Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: to Pavel KR5
Já bych právě řekl, že celkem vynikaly. Ten můj kousek (1988) má odborným odhadem 250 - 300t. km, já sám s ním mám nahrkaných přes 100t a co se týká motoru jsem jen čistil vstřikovací trysky. Emise jsou sice na hraně (nebo spíš za hranou), ale jak známo, vydechlej diesel jezdí nejlíp, tak si ho teď patřičně užívám. Dřív jsem byl taky obdivovatel verzí kombi, než jsem zjistil, že 90 % kilómetrů najedu s prázdným kufrem, tak bych taky chtěl do roka změnit vůz, ale vidím to na Bravu. Vezl jsem se v novým Stilu JTD a na to, že mělo najeto 250 km, tak mě příjemně překvapilo, hlavně jak se nechalo lechtat při otáčkách kolem 1500 RpM. Jen ta spotřeba - na ciferníku to furt ukazovalo okamžitou spotřebu kolem 7,5 l / 100 km, ale to bylo asi tím syrovým a studeným motorem. Když si porovnáš srovnatelně vybavenou Octavii s Bravou nebo Mareou dal by jsi o 100 t Kč víc a navíc bys měl Octávii :-)). -
« Brava 1,8
Zdravim všechny. Do pátku jsem měl Tipo 1,8, než mi ho jedna "řidička" zrušila. Jelikož bylo úplně bezproblémový, uvažuju o Bravě 1.8. Už jsem jednu prolézal v bazaru. Prosil bych Vás o rady, na co si mám dát pozor, je to 1,8, r.v. 96, ABS, klima, 2 airbagy. Díky Jirka -
« Re: Otacky+baterka
Ja som mal podobny problem aj ked na FIATe Coupe. Kolisali otacky na volnobehu a niekedy to skapalo.
Problem bol v nasavacom ventile vzduchu. Bol zaneseny a po vycisteni je vsetko OK. Tento problem je rieseny aj na internete, ale pre Coupe. Myslim si, ze mas podobny problem. Moze byt este problem aj termostatom, ale najprv skus najst ten ventil. -
« Re: Re:
ja jsem si tam dal takove krutky. Dozadu zevnitr narazniku, protoze se tam celkem da normalne dostat, mel jsem takovou cervenou 0.5 mm folii, vystrihl jsem kruh prumer asi 5 cm, po obvodu udelal housenku ze silikonu a priplacl to tam. Na predni diru se zevnitr nedostanu, tak jsem to vyresil vystrihnutim obdelnik 3 x 4 cm se zakulacenymi rohy ( takovy ovalek ). Na rub jsem upevnil asi 0,5 cm plastovy prouzek z cedule "Brigada socialisticke prace", ktery ovalek presahuje asi o 1 cm. Vsune se to do dirky, zvenku je ten cerveny ovalek, a zevnitr to drzi ten prouzek. Je to takova ucpavka. Ten prouzek je k ovalku prichcycenny tenkym dratkem pres male dirky. Lepidlu neverim. Je to rozhodne lepsi, nez ty diry, ktere mi taky vadily. -
« Re:
Přední mlhovky vypadají opravdu hezky, taky jsem si za ně připlatil. Co se mi naopak moc nelíbí jsou ty díry kam se šroubuje "oko" pro tažné lano. Jeden známý se mne zeptal, zda tam něco nechybí. Ta díra v předním nárazníku je přehlédnutelná, ale vzadu mi to dost vadí, u Punta to bylo vyřešeno plastovými krytkami, které i při otevření zůstaly viset na místě a pak se jen zacvakly zpátky. Řešili jste to někdo? -
« Re: Boční vítr
S tím posilovačem máš asi pravdu, zvykám si na něj. Před koupí Bravy jsem zkoušel i nové Punto s tím vypinatelným el. posilovačem a není to špatné. Používáš posilovač jen tehdy, kdy je potřeba. Jen jeden detail mne docela vyvedl z míry, je fajn, že se posilovač sám vypne při dosažení určité rychlosti, ale když se po delší jízdě bez něj v ostřejší zatáčce, kdy se dostaneš pod onen limit pro vypnutí, opět se sám zapne, je to docela šok. Asi je lepší pamatovat na stiknutí tlačítka pro vypnutí vždy, když opouštíš město, popřípadě ho používat jen při parkování. -
« Bez nadpisu
Mne mesic pred vyplivnutim baterky zacala po startu svitit kontrolka ABS. Obcas, nikdy ne behem jizdy. I kdyz se baterka zdala subjektivne v poradku – startovalo se s ni normalne, bylo leto. Chci rict, ze ta baterka se projevila jen svicenim kontrolky, jinak se auto chovalo naprosto standardne.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!