BRISK Premium II

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.00  01:02

    « Bez nadpisu

    Ještě: dva a více mužů: dělali, muž a žena, atd.: dělali, ženy (a taky děti!! - to je nějaká výjimka): dělaly. Tak nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.00  01:00

    « Bez nadpisu

    Co je to za blbost jiný druh svíček. Přece nebudu zkoušet všechny, co Brisk vyrábí!!! Existuje katalog svíček Brisk a podle něj jsem je vybíral.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.00  09:33

    « Re: Můj postřeh

    Tim hur, ze jste to delalI dva muzi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.00  20:39

    « Re: Můj postřeh

    Protože jsem to dělal všechno s tatíkem!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.00  09:29

    « Re: Můj postřeh

    Kdyz jsi CarMuz, tak proc pises vse v zenskem rode ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.00  22:56

    « Můj postřeh

    Máme Mitsubishi Galant Glsi 2,0l model 97. Při 30.000Km jme měnily svíčky. Originál Mitsubishi stály za houby. Dali Jsme tam BRISK PREMIUM
    DOR14LGS. Byly jsme překvapeni jak sa motor lépe vytáčí, citelně začal táhnout již od 1.000ot/min.
    Asi po 600 Km jsme si všimly, že na dvojku, někdy i na trojku asi při 1.000ot auto cuká. Asi 14 dní jsme tak jezdily, až tatík zavolal do Tábora a domluvil se že na Autoteku se sejdeme a pokecáme s chlapíkem co má ty svíčky na svědomí. Po delším pokuce nám ze zadu donesl svíčky s označením BRISK Spark Plug DR14ZC že je máme odskoušet a za 14náct dní zavolat jestli se to zlepšilo. Večer jsme hned dali ty nové svíčky DR14ZC. Cukání zmizelo s aoutem se jede ještě líp než před tím.
    28.06.2k jedeme autem na dovolenou do Chorvatska.
    Cesta je dlouhá asi 1.000 Km. Na té cesťě řádne
    svíčky otestujem až se vrátím, tak Vám dám vědět.
    Mů jázor na svíčky BRISK je že jsou to dobré svíčky a že ten kdo sněma měl tu špatnou zkušenost, by je neměl zatracovat a měl by odskoušet i jiný druh svíček BRISK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.06.00  00:00

    « Bez nadpisu

    Do aut, kam patří platinky, bych zakázal cpát jakékoliv Brisky pod pokutou. Abyste si udělali představu o kvalitě, tak porovnejte víceelektrodové svíčky značek jako NGK, Bosch, Beru, atd. s trojel. svíčkou Brisk. Ty jsou udělané tak křivě, že je to pouhým okem vidět. Z toho vyplývá, že jiskra nebude přeskakovat tam, kde jsou pro ní nejlepší podmínky ve válci ale tam, kde jsou elektrody nejblíž sobě. Jinak v podstatě nevím o renomované automobilce, kde by jakékoliv revoluční svíčky fungovaly lépe, než ty předepsané výrobcem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.00  10:41

    « Brisk Premium TXS - jsou naprd.

    Zkousel jsem v me MR2. Jsou tam predepsane platinove NGK. Mam tam platinove AutoLite a slapou vyborne naskoci na prvni skubnuti a beh je vyrovnany. Zkousel jsem tam vsak dat Brisky TXS (doporucene podle www.brisk.cz) a svete div se ac jsem se snazil jak snazil tak jsem ji ani netatocil (nemel jsem prehazene kabeli ani nic takoveho) - vratil jsem stare Autolite (maji najeto asi 10000km v mem Favoritu a 1000Km v Toyote a naskocila zase okamzite).
    Takze Brisky TXS jsou pro MR2 naprd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.00  09:51

    « brisk TXS

    Mam Feldu 1.6
    Jako nove se Brisk TXS jevili opravdu lepsi nez originaly.(Bosch) Ale vydrzeli mi sotva 15 000 km.
    Poslednich asi 3000 jsem pozoroval spise zmeny
    k horsimu. Nakonec jedna odesla uplne.Po vyjmuti vypadali hrozne. Vratil jsem tam Bosche a jezdim spokojene dal s pocitem, ze o nic zvlastniho neprichazim. Za ty penize si ty Brisky TXS uz nekoupim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.06.00  10:04

    « Premium II (DOR15LGS) a felicie 1.3MPI 50kw

    Uvedené svíčky používám cca tři měsíce (tj. cca 3000 km). Zklidnil se chod volnoběhu a po vyřazeni rychlosti po brzdění motorem nedochází k "lítání" otáček. Zlepšila se reakce na přidání plynu a auto je nepatrně živější, např. při 120 km/h je cítit po jemném přídání plynu lepší zátah oproti původním svíčkam. Spotřeba se nepatrně snížila max. o 0.2 l/100km. Zatím nepozoruji problémy např. se startováním, nebo při studeném motoru. Až budu mít čas vyndám je a porovnám stav.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  08:37

    « Bez nadpisu

    Jojo, s Bosch Super 4 mam jenom ty nejlepší zkušenosti...
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.00  14:57

    « Super4

    Kupujte Super4, ja som videl na novej felde original sviecky z fabriky (co ja viem, co to je, ale boli trojelektrodove) po 2kkm a boschky po 9kkm a bol som rad, ze som tie originalne zahodil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.00  08:17

    « Re: Životnost Premium I

    Ciao bestiasi, ja zapomnel, jaky mas mail. Prosim prosim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  17:30

    « Re: Fitipaldi

    BTW Beru vs. Bosch, hádej, kdo dělá svíčky pro Bosche?...;-)

    Bosch samotný *nemá* prvovýrobu zapalovacích svíček...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  08:05

    « Re: Životnost Premium I

    Jo, to je ono. Mezi elektrodou a prstýnkem, co dvoří druhou elektrodu, je bohužel dost vysoko vysunuté keramické jádro svíčky a to se při studeném chodu samozřejmě zakarbonuje a obě elektrody spojí. To při studeném startu, kdy je ve válci nasátý vlhký vzduch může snižovat elektrický potenciál a při ohřátí ho naopak zvyšovat.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 09.04.00  19:46

    « Životnost Premium I

    Myslím si, že po 3000km neodcházej, ale většinou si zamažou vnější kroužek (závit) sazema, ten se sám neočistí, protože nedosahuje samočistící teploty. Stačí ho mechanicky očistit a můžese jezdit dál. Ale kdo to má furt dělat ?
    LGS už by tím trpět neměly, uvidíme.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.04.00  23:16

    « Bez nadpisu

    Používal jsem staré Premium do Subaru asi 3 měsíce. Max. vydržely 10000 km (orig NGK . se mění po 25 000 km, ale vydrží víc.) Ale spíš tak 3-5 tis. Poslední vynechávalo hned od začátku a tím jsem s Briskem skončil. Jednak byl v Praze problém sehnat ten správný typ, jednak byly o 40,- Kč dražší než NGK a navíc byly naprd. Ani když fungovaly, tak se nepoznalo žádné zlepšení. Navíc na některých modelech Subaru (turbo a 2,5) jsou platinky (výměna 50 000 - turbo, 100 000 -2,5), to už si vůbec neumím představit, co by udělaly Brisky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.04.00  22:21

    « Premium II nejsou Premium I

    Výrobce Brisk upozorňuje, že svíčky Premium I nejsou vhodné do městského provozu a na krátké vzdálenosti.
    To bude asi problém vás co tu popisujete ty odešlé svíčky po 3000 km ....
    Premium I se hodí pro závodní auta, kde motor jede stále na plný výkon a svíčka nemá šanci se zaolejovat.
    Premium II jsou konstrukčně zcela odlišné a hodí se pro nás obyčejné "jezdce" do práce a zpět. Dle výrobce vydrží 30 000,- t.j.akorát dvě servisní prohlídky.
    Sám je ve své feldě mám zatím týden a jsem vysloveně spokojen. Motor běží vyrovnanějším chodem a je dle mého trochu živější. Nejvíce je změna cítit při studeném motoru a přechodových režimech.
    Všem doporučuji !!!!
    Nejsem žádným agentem BRISK - naopak mně mrzí, že jako jedna z mála českých firem vyrobí opravdu skvělý výrobek a neumí to prodat - viz jejich diskusní skupina na www.brisk.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.00  15:50

    « Re: Jiskří již i ve vašem motoru ?

    Nechci tvrdit, ze jsou uplne h....! Kamarad to dava do citrona XM V6 a je spokojenej. Ja se uz ale nachytat nenecham.

    Jen ciste teoreticky by me zajimalo, zda to nemuze byt i rezimem jizdy. Ja jezdim vetsinou kratsi trasy po meste, t.j caste startovani, vice kilometru za studena. Kamos po meste nejezdi. Verzi, ze by to mohlo mit nejaky vliv, ale ze by to melo uplne chcipnout po 3000 to se mi nezda. Asi nebude tak docela pravda, ze to delaji a hlavne testuji pro vsechna auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.00  14:18

    « Re: Jiskří již i ve vašem motoru ?

    Pánové, musím souhlasit s Fittipaldim. Sám jsem svíčky Premium I namontoval do své Sierry (2,0 DOHC). Po cca. 2500 km mi studený motor nechtěl startovat. Předtím vždy chytal napoprvé. Po dlouhém hledání jsem zkusil vyměnit svíčky - koho by to napadlo, když jsou skoro nové,že? Motor zase začal startovat jako nový. Víckrát mě už na ně nenachytají, i když vypadají vymyšlený hodně dobře. Jo a typ byl zaručeně správný do mého motoru.
    Jen tak mimochodem, originál Motorcrafty mi pak udělaly to samé za cca. 4000 km. Ale tam za správný typ neručím, prodali mi je ve fordím servisu =:)).
    Teď tam mám už 22000 km NGK V-LINE, a zatím vše v pořádku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…