BRISK Premium II
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: NGK
Něco málo.Svíčky NGK-BKR-6 BS jsem měl v minulém autě Forman 136 GLXi 50kW a doporučuje je i Škoda Auto a byly super.Předtím nějaké Boschky a taky to šlo.Ty Japonské byly ale při startu o dost lepší, hlavně v zimě.Vždy na poprvé.Teď mám Octavii 1,6 74kW a nevím co do ní dát.Poraďte.Dík. -
« Bez nadpisu
Nedávno si jeden zákazník koupil přes Annonci Legacy z r. 90 a dal mi ho na prohlídku. Mezi jiným svíčky, které se mění po 25000 km a v tom případě vypadají okem ještě pěkně (odtrh pořád okolo 1.1 - jak má být), tak ty, které jsem z toho vyndal, byly originál (možná ještě z továrny), elektrody byly opálené dokulata a odtrh byl tak 2 mm. A dokonce to na ně i jelo. Takže na těch se to okem už poznat dalo. -
« Re: 2000-30 000 km ?
Ještě jsem nepochopil jak lze pohledem na svíčku, bez jakéhokoli měření, konstatovat, že je "ještě dobrá". Subjektivní pocit dobré jízdy, to je již trošku něco jiného. Ale ty ujeté kilometry na svíčce udává výrobce pouze jako jistotu, že zaručuje kvalitu (svíčka má parametry a vydrží namáhání tepelné i mechanické). To, že mě to fajne ještě jezdí, nemusí být objektivní. Mám zkušenost se staršími auty, kde postupné opotřebení svislých čepů, řízení člověk nepoznal, protože se to vše měnilo postupně a poznenáhlu. A najednou se šlo na STK a tam se člověk zhrozil. A to samé může být se svíčkami. Bez objektivního měření parametrů bych nedokázal říci, že svíčka po ujetí 95 000 km je "ještě dobrá". -
« Re: Vterinove lepidlo
Nebo zkus někde sehnat inertní plyn ve spreji. Nevím ale kolik stojí. V práci ho používáme na podobné čištění. Výrobce ho doporučuje na odstranění rozšlapaných žvýkaček na kobercích. Když to držíš tryskou nahoře, tak to rozpouští a když to držíš tryskou dole, tak to podlchlazuje až na -55°C. Svinstvo zmrzne a dá se odstranit kartáčkem. Bacha při manipulaci - sprej má tlak 3,5 baru. -
« Re: Premium ZS
Ja jsem mel Brisky asi pred rokem a pul v Kadettu 1.6i a po asi 1500 kilometrech jsem nenastartoval. A tak po tech 1000 km to startovalo dost na prd. Original GM tam byly asi 35000 a po Briskach sly zpatky do motoru. Dalsich asi 10000 km do prodeje a v pohode. -
« Re: Vycistenie pristrojovej dosky
Mozna rikam blbost, ale me se vetsinou na ocisteni zaschleho lepidla nejvic osvedcil obycejny technicky benzin. I v nemocnici po slepaku mi smyvali lepidlo od naplasti z bricha benzinem. Na palubovce v aute uz jsem s nim taky neco smyval a plast se neposkodil. -
Lubos.1 13.07.00 13:46
« Vycistenie pristrojovej dosky
Dobry den.Potreboval by som od Vas radu. Na mojej Toyote Corolle je (bola) imitacia dreveneho oblozenia na pristrojovej doske. Kedze sa mi zacala odliepat, tak som ju dal dole. Na stredovej konzole to islo pekne, bez problemov. Ale na obidvoch stranach to bolo horsie. Bolo to pravdepodobne lepene sekundovym lepidlom alebo chemoprenom. Ostalo tam zaschnute (akoby zazrate) lepidlo a sem - tam spodna cast tej imitacie. Rad by som to lepidlo dal nejakym sposobom dole, samozrejme aby som tym neposkodil plast. Mozte mi poradit nejake specialne prostriedky na cistenie? Nikto mi nevedel poradit nejaky specialny pripravok. Existuje jediny - "Scolla Tutto" - nejaky taliansky, ale ten sa k nam uz nedovaza. S roznymi chemikaliami je to problem, lebo poskodzuju plast. Mozte mi poskytnut nejake informacie? Dakujem. -
« 2000-30 000 km ?
Ked to tak citam tak som fakt zdeseny. Mam Opel Vectru uz skoro 4 roky a sviecky som menil az nedavno a to mam najazdenych 95 000 km !!! Ked mi ich technik vybral, tak hovoril ze su este celkom dobre. Ako nove som dal original od Oplu, teda GM.
Chcel som vymyslat a davat nejake ine, ale bol som s nimi spokojny. Vidim ze som urobil dobre. -
« Kdo mi poradi se svickama na F127 mot. 1300 ccm
Dosud jsem jezdil na LR15YC (dle katalogu BRISK). Motor se choval vcelku obstojne. Nedavno jsem zkusil 4 elektrodove BOSCHe. Je to primo poteseni s tim jezdil, ale pouze v pasmu 2500 - 7000 otacek (100% lepsi nez ty LR...). V nizkych otackach to silne skube. Ty od brisku jely krasne v nizkych otackach, ale zase to neslo poradne vytacet. Existuje neco, co by solidne pokrylo cely rozsah otacek? Neco k motoru 1300 / 75 koni. V soucasne dobe se pracuje na lad. vyf. a sani a bude se upravovat karbur. (predp. 90 - 100 koni). Zapalovani je predelane (elektronika). Diky za radu Vita.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!