Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: reálná spotřeba
Vzdyt jsem tu nedavno spotrebu po prvnich 2000 km
psal, ne? Tak znovu. Najeto 2000 km, cca pulka
po dalnici rychlosti 130-160 km, zbytek I. a II. trida,
rychlost cca 60-90. Po vetsinu casu klimatizace
a spotreba cca 7.5 litru.
Kdyz jsem pak jel po
dalnici tech 110-130 (spise 130, protoze tam
ma 5 vrcholi Mk a proto to do kopcu drzi rychlost),
tak jsem s klimatizaci mel spotrebu 7.2 l.
BTW dneska jsem se zase byl projet s tou mou starou
(Cromou)... No jo, 8V dvoulitr :-) Nebyt toho, ze
ma uz asi zivot za sebou (rozvrzana, rezave dvere
ridice, druha strana po bouracce menena), bylo
by mi ji lito -- velky kufr, prostorna... Nechcete ji nekdo? Tak za... 10-15kKc? -
« reálná spotřeba
Ještě bych měl jeden dotaz na spotřebu. Kolik to opravdu žere (1.6 16V)? Podle údájů v tabulkách město 10, mimo asi 6 a po dálnici 7.4? Snese to razantnější jízdu bez extrémního nárůstu spotřeby nebo tyhle hodnoty jsou pouze když se to lechtá? Je rozdíl v podvozku u modelů Brava? Je rozdíl Brava/Bravo jenom v kastli nebo i v podvozku? Předem moc díky! 7thatom -
« Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další
No je to dovoz z Něměcka, tak asi poznám prd. Dle čeho se dají poznat KM? Volant to osahaný nemá, pedály mírně opotřebené - skoro vůbec. Říkám si, že když to tak jelo nemůže to mít víc. Bylo to opravdu mírně na zadní dveře (jiné sklo), ale není to poznat a netáhne nikam - předek nebyl bouranej. Nevíte k jaké inovaci došlo v roce 98 u Bravy/Brava? Četl jsem to někde. Chapi díky!. 7thatom -
« Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další
zkus fintu - zavolej do servisu (podle knizky nebo tabulky pod SPZ), kde byly delny oleje atd, pri kolika km to tam bylo naposled. Znamej kupoval Oktavku, v knizce bylo 60.000km, na tachometru taky, ale v servisu mu rekli, ze to auto bylo na posledni kontrole v 210.000,-
Hadejte, jestli to koupil :) -
« Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další
Jak sis asi vsiml, zrovna tuhle bravu (1.6, SX)
jsem nedavno koupil... A to ze mi to pripada line
jsem nerekl, spise "linejsi"... No proste muj subjektivni nazor. Nic si z nej nedelej :-) A na co si dat pozor?
Jestli to ma opravdu najeto 50 tis km, tak by mela
byt bezproblemova -- takze skontrolovat zaznamy
v servisni knizce (a jestli ta SK je k tomuto vozidlu),
kouknout na licovani dilu, datumy na sklech (jestli nebyla bourana),
projet se (ale to jsi jiz udelal) a jestli chces,
tak s ni jet na technickou a emise. Vic asi (jako laik)
udelat nemuzes... Maximalne si ji nechat prolustrovat, neni-li kradena. -
« na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další
Ahoj všichni, uvažuji o koupi Fiatu Bravo 1.6 16V ve výbavě SX. Je velký rozdíl např. ve tvaru sedaček od verze GT? Co si myslíte o motoru. Je to 1.6 16V 98. rok najeto asi 50tis. Jel jsem v tom a zdálo se mi to velmi živé. Nerozumím tomu, jak někdo může psát, že to nejede a to teďka mám Opel Calibra a o tom se říct, že je to líný říct nedá. rád bych slyšel nějaký rozumný názor např. na spotřebu. Nějaké služební vozy neberu - tomu každej dává kotel. Děkuji za odpověď. Poraďte na co dát bacha při koupi. 7thatom (7thatom@wo.cz) -
wolff 03.09.02 18:24
« Bez nadpisu
Olej 10W 40 - tudíž polosyntetika. Spotřeba oleje...Do teď co mám zkušenosti tak žádná, jinak max asi tak ten litřík na těxh 20 000. Jinak neriskuj jezdit na 20000, raději měn po 15 000. Těxh 20 000 je jen s Selenii. Spotřeba je O.K. a pokud jde o to hladové oko, tak to mě sere taky. Prostě si musíš zvyknout na to, že je to po 40 a ne třeba po 48 l. Je to ale z důvodu toh, aby si nejezdil na sračky v nádrži... -
Adyn 03.09.02 08:47
« Re: Re: Koupe
To drobení klik u Bravy je častá bolest. Já mám Mareu (ta má kliky trošku jiné) a drolit se mi začala až ta nejnovější, kterou mám asi před rokem vyměněnou po "otěrce" od šaliny. Já to jednou za čas zaleju Regumem (cca 40 Kč za 250 ml) a drobení od té doby ustalo.
-
« Re: Re: Koupe
Po neuspechu sehnat nejakeho schopneho Civica
jsem nakonec tedy koupil Bravu 1.6 v rezave cervene
metle (pani v servise se mne optala "Ta rezava
Brava, ta je vase?". Nacez jsem ji odpovedel, ze korozi
netrpi, ale jestli mysli tu krasne cervenou,
tak ano, ta je moje :-)).
Mel bych dotazek... V cem je chyba s obcasnym vypadavanim
blinkru? Obcas sviti, obcas ne... Je to nejake
relatko, nebo ta packa? A kolik pripadne stoji?
A jeste mi zbylo radio (ten lepsi kazetovy typ, tusim ze oznaceni 182 H).
Tak jestli ho nekdo chcete... Nejspise bych ho
vymenil za nejake jine (stare, nebo zaslepku) a
pripadny doplatek -- kdyby sla brava nekdy z domu
a potreboval jsem si to sve vzit a dat misto nej
neco jineho.
Jinak zkusenosti po 2 tis. km... Auticko je pomerne
line (mel jsem P 309 GTi a Cromu 2.0i), dole moc
netahne (16V), nahore je to ale docela dobre. Subjektivne pomaleji zrychluje nez uvedena auta (neporovnavam to s Felicii, 105, Favoritem, atd. To by nemelo cenu :-)) a optimalni cestovni rychlost je take o cca 20 km nize (oproti Crome).
Moc
nevrze, pouze dve veci -- vrzal jeden uchyt zadnich sedacek, tam pomohla
izolepa (menit se mi ho nechce) a guma u spolujezdcovych dveri.
Kdyz uz jsem u tech dveri... Co delate proti tomu, aby ta guma na dverich
neodirala na karoserii lak? Na nekterych mistech je to uz skoro az na plech... Take je hodne "podobana" od kamenu ve predu na haupne, ale to necham striknout (stejne tak jako prahy, ponevadz tam predchozi majitel nemel zasterky, takze je jiz lak dole a je videt plech :-\).
Jinak je samozrejme hotov vyfuk (r.v. 98, 140 tis. km po dalnici), ale
kdyz ho zacpu, tak to tlakuje a asi nikde nefouka, takze derav asi neni, pouze hnusne orezly...
No a spotrebu mam zatim cca 7.5 l, 1000 km po
dalnici (130-160 km/h) a zbytek I. trida (ani moc ne mesto).
Cca na 3/4 z tech 2000 km jsem mel pustenu klimu... Mozna je to trosku
hodne, ale ja jsem nikdy na spotrebu nejezdil...
Co mne stve? Mala nadrz... Hladove oko se rozsviti pri
40 litrech... U Cromy jsem tankoval bezne 64 litru... No jo. Stve mne droleni kliky u
ridice... Ale zde podezrivam predchoziho majitele, ze mu zamrzl zamek a ze te klice pomohl zapalovacem.
Jo a jeste, kolik vam zere oleje, a co se do ni vubec dava
za olej (synt/polo/mineral). Koukal jsem do servisni
knizky a jednou tam byla uvedena synt, podruhe polo... Po ceste jsem
totiz potreboval dolyt olej, a nevedel jsem jaky...
Tak jsem ji pro jistotu dal OMV polosyntetiku (at
si zase tak moc nezvyka).
No, to bude asi pro dnesek vse. -
Adyn 30.08.02 11:11
« Re: Tuning Bravy
Samozřejmě každý má jiný vkus. Já třeba na autě nemám rád nic navíc, než tam dali osvícení italští designeři. Osobně se víc zaměřuji na to, aby na autě bylo lesklé co má býti lesklé a černé co má býti černé...
S tím snížením ceny si stojím za svým, poněvadž asi každý koupí radši ojetinu, která vypadá téměř jako nový vůz, než auto které je nějakým způsobem s větší, či menší mírou vkusu oplastováno. Pokud se auto navíc tváří jako natůněná závodnička dá se předpokládat, že se s tím autem podle toho jezdilo a tudíž podvozek i motor byly mnohem více namáhány...
Nicméně každý máme svůj názor a nikdo nemá patent na pravdu. Takže, kdo má chuť - vesele do stylingu!
ty 2000 km skoro plne zatizena (350-400 kg).