Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Prasklé čelní sklo
Ahoj Adyne,mě se talo totéž,a nechal sem namontovat neorig.sklo.Totální blbost.Sklo bylo levnější asi o 5.000.(mám je stejně pojištěná !!?)
Zelený široký pruh v horní části,výrobce XY,ale za dva měsíce vybroušený dráhy od stěračů !!!!!!!
To na orig.od Fiata za dva roky nebylo.Nech namontovat orig.nešetři ,jináč budeš nasranej jako já. P.S. už mám krycí dopis na rozbyté sklo.
-
Adyn 18.07.03 11:19
« Prasklé čelní sklo
V neděli mě takhle předjel na okresní cestě mercedes (osobák) a do skla mi ťukl kamínek. Okamžitě jsem se podíval jestli mi někde neudělal dírku. (Mám s tím bohaté zkušenosti...). Nikde nic nebylo tak jsem jel v poklidu dál. Avšak ráno - prasklina cca 20cm dlouhá od spodního okraje skla. Ten kamínek ťukl přesně pod stěrač, takže jsem ho původně neviděl, a jak to bylo u kraje skla tak se to začalo rozlízat. Jedinný mojě štěstí je, že mám čelní sklo pojištěno, takže v pohodě. Nechám si tam tudíž dát originální sklo (cena cca 11-16 tis.) Kdybych ho neměl pojištěno tak bych musel kupovat nějakej * za 3-5 litrů. Na sklech mám vyleptaný VIN kód, ale naštěstí jsem si v předvídavosti nechal udělat víc šablon a leptadlo mi ještě zbylo, takže vše uvedu do původního stavu. Ale hlavně proč to píšu. Máte někdo zkušenost s čelními neoriginálními skly od jiných výrobců? Nevlní se, nebo nemají jiný odstín? -
Adyn 17.07.03 15:06
« Re: Stěrače
Jinak dlouho jsem si myslel, že je nejlepší řešení cyklovače alá Favorit/Forman, kde se dal plynule měnit v rozmezi cca 5 - 30 sekund. Praxe mi však ukázala, že je to zbytečné a že to člověk jenom pořád nastavuje a nastavuje. V jednoduchosti je krása. Pevně nastavená předvolba cyklovače u Fiatů (cca 5 s) je téměř univerzální. Já mám v Marey 4, nebo 5 poloh a jen velmi málo se mi stává, že bych použil jiné než krajní. -
« Re: Stěrače
No tak to je na Brave taky, lisime se akorat v pojmu cyklovac - v bode 2. Ja si myslim, ze cyklovac je tehdy, kdyz muzes nastavit libovolne dlouhou prodlevu mezi stiranim. A to tam nemam, coz mi i pred lety tvrdili i v servise. V poloze 2 mi sterace stiraji, mezi stiranim mam asi 5 vt. prodlevu, kterou podle mne nemuzu menit. V tom pripade, pokud cyklovac mas, rekni jakym zpusobem nastavujes prodlevu mezi stiranim. Kdysi jsem si rikal, auto za 460 tKc a nema cyklovac, ze by to nakonec melo ? -
« Re: úprava ŘJ JTD
mfilip, jirkav: Bosal, Walker -- stejny *.
Bosala jsem mel na Crome, ted na Brave. Na te Brave
je v porovnani s originalem jiny (horsi) zvuk, takovy
hlubsi. Ovsem neni to tragedie, ale delsi trasy nejezdim.
IMHO nikde nepodfukuje, ale takhle blbe "rezonuje"
Posledni dil. Mozna nekdy koupim nejaky jiny, uriznu ho a
tenhle si necham do foroty. Jak je to s trvanlivosti nevim,
na Crome jsem na nich najel cca 20000-30000 km
a nejake zavazne ujmy na zdravi jsem si nevsiml...
Takze zivotnost bych neresil (stejne nikdy nebudu vedet "kolik by mi vydrzel original").
Ale ten zvuk je jiny.
No ale ta cena 22 kKc na 1.8 je fakt dobra :-)
To bych tedy koupil znovu klidne i toho Bosala. Ovsem me
ve Fiatu nabizeli vyfuk za 11 kKc. Ale neptal jsem se,
co je to zac. Predpokladam ale ze origos. -
« Re: úprava ŘJ JTD
Ja jsem tomu nakupu vyfuku chtel venovat maximum, prece jen by to clovek nechtel kupovat kazdy rok. A taky jsem zjistoval vlastnosti Bosalu, Walkera,Spei,Edex. Ten 3.dilny vyfuk u Edex stal dokonce jen 4300 Kc. Tak jsem si rikal, neni mozne, i kdybych jej mel kupovat kazdy rok jeden, tak se to vyplati. No tak jsem tam prijel a zrovna jsem mel stesti, ze si tam nekdo koupil vyfuk na svoji 626. Tak mu ho namontovali, samozrejme, moc nepasoval, tak vzali paku, prihnuli konsole a hned pasoval. Spokojeny ridic nasedl do auta, odjel z rampy, vyfuk delal jen prd,prd pfff, pfff, a ridic cely radostny rika mechanikovi, ze ten vyfuk v aute temer neni slyset, ze je spokojeny, a ptal se, jestli ten vyfuk nekde treba nepodfukuje, nacez mechanik rozhodne zavrtel hlavou a ja jsem se rozhodne otocil na pate a uz jsem se tam nikdy neobjevil. Pak jsem menil gumy a majitel pneuservisu mi mezi reci povidal, ze mu na jeho aute Bosal pri vetsim kotli piska a navic, ze mu vydrzel rok, tak sel pryc z chalupy. Jini si ale treba na MC Cafe Bosal i celkem chvalili. No a tak jsem si rekl, kdyz uz tak uz a rozhodl jsem se pro Remus a nakonec to dopadlo, ze mam kazdy dil vyfuku jinou ves, ale celkove to mam podle mych predstav, vzadu 2 pochromovane laufy, ktere i prijemne vypadaji. Povazuji vsechny takove univerzalni vyrobce Bosal,Spei, Walker,Edex za vicemene stejny pytel, i kdyz s nimi vylozene osobni zkusenosti nemam. Nasel jsem mail s odpovedi ohledne ceny original Fiat vyfuku na 1.8 od servisu: 21 600 Kc. -
« Re: úprava ŘJ JTD
Taky se přidám do diskuze o výfucích... 1,6 má taky od katu až dozadu jeden díl dohromady se třemi tlumiči. Právě teď mám za sebou jeho koupi. Ceny 6,5 - 9 kKc. Nakonec jsem koupil Walker. Ještě ale leží v garáži, není čas. Máte na něj nějaké reference??