Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  19:49

    « to mfilip

    1. To si nemyslím! Kolik jich v tom servisu takto otestovali, že to tvrdí? Hele, podstatná a největší záležitost pro protitlak ve výfukovém potrubí je katalyzátor, a ten zachováme. Bez katalyzátoru se motor zbytečně moc vyplachuje, čili má zvýšenou spotřebu a přijde o Mk v nízkých otáčkách. Já bych to osobně u 4 válcového motoru udělal tak, jak jsem ti to popsal. To je vyzkoušená, osvědčená konstrukce, která dobře jde odspodu i ve vrchu a navíc má exkluzivní zvuk. Podle mě, jen ten další tlumič jedině kvůli hluku a jeho absencí se nic nezmění. Když jej tam dáme, zlikvidujeme 80% barvy zvuku zadního tlumiče.
    2. Navrhuji takto, uděláme to bez něj, otestuješ poměříš a když by nevyhovovala spotřeba, ten prostřední tlumič můžeme doinstalovat později. Anebo, varianta 2, posuneme trošku dozadu časování výfuk. ventilů a tím snížíme ztráty ve výplachu a jsme v podstatě tam, kde chceme být.
    3. Zákazníci neříkali nic, průběh Mk a P OK, zvuk vynikající. Spotřeba - nevím, bo ne všichni si ji evidují a jezdí na ni. Každopádně, logicky vzato, když neukradneme Mk v nízkých otáčkách, nemůžeme zvednout spotřebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  14:10

    « autokomplex

    Opet k vyfuku: byl jsem dnes v servise, kde mi rekli, ze neni dobre natahnout trubku od katalyzatoru, ale ze by se tam mel dat jeste tlumic ( nabizeli mi na Barchettu se stejnym motorem za 3000,- ), duvodem je pry zvysena spotreba. Nevis o tom neco ? Ty si prave psal, ze k tomu Remusu je jako nahradni dil dodavan prostredni tlumic. Ty bys doporucoval vyprdnout se na prostredek od kataku po Remus dat trubku - uz si to urcite delal - nestezoval si nekdo na spotrebu ? Kdyby si mne ujistil, ze s tim nebude problem, mohli bychom se uz domluvit. Nebo bych bral jen Remus a zbytek s prostrednim tlumicem nechal namontovat v Havirove. Vlastne resim jen, jestli ten prostredni dil k necemu je. Velke diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.01  11:07

    « Re: to mfilip

    diky, ta cena me samozrejme zajimala nevic. Vyfuk kolem 11 000,-, prace 1/2 dne á 300-400 = 1600,-, trubka plus dalsi cypovinky, o tom nemam predstavu, snad kolem 3000,- ? + cesta Brno zpet, teoreticky kolem 16 000,- bez cesty ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  12:01

    « to mfilip

    1. Dělá se to tak.
    2. Co by se to STK nelíbilo, kat. tam bude a jako závodnička to řvát nebude.
    3. Nic nebude rezonovat a bude to mít ten nejhezčí zvuk, co je možné z toho dostat.
    4. To víš, že jsme schopni to udělat, kolik to bude stát nevím, podlo toho kolik práce, a kolik času? cca 1/2 dne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.01  11:00

    « Re: to mfilip

    hm tak to je blbe. Takze misto 2 prostrednich dilu trubka, misto koncoveho dilu Remus. 1. Dela se to tak bezne ? 2. Bude se to libit na STK ? 3. Nebude ta trubka nepatricne rezonovat a treba neprdne priruba ke katalyzatoru ? 4. Jste schopni to udelat ? Predpokladam, ze uz jste to delali. 5. Kolik bude ta pripadna cela akce stat penez a kolik zabere priblizne casu ? diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  14:26

    « to mfilip

    1. Nespekuluj a nech to proměřit:)
    2. Tak ten Remus je jenom zadek. Jao náhradní díl je výfuk dodáván i s prostředním tlumičem, nicméně Remus je jenom zadní díl. Já bych to udělal tak, že na ten prostředek bych se vyprdl, nahradil jej trubkou a naimplantoval až ten zadní Remus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  13:46

    « Re: to mfilip

    diky, v tom pripade je aktualni otazka na vyfuk od Remusu. Nevzpomnel sis ? I kdyz nerikam, ze to musi byt vyfukem. Tremas mam v * kat. Lambdou to podle mne nebude, tam bych cekal vyraznejsi narust spotreby, nevyrovnany chod motoru atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  19:37

    « to mfilip

    1. Ucpaný KAT i výfuk může hodně zvýšit spotřebu!
    2. Jestli je olej nahoře na části svíčky, která je nad hlavou, není původem válec motoru ale nějaká netěsnost nahoře někde pod víkem ventilů.
    3. Nech to auto trošku proměřit v servisu, takové elaborace na rampě jsou na dvě veci!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  12:01

    « Re: to mfilip

    diky za odpoved, nevzpomninas si jestli to melo vliv na spotrebu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  13:52

    « Re: to mfilip

    S olejem na svicce zvenku jsem se setkal u 8V i 16V,bylo to prolinanim na tesneni pod vikem ventilu.U 16V je to hodne skryte diky utopeni svicek.To je vlastni zkusenost,dalsi necham na profesionalovi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  19:31

    « tak nevím

    Bravu mám už 3 dny v servisu. Začalo být hlučné (ventily) a v zatáčkách poblikávala kontrolka oleje. Zastavil jsem a zjistil, že celý motor je od oleje a měrka úplně suchá. V servisu zjistili špatné gufero (nebo tak nějak se to jmenuje). Tak teda nevím - auto staré 2 roky a taková závada ? Zdá se, že na řečech o kvalitě Fiatu něco bude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.01  08:34

    « aby to nespadlo

    ATX muzes se jen trosku vyjadrit k 686 ? Hlavne ke svicce. dyk.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.11.01  14:55

    « Bez nadpisu

    A nehledě na to co tady napsal kdosi jako HUF-HIV je mi jasné, že se tady ztrapnil sakra moc. Nemusím ho ještě víc zdeptat. A kdybych přistoupil na tu jeho hru, tak bych byl za stejnýho BLBA jako on...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.11.01  14:52

    « Bez nadpisu

    Závodit? Já to navrhoval s tím měřením času. Jen nevím teď kde. Jo vlastně v Kohoutkách už to zpravili, ale v noci to už vcelku klouže jak sviňa. Tu Hufovu Fabku neberu vůbec jako soupeře. To je prostě lenochod. Nechce se mi závodit s naftou. Nepřipadá mi to zase tak smyslný, abych do toho šel. Já to napsal, když mě vyprovokoval. Neozval se. To je jeho problém. Nemám přece povinnost čekat až se pán uráčí. Nemám zase tolik času. Já vím co moje auto svede a co ne. Fabka prostě není soupeř.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.01  10:21

    « Re: to mfilip

    fajn nevadi, ale muze treba mene propustny vyfuk nebo kat zvysit spotrebu pri stejnem rezimu jizdy? Dneska jsem mel 6,9 loni 6,2. Termostat je v poradku, svickama to neni, v motoru je plna syntetika Valvoline. Muzu se jeste podivat pohledove na lambdu, ale pokud tam vylozene nebude vytazeny konektor, nic nezjistim. Je tu jeste jedna vec. Jedna svice je vzdy oproti ostatnim o dost vice od oleje, ne primo "knot", ale zavit a dokonce i trosku gumovy nastavec civky, ktery je nad svickou. Myslel jsem, ze je nejaka necistota na dosedaci plose pro tesnici podlozku svicky, tak jsem ji ocistil. Nevim odkud se tam ten olej muze brat, myslel jsem ze otvor pro svicku je jedine misto, kudy se muze olej z motoru dostat. Ze by tim unikem valec ztratil kompres a auto zacalo o 10% vice zrat ? Vim, ze je to na dalku slozite, ale ze svych zkusenosti muzes rict, kde bys hledal nejpravdepodobnejsi problem ? diky. Jo poklepanim vyfuku se ozyva zvonkohra, kat jsem nepoklepaval, ale v sobotu si zajedu na rampu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  16:27

    « to mfilip

    1.Mfilipe promiň, ale já na to úplně zabudol:)
    OK zjistím to.
    2. Ten výfuk může bát zacpaný nebo taky se mohl rozsypat kat. Zkus na něho zaklepat a uvidíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  16:24

    « to wolff

    Wolffe pořád jenom polemizuješ, domluvme se a vyzkoušíme to! P.S. Vůbec nemusíš jezdit přímo "race" vedle hufa, stačí změřit čas...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:56

    « Re: Re:

    Tssssssssssssssssss.Uz jsem se rozhodl,je to Marea Week.Se divim sam sobe - mimochodem kdyz chces novy ale s "kufrikem" nebo s "kufrem" a jeste FIATa tak je to fakt tezkej job,a k tomu jina technology??? - :-( nebo :-) ?! Tot vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:40

    « Re: Re:

    jasně,jedeme na závody a jedině fabia tdi s čiptuningem ti to nandá!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  07:41

    « Re:

    No ATX te fabce pridal par koniku. Dost koniku (a kuva
    uz zase povidam v jednotkach, ktere nejsou SI. Zachvilku
    tu zacneme s palcema :-). Ty mas mazdu 323, zejo (
    nebo proste nejakou takovouhle vysokoobratkovou
    svini)... No, nevim. Rad bych ale ten race videl.
    Idealni by byl okruh -- otestuje jak podvozek,
    tak max speed.

    No a kdyz pojedete kazdy sam a pak si vymenite
    auta, tak te nesestreli. A kdyz ti pujcene
    auto rozbije (nebo ty jemu), tak se to da jednoduse
    vyridit :-) (i predem pravne podeprit)...

    Kdyz jsi byl "blbej" a nechal ses vyprovokovat,
    tak bud alespon chlap a dotahni to do konce :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…