Volkswagen CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: TDI - zklamání
V cervnu 1999 jsem koupil VW Jetta TDI vyrobena v Puebla, Mexico.
Primo z prodejny [North Vancouver,Capilano VW] jsme jeli pres Albertu,Saskatchewan,Manitobu,Ontario,Mi… do Chicago,Illinois coz je asi 4 000km.
Zpatky do Vancouveru pres Iowu,Nebrasku,Wyoming,Utah,Idaho,Oregon and Washington.
Vice nez 8 500km.
Jetta jela jako vitr zadny problem!
Dnes mam 80 000km bez jednoho problemu.
Pouzivam Mobil-Delvac 1 5W-40,full synthetic.
Pred mesicem jsem delal Upsolute chip tuning a Piper X cone filter s CCV filter bypass.
Z 90HP na 125HP a velice silna torque az na 5000rpm.
Jeden z nejlepsich motoru co jsem kdy mel! -
« Re: TDI - zklamání
Prispevek specielne pro TU: hochu, kdyz uz se divas i do jinych temat, tak porad, prones neco konstruktivniho nebo se radeji zdrz hlasovani. Ale abych byl konkretni: Je fakt, ze toho casu resim problem kourivosti u Sierry 1.8 TD, ale to sem myslim nepatri. Tento dotazek jsem nadhodil v jine diskusni skupine. A co se Peugeotu tyce, tak sleduj kamosi: dovezl jsem shodou okolnosti loni 2 P406 HDI, obe auta najeto cca 120 - 150.000. Vsechno by sedelo, jenom, kdyz jsem zkousel vule ojnic, tak chodilo dost nad normal a tlaky byly taky kazdy valec uplne nekde jinde. Ale nerikam, i Peugeot se muze obcas vydarit. -
« Pseudo Country
Musim se vam pochlubit. Udelal jsem si kopii Golfa Country. Pro vsechny, co po nem touzi a nemaji sanci, jdenoducha rada : na normalni syncro staci naroubovat zadni tlumice s perama z Audi 80 ( vajicko ) a prední vlozky McPhersonu ze stejneho auta strcit do puvodnich vzper Golfu nadvarenych o 8,5 cm. Pruchodivost je podstatne vetsi, nez u originalu. Staci dopachat ramy a uz to svisti po strnisti. Cela akce vyjde zhruba na 1/2 ceny Countryho ve stejnem stavu. -
« Re: TDI - zklamání
Neznam lepsi motory, nez 1,9 naftu od VW. Pokud se o nej postaras, tak te prezije. A jestli jsi spokojeny s motory od Peugeotu, tak to mi prosim posli fotku:rad si te vyvesim ve svem koutku kuriozit.
P.S. urcite jsi jeste neplatil treba vyvevu - nahradu nesezenes a PSA si to radne ceni. -
« Re: TDI - zklamání
Vento se uz nevyrabi nejmin 3 roky ... pri vymene rozvodaku a jakehokoliv auta se meni i napinaci kladka ... TDI ma spotrebu kolem 5l, odpovidajici benzin kolem 8l, za ty tri roky se to za 70tkm muselo davno vyplatit. A ty zavady co pises, to jsou same * za par supu, tak co tu resis ? BTW to auto nebylo v zaruce ? -
« TDI - zklamání
Zdravím všechny příznivce VW.Byl jsem také jeden z nich,dokud jsme si nepořídili VW Vento TDI.Když kupujete TDI - tak to děláte kvůli spotřebě a kvůli kvalitě.První věc je ,že ve srovnání se stejně výkoným benzínem je cena TDI o tolik vyšší,že se to auto nemůže vyplatit.Koupili jsme ho nové a nyní máme najeto 70 000Km.Máme na něm vyměněné tlumiče-tekly,termostat- přestal fungovat,vodní pumpa- zadřené ložisko.Další nemilé překvapení vás čeka s výměnou rozvoďáku,musíte vyměnit i kladky- a to není levná záležitost.Píšu to protože jsem měl více nafťáků od PSA - od Peugeta(3* 205) a od Citroena mám nyní Citroena Xsaru TD.S žádným s těchto aut nebyl do 100000 km ani jediný problém.Diesly od PSA prostě šlapou.VW už nechci ani vidět.
-
« Dokumentace elektroinstalace a motoru
Nevíte někdo kde sehnat dokumentaci zapojení elektroinstalace? Mam GolfVR6 2,8 .... a predchozi majitel mu asi ublizoval, je kuchanej na spouste mist, coz mi samozrejme "opomel" pri prodeji rict, mam odpojene nektere kontrolky a v oblasti motoru mi nejsou jasne nektere dily a nezapojene konektory ): atd.. stejne tak nevim jak jsou zapojeny reprodutory. Je spousta veci,ktery o svym Golfiku nevim, krom toho,ze ma malej rozvor ): a jezdi jako drak. (: ..predchazelo ho totiz pet Hond, ktery sem znal do posledniho sroubku a tak mam v Golfu co dohanet. Diky za kazdej tip... KaZaN -
« Re: V6
Ne ne!!! Nechci se hádat, ale je to 2,8 V6!!
Mrkni na [odkaz]
Technická data 2,8 l V6 4Motion 150 kW
Druh motoru 6válcový benzín
Max. výkon, kW při ot. 1/min. 150/6200
Max. točivý moment, Nm při ot. 1/min. 270/3200
Maximální rychlost, km/h
s manuální převodovkou 235
Zrychlení z 0-100 km/h, s
s manuální převodovkou 7,1
Spotřeba paliva, l/100 km (norma ES 93/116)
s manuální převodovkou
město 15,6
mimo město 8,3
kombinovaná 11,0
-
« Re: V6
Golf V6 není 2.8, nýbrž 2.9, 205 PS, a tento motor dávají i do Bory (tuším i do nového Sharana) a nově i do Caravelle. Připravuje se i nový třílitr pro Passat. Verze V6 Golf je vrcholovou verzí a obě písmena jsou označena červeně. Verze V6 byla oficiálně představena na sklonku podzimu a zimy už minulý rok! -
« Re: Golf IV TDI (85Kw)
Jaj ted si vzpominam, ze 1.8T nebyla v Highline, ale pouze jako GTI. Nicmene, to byl stav 1998, kdy mne Golf jeste zajimal jako potencialni koupe. Ale nakonec zvitezila Octavia a tak uz to nesleduju. Audi sleduju se zajmem, protoze se mi designove strasne libi, jen ty ceny by mohly byt polovicni - pak bych jezdil v Audine :-)))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!