 4 - 4 elektrody, žádné jiné 4elektrody...Beru mi taky odešly. -
« Re: Jiskří již i ve vašem motoru ?
Jsem presvedcenej, ze jsem tam dal "spravny" svicky. Nasel jsem v katalogu, jake svicky jsou urcene pro motor Opel C20LET 150kW. Chvili trvalo, nez mi je po objednani dodali. Zkontroloval jsem je a jedna byla jina!!! Obchodnik to musel napravit. Kazdopadne odesly po 3000km!!! Okamzite jsem volal vyrobci svicek a konzultoval, zda jsem tam dal spravne svicky. Po pulhodinove debate jsme se shodli, ze ano. Co dodat?
Jeste by mohlo byt neco s motorem. Ale v servisu nic nenasli a s Boschkama to jezdilo v pohode. -
« Re: Jiskří již i ve vašem motoru ?
Celej nadsenej a plenej ocekavani jsem to namontoval do Calibry 2.0i 16V Turbo. Nepamatuji si presne oznaceni, ale bylo tam myslim TXS. Po 3.000 km odelsy do vecnejch lovist!!! Auto neslo ani nastartovat!!! Vysrouboval jsem je a nestacil se divit. Bylo to, jako kdybych z toho vyndal uhli. Elektrody nebyly vubec videt. Dal jsem tam zpet Boschky a zase to jezdilo jako za mlada. Uz to v aute nechci!!! -
« LGS
Já sem zkoušel ty LGS zkousel (560,- 4ks) a musel sem je dat po mesici pryc, protoze mi motor, jelikoz je starsi, trochu zere olej a jedna svicka temer odesla. Takze ted budu zkouset starsi typ TXS s pomocnyma elektrodama. Jinak ty LGSka bych videl na novejsi motory... -
« Re: Cena
Jediný problém vidím v této věci -
Větší vzdálenost elektrod zvyšuje výstupní napětí na celém rozvodu VN. T.J. rozdělovač, palec, kabely. Pokud je zde něco v nepořádku, tak tím spíše vznikne problém s Premium II.
Další možný problém tkví ve výkonu zapalovací soustavy. Pokud mají VN cívky malou energii, / závisí na napětí a indukci / může se ve vyšších otáčkách stát, že motor nebude mít výkon jako dříve s obyč. svíčkami. To ale není problém většiny dnešních aut s moderní zapalovací soustavou. Další informace jsou na www.brisk.cz. -
« Re: Tak a už je mám ve své Feldě !
Dobrá, dobrá. Nebudem již oxidovat soukromejma problémama. Teda ještě jeden - Bohužel se tu někdo začal přihlašovat na můj login, takže měním login na to samý, ale s diakritikou.... Jinak k těm svíčkám - Kolik stojí ? Kdyby se tu nahromadili kladné zkušenosti, asi by u mě převládla zvědavost nad důkazy od odborníků. Doufám, že nestojí jedna 300,- , páč to by se při šestiválci prodražilo. -
« Tak a už je mám ve své Feldě !
Nejprve k Bestiasovi a Kralovi silnic -
Panove pletete si autonews s mailem - myslim, ze nikdo neni na vase soukrome poznamky zvedav !!!!!
Uz ale k BRISK PREMIUM II.
1/ Instalace bez problemu - jak jinak.
2/ Nastartovani stejne snadno jako drive.
3/ Volnobeh je citelne kultivovanejsi, zadne houpani otacek.
4/ Zlepseni registruji hlavne v prechodovych rezimech motoru.
5/ Vliv na vykon je spise otazkou subjektivniho pocitu, ale jevi se mi jako velmi mirne +.
6/ Spotreba - to teprve uvidime. -
« Re: CAU BESTIASI
To ne, ja sem sice zpuchnul o net, ale z jinejch duvodu. Ani jsem se nokoukal do posty, jestli ses ozval. Ja uz se lek, zes prisel o praci ci co. Jak jsem se tu znova rozhlid, tak o srazky s par blbci tu neni nouze. Ale na druhou stranu, to tu ma uz trochu lepsi uroven (zmizely linky na buzny atd...). Jak zijes ? Teda já sem vůl....já už píšu ze zvyku bez diakritiky. Napiš !!! -
« Re: Jiskří již i ve vašem motoru ?
Vím, že byli měřeny ve vozech Škoda a výsledky byly oproti originál svíčkám spíše nepatrně horší. Ta reklamní tabulka s grafem, kdy výrobce svíček uvádí že u vozu Audi A3 došlo ke zvýšení výkonu o téměř 10% je samozřejmě blbost. Rovněž názor, že čím víc elektrod tím lepší vlastnosti je poněkud zcestný a hlavně komerční. Záleží na typu motoru, na systému zapalování (lišta nebo mechanický distributor) a na uspořádání hlavy motoru. Tyto svíčky mají jiný průběh jiskření a proto mohou i ovlivnit vlastní časování zápalu. Taky mají jinou elektrodovou vzdálenost a tím vzrůstá v celém zapalovacím systému napětí. U motoru, které na toto nejsou stavěny pak může dojít i k výbojům mezi konektory kabelů, nebo kontakty v rozdělovači. Takže já osobně bych kupoval svíčky předepsané výrobcem, případně shodné typy od ronomovanějších výrobců. Sám používám Champion s jednou elektrodou a jsem velice spokojený. Spíše se taky vyplatí sledovat stav kabelů ke svíčkám, zvláště těch uhlíkových. Mohou mít třeba malé prasklinky a k jiskření pak dochízí částečně i v kabelech, nebo mezi blokem a kabely a tím pádem klesá výkon jiskry na svíčkách.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!