Fiat Bravo, Brava a Marea - zkušenosti

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.02  10:37

    « Re: reálná spotřeba

    Jo a to jsem jeste nepodotkl, ze ta Brava jezdila
    ty 2000 km skoro plne zatizena (350-400 kg).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.02  10:35

    « Re: reálná spotřeba

    Vzdyt jsem tu nedavno spotrebu po prvnich 2000 km
    psal, ne? Tak znovu. Najeto 2000 km, cca pulka
    po dalnici rychlosti 130-160 km, zbytek I. a II. trida,
    rychlost cca 60-90. Po vetsinu casu klimatizace
    a spotreba cca 7.5 litru.
    Kdyz jsem pak jel po
    dalnici tech 110-130 (spise 130, protoze tam
    ma 5 vrcholi Mk a proto to do kopcu drzi rychlost),
    tak jsem s klimatizaci mel spotrebu 7.2 l.

    BTW dneska jsem se zase byl projet s tou mou starou
    (Cromou)... No jo, 8V dvoulitr :-) Nebyt toho, ze
    ma uz asi zivot za sebou (rozvrzana, rezave dvere
    ridice, druha strana po bouracce menena), bylo
    by mi ji lito -- velky kufr, prostorna... Nechcete ji nekdo? Tak za... 10-15kKc?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.02  08:33

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    Asi bych tipoval, že ne :-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.09.02  08:32

    « reálná spotřeba

    Ještě bych měl jeden dotaz na spotřebu. Kolik to opravdu žere (1.6 16V)? Podle údájů v tabulkách město 10, mimo asi 6 a po dálnici 7.4? Snese to razantnější jízdu bez extrémního nárůstu spotřeby nebo tyhle hodnoty jsou pouze když se to lechtá? Je rozdíl v podvozku u modelů Brava? Je rozdíl Brava/Bravo jenom v kastli nebo i v podvozku? Předem moc díky! 7thatom
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.02  08:28

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    No je to dovoz z Něměcka, tak asi poznám prd. Dle čeho se dají poznat KM? Volant to osahaný nemá, pedály mírně opotřebené - skoro vůbec. Říkám si, že když to tak jelo nemůže to mít víc. Bylo to opravdu mírně na zadní dveře (jiné sklo), ale není to poznat a netáhne nikam - předek nebyl bouranej. Nevíte k jaké inovaci došlo v roce 98 u Bravy/Brava? Četl jsem to někde. Chapi díky!. 7thatom
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 05.09.02  07:31

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    To kejml: Zkusím hádat - KOUPIL
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  18:02

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    Sedačky SX jsou obyčejné, GT jsou skoro anatomy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  17:10

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    zkus fintu - zavolej do servisu (podle knizky nebo tabulky pod SPZ), kde byly delny oleje atd, pri kolika km to tam bylo naposled. Znamej kupoval Oktavku, v knizce bylo 60.000km, na tachometru taky, ale v servisu mu rekli, ze to auto bylo na posledni kontrole v 210.000,-
    Hadejte, jestli to koupil :)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.09.02  16:17

    « Bez nadpisu

    Ona je jiná než německý auta. Subjektivně se může zdát být línější, ale realita je jiná, zvlášť když ji otočíš na 6500 otáček, což v téhle třídě umí ještě tak akorát Civic VTI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  16:03

    « Re: na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    Jak sis asi vsiml, zrovna tuhle bravu (1.6, SX)
    jsem nedavno koupil... A to ze mi to pripada line
    jsem nerekl, spise "linejsi"... No proste muj subjektivni nazor. Nic si z nej nedelej :-) A na co si dat pozor?
    Jestli to ma opravdu najeto 50 tis km, tak by mela
    byt bezproblemova -- takze skontrolovat zaznamy
    v servisni knizce (a jestli ta SK je k tomuto vozidlu),
    kouknout na licovani dilu, datumy na sklech (jestli nebyla bourana),
    projet se (ale to jsi jiz udelal) a jestli chces,
    tak s ni jet na technickou a emise. Vic asi (jako laik)
    udelat nemuzes... Maximalne si ji nechat prolustrovat, neni-li kradena.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  15:13

    « na co dát bacha /rozdíl sedadel u SX a GT a další

    Ahoj všichni, uvažuji o koupi Fiatu Bravo 1.6 16V ve výbavě SX. Je velký rozdíl např. ve tvaru sedaček od verze GT? Co si myslíte o motoru. Je to 1.6 16V 98. rok najeto asi 50tis. Jel jsem v tom a zdálo se mi to velmi živé. Nerozumím tomu, jak někdo může psát, že to nejede a to teďka mám Opel Calibra a o tom se říct, že je to líný říct nedá. rád bych slyšel nějaký rozumný názor např. na spotřebu. Nějaké služební vozy neberu - tomu každej dává kotel. Děkuji za odpověď. Poraďte na co dát bacha při koupi. 7thatom (7thatom@wo.cz)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.09.02  18:24

    « Bez nadpisu

    Olej 10W 40 - tudíž polosyntetika. Spotřeba oleje...Do teď co mám zkušenosti tak žádná, jinak max asi tak ten litřík na těxh 20 000. Jinak neriskuj jezdit na 20000, raději měn po 15 000. Těxh 20 000 je jen s Selenii. Spotřeba je O.K. a pokud jde o to hladové oko, tak to mě sere taky. Prostě si musíš zvyknout na to, že je to po 40 a ne třeba po 48 l. Je to ale z důvodu toh, aby si nejezdil na sračky v nádrži...
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 03.09.02  08:47

    « Re: Re: Koupe

    To drobení klik u Bravy je častá bolest. Já mám Mareu (ta má kliky trošku jiné) a drolit se mi začala až ta nejnovější, kterou mám asi před rokem vyměněnou po "otěrce" od šaliny. Já to jednou za čas zaleju Regumem (cca 40 Kč za 250 ml) a drobení od té doby ustalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.02  15:24

    « Re: Re: Koupe

    Po neuspechu sehnat nejakeho schopneho Civica
    jsem nakonec tedy koupil Bravu 1.6 v rezave cervene
    metle (pani v servise se mne optala "Ta rezava
    Brava, ta je vase?". Nacez jsem ji odpovedel, ze korozi
    netrpi, ale jestli mysli tu krasne cervenou,
    tak ano, ta je moje :-)).

    Mel bych dotazek... V cem je chyba s obcasnym vypadavanim
    blinkru? Obcas sviti, obcas ne... Je to nejake
    relatko, nebo ta packa? A kolik pripadne stoji?

    A jeste mi zbylo radio (ten lepsi kazetovy typ, tusim ze oznaceni 182 H).
    Tak jestli ho nekdo chcete... Nejspise bych ho
    vymenil za nejake jine (stare, nebo zaslepku) a
    pripadny doplatek -- kdyby sla brava nekdy z domu
    a potreboval jsem si to sve vzit a dat misto nej
    neco jineho.

    Jinak zkusenosti po 2 tis. km... Auticko je pomerne
    line (mel jsem P 309 GTi a Cromu 2.0i), dole moc
    netahne (16V), nahore je to ale docela dobre. Subjektivne pomaleji zrychluje nez uvedena auta (neporovnavam to s Felicii, 105, Favoritem, atd. To by nemelo cenu :-)) a optimalni cestovni rychlost je take o cca 20 km nize (oproti Crome).
    Moc
    nevrze, pouze dve veci -- vrzal jeden uchyt zadnich sedacek, tam pomohla
    izolepa (menit se mi ho nechce) a guma u spolujezdcovych dveri.
    Kdyz uz jsem u tech dveri... Co delate proti tomu, aby ta guma na dverich
    neodirala na karoserii lak? Na nekterych mistech je to uz skoro az na plech... Take je hodne "podobana" od kamenu ve predu na haupne, ale to necham striknout (stejne tak jako prahy, ponevadz tam predchozi majitel nemel zasterky, takze je jiz lak dole a je videt plech :-\).

    Jinak je samozrejme hotov vyfuk (r.v. 98, 140 tis. km po dalnici), ale
    kdyz ho zacpu, tak to tlakuje a asi nikde nefouka, takze derav asi neni, pouze hnusne orezly...
    No a spotrebu mam zatim cca 7.5 l, 1000 km po
    dalnici (130-160 km/h) a zbytek I. trida (ani moc ne mesto).
    Cca na 3/4 z tech 2000 km jsem mel pustenu klimu... Mozna je to trosku
    hodne, ale ja jsem nikdy na spotrebu nejezdil...

    Co mne stve? Mala nadrz... Hladove oko se rozsviti pri
    40 litrech... U Cromy jsem tankoval bezne 64 litru... No jo. Stve mne droleni kliky u
    ridice... Ale zde podezrivam predchoziho majitele, ze mu zamrzl zamek a ze te klice pomohl zapalovacem.

    Jo a jeste, kolik vam zere oleje, a co se do ni vubec dava
    za olej (synt/polo/mineral). Koukal jsem do servisni
    knizky a jednou tam byla uvedena synt, podruhe polo... Po ceste jsem
    totiz potreboval dolyt olej, a nevedel jsem jaky...
    Tak jsem ji pro jistotu dal OMV polosyntetiku (at
    si zase tak moc nezvyka).


    No, to bude asi pro dnesek vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 30.08.02  11:11

    « Re: Tuning Bravy

    Samozřejmě každý má jiný vkus. Já třeba na autě nemám rád nic navíc, než tam dali osvícení italští designeři. Osobně se víc zaměřuji na to, aby na autě bylo lesklé co má býti lesklé a černé co má býti černé...
    S tím snížením ceny si stojím za svým, poněvadž asi každý koupí radši ojetinu, která vypadá téměř jako nový vůz, než auto které je nějakým způsobem s větší, či menší mírou vkusu oplastováno. Pokud se auto navíc tváří jako natůněná závodnička dá se předpokládat, že se s tím autem podle toho jezdilo a tudíž podvozek i motor byly mnohem více namáhány...
    Nicméně každý máme svůj názor a nikdo nemá patent na pravdu. Takže, kdo má chuť - vesele do stylingu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.02  10:11

    « Re: Tuning Bravy

    a co místo poleping tomu říkat styling ... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.02  10:09

    « Re: Tuning Bravy

    Adyn: to je blbost, ale musí se to dělat s citem ...
    třeba to malý křídlo na kufr bravě moc sluší
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 30.08.02  09:43

    « Re: Tuning Bravy

    V každém případě ale polepingem snižuješ cenu auta při případném dalším prodeji. Kdybys koupil pěkný kola, auto bude také vypadat lépe a cenu naopak zvýšíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.02  19:28

    « Re: Tuning Bravy

    jasně nazývá...:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.02  19:28

    « Re: Tuning Bravy

    Tak tedy sorry, nechci dělat tuning, ale poleping. A není to jedno, jak se to nazívá, prostě na ní něco narvu......
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…