Volkswagen CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Nové Polo
Jel jsem se starým Polem 1.0 a myslel jsem, že při obsazení třemi lidmi (cca 260kg) tomu autu do kopce pomůžu...hrůza ,ale taky nic nedrnčelo. Je to divný že vůbec u jakýhokoliv novýho auta drnčí plasty? Drnčení v přístrojovce a ve výplních dveří se projevují u Pola tak pří 70.000km ale u novýho...kam to spěje. Mně se interiér Pola mooc líbí, je takovej svěží a sportovnější než u Fabie. Fabie je elegantní, přitom s jednoduchými liniemi evokující pocity luxusnějších aut. Materiály se mi z malých aut taky nejvíc líbí u Fabie. Největší hnus je ale jak provedením (tmavošedá kombinace se světlešedým a k tomu jako pěst na oko černé plasty výplní dveří...) tak kvalitou (použitý plast výplně dveří si nezadá s materiálem použitým na výrobu krabiček Tic Tac)je PUNTO. Vždycky jsem měl o italech co se týče designu to nejlepší mínění , ale tohle by nenavrhnul ani zdatný korejec. -
JTF 12.05.00 06:44
« Re: Nové Polo
Byl to 5.dv. model s motorem 1,0, el.stahování oken a centrál, neměl AirBag a najeto cca 3t.km. Přístrojová deska není ošklivá, jen jsem čekal lepší materiály(dle reklam) a ten kryt na "budíky" mne zarazil. Plasty jsou tvrdé a na omak ne moc příjemné. Co se týká vrchního plastu přístrojové desky, zatím jednoznačně vede Fabia i když její provedení mne vůbec neoslovuje. -
« to: kamil*
ono to není s těma TDI, HDI, CDI , JTD a já nevím co ještě takový jednoznačný. V první řadě je to vyšší pořizovací cena, kde rozdíl mezi benzínem a naftou(myslím tím motory) činní někdy více , než 3-letý provoz automobilu na benzí. Další nezanedbatelnou položkou je vyšší zákonná pojistka vyplývající z vyššího objemu, vyšší havarijní pojistka vyplývající z vyšší pořizovací ceny, dvakrát kratší servisní intervaly, výměny olejových náplní atp. Navíc je rozdíl oficiálních cen benzínu a nafty (myslím tím paliva)rok od roku procentuelně méně rozdílný. PS V6-TDI do Octavie rozhodně montovat nebudou díly uložení motoru. Věřím že ho ale dostane ta nová velká škodovka.... -
JTF 10.05.00 08:46
« Re: Tip na koupi
Měli jsme ve firmě Omegu MV6(3.0), uvedu jen mínusy, prodávala se s najetými cca 160t.km a brala 1 litr oleje na 3t.km. Jezdili jsme na servis do Autotepasu Kladno, kde nám bylo řečeno, že tyto motory vydrží cca kolem 150 t.km. Daleko lepší prý je 2.5V6. Auto užíval jeden člověk. -
« Re: Tip na koupi
To RSD:Taky si myslim.Jen by ho mohli uz montovat do Octavky.Byl bych ochoten akceptovat cenu do 700 000 Kc.Na hmotnost Octavky by to byl super stroj,plne srovnatelny s 1,8 Turbo benzin,ale s podstatne nizsi spotrebou.To,ale VW asi nepripusti,protoze by vsichni kupovali Octavky/i Skopcaci/.
Nechapu tu stale trvajici obrovskou oblibu benzinovych motoru, v dobe technicky spickovych a plne srovnatelnych Tdi/vyjma koncernu Fiat/,vzdyt nakladovost je temer polovicni,tak co resite?? -
« Re: Tip na koupi
2.5 Tdi V6, nově se 180PS je v souč. době nejlepší volbou kubatury 2.5l.(nejvíc mi tečou nervy, když se tenhle skvělej motor snaží někdo porovnat s 2.4JTD, kterej V6 nesahá ani po paty...) Po chiptuningu (cca 210-215PS) to bude určitě super stroj s obrovským krouťákem. Pro Audi A6 je to určitě po 2.7 Biturbo moje volba. -
« Re: Tip na koupi
..no mít po hromadě pár chechtáků ,tak bych koupil asi tu Audi A6 2.4 Quattro (ale pozor! s motorem 2.4 a quattro je to s dynamikou "žádná sláva"). Volvo S80 2.4 je určitě prestižní vůz ale jízdní vlastnosti těžkého předku už tu také někdo hodnotil... no a Omega MV6... dynamicky docela slušný auto až na spotřebu - spolu s americkým stylem získáš i americkou spotřebu.
U těhle aut je to spíš otázka vkusu, protože v tomto segmentu není špatných aut.... -
« Re: Passat
nemá zavádějící informace. Je to pravda a do podzimu nepřiveze VW do republiky ani Ťuk. Na skladě jsou už pouze poslední zbytky (66kw TDi)a na podzim začne VW prodávat facelift. Má to takovou výraznější masku jako Bora, čirá skla s čočkou né nepodobnou Octavii, a zadek se zapuštěnou značkou podobně jako A6. -
« Passat
Tak jsme chteli do firmy kupovat 3 Passaty, ale prestali je k nam dovazet - pry uz splnili prodejni cisla na rok 2000 a VW v nemecku jim dalsi dovoz zatrh. Dealeri i Import si ted moc zoufaji. Ale ted mi poradte mame koupit Audi A6 2,4 Quattro nebo Volvo S80 2,4 nebo Opel Omega 3,0 V6. Nebo neco jineho?? Moc to specha!! Dekuji predem za radu pripadne za Vase osobni zkusenosti! -
« Diesel
no ono asi zalezi na roku vyroby. Prave proto by me zajimalo od kdy se u Golfa II zinkuje karoserie. V porovnani s Escortem nebo Kadettem (ten obvzlast) je na tom ale Golf II co se tyce koroze nejlip. Jeste k tomu dieselu, ta spotreba je velmi slusna. Nikdy sem diesel nemel, takze by me zajimalo par veci. Jak se s tim vubec jezdi? Neni to moc liny? Jak to startuje v zime? Potreboval bych to auto hlavne na delsi streky, dalnice a tak. Kupovat starsi ojetej diesel je prej riziko. Tezko se da prej poznat, ze je motor hotovej. Existujou naky prisady do oleje, ktery zlepsej chod motoru asi na 1000 km a pak je konec. Jelikoz nemam penez na rozhazovani, tak bych se nerad nechal napalit. Potrebuju aby to auto bylo hlavne spolehlivy, abych se v tom nemusel porad vrtat. -
« Re: to Orfeus-GOLF II
Milý Hogofogo, pokud jsi ještě neviděl shnilýho Golfa II, rád Ti toho svýho předvedu. Rez mi ho žere před očima, je mi z tý německý kvality trochu smutno... Ale spotřebu po Praze za posledních 4.350 km mám průměrně 5,04 l nafty, což je paráda. Už bych si ale takový drncátko příště nekoupil.
mohl bys uvest take nejake plusy?? Nebo zadne nejsou?? Znamy ma uz ctvrtou omegu a je nadseny!!
Predem dekuji za odpoved!!
Josef