BRISK Premium II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: Vycistenie pristrojovej dosky
Mozna rikam blbost, ale me se vetsinou na ocisteni zaschleho lepidla nejvic osvedcil obycejny technicky benzin. I v nemocnici po slepaku mi smyvali lepidlo od naplasti z bricha benzinem. Na palubovce v aute uz jsem s nim taky neco smyval a plast se neposkodil. -
Lubos.1 13.07.00 13:46
« Vycistenie pristrojovej dosky
Dobry den.Potreboval by som od Vas radu. Na mojej Toyote Corolle je (bola) imitacia dreveneho oblozenia na pristrojovej doske. Kedze sa mi zacala odliepat, tak som ju dal dole. Na stredovej konzole to islo pekne, bez problemov. Ale na obidvoch stranach to bolo horsie. Bolo to pravdepodobne lepene sekundovym lepidlom alebo chemoprenom. Ostalo tam zaschnute (akoby zazrate) lepidlo a sem - tam spodna cast tej imitacie. Rad by som to lepidlo dal nejakym sposobom dole, samozrejme aby som tym neposkodil plast. Mozte mi poradit nejake specialne prostriedky na cistenie? Nikto mi nevedel poradit nejaky specialny pripravok. Existuje jediny - "Scolla Tutto" - nejaky taliansky, ale ten sa k nam uz nedovaza. S roznymi chemikaliami je to problem, lebo poskodzuju plast. Mozte mi poskytnut nejake informacie? Dakujem. -
« 2000-30 000 km ?
Ked to tak citam tak som fakt zdeseny. Mam Opel Vectru uz skoro 4 roky a sviecky som menil az nedavno a to mam najazdenych 95 000 km !!! Ked mi ich technik vybral, tak hovoril ze su este celkom dobre. Ako nove som dal original od Oplu, teda GM.
Chcel som vymyslat a davat nejake ine, ale bol som s nimi spokojny. Vidim ze som urobil dobre. -
« Kdo mi poradi se svickama na F127 mot. 1300 ccm
Dosud jsem jezdil na LR15YC (dle katalogu BRISK). Motor se choval vcelku obstojne. Nedavno jsem zkusil 4 elektrodove BOSCHe. Je to primo poteseni s tim jezdil, ale pouze v pasmu 2500 - 7000 otacek (100% lepsi nez ty LR...). V nizkych otackach to silne skube. Ty od brisku jely krasne v nizkych otackach, ale zase to neslo poradne vytacet. Existuje neco, co by solidne pokrylo cely rozsah otacek? Neco k motoru 1300 / 75 koni. V soucasne dobe se pracuje na lad. vyf. a sani a bude se upravovat karbur. (predp. 90 - 100 koni). Zapalovani je predelane (elektronika). Diky za radu Vita. -
« Můj postřeh
Máme Mitsubishi Galant Glsi 2,0l model 97. Při 30.000Km jme měnily svíčky. Originál Mitsubishi stály za houby. Dali Jsme tam BRISK PREMIUM
DOR14LGS. Byly jsme překvapeni jak sa motor lépe vytáčí, citelně začal táhnout již od 1.000ot/min.
Asi po 600 Km jsme si všimly, že na dvojku, někdy i na trojku asi při 1.000ot auto cuká. Asi 14 dní jsme tak jezdily, až tatík zavolal do Tábora a domluvil se že na Autoteku se sejdeme a pokecáme s chlapíkem co má ty svíčky na svědomí. Po delším pokuce nám ze zadu donesl svíčky s označením BRISK Spark Plug DR14ZC že je máme odskoušet a za 14náct dní zavolat jestli se to zlepšilo. Večer jsme hned dali ty nové svíčky DR14ZC. Cukání zmizelo s aoutem se jede ještě líp než před tím.
28.06.2k jedeme autem na dovolenou do Chorvatska.
Cesta je dlouhá asi 1.000 Km. Na té cesťě řádne
svíčky otestujem až se vrátím, tak Vám dám vědět.
Mů jázor na svíčky BRISK je že jsou to dobré svíčky a že ten kdo sněma měl tu špatnou zkušenost, by je neměl zatracovat a měl by odskoušet i jiný druh svíček BRISK.
-
« Bez nadpisu
Do aut, kam patří platinky, bych zakázal cpát jakékoliv Brisky pod pokutou. Abyste si udělali představu o kvalitě, tak porovnejte víceelektrodové svíčky značek jako NGK, Bosch, Beru, atd. s trojel. svíčkou Brisk. Ty jsou udělané tak křivě, že je to pouhým okem vidět. Z toho vyplývá, že jiskra nebude přeskakovat tam, kde jsou pro ní nejlepší podmínky ve válci ale tam, kde jsou elektrody nejblíž sobě. Jinak v podstatě nevím o renomované automobilce, kde by jakékoliv revoluční svíčky fungovaly lépe, než ty předepsané výrobcem. -
« Brisk Premium TXS - jsou naprd.
Zkousel jsem v me MR2. Jsou tam predepsane platinove NGK. Mam tam platinove AutoLite a slapou vyborne naskoci na prvni skubnuti a beh je vyrovnany. Zkousel jsem tam vsak dat Brisky TXS (doporucene podle www.brisk.cz) a svete div se ac jsem se snazil jak snazil tak jsem ji ani netatocil (nemel jsem prehazene kabeli ani nic takoveho) - vratil jsem stare Autolite (maji najeto asi 10000km v mem Favoritu a 1000Km v Toyote a naskocila zase okamzite).
Takze Brisky TXS jsou pro MR2 naprd. -
« brisk TXS
Mam Feldu 1.6
Jako nove se Brisk TXS jevili opravdu lepsi nez originaly.(Bosch) Ale vydrzeli mi sotva 15 000 km.
Poslednich asi 3000 jsem pozoroval spise zmeny
k horsimu. Nakonec jedna odesla uplne.Po vyjmuti vypadali hrozne. Vratil jsem tam Bosche a jezdim spokojene dal s pocitem, ze o nic zvlastniho neprichazim. Za ty penize si ty Brisky TXS uz nekoupim.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!