Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.04  07:52

    « Re: hlavy

    ... panu Houškovi jsem koukám lezhce zkomolil jméno... RIBI: dáš sem ten kontakt do Plzně? Mám tu jednu hlavu, je prasklá na dvou místech v můstcích - do sacího kanálu. Ještě nevím co s ní, možná jí hodím do sběru, možná bych jí dal tomu odborníkovi na zkouknutí a vyjádření, jestli to má cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  13:17

    « Re: brzdy

    Jsem rychlejsi nez nejaky shell ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.01.04  13:12

    « Re: brzdy

    Tak tak u Marey je to tak že 1,6 manu 257 nevětrané a 1,6 aut. větrané. (Do posledních modelů se dávaly větrané i do manuálu).

    Zkusím se zeptat ve svém servisu jak budu mít čas a dám samozřejmě vědět.



    To mfilip: Dnes jsem našel ve schránce výzvu z pošty, že si pro to mám přijít. Takže to došlo ještě celkem brzy. Od Smartklubu jsem si nechal poslat poštou sekeru. Odesílali ji 15.1. do 23. ještě nepřišla...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  12:58

    « Re: brzdy

    Brava 1,6 ma nevetrane o prumeru 257mm, 1,8 ma vetrane taky 257 mm. Melo by stacit prehodit trmeny, kotouce a desticky. Zkousel jste to nekdo, kolik chteji za tremy na vrakacich? Taky mi prijde, ze ty brzdy jsou trosku slabsi (hlavne pri opakovanem brzdeni).
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  09:07

    « brzdy

    Větrané kotouče mají průměr kolem tuším 284 mm a plné asi 240 mm, samozřejmě větrané jsou tlustější, chceš-li silnější. Takže bys musel dát i nové resp. odpovídající třmeny. Ciao!
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  08:20

    « Bez nadpisu

    v brzdach ti neporadim, ale jen jsem se chtel zeptat, jestli ti to prislo v poradku. Posilal jsem to v pondeli minuly tyden.
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.01.04  08:03

    « Brzdové kotouče

    Zvažuji, že bych na své Maruš vyměnil původní brzdové nevětrané kotouče za větrané. (Čekám, že je co chvíli budu muset vyměnit tak jak tak. mám už 108tkm na původních kot. i destičkách) Předpokládám, že větrané budou širší, takže se obávám nutné výměny i čelistí, či třmenů. Máte s tím někdo zkušenost? Co je potřeba všechno měnit a na kolik to případně vyjde?


    Větrané chci zejména proto, že nyní jezdím hodně po dálnicích a když pak z vysokých rychlostí musím hamptnout před kolonou, či nehodou na brzdu tak mám pocit že ty kotouče shoří...



    Jo a kdyby někdo věděl zda je možná a na kolik je náročná případná výměna zadních bubnů za kotouče, tak bych to ze zajímavosti rád věděl.

    Díky za případné info.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 28.01.04  07:45

    « Re:

    To mfilip. Adyn pracoval a na MotorCafé nezbývalo mnoho času.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.04  13:30

    « hlavy

    Pravda je jedna, že opravit hlavu není žádná legrace. Když jsem slyšel tu technologii, tak je fakt, že v maštali na koleně už dneska opravovat nelze, a bohužel většina tzv. odborníků to tak do dodnes dělá. Zásadně se musí prohlídnout celá hlava, vyházet všechna sedla, /mimochodem ventily se už na pastu dávno nebrousí/, komůrky, a většinou se už nevaří, ale trhliny vylejvají. No prostě věda. O tlakování nemluvě. Jinak ten odborník sídlí v Plzni - kontakt na něj mám. Dělá jen hlavy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.04  13:05

    « Re: hlavy

    Kdo dělá hlavy v ČR: Schneider na kraji Prahy, tuším Hovorčovice či kde, pak Pejšek ve Slaném, a tuším Huška ve Starém Plzenci. Kontakt bohužel nemám po ruce ani na jednoho, ale kdo hledá, najde...
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.04  12:31

    « hlavy

    K těm hlavám: měl jsem Mareu TD 100 a měl jsem asi takovéto trampoty. Prvně došlo k proražení olej.vany - dodnes nevím jak/žena/, auto se přidřelo, zákonitě ohřálo a odešla hlava. Praskla do komůrky. Sehnal jsem repasovanou - o ceně raději nemluvím, vydržela rok. S autem teď jezdí kolega - tomu odešel termostat, auto se ohřálo, termostat se vyměnil, nějakou chvíli to jezdilo, ale pak to začlo foukat do chladicího kanálu - hlava prdla. A co teď? Nová hlava - JPH Praha držte se 57 tis., repas. kolem 25, neoriginál do 30 tis. Naštěstí se dá vše opravit, ale záruka vždy s otazníkem - takže jsem začal peripetii až jsem narazil na skutečného odborníka a držte se hlavy opravuje až ve Francii a radi druhovýrobu nikdy nekupovat - prý Španělsko. A co vy? Ciao
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.04  09:02

    « Bez nadpisu

    mne by zajimalo, kde je adyn.
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 26.01.04  12:27

    « Re: hlavy

    taky by me tema oprav hlav zajimalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.04  12:00

    « hlavy

    Tak už jsem zase tady, omluvouám se, že jsem dlouho nedal vědět, ale nějakej čas jsme nebyl doma. Ta Marea Weekend, co jí blblo startování je už O.K. - byl tam nějaký kraťas pod přístrojovkou a baterka si brala víc než bylo zdrávo a nechtělo se tomu starovat a baterka promptně klekala. Jinak pro informaci všech - auto bylo jak jinak než bouchlé- takže v té desce určitě už někdo úřadoval - mimochodem chybí tam pytel. No, ještě že to není moje. Ale o co se chci ještě podělit, koukal jsem tak po této kafírně a nikde žádné téma o hlavách motorů. A jelikož mám docela i vlastní (bohužel) zkušenosti jak jinak než s mareou, zajímalo by mně, jak jsou tam jiní. Ono totiž s hlavami je to v ČR víc než tristní - nikdo či témeř nikdo to neumí spolehlivě opravit. A hlava je srdce motoru, blok vydrží. Tak co, jaké jsou zkušenosti? Ciao!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.04  11:32

    « Re: repro

    Myslim, ze bys vytahnuti radia zvladl, nicmene podivej se do pojistkove skrine, sdruzeny konektor pro radio by mel bily, podle barvy kablu k zadnim repro jej musis poznat. Ja jsem radio vyndaval pomoc 2 noziku, kdyz jej na jedne strane vypacis a posvitis baterkou, uvidis plechove pracky, tema nozikama je zkus vyhnout a povytahnes 1 stranu. Ja radsi totiz pote, co jsem videl vyndavat radio v servisu, udelam vestsinou sam, pokud na to satcim, protoze vim, ze vetsiho nasili nez v servisu nejsem schopen. To radio a palubka vydrzi fakt hodne.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 20.01.04  10:24

    « repro

    Adyn: Díky moc za radu, mám Mareu Weekend, r.v. 2001 takže to budu mít zapojený jako ty. V pátek zajedu do místního Fiatu, aby mi vyndali rádio, nechci ho nějak poškrábat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 19.01.04  13:36

    « Re:

    mfilipovi: Vůbec neva, šak nehoří :-)



    to jarouš: Rozdíl mezi popisem zapojení repra u mě a mfilipa vychází z toho že on měl Bravu před 99 a já Mareu po 99. Takže osobně typuji, že bys to měl mít zapojeno tak jak já.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.04  10:08

    « Bez nadpisu

    Adyn: sorry o vikendu jsem si na tebe ani nevzpomnel, dnes se budu snazit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.04  10:07

    « Re: Zadní repro u Marey Weekend

    Ony tam kably jsou, ale vedou jen do pojistkove skrine. Tam je konektor od radia, ktery zrejme nebude pripraven na 4 repro. To byl muj pripad - mel jsem nejzakladnejsi typ radia jen na 2 repro - kdyz mi Bob_ poslal lepsi radio na 4 x repro, musel jsem to napojit. Celkem mne to taky zklamalo, ze to je priprava-nepriprava na radio.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 19.01.04  10:01

    « Re: Zadní repro u Marey Weekend

    Jarousovi: Ty káblíky co vednou k zadním reprákům jsou odpojeny. Když vytáhneš rádio z palubovky tak máš na výstupu z rádia mezikonektor, který odpojuje zadní repro a kříží dvoje přední repra aby byl plastičtější zvuk. Když ho vyhodíš pojede ti zadní repro. (U některých rádií se ještě musí v menu exp aktivovat Fader).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…