Volkswagen CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: VW BORA
Milý RSD, velice rád bych byl ten "každý", který jezdí v Octavii! Nevydělávám snad nejhůř, ale 400.000,-Kč nebo i víc prostě dohromady na auto nedám. Chápu, kde na to vzali úspěšní podnikatelé, nechápu a radši ani nechci domýšlet, kde na to vzali řadoví zaměstnanci. V Portugalsku, které je s výkonností ekonomiky pěkný kus před náma, jsem neviděl zdaleka tolik luxusních aut, jako v Čechách a na Moravě. Mluví ze mne jenom malá česká závist nebo máte podobné divné pocity a dojmy i vy? -
« Re: VW BORA
Já ti nevím , myslím si, že je Bora dost předražená, a vezmu li v úvahu cenu/užitnou hodnotu, tak bych byl spíš vlastencem. na druhou stranu má Bora lepší dílenské zpracování,lepší materiály v interieru, krapet modernější design a jistý punc vyjímečnosti. V Octavii jezdí každý ( ...i já) ale Bory je vidět málo..... -
« Re: to Orfeus
co tak keby si predviedol svoju chytrost teraz ty a namiesto pidenia po uplne irelevantnej informacii na com jazdim, ktora vobec nema dopad na moje nazory vplyv - prave opacne, moje nazory maju vplyv na to, ake auto si vyberiem, tak na co to prosim potrebujes?
mimochodom ak sa chces dozvediet na com jazdim - mam 21 rokov, studujem, pracujem, svoje auto som si kupil za _svoje_ a len svoje zarobene peniaze a kupil som si auto _nove_, skus hadat, ak uhadnes nezacni ma urazat a zamysli sa radsej nad tym, ake auto si si kupil ty ked si mal 21. -
« fauve
moj nazor na VW asi nikoho neprekvapi: hrozne tuctove, vzhladovo totalne konzervativne a nudne auta, vyhodu vidim v tom, ze maju relativne komfortnejsie podvozky nez ine auta, naopak motory okrem 1.8T su maximalne * (TDI su ok, ale na JTD fiata nemaju).
tolko v kratkosti teraz k jednotlivym modelom:
POLO - bohuzial mam tu cest vdaka mojmu total-VW-positive sefovi jazdit vo firme s cca 15timi kusmi tohto tiez-auta, ako som pisal, jedina vyhoda je na male auto relativne komfortny podvozok, zasa na druhu stranu sa to auto nehorazne v zakrutach naklana, inak motor po 4000 otackach ide vyskocit spod kapoty, dalej nejako divne rieseny plyn trpiaci podobnymi symptomami ako el. plyn vo fabii - oneskorena reakcia cca o pol sekundy, o pritrojovke radej ani nebudem pisat, ked sa pohodlne usadim, vzadu by si nesadol ani kojenec a co povazujem za uplne najhorsie, i ked subjektivne minus - z toho auta sa mi uplne zle vystupuje a nastupuje, ako keby to nebolo doriesene, proste v nijakom inom aute nemam take problemy ako v POLE.
GOLF - chvalabohu o trochu vacsie nez POLO, avsak i napriek tomu, ze som zaryty odporca i Skody, by som si za cenu Golfa radsej kupil Octavku. jednu vec vsak este nepochopim - ako vsetci velmi tuzia po Golfe III., nechapem ako sa niekomu moze ten otras pacit, ved je to nicim nezaujimave auto a pritom za nehanbia za '92 s 140.000 km pozadovat 200.000 Sk a to je este problem zohnat, fakt nechapem...
PASSAT - vdaka mojmu VW-positive sefovi som parkrat jazdil i so starosu generaciou Passata a bolo to tiez o nicom, viacmenej vsak ma jednu velku prednost - pozdlznu priestrannost interieru, co som vsak pocul o novej generacii od kolegov, ktorym kupili uz passaty nove - tiez ziadna slava a chodi to viac do servisu nez polo
na zaver jedna perlicka - ked sa na par polach objavil tesne po ich zakupeni viackrat problem s radenim jednicky a bolo treba ist do servisu, tak VW-positive sef pocudovane krutil hlavou: "Ako to je to mozne, taky kvalitny _nemecky_ produkt?" ;))) musel som rychlo vyhladat WC, aby som dal volny priebeh vybuchu smiechu, ktory sa vo mne razom objavil ;) -
« Re: co to?
Možná, kdyby jsi četl pořádně, tak by jsi tohle nemohl napsat. Jsem blázen do golfů III a IV a pouze jsem konstatovala skutečnost, že kamarád narazil na dost poruchové Polo a byl rád, když ho prodal - netvrdím, že jsou poruchová všechna.
Navíc nechápu, proč podle tebe tady všichni jezdíme ve 120 a feliciích - existují i jiná auta... -
« co to?
Jak to tak tady ctu, tak se nestacim divit co to jsou tady za kecy. Tohle je VW club a ne VW anticlub. Kritika podvozku POLA, POLO 2 roky stare, ktereho sa rad zbavil? Ja sem mel POLO 1,4 95, od noveho jsem najel 80tkm, stalo na mrazu -20, nijaka zvlastni starost, super akcelerace, 175 v hodine, supr sportovni tlumeni a hlavne zadnej servis potrebnej. To se neda s vasema 120tkama a feliciema srovnavat, to je nemecka kvalita. Fotr jezdi s ruznejma passatama a golfama a tak uz asi 18 let a nemenil by, leda za BMW nebo AUDI, ale to je prece ina kategorie. POLO stoji jako 3platy v nemecku, tak co? -
« aha...
Nemyslím ,že by u nás VW extrémně vybočoval z řady z hlediska poruchovosti. Každá automobilka má svoje slabiny. Např francouzská auta mají vadná ložiska, Ford má nekvalitní laky, Italové tenké plechy, Opely motory, které mají papírově o mnoho více koní než-li pocitově..... Na každou automobilku se dá něco ušít.... Jo a k SHARANU a jeho faceliftu, je to prostě skvělé, jenom jsem ho ještě neviděl zezadu. Předek je však pecka a doufám, že PASSAT půjde v SHARANOVÝCH šlépějích.
Také připravovaný TRANSPORTER na společné platformě s MB VITO vypadá dokonale..... Mně se auta koncernu VW moc líbí a myslím, že tato automobilka se za několik málo let bude řadit na stejnou úroveň jako BMW, AUDI a MERCEDES. -
« VW Golf 1.9 TDi
Abych též přispěla do diskuse - můj ex-přítel měl III generaci Golfa 1.9 TDi - spojlery, folie, nová přední maska, elektrony, tuning motoru - prostě radost se podívat a povozit se.
Na druhou stranu měl kamarád Polo, myslím že tak max. 2 roky staré, kupované nové, vrazil do něj dalších 40 tisíc na opravách a ve finále byl rád, že se jej zbavil. -
« podvozek pola...
..jsi trochu napřed , protože podvozek Fabie dostane POLO až v další modelové řadě, protože tato je jen mezityp!!! I když POLU pár cm. na délku oproti Fabii znatelně chybí, tak GTI od POLA se sériově montovanými Bilsteny je jeden z nejlepších malých GTI vozů. Pokud jsi jel Kingu v 1.0 - 1.4 tak O.K. Já jsem si měl možnost minulý týden sednout v Deutschlandu do GTI-čka, a mám li srovnat s předchozí řadou, tak je nové pólo absolutní Bomba a to i přes to, že nemá rozvor Fabie. Motor je odladěn stejně skvěle, jako byla kdysi odladěná GTI jednička (1978) bez katalyzátoru a smechanickým vstřikováním. Zajímavé je, že nikdo nekritizuje cenu jako u Fabie? Dát přes pětset kolíků za trpaslíka..... to by musela bejt ženská móooooooc hodná.(naštěstí všeobecně hodný nejsou) :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!