Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Tempra 1,6 ie
Koupil jsem si před asi týdnem Tempru 1,6ie vše vypadalo OK, ale (nevím jestli to má s tím něco společného) po umytí v myčce jsem druhý den začal mít problémy.Auto při 1000 ot/min zhaslo.Nebo nejde nastartovat,leda s plynem.Přišel jsem na to že když se to stane stačí jen při zapnutém zapalování vytáhnout konektor z (asi nějakého podtlaku) válečku který je umístěn v motorovém prostoru pod předním sklem u spolujezdce.Do válečku vedou 2 hadičky a jeden konektor.Jedna hadička vede do směšovače.Vytáhnu konektor ozve se zavčení serva na bohatost směsy, nastaví se, zasunu konektor zpět a je vše v pořádku do té doby než se to zase stane.Můžete mi někdo poradit??
Děkuji. -
« Re: Spolhlivost
Tak to jsou pro mne relativne "tezke" zavady. Moji nejtezsi zavadou bylo zadreni prasatka, az jsem myslel, ze mi uhori kolo. Na aute mam akorat na vymenu svicek a oleju. Na brzdach mne nebavi odvzdusnovani a taky jsem byl dost mekky na sundani zadnich bubnu:-) -
« Spolhlivost
Já mám Tipo 1.6 66kw DOHC z roku 88 v roce 94 se dovezlo ze SRN nyní má najeto přes 200tisíc km. A za tu dobu co ho máme se mu porouchalo čidlo na rozdělovači a poslednín poruchu měl v roce 2001 a to pojistkovku, ale koupil jsem jí z vrakáče za 400 tak mě to nevadí. Jinak v servisu byl 2x a údržbu (oleje, filty, brzdy, svíčky a jiné věci si měním sám) -
« Re: Kvalita Fiatu
ladaH> nemyslel jsem to vazne :-) Kazdopadne vystupni kontrola (HUJER :-))) je podle me slabina FIATu. Sice tvrdi, kolik se dela kontrol, ale prijde mi ze realita bude jina. Viz. nize moje drobnosti. A co se tyce obecneho vnimani FIATu, koukal jsem na zahranicni web o Stilu, kde je forum (STILO.ORG) a bezkonkurencne nejvice stiznosti jde na servisy a to kdekoli v evrope. Pravdepodobne hur nez vystupni kontrola funguje predprodejni servis, kdyby se na tyto drobnosti melo prijit, ale zda se, ze neprijde. -
« Re: Kvalita Fiatu
To budou ty Škodárny asi dost dobrý, protože když jsem byl před lety u firmy, co dělala ve Škodovce nový podlahy, tak jsem se samozřejmě díval, jak tam vyrábějí auta a moc se nepřetrhli, když bylo třeba tak jeden pracant zvládal operace ještě za druhého kolegu docela s přehledem.
-
« Re: Kvalita Fiatu
A ted jsem si jeste vzpomel na dalsi vec. Po
147 tis. km mi neco od vyfuku strasne drncelo.
Myslel jsem, ze uz odesel vyfuk a drnci tam
prepazka. Tak jsem si dal auto na diru a kouknul
jsem pod nej. Vyfuk to nebyl (stale jeste drzi, mrcha jedna puvodni :-)).
Byl to hlinikovy teplotni kryt hned za parohama.
Takhle debilne vymyslenou a umistenou vec jsem jeste nevidel :-(. -
« Re: Kvalita Fiatu
theo: Ja mam priklad spatneho dilenskeho zpracovani a spatnych plastu
(at zase nejsme narceni z neobjektivity). Mam Bravu 98.
Prvni (mensi pripad) je viko pojistek vlevo pred
ridicem (u nohou). Je blbe koncipovane (mekky plast), nedrzi
zapadky, takze drnci. Druhy (horsi) pripad. Pri
nandavani plastoveho krytu prechodu koberec/tesneni dveri
asi italsky (ci turecky?) delnik pouzil vetsi silu
a zatlacil (ale spise kladivem nahnal -- molo by to jit rukou, pripadne poklepem pesti) plastovy dil,
ktery ma dole plastove trny, do predpripravenych
otvoru v karoserii. Pozice plastovych trnu je stavitelna,
ale delnik se s tim moc neparal, takze trny na otvory
nesedly, ale byly trosku vedle. V dusledku toho
doslo k prohnuti plechu a k poskozeni barvy a nasledne korozi.
Takze jsem plosku cca 1 cm^2 obrousil, nabarvil,
plastove trny dal do spravne polohy a spravne umistil.
Proste nikdo se s takovymahle autama nesere a sypou
to jak z rukavu. A italsky delnik neni horsi ci
lepsi nez cesky, nemecky, etc. Urcujici je prodejni
cena vozu, od ktere se odviji cas, ktery se s tim
mohou na lince *... Kdo chce rucni vyrobu, asi
nezplati 400 kKc za auto :-) -
« Kvalita Fiatu
Ještě se vrátím k té kvalitě. Když se dívám na Una,Tipa nebo Tempry z konce 80-tých let,nezdá se mi,že by byly opotřebovanější víc než konkuence. Na motory od Fiatu se pěla chvála vždy,antikorozní ochrana je dnes na světové úrovni,úroveň plastů také,tak snad jediné,co trochu pokulhává je dílenské zpracování.Nakonec,zveřejňované výsledky spolehlivosti také nejsou nijak tragické. -
« AAA a Fiat
Brava ani nemůže být špatné auto,když jich u nás tolik jezdí a s kým jsem mluvil-a nebylo jich málo-tak byl spokojenej.Já dal nakonec přednost Maree,ale ta má přístrojovku stejnou jak Brava a ještě se mi nestalo,že by nějak drnčela.Myslím si,že fiaty si u nás v minulosti získaly něčím špatnou pověst a od té doby to každý tvrdošíjně opakuje,i když v žádném ani neseděl.Já dal na vlastní logiku a jsem 100% spokojenej.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!