Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: úprava ŘJ JTD
Vidis a prave kvuli vyfuku jsem to napsal tak hezky diplomaticky. Ve zkratce slo o to, ze jsem byl s ATX domluveny na vyfuku origos Remus a ATX na to jaksi zapomnel a do Brna jsem jel zbytecne. Domluvili jsme na dalsi termin vyrobu noname vyfuku, a dalsi prace jsem si uz dojednal sam bez ATX, protoze si za zprostredkovani ATX asi vzal 3 tKc. Ted mam v aute poskladany vyfuk 1. dil ( 2300 noname z Zelezneho ), 2. dil ( italsky 3500 ) a 3. dil ( noname z Zelezneho 6000 tKc, ale ATX si vzal 9000 ). Ted jsem ale fakt spokojen, protoze zvuk je takovy tise sportovni, zkratka podle mych predstav. BTW: original Fiat vyfuk na me auto stal vzdy kolem 22 tKc, pokud na 1.6 je taky nerozebiratelny 3. dilny vyfuk, dost bych se divil cene 11 tKc. 6300 vypada na Bosal, ze ? Aspon uvidim, jstli se do roka vysype, nebo ne. Dost lidi mne pred Bosalem varovalo, dokonce i prodejci, jen tak mezi reci. A jestli nekomu vadi, ze uz se treba s tim vyfukem furt opakuju, tak mne to nevadi, rad si povykladam sam se sebou:-) -
« Re: úprava ŘJ JTD
mfilip: Ja mel pocit, ze tva anabaze s vyfukem v tobe
nenechala na ATXe nejlepsi vzpominky. Ale moc jsem to nesledoval, takze
nevim, jestli za to mohl ATX, nebo kdo...
BTW: Kupoval jsem take ted vyfuk. A v porovnani s tim Fiatackym je o dost
hlucnejsi,. Sice to neni prilis neprijemne a da se
na to zvyknout, ale ten original byl lepsi. Duni
hlavne posledni dil... No jo, no, holt stal 6300 Kc, oproti 11000, co si kostovali
za original Fiat ve znackovem autoservisu... -
« Re: radio Sony
Martas2002: Checht. To chces tedy od nas hodne :-)
IMHO je vadny nejaky kondenzator, popripade upadnuty/uklepany kabliky/studeny spoj, prez ktery
se nabiji... Asi ti nic jineho, nez opravna elektroniky,
nepomuze. Kdyztak dej vedet cim to bylo, at se poucim :-) -
« radio Sony
Sice nemam fiatka, ale jelikoz tu mate zivo a obcas neco kutite :-), prosim o radu. Mam radio Sony s CD (takovy ten nejnizsi typ) a po roce provozu ted zacalo blbnout - po zapnuti cca 10 s hraje normalne a pak spadne hlasitost (jakoby na spatny prijem, nebo mono) a aby bylo slyset, musim to okourit skoro na max. a ma takovy plochy zvuk. CD hraje normalne a pri prepnuti CD/radio nebo "vystoupeni/nastoupeni" to hraje zase chvili normalne a po chvili konec. Netusite, co to muze byt? Do servisu se mi s tim zatim nechce, nejsem si jist, jestli nebyla zaruka jenom rok. -
« Re: Koupit Mareu nebo neco jineho ?????
1,9 TD se dával do Marey tuším do ročníku 1998, to byl nepřímopvstřikový TD s průměrnou spotřebou kolem 6,5 litru a má poměrně hlučný chod ( asi jako VW TDI :-))) a citelný turboefekt. JTD už je trochu jiný kafe, cca o 1 litr nižší spotřeba, kultivovaný chod motoru, plynulá akcelerace od nízkých otáček, žádný žhavení, ale taky o dost vyšší cena -
« Re: Koupit Mareu nebo neco jineho ?????
Ja timto chci jenom potvrdit nejen spolehlivost Fiatu ( 195 tkm ), ale zejmena nizsi cenu nahradnich dilu a nizsi cenu servisni prace oproti zejmena nemecke a francouzske konkurenci. Na hodne otazek ohledne Fiatu si odpovis sam, pokud si prectes tuto rubriku od zacatku. -
Adyn 10.07.03 12:43
« Re: Koupit Mareu nebo neco jineho ?????
Mareu doporučuji. Mé osobní zkušenosti (1,6 SX sedan, r.v. 99 - čili novější typ) jsou, že se jedná o auto nadprůměrně spolehlivé - za dva a půl roku a cca 65 tis km co ji mám jsem měl jedinou závadu a to vcelku kuriozní - rozlomený čep pantu dveří u řidiče (je to popsáno někde níže, čep je ocelový a má cca 1cm v průměru) - náklady na opravu cca 750,- Kč. Nyní jsem zjistil v cca 90tis km uvolněný stabilizátor pravého předního kola (pražská dlažba)- jinak nic. Auto šlape jako hodinky. Ač je to benzíňák jsem se spotřebou spokojen (při mém projezdu by se mi ani diesel nevyplatil). Častý omyl je, že je Marea jen Brava s kufrem. Ve skutečnosti je dosti jiná (širší přední náprava, zadní zcela jiná, bohatší interiér atd. více na www.fiat.mysteria.cz ) Co se týká servisu je situace u Fiatu velmi příznivá - solidní ceny ND a to zejména u již vyběhlých modelů a příznivé ceny práce (cca 300-350 Kč/hod) V Brně mám skvělou zkušenost se servisem MotorTec a v Praze dobrou se servisem Dojáček - díly nevyměnují, ale opravují. V testech ojetých aut je obecně hodnocena jako bezproblémová (v testu MF Dnes zněl titulek - "Zatím jenom chvála"). Jinak TD je diesel starší konstrukce a JTD je Common-Rail. Více ti může sdělit Pavel KR5. Obecně se nedoporučuje brát ojetého Fiata z Německa, kde hraje Fiat druhé housle a je mu tudíž věnována "odpovídající" péče.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Odkladal jsem koupi odkladal, az mi vypadla trubka
z posledniho tlumice... Tenhle vyfuk byl k dodani a namontovani do druheho dne,
penez jsem zrovna moc nemel (tesne pred vyplatou)
a zrovna jako na potvoru jsem potreboval jezdit...
A ta cena je original od Fiatackyho servisu na originalni vyfuk. A je to take
nerozebiratelny tritlumicovy kus.