Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
to mam v planu. Jsem od prirody neduverivy clovek, a proto jsem si rikal, ze mne muzou lehce oklamat. Daji mi cislo na sebe a muzou se vydavat za uzasne spokojeneho zakaznika. Mam tip na firmu v mem okoli a zkusim tam nekdy osobne zajet. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Jen me tak napadlo: Co takhle zeptat se primo ve firmach, ktere LPG montuji? Jestli chteji, aby sis to u nich nechal udelat, at ti daji kontakt na cloveka, kteremu uz takove auto delali...
BTW, kvalita prace pri montazi LPG je nekdy kapitola sama pro sebe... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Dlouhodobou od zari mam 6.3, poslednich jarnich 4 tkm mam 5.9. Otazkou je ale tech 15 tkm rocne - driv jsem 1/2 tydne pracoval externe na zakazce v jine firme a auto jsem nepotreboval, ted dojizdim kazdy den, pokud nejedu na kole anebo kvuli nejake parby vlakem. Navic manzelka dodelala VS a dalsi km pribudou v souvislosti s pripadnou praci. I s tim vsim mi rocni km vychazeji kolem 18 tkm a to uz dava trosku jiny rozmer smyslu LPG na mem aute. Prece jen bych si mohl odecist od zaporu LPG 10 tKc jako zhodnoceni auta pri prodeji. Dival jsem se na inzeraty a priplatky za LPG jsou v teto vysi bezne. Otazkou je dalsi vyvoj cen benzinu a LPG a zatim to vypada zase na LPG nejlevnejsi benzin 26.50 nejlevnejsi LPG za 12.50. Pri rustu cen bude navratnost rychlejsi. Zoufale shanim nekoho s 1.8 T s praktickyni zkusenostmi. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
A za kolik litru tedy skutecne jezdis? Za tech 6 l/100? nebo to jen kdyz se opravdu snazis? Kdybys jezdil svym stylem a pritom za 6 l, tak to hodne dobre zvaz, podle mne to za ten plyn nestoji, kdyz najedes 15 000 rocne. Jestli chces jezdit rychleji, ale predstava vyssi spotreby te od toho odrazuje, tak s plynem by ses nemusel omezovat. Pokud ti ale vyhovuje usporna jizda a dokazes bezne 6 l/100, tak bych tam LPG asi nedaval. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
z HL - propan mi poslali,ze digitalni vstrikovani by stalo 25 tKc a sekvencni 35 tKc. A to uz je navratnost trosku bliz, jeste nejsem rozhodnuty. Je fakt, ze ted se 2 x rozmyslim, jestli nekam jet autem, s LPG by mi to bylo jedno. Uvazuji jen o sekvencnim vstrikovani, potreboval bych nekoho s praktickymi zkusenostmi s LPG na 1.8T -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Rekl bych, ze jestli jezdis v prumeru za 6 l benzinu, tak tu usporu nema ani nema smysl pocitat - proste jezdi dal na benzin a mas to nejjednodussi. O instalaci plynu bych uvazoval az pri spotrebe od 8 l vyse.
Moje auto chce benzinu cca 9,5 l, samozrejme jezdim na plyn, cca 10,5/100 km. -
« Bez nadpisu
Omlouvam se, ja nevedel, ze mas 1.8T, no tak v tomhle tvem konkretnim pripade bych asi o prestavbe take neuvazoval.
Asi bych taky pockal na zkusenosti nekoho s timhle autem.
Otazka je, jakl by ten 20V jezdil na plyn, on bez turba ma problemy i s benzinem :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: To: mfilip
sias: mam 1.8T a na ni se doporucuje jen sekvencni vstrikovani za 48 tKc s toroidem. LPG ma vetsi spotrebu oleje viz : [odkaz]
- souhlasim, ze km navic u LPG jsou bezpredmetne
- ztrata u pordeje LPG - mluvil jsem u prikladu z praxe.
Verim, ze se LPG pro nektere lidi vyplati, pro mne ale ne.
Kdybych mel v okoli nekoho s 1.8 T a LPG, ktery by to chvalil, mozna bych do toho sel. -
« Re: Re: Re: Re: To: mfilip
Teda!
Prestavba na LPG nestoji u Octavie 48 tisic ale 33 tisic!!! Na emise se samozrejme kazdy rok nejezdi, prohlidka taky neni podminkou - musi byt jen pred STK. Ale spravne by se mela delat kazdy rok, myslim ze to neni velky problem obetovat 150 Kc a hodinu casu rocne:)))
Interval vymeny oleje u LPG je naopak VYSSI nez u benzinu, ale radeji bych ho menil tak jak se ma. Nizssi neni na 100%.
Mebrana nejsem si jisty, ale ta je v zarizeni u karburatoru, ve smesovaci, nevim, zdaho vstrikovani plynu ma. Myslim, ze urcite ne.
Castejsi tankovani urcite ne. Jelikoz v Octavii ma toroid nadrz 61 litru :))
Škoda Octavia 1,6 / 74 kW toroidní nádrž 61 l SGI 33 000 Kč
[odkaz]
Poruchovost u moderniho systemu neni zadna kdyz bude, nic vam nebrani jet na benzin a opravu udelat az prilezitostne, ale neverim, ze nejaka bude.
Podle me se prodava auto na LPG mnohem lepe. :-) Jelikoz motor ma pri provozu na LPG mnohem vetsi zivotnost. -
« Bez nadpisu
kdo dělá chipování za koláče ?
Jů to nevím, asi ten koho přemluvíte ;-)
Chtěl jsem jenom říct, že v podstatě materiálově to výjde na 50 Kč. Zbytek je know-how, žeeeee...
Mařenu mám starší
Euro 2.
Jinak to čipování se na benzínu nikdy nijak nevrátí. Čili nenávratná investice, v podobě nižší spotřeby nebo tak něco. To je doufám všem jasné. Je to jen o tom že chcete více kobylek.
Jinak přečipovat 1.2 16v není problém ...dělá to kdokoliv kdo chipuje :-)
zkuste mrknout www.bitpowers.cz - fakt se není třeba bát žeby se to auto dokur....lo. Myslím že to u benzínu nehrozí.
Jinak při tom chipování se změní jenom předstih a množství vstřiknitého paliva ( teda spíše po jakou dobu se bude palivo vstřikovat do válců ). Samozřejmě při ruzných úrovních sešlápnutí plynu, otáček apod. Nic víc u benzínu nejde udělat. :-( Pokud by to byl benzín "šlechtěný" čili s turbem, tak se dají dělat mnohem větší kejkle - asi jako u JTDček apod. :-!
Jinak další měření spotřeby dopadlo 8,51 l / 100 km čistého ježdění po ostravě. Tak uvidíme, v plánu mám dát jiný vzduchový filtr, neboli překopat celé sáni ...to by mohlo docela pomoct a možná i jiné svíčky...otázka které ... do BRISKu už nejdu. Pak už budu s výkonem auta docela spokojen. -
« Re:
Jen k svíčkám. Do BRA 1.2 sx jsem dal Brisky BOR12LGS . Motor táhne jako šlak!
Dotaz: technologický postup přelakování odpadající barvy na zpětných zrcátkách.Podklad je AL
Kdesi jsem četl příspěvek o klikách. Objednal jsem je v pondělí u ADH a ve čtvrtek už byly na poště.Cena je 630.-Kč kus(katalog uvádí 530.-Kč) a s chutí se pustím do montáže -
« Bez nadpisu
kolik to koštuje ?
kolem 8 tisíc...pokud někoho ukecáš tak i za koláče...náklad materiálový je kolem 50 kč :-)
Jinač Já bych do motoru 1.4 nikdy nešel..Měl jsem to čest řídit ( Bravu ) a je to otřesná sračka. Ten motor je naprosto oničem. Najel jsem sní asi 80 km, a bylo to utrpení . Z 1.6 16v se to nedá srovnat. Alespoň ten co mám v mařeně :-) Jiná třída
Originál servis to nedělá. Ten se distancuje všemi způsoby , od tohoto zákroku :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
mám dotaz : přečipování 1.2 16v u BITPOWERU ( 5.100.-Kč + 19% DPH)
zvýší výkon z 59/80 kW/koní 114/4000 Nm/ot na 72/98 kW/koní 128 Nm/neudávají !!! je to zvýšení realné :?: V podstatě se přečipováním dostanem na 1.4 :shock:
Ať nám FIÁtci jezdí