Volkswagen CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Passat
Nechci se hádat ,ale Passat a A4 používají stejnou platformu a pokud se bavíme o A6, tak ta má prodlouženou, tudíž ne stejnou platformu. To by pak vlastně Fabia byla taky shodná s platformou souč. Pola, ale bohužel to není platforma. Platforma je , když je auto ze spoda až po klobouky naprosto identický, a pak se na něj posazují jiné karoserie. -
JTF 23.05.00 08:49
« Re: Tip na koupi -- Jarous
Samozřejmě, je jich spousta. Ten třílitr má 210 koní a jede opravdu skvěle(ale ta výdrž je zarážející), ta Omega byla r.v.95, za celou dobu, t.j. 3 roky se vyskytlo jen minimum závad. Jestli Tě zajímá něco konkrétního, zjistím to od našeho šéfa dopravy, který to auto měl po servisní stránce na starost. -
« Re: Nové Polo
Jel jsem se starým Polem 1.0 a myslel jsem, že při obsazení třemi lidmi (cca 260kg) tomu autu do kopce pomůžu...hrůza ,ale taky nic nedrnčelo. Je to divný že vůbec u jakýhokoliv novýho auta drnčí plasty? Drnčení v přístrojovce a ve výplních dveří se projevují u Pola tak pří 70.000km ale u novýho...kam to spěje. Mně se interiér Pola mooc líbí, je takovej svěží a sportovnější než u Fabie. Fabie je elegantní, přitom s jednoduchými liniemi evokující pocity luxusnějších aut. Materiály se mi z malých aut taky nejvíc líbí u Fabie. Největší hnus je ale jak provedením (tmavošedá kombinace se světlešedým a k tomu jako pěst na oko černé plasty výplní dveří...) tak kvalitou (použitý plast výplně dveří si nezadá s materiálem použitým na výrobu krabiček Tic Tac)je PUNTO. Vždycky jsem měl o italech co se týče designu to nejlepší mínění , ale tohle by nenavrhnul ani zdatný korejec. -
JTF 12.05.00 06:44
« Re: Nové Polo
Byl to 5.dv. model s motorem 1,0, el.stahování oken a centrál, neměl AirBag a najeto cca 3t.km. Přístrojová deska není ošklivá, jen jsem čekal lepší materiály(dle reklam) a ten kryt na "budíky" mne zarazil. Plasty jsou tvrdé a na omak ne moc příjemné. Co se týká vrchního plastu přístrojové desky, zatím jednoznačně vede Fabia i když její provedení mne vůbec neoslovuje. -
« to: kamil*
ono to není s těma TDI, HDI, CDI , JTD a já nevím co ještě takový jednoznačný. V první řadě je to vyšší pořizovací cena, kde rozdíl mezi benzínem a naftou(myslím tím motory) činní někdy více , než 3-letý provoz automobilu na benzí. Další nezanedbatelnou položkou je vyšší zákonná pojistka vyplývající z vyššího objemu, vyšší havarijní pojistka vyplývající z vyšší pořizovací ceny, dvakrát kratší servisní intervaly, výměny olejových náplní atp. Navíc je rozdíl oficiálních cen benzínu a nafty (myslím tím paliva)rok od roku procentuelně méně rozdílný. PS V6-TDI do Octavie rozhodně montovat nebudou díly uložení motoru. Věřím že ho ale dostane ta nová velká škodovka.... -
JTF 10.05.00 08:46
« Re: Tip na koupi
Měli jsme ve firmě Omegu MV6(3.0), uvedu jen mínusy, prodávala se s najetými cca 160t.km a brala 1 litr oleje na 3t.km. Jezdili jsme na servis do Autotepasu Kladno, kde nám bylo řečeno, že tyto motory vydrží cca kolem 150 t.km. Daleko lepší prý je 2.5V6. Auto užíval jeden člověk. -
« Re: Tip na koupi
To RSD:Taky si myslim.Jen by ho mohli uz montovat do Octavky.Byl bych ochoten akceptovat cenu do 700 000 Kc.Na hmotnost Octavky by to byl super stroj,plne srovnatelny s 1,8 Turbo benzin,ale s podstatne nizsi spotrebou.To,ale VW asi nepripusti,protoze by vsichni kupovali Octavky/i Skopcaci/.
Nechapu tu stale trvajici obrovskou oblibu benzinovych motoru, v dobe technicky spickovych a plne srovnatelnych Tdi/vyjma koncernu Fiat/,vzdyt nakladovost je temer polovicni,tak co resite?? -
« Re: Tip na koupi
2.5 Tdi V6, nově se 180PS je v souč. době nejlepší volbou kubatury 2.5l.(nejvíc mi tečou nervy, když se tenhle skvělej motor snaží někdo porovnat s 2.4JTD, kterej V6 nesahá ani po paty...) Po chiptuningu (cca 210-215PS) to bude určitě super stroj s obrovským krouťákem. Pro Audi A6 je to určitě po 2.7 Biturbo moje volba.