Volkswagen CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.00  21:16

    « Re: to Orfeus-GOLF II

    diky za rady. Nevis od jakyho roku se u Golfa II zinkuje karoserie? Jinak problemy s korozi by u Golfa II bejt asi nemely. Nevidel sem jeste shnileho Golfa. Nejaky veci sem nasel na strance nemeckyho Autobildu (vzor ceskyho Autotipu). Pisou tam napriklad, ze Jetty jsou zpravidla v lepsim stavu nez Golfy II. Golfy si v Nemecku vetsinou kupujou mladsi kluci, ktery je honej. Jettu kupovali spis starsi lidi, ktery uz tolik nezavodej. U nas to ale uz asi neplati, protoze vsechny ty auta byly dovezeny jako ojety. S dieselovym motorem asi zkusenosti nemas co? Sice bych rad 1.8 benzin, ale na druhou stranu jsem jeste student, jezdim delsi streky a tam je diesel predsi levnejsi. Je lepsi to kupovat v autobazaru nebo na inzerat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.04.00  14:43

    « Přijeďte do Lipnice!!

    Víkend se nám blíží, takže pokud nemáte nějaké určité plány na 29. dubna nebo by jste prostě jen tak někam jeli na výlet, přijeďte na 11.00 hod. do Lipnice nad Sázavou na náměstíčko pod hradem. Bude se tam konat menší sraz a čím víc lidí dorazí, tím lepší může být nálada. Pokud chcete přijet a máte nějaké nejasnosti: anete@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.00  00:00

    « Re: Octavia Vs Bora

    to RSD: co ti poviem, presne v style otrepanej reklamy - image je nanic ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.00  21:22

    « Octavia Vs Bora