Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
Adyn 09.10.03 10:24
« Re: to mfilip
Kupci jsou tupci. Určitě se jim zdá že to má najeto hodně i když je to udržovaný a má to servisku. Radši si koupí auto se stočeným tacháčem na obligátních 90 tkm a bez servisky a budou spokojení jak dobře koupili auto po dědečkovi prodávajícího, který s autem jezdil minimálně:-)a móc o něj pečoval. Znám i ze svého okolí dost lidí, kteří takhle nakoupili a jsou spokojení jak dobře se jim zadařilo. Někdy mám pocit, že už kupci očekávají jako standard že jim auto před prodejem umyješ, vyluxuješ a stočíš kilometry:-(. Možná bys to mohl dát do inzerátu: Prodám Bravu najeto dle dohody:-) -
« Re: to mfilip
Hm, kurna trh je svine. Zkusim to jeste chvili s touhletou cenou a budu podavat inzeraty i do tistenych novin. V podstate mne neprodej stoji jen povinne ruceni, ale rad bych, abych to mel za sebou. Slevit muzu jeste dost, cim driv to prodam ( i pod svoji cenu ) tim driv, muzu dat penize do akciovych OPF, kde je podle mne ted docela dobra doba na investici a castecne mi to dozene ztratu. -
Adyn 08.10.03 08:25
« Re: mfilip
To mfilip: Já jsem jeden čas hodně přesedal ze svý Marey 1.6 do služební Oktávky 1,8 20V. A neustále se mi opakoval stejný zážitek. Když jsem sedl do Oktávky tak se mi líbila moc: pevná, po citu větší auto, silnější motor, jistější brzdy (kotouče na všech čtyřech) apod. Jakmile jsem ale sedl zpátky do svojeho měl jsem zase tyto pocity - svižná, mrštná, lehce ovladatelná, živější motor, prostornější apod. Je to zvláštní ale na svoje auto bývám přísnější než na cizí a tak se mi málokdy stane, že když sednu do nového cizího že bych nezapochyboval zda není lepší než moje. (To se mi stávalo i u mého Punta, když jsem přesedl do fungl nové Felicie :-) Jednou z výjimek byl Seat Leon, kde jsem byl vcelku nemile překvapen. Proč to ale píšu: Až se trochu nabažíš "zánovní" Oktávky, přesedni si zpátky do své Bravy a projeď ji. Zjistíš zcela jistě mnoho oblastí ve kterých je mnohem lepší. To jsem zjistil i u svého starého Punta do kterého když jsem přesedl cca po třech měsících ježdění s Mareou, tak jsem byl z něho zcela unešen a deset dní stála Marea nevyužitá.... -
« Re:
Počet kilometrů evidentně radši neuvádíš ;-) Ale tolik peněz bych Ti asi za Bravu z ´96 nedal. Ostatní auta jsou sice tak o 20 tis. dražší a Ty máš docela prima výbavu, ale holt je to Fiat...
PS: Ale nic si z toho nedělej, když jsem prodával Cromu, tak ji taky nikdo 2 měsíce nechtěl, když jsem ji pak konečně prodal, volali lidi jak diví ;-)
Dlouho jsem za ni chtěl 60tis i se super hliníkama, pak jsem ubral na 55 bez hliníků a šla pryč po dvou týdnech (za hliníky jsem pak vyinkasoval sedmičku ;-) - ale teď toho trošku, lituju, mohli stát ve sklepě pro dalšího velkýho Fiata). -
« Bez nadpisu
Jsem si dnes vsiml poznamky, na inzertnim servru, ze muj inzerat je zverejnen pouze na servru a ne v tistenem vydani. Zacinam byt lehce nervozni, ze zaden zajem. Jak vam pripada tento inzerat ? F Brava 1.8 ELX, 8/96, modrá met., ABS, Al kola Fiat, 4x el.okna, el. zrcátka + odmlžování, serv. knížka, úsporný (prům. 6.3 l/100 za 4 roky), spolehlivý vůz, po vzorném majiteli. Garáž., nekuřák, 100% interiér a exteriér. Záruka. Více na www.mujweb.cz/www/rockykrysa. 139.000 Kč -
« RE: theo
Jo, pro chip od Bitpoweru jsem v podstatě rozhodnut, občas jsou v Praze a tak tam přijedu, neboť jinak je to pro mně cesta přes celou republiku. Rozumím li tomu dobře, tak je to "pouze" SW přepsání parametrické mapy veličin v eeprom? Jaký byl subjektivní rozdíl a jak to vypadá na spotřebě, samozřejmě při zhruba stejném provozním režimu. 2.4jtd jede do 2000 otáček tak nějak jako by moc nechtěla, sice nezakouří ani sazi, ale není to podle představ. Od 2000 otáček to naopak letí jako raketa až do max. otáček. Je to super, s tím se dá jet i pomalu, kolem 70-80 a vychutnávat si ten plavný let. A náhradní díly uvidím, rozvoďák a kladky jsem nechal udělat u Fiata, ND mají a objednávají, dost věcí se dá sehnat normálně, případný velký průser bych řešil asi přes člověka,od kterého jsem ji koupil. Dělá hodně do alf a fiatů. Cena byla myslím dobrá, vyšla kolem 200 000 i s rozvoďákem a r.v 98, stav hodnotím jako vynikající.
PS: Já bych L. Themu ani něměnil, kdybych ji neslíbil. To je provozně levné auto, s minimálními opravami, udělám na ní všechno sám a to jsem s ní tady najezdil kolem 150 000 km. -
« Re: Žij dál
Mfilip> tak to vidis, mozna si mohl mit moje Stilo :-) Ne vazne, nevylucuji, ze se budu muset z rodinnych duvodu zbavit sveho mileho jeden rok stareho Stila, takze kdo vi, treba by se tu nasel nekdo jiny :-)Zatim to jeste neni uplne jiste, ale muze se to stat. Ne vzdycky jde v zivote vsechno tak jak bych chtel :-( -
« Spi sladce mfilipe
Taky Te zdravim, preji hodne spokojenych km s "nenavidenym" vozem. Tvoje prispevky jsem taky casto se zajmem sledoval. Ve skodovce je ta 1.8T asi nejlepsi volba z benzinu,jinej motor bych tam nechtel. Byl jsi rozumny majitel vozu, bez predsudku a jsem zvedav na Tvoje delsi zkusenosti s octavkou. Sam jsem byl uz taky nahlodan, uvazoval jsem o vymene svoji obstarozni Lancie Themy 2,5TDs, z r.93, protoze jsem ji neprozretelne slibil prodat kamosovi. Chtel jsem dodrzet slovo a proto jsem hledal nahradu. Nakonec jsem do okt. nesel, nesedela mi, mala, nepohodlna, misto tak pro dva a deti. Vzal jsem tedy ojetou L.Kappu 2.4jtd a zatim jsem nad miru spokojen, to i přesto, ze jsem zustal verny me spagetove znacce.
Nedivte se castym afektovanym majitelum značky škoda (vsech modelu), neboť za svoje penize (nekdy i posledni, zvlast ted, kdyz na to mate) koupili vec, kterou by jinak koupili o dost vyhodneji u jinych znacek. Co maji delat, dokazou Vam skutky i nemozne, aby ukazali ze maji to nejlepsi, co nase silnice nosila.
K priznivcum znacek koncernu Fiat - mate prosim zkusenosti z precipovani naft. motoru JTD, verze 2.4JTD zvlast, koho doporucit? Zatim mam favorita ve bit power z Vrbna, chci to zkusit, nebot potencial, ktery v tom motoru je si zaslouzi probudit. Dík.
Někdo tu zmiňoval, že 195tis km se mu zdá strašně moc. Na škodovku určitě, ale na auto velikosti Bravy, s motorem 1,8??? Já se zabývám Peugeoty v dieselu - 200tis km je u mě "nový motor". Jenže auta s tímhle stavem tacho mají většinou min. 2x tolik. A nedělám si iluze, že u jiných značek je to jinak... Takže, mfilipe, asi budeš muset buď dost slevit, a nebo stočit tacho :(((