Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
Adyn 16.05.03 08:07
« Re: Olej
Napsal jsem to blbě. Přesněji řečeno - s lehkoběžným olejem jsem velice nerad chodil přes pět tisíc otáček, protože jsem měl pocit, že motor trpí (něco jako přetočená felda :o) a navíc jsem při zátěší v nižších otáčkách slyšel "cvrlikat ventily" To teď vůbec není a motor si dle svého zvukového projevu po pěti tisících a ještě dál jenom lebedí. No a vzhledem k tomu, že dříve jsem měl v zimě cca 10-12 studených startů týdně a jezdil převážně město, teď budu mít jeden a jízda výhradně po dálnicích, tak předpokládám, že jsem udělal dobře. -
Adyn 16.05.03 08:01
« Olej
Tak jsem měl auto na výměně rozvoďáku a ostatních řemenů. Měnili mi i olej, ale neměli můj dosavadní Selenia Performer 5W-40 tak tam dali Selenia 20K Alfa Romeo 10W-40, kterej jsem jim nakonec odkejval, protože letos budu mít mnohem méně studených startů. Musím říct, že jsem byl velice mile překvapen jak se motor ztišil v celém spektru otáček. Asi se nemá smyslu za každou cenu hnát do "nejvýkonějších" olejů (rozumněj s co nejnižším SAE). -
« nefunkční klimatizace
Zdravím, mám Bravu 1.6 rok 1996 s manuální klimatizací, která bohužel přestala fungovat. Když ji zapnu, kontrolka na tlačítku se rozsvítí, zapne se větrání, ale na vodiči co vede ke kompresoru se neobjeví žádné napětí. Poraďte co bych měl prověřit. Jinak na tom kompresoru je nějaký asi spínač, ten je sepnutý, hlídá to tlak v chladícím okruhu? Díky za radu. -
« Fiat Marea - klima - občasné syčení jdoucí od palubky !
Nevíto prosím někdo, kde by mohla být příčina nebo zda je nomrální aby u tohoto vozu syčela klima (v nepravidelných intervalech).
Syčení jde z palubní desky - z řidičovy strany.
Klima přitom plně klimuje a náplň neuchází!
Předem děkuji za odpověď -
« Re:Tempra 1,6ie
Ptal jsem se souseda,který má Tempru z roku 1993. S podobným problémem se dosud nesetkal a běžně jezdí za 8 litrů. Ta spotřeba určitě není normální,navíc doporučuji preventivně vyměnit olej,filtry,svíčky a rozvoďák s napínací kladkou,pokud není 100% jasné,kdy to bylo udělané. -
« Tempra 1,6 ie
Koupil jsem si před asi týdnem Tempru 1,6ie vše vypadalo OK, ale (nevím jestli to má s tím něco společného) po umytí v myčce jsem druhý den začal mít problémy.Auto při 1000 ot/min zhaslo.Nebo nejde nastartovat,leda s plynem.Přišel jsem na to že když se to stane stačí jen při zapnutém zapalování vytáhnout konektor z (asi nějakého podtlaku) válečku který je umístěn v motorovém prostoru pod předním sklem u spolujezdce.Do válečku vedou 2 hadičky a jeden konektor.Jedna hadička vede do směšovače.Vytáhnu konektor ozve se zavčení serva na bohatost směsy, nastaví se, zasunu konektor zpět a je vše v pořádku do té doby než se to zase stane.Můžete mi někdo poradit??
Děkuji. -
« Re: Spolhlivost
Tak to jsou pro mne relativne "tezke" zavady. Moji nejtezsi zavadou bylo zadreni prasatka, az jsem myslel, ze mi uhori kolo. Na aute mam akorat na vymenu svicek a oleju. Na brzdach mne nebavi odvzdusnovani a taky jsem byl dost mekky na sundani zadnich bubnu:-)