Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  15:39

    « Re: Dotaz

    MAX DEF u klimatizace znamená polohu na rychlé "rozmrazení" auta, při této poloze se zapne na nejvyšší rychlost ventilátor,nastaví se najvyší teplota a proud vzduchu de na okno.Dále se zapne vyhřívání skla a zrcátek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.02  12:39

    « Dotaz

    Rád bych se zeptal zda-li někdo nevíte co znamená na ovládání klimatizace v Bravě "MAX DEF". Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:48

    « Re: to mfilip

    dobre dohodnuto, jeste se pred tim 21.2. ozvu, jestli se neco nezmenilo.diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:47

    « Re: Záběh

    Ta maska se mi moc nelibi, puvodni 4 pruhy na modrem pozadi nemely chybu. BTW ta nova maska by nenalakovana mohla stat stejne jako puvodni - 1700 Kc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  08:23

    « Záběh

    Ahojte. Opět jsem udělal "chybu" a začátkem měsíce jsem zakoupil nového Fiata, tedy Brava 80 SX.(Je to můj celkově třetí a druhý nový Fiat). Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s: 1) záběhem - otáčky v závislosti na již ujetých km apod. 2)na léto chci pořídit 15" alu disky - jaký rozměr pneu doporučíte pro objem motoru 1.2 a 3)všiml jsem si, že je možné pořídit masku na Brava/Marea s novým kulatým logem - máte ji někdo? Nechci měnit masku u nového auta, ale zajímalo by mne, zda se vám líbí? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  12:16

    « to mfilip

    OK, 21.2.2002, ale ne v 7 ale v 9! Vyjedeš z dálnice od OC na sjezdu Brno Slatina a zavoláš mi na 0602/746393. Vyzvednu tě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  12:04

    « Re: to mfilip

    dobre, jsme domluveni. Ozvu se, jakmile budu vedet presny termin. Je tu se mnou zena, takze nebudu to komplikovat, prijel bych 21.2.2002 ve ctvrtek rano, nejlepe kolem 6:30- 7:00 rano, abyc se vyhnul spicce. Adresu si zjistim, podle www.chiptuning.cz. Vyhovuje ? diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  11:05

    « to mfilip

    1. OK, takže závazně objednávám výfuk a termín si vybereš podle ženy.
    2. Funkčnost katu lze zjistit proměřením emisí před ním a za ním. Hlavně aby nebyl poloucpaný, ještě nějak fungoval, ale tvořil zbytečný odpor.
    3. Pneu si přehoď, tak jak mají být. To je ale servis! Mrkni na ty zadní, jestli s tím velkým tlakem neutrpěli "poskákání" na vzorku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  10:49

    « Re: to mfilip

    takze parada, uz tomu rozumim. Cena je vyborna, muzes se mnou pocitat na 100%. Chtel bych to realizovat bud v tydnu od 18.2.-22.2. nebo 25.2.-1.3.2002, podle toho, kdy bude mit mlada volny den ve skole. Cena je vyfuk cca 11 000, cca trubka 1 500-2000, prace cca 1000-3000. Ten katalyzator by mel byt funkcni, pred 2 tydny jsem to nechal dat na "examiner" a podle nej je motor,lambda a kat naprosto v poradku, mam od toho nejaky papir s cisly, kterym nerozumim. Rekli mi, ze pokud by byl kat spatny, examiner by to poznal, zvlast jsem se na to ptal, i kdyz si nejsem jisty znalostni servisniho technika, je tam par mesicu. A muj oblibeny servis mi udelal bekovinu, kdyz jsem po nich chtel, aby mi vyvazili pneu a prehodili na stranach predni za zadni, zjistil jsem kvuli huceni ze predku, ze neco neni v poradku. Zadni nebyly prehozene vubec ( protoze je na obou dvou o 1-2 mm hlubsi vzorek ) a predni mi prehodili na naprave, takze mam napredku pneu s opacnou rotaci. S usmevem mi rekli, ze mi dofoukali pneu, ale ve predu mam 1.5 a 1.7, zatimco vzadu 1.9 a 2.1. Za vyvazeni pneu a "prehozeni" jsem dal 300 Kc, takze 100 nasobne ponauceni se potvrdilo, kdyz co si clovek nepohlida sam, to nema. Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.02  22:25

    « to mfilip

    1. OK, žádné lazení časování nebude. Dáme výfuk a uvidíme.
    2. Ta trubka je prkotina, když 1500,- tak moc!
    3. Ten výfuk nemám skladem, musím jej teprve objednat, až dáš pokyn. Až bude skladem, můžeme se domlouvat na termínu.
    4. Neděláme obchod se Spei, Bosal, atd.. Nicméně díval jsem se do jejich katalogů, abych viděl jak ten výfuk na Bravu vypadá a tyto firmy nabízejí právě přesně to, co máš v autě, čili oba tlumiče v jednom. Remus dělá jenom zadek...
    5. To je otázka... Může ta díra dělat problém, ale také nemusí. To je případ od případu. Obecně největší "brzdou" ve výkuju je kat. Pokud tam je a je funkční a průchozí, nic dál plyny nezbrzdí více, pokud ovšem není zadní díl totálně zacpaný, což se také někdy stává (poznáš to na plný plyn v otáčkách strašně rychlím prouděním malého množství plynů). Velký problém bývá netěsné potrubí před katem (svody u hlavy, svody u spoje dole, atd), které oním falešným vzduchem popletou lambda sondu. Za tím katem netěsnost může dělat problém tehdy, když způsobí takové víření, které "poplete" směr plynů a jejich pulzaci. Žádné jiné čidlo zde není, kromě lambda sondy.
    6. Tak mě ještě napadá, jak je na tom kat? Není rozsypaný nebo ucpaný? To také může být problém v proudění!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  13:53

    « Bez nadpisu

    Ladao za sobotu z domu +4 prispevky do MC, je to v poradku ? Musim se tam podivat, tak před pul rokem jsem byl 3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  13:52

    « Re: to mfilip

    Diky ATX. Nebudu blbnout s nejakym nastavovanim a brzdou, protoze nez mi snizena spotreba vrati investici do brzdy, budu mit vousate deti a asi uz i jine auto. Uz ti mozna pripadam otravny s tou cenou, ale ja nechci naklady na desetihalere. Ja znam cenu vyfuku s dokladem, znam pribliznou dobu a cenu prace, ale prd vim o trubce, jestli tam staci dat obycejnou tenkostennou, nebo se tam dava nejaka pozlacena ci specialni. Nevim jestli bude stat 1000 nebo 10000, a to bych rad priblizne vedel, protoze je to posledni, co mi k rozhodnuti chybi. Staci treba rict ze trubka bude stat 1500-3000 Kc a ja budu spokojen a muzem se uz domluvit. Do Brna bych rad jel s manzelkou, udelali prosli bychom se behem opravy po meste, ale ma az do poloviny unora zkouskove obdobi, az pak bude vedet rozvrh na dalsi semestr a v nejakem jejim volnem dni bych mohl prijet. Pokud ale treba reknes, to je pozde, ja se toho vyfuku potrebujes do konce ledna zbavit, at tu o nej furt nezakopavas, tak prijedu okamzite. Velke diky. Jeste bych se s dovolenim blbe zeptal na “Jako náhradní díl, čili aftermarket podobný originálu, se dodává celý ten spojený výfuk, čili prostřední díl+zadek dohromady“ - „zadek“ v te vete není Remus, ze ? Pak uz bych tomu rozumel, ale snad nedelate obchod s nejakym Spei, Bosal, Walker, apod. Ja jsem nejak blbe pochopil v pr.695, ze ten prostredek se zadkem je cele od Remus. Jinak třeba ještě, kdyby třeba obecne byl diravy tlumic, ne ucpany ale třeba by uz část vyfukovych plynu, sla pryc hned na prvnim tlumici za katalyzatorem, v mistech kde jsou cela napojena na ten oval, taky by to obecne mohlo zvednout spotrebu ? Třeba tim, ze by vlastne nejak klesl v potrubi tlak a to by zmatlo přes nejake cidlo ridici jednotku ? Jestli by to bylo na dlouhe vysvetlovani, tak se netrap, ja bych to třeba nepochopil. Ptam se obecne, abys mi neodpovedel stylem „ hele nespekuluj, nech to byt, vymenime vyfuk a pak se uvidi“
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.02  11:47

    « Re: to mfilip

    mfilipe napiš něco ať už jseš konečně sám na bedně v Toptwenty, zatím se dělíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.02  15:25

    « to mfilip

    1. Nepochopil jsi to dobře, Remus dodává jenom zadek. Asi přemýšlejí tak, že buď zákazník originál rozřízne a namontuje k tomu zadek, nebo originál vyndá a namontuje trubku+zadek. Jako náhradní díl, čili aftermarket podobný originálu, se dodává celý ten spojený výfuk, čili prostřední díl+zadek dohromady.
    2. Časování se dělá mechanicky nastavením vaček vůči klice, ale myslím, že to nebude nutné.
    3. S tou spotřebou to máš tak. Musíš se rozhodnout co chceš, jestli výkon, motor musí točit a stávající koncepce umí udržet určitý rozsah otáček, čili stratíš spodek, získáš vršek. Anebo obráceně, pro malou spotřebu všechno natlačíš do spodku, motor pojede dobře dole, ale nebude mít výkon. Tohleto se dá udělat změnou časování stávajících vaček do určité míry, anebo potom dále výměnou vaček. Originální řešení je kompromis, který vyhovuje jak důchodci, tak sportovnějšímu řidiči. Ideálním řešením, je variabilní sání a variabilní časování ventilů, kdy se rozsah použitelných otáček oproti klasickým řešením značně rozevře, ale to bohužel nemáme k dispozici. Závěrem bych řekl, že si na 90% myslím, že bude nejlepší to nechat tak, protože ten výfuk v dané konstrukci to nijak nerozhodí. A nebo můžeš nechat motor změřit před a s výfukem a případnou změnu v charakteristice hned uvidíme a z ní se dá lehce určit, co se stane se spotřebou.
    4. Cenu přece víš, výfuk+trubka+montážní operace. Co bude stát ta trubka + montáž na desetník nevím přesně, proto neuvádím nějakou konkrétní cifru. Ale milion to nebude:)
    5. Termín domluvený doředu není problém...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  22:36

    « Re: another to mfilip

    Ď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  10:39

    « Re: to mfilip

    super. Libi se mi to bez toho prostredniho dilu. Ale ted mam otazku proc ho i Remus dodava jako nahradni dil ?To posunuti dozadu casovani vyfuk. ventilu se taky dela docela bezne ? Ma to i nejaky vedlejsi negativni dopad ? Jestli by to snizilo spotrebu a jinak by to v nicem neuskodilo, beru to vsemi 10, ale mam vstrikovani a ridici jednotku Hitachi, budes mit na to elektronicky vercajk ? Ja vim, ze toho chcu moc. Takze, zvuk bude super nejlepsi, co z toho muze byt, na STK proti tomu taky nic mit nebudou, bude mi to delat nejvetsi profik, je to jedno z nejlevnejsich reseni, snad jen aby se nezvedla spotreba, ale snad ne, protoze se posune dozadu trosku casovani vyfukovych ventilu, pokud je to zarucene. Takze zbyva vedet pribliznou cenu a nejaky termin. No snad v tom terminu nebude nejaka snehova kalamita, abych dorazil. Nejvhodnejsi by pro me byl ctvrtek, v podstate v jakemkoliv tydnu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  10:07

    « Bez nadpisu

    nebo [odkaz]%22MWD%2A%22
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  09:59

    « Bez nadpisu

    misto 479 - [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.02  09:47

    « Re: another to mfilip

    podivej se na prispevky 580,490,479. Mam trosku casu, tak jsem to nasel, snad je to, co jsi hledal
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.02  20:43

    « another to mfilip

    mfilipe, můžeš mi připomenout adresu na ten test spolehlivosti, jak v něm Brava vyhrála? Uváděl jsi to tu asi před rokem, tenkrát jsem se do toho díval a potřebuji tam ještě na něco mrknout. Bylo to tenkrát testovaný někde v Británii. Děkuji předem za kladné vyrízení mojí žádosti :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…