Volkswagen CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
- První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!! 01.03.2000 21:03
- Bez nadpisu 02.03.2000 11:43 wolff
- motor 06.03.2000 13:59
- VW Polo GTI 08.03.2000 07:53
- Bez nadpisu 08.03.2000 10:13 wolff
- podvozek pola... 09.03.2000 20:15
- Nový SHARAN-facelift 12.03.2000 14:52
- Bez nadpisu 15.03.2000 08:55 wolff
- VW Golf 1.9 TDi 16.03.2000 13:51
- Bez nadpisu 16.03.2000 15:07 wolff
- aha... 16.03.2000 20:26
- co to? 19.03.2000 11:09
- Bez nadpisu 20.03.2000 18:00 wolff
- VW GOLF 04.04.2000 09:58
- Tak se nam to... - 1,8T 110 Kw 06.04.2000 20:36
- Golf II 12.04.2000 11:32
- fauve 12.04.2000 11:57
- VW BORA 15.04.2000 01:46
- AKO ZAROBIT ? 19.04.2000 20:19
- oprava 19.04.2000 20:24
- Bez nadpisu 21.04.2000 12:01 wolff
- Octavia Vs Bora 22.04.2000 21:22
- Přijeďte do Lipnice!! 25.04.2000 14:43
- Passat 08.05.2000 10:42
- Diesel 09.05.2000 22:50
- Nové Polo 11.05.2000 07:30 JTF
- GOLF TDI 19.05.2000 21:59
- Passat 1.8T 22.05.2000 21:56
- Golf IV 1.8 20V 27.05.2000 21:26
- Passat 1,9 TDI ( 81 kW) 29.05.2000 13:26
- Golf IV 02.06.2000 03:23
- barva 03.06.2000 22:11
- (VW News) víte , že..... 03.06.2000 22:23
- Golf IV 07.06.2000 03:07
- to: Korzičan 08.06.2000 19:23
- To RSD 10.06.2000 10:34 JTF
- Golf vs. Octavia ? 13.06.2000 13:12
- RE:Golf vs. Octavia 15.06.2000 01:15
- Prosba - dotaz 21.06.2000 20:52
- Víte že.... 25.06.2000 17:48
- Passat 04.07.2000 19:26
- VW LUPO 3L 12.07.2000 17:42
- GOLF II 13.07.2000 19:51
- Pošlete fotografie 14.07.2000 21:48
- Dovoz 26.07.2000 12:37
- VW 26.07.2000 17:29
- SRAZ Vokswagen CORRADO 29.07.2000 17:05
- Golf MPV 07.08.2000 22:47
- Přestavba D na TDi 11.08.2000 10:59
- GOLF II 23.08.2000 10:36
- VW Cooler - problém 18.09.2000 09:16
- Golf IV TDI (85Kw) 18.09.2000 22:40
- V6 20.09.2000 20:27
- Dokumentace elektroinstalace a motoru 16.04.2001 15:03
- TDI - zklamání 27.04.2001 14:44
- Pseudo Country 30.04.2001 12:23
- Motory 02.05.2001 20:42
- VW 03.05.2001 09:11
- Vento & tuning 11.05.2001 12:59
- Elektrika v VW Polo 1.0,r.v.1999 23.08.2001 20:23
- Mám si koupit Passata 24.08.2001 11:29
- návod k obsluze 24.08.2001 20:10
- VR6 27.08.2001 11:57
- VW Jetta - Tunning 03.10.2001 20:39
- Bez nadpisu 03.10.2001 20:50
- Touran 03.06.2003 14:45
- touran 03.06.2003 19:39
- Problémy se starty. 05.06.2003 11:04
- Passat TDI 15.06.2003 11:27
- Bzucak pri startu motoru 17.06.2003 10:17
- VW polo 1.4 family plus 22.03.2009 09:35
- new beetle 08.06.2009 19:52
- neskutecne 02.12.2009 15:21
- Mračítka předních světlometů za super ceny 23.02.2010 19:29
- Kvalita vozu VW jde do pr.... 25.06.2010 02:06
- Passat - nekupovat ! 26.08.2010 12:40
- dotaz 19.06.2015 18:37 dr.dyrthy
- DOPLŇKY PRODEJ LEVNĚ 14.01.2017 11:57 MSdoplnky
-
-
« Re: První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!!
Nie, nebudeme útočiť! Myslíš ten nemecký odpad menom VW? :-) Zastrel Piecha a možno sa bude dať o niečom diskutovať.-
matuS 01.03.2000 23:53
« Re: První příspěvek do diskuze Volkswagen Club!!
mne sa ten golf paci. znamy ho ma, a pindal na take veci, ze zakladna verzia je trojdverova, a uz ked chces zadne dvere tak priplatok cca 70.000sk, no nehorazne volaco. a podobne je to aj s vybavou, proste klasicky nemecky styl. a preto mi aj vw lezie na nervy.
stary zlaty chrobak...
-
-
-
motor
musim pochvalit motor 1,8T, je to fakt sila. Isiel
som stym v Octavii a v Passate. U Passatu sa mi
zdal ten motor trochu tvrdsi, ale inac to bolo super.Keby som si kupoval Volksvagen,tak len s
1,8T (popripade Passat 2,8) alebo si pockam na
1,9TDI (150 koni) a 2,5 TDI (180 koni). -
podvozek pola...
..jsi trochu napřed , protože podvozek Fabie dostane POLO až v další modelové řadě, protože tato je jen mezityp!!! I když POLU pár cm. na délku oproti Fabii znatelně chybí, tak GTI od POLA se sériově montovanými Bilsteny je jeden z nejlepších malých GTI vozů. Pokud jsi jel Kingu v 1.0 - 1.4 tak O.K. Já jsem si měl možnost minulý týden sednout v Deutschlandu do GTI-čka, a mám li srovnat s předchozí řadou, tak je nové pólo absolutní Bomba a to i přes to, že nemá rozvor Fabie. Motor je odladěn stejně skvěle, jako byla kdysi odladěná GTI jednička (1978) bez katalyzátoru a smechanickým vstřikováním. Zajímavé je, že nikdo nekritizuje cenu jako u Fabie? Dát přes pětset kolíků za trpaslíka..... to by musela bejt ženská móooooooc hodná.(naštěstí všeobecně hodný nejsou) :o) -
-
-
VW Golf 1.9 TDi
Abych též přispěla do diskuse - můj ex-přítel měl III generaci Golfa 1.9 TDi - spojlery, folie, nová přední maska, elektrony, tuning motoru - prostě radost se podívat a povozit se.
Na druhou stranu měl kamarád Polo, myslím že tak max. 2 roky staré, kupované nové, vrazil do něj dalších 40 tisíc na opravách a ve finále byl rád, že se jej zbavil. -
aha...
Nemyslím ,že by u nás VW extrémně vybočoval z řady z hlediska poruchovosti. Každá automobilka má svoje slabiny. Např francouzská auta mají vadná ložiska, Ford má nekvalitní laky, Italové tenké plechy, Opely motory, které mají papírově o mnoho více koní než-li pocitově..... Na každou automobilku se dá něco ušít.... Jo a k SHARANU a jeho faceliftu, je to prostě skvělé, jenom jsem ho ještě neviděl zezadu. Předek je však pecka a doufám, že PASSAT půjde v SHARANOVÝCH šlépějích.
Také připravovaný TRANSPORTER na společné platformě s MB VITO vypadá dokonale..... Mně se auta koncernu VW moc líbí a myslím, že tato automobilka se za několik málo let bude řadit na stejnou úroveň jako BMW, AUDI a MERCEDES. -
co to?
Jak to tak tady ctu, tak se nestacim divit co to jsou tady za kecy. Tohle je VW club a ne VW anticlub. Kritika podvozku POLA, POLO 2 roky stare, ktereho sa rad zbavil? Ja sem mel POLO 1,4 95, od noveho jsem najel 80tkm, stalo na mrazu -20, nijaka zvlastni starost, super akcelerace, 175 v hodine, supr sportovni tlumeni a hlavne zadnej servis potrebnej. To se neda s vasema 120tkama a feliciema srovnavat, to je nemecka kvalita. Fotr jezdi s ruznejma passatama a golfama a tak uz asi 18 let a nemenil by, leda za BMW nebo AUDI, ale to je prece ina kategorie. POLO stoji jako 3platy v nemecku, tak co?-
« Re: co to?
Možná, kdyby jsi četl pořádně, tak by jsi tohle nemohl napsat. Jsem blázen do golfů III a IV a pouze jsem konstatovala skutečnost, že kamarád narazil na dost poruchové Polo a byl rád, když ho prodal - netvrdím, že jsou poruchová všechna.
Navíc nechápu, proč podle tebe tady všichni jezdíme ve 120 a feliciích - existují i jiná auta...
-
-
fauve
moj nazor na VW asi nikoho neprekvapi: hrozne tuctove, vzhladovo totalne konzervativne a nudne auta, vyhodu vidim v tom, ze maju relativne komfortnejsie podvozky nez ine auta, naopak motory okrem 1.8T su maximalne * (TDI su ok, ale na JTD fiata nemaju).
tolko v kratkosti teraz k jednotlivym modelom:
POLO - bohuzial mam tu cest vdaka mojmu total-VW-positive sefovi jazdit vo firme s cca 15timi kusmi tohto tiez-auta, ako som pisal, jedina vyhoda je na male auto relativne komfortny podvozok, zasa na druhu stranu sa to auto nehorazne v zakrutach naklana, inak motor po 4000 otackach ide vyskocit spod kapoty, dalej nejako divne rieseny plyn trpiaci podobnymi symptomami ako el. plyn vo fabii - oneskorena reakcia cca o pol sekundy, o pritrojovke radej ani nebudem pisat, ked sa pohodlne usadim, vzadu by si nesadol ani kojenec a co povazujem za uplne najhorsie, i ked subjektivne minus - z toho auta sa mi uplne zle vystupuje a nastupuje, ako keby to nebolo doriesene, proste v nijakom inom aute nemam take problemy ako v POLE.
GOLF - chvalabohu o trochu vacsie nez POLO, avsak i napriek tomu, ze som zaryty odporca i Skody, by som si za cenu Golfa radsej kupil Octavku. jednu vec vsak este nepochopim - ako vsetci velmi tuzia po Golfe III., nechapem ako sa niekomu moze ten otras pacit, ved je to nicim nezaujimave auto a pritom za nehanbia za '92 s 140.000 km pozadovat 200.000 Sk a to je este problem zohnat, fakt nechapem...
PASSAT - vdaka mojmu VW-positive sefovi som parkrat jazdil i so starosu generaciou Passata a bolo to tiez o nicom, viacmenej vsak ma jednu velku prednost - pozdlznu priestrannost interieru, co som vsak pocul o novej generacii od kolegov, ktorym kupili uz passaty nove - tiez ziadna slava a chodi to viac do servisu nez polo
na zaver jedna perlicka - ked sa na par polach objavil tesne po ich zakupeni viackrat problem s radenim jednicky a bolo treba ist do servisu, tak VW-positive sef pocudovane krutil hlavou: "Ako to je to mozne, taky kvalitny _nemecky_ produkt?" ;))) musel som rychlo vyhladat WC, aby som dal volny priebeh vybuchu smiechu, ktory sa vo mne razom objavil ;)-
-
« Re: to Orfeus
co tak keby si predviedol svoju chytrost teraz ty a namiesto pidenia po uplne irelevantnej informacii na com jazdim, ktora vobec nema dopad na moje nazory vplyv - prave opacne, moje nazory maju vplyv na to, ake auto si vyberiem, tak na co to prosim potrebujes?
mimochodom ak sa chces dozvediet na com jazdim - mam 21 rokov, studujem, pracujem, svoje auto som si kupil za _svoje_ a len svoje zarobene peniaze a kupil som si auto _nove_, skus hadat, ak uhadnes nezacni ma urazat a zamysli sa radsej nad tym, ake auto si si kupil ty ked si mal 21.-
« Re: to Orfeus
Vážený, rozhodně jsem tě nechtěl urážet. Já jen, že když se někdo ohlásí tím, že VW je obyčejný tuctový auto atd. tak mě zajímalo čim netuctovym ty jezdíš.
Co se mě týče - abys byl v obraze je mi 21, nikdy mi nikdo (ani rodiče) nic nedal a na auto sem si taky musel vydělat sám. Vlastním golfa 1,8 z roku 90 a jsem s ním spokojen.-
« Re: to Orfeus
no konecne nekdo, kdo ma Golfa II. Planuju ho totiz taky koupit, 1.6 ale spis asi 1.8. Byl bych docela rad, kdybys me napsal par zkusenosti. Zajimalo by me hlavne na co je potreba pri koupi davat pozor.-
« Re: to Orfeus
HOGO FOGO, No předevšim si dej pozor na lidi. Strašně kecaj. Jinak v čem bejvaj problémy je relativní. Záleží na roku atd. Dosta často jsou v pytli přední tlumiče, zkontroluj si aby to nebylo od moře (bude zrezlej motor) jinak ti vodejde kastle. Další důležitý - 90% všech golfů tady bylo přivezenejch jako bouračky a většina na předek - určitě si zkontroluj jestli se nesjížděj kola, jestli nemá volant vůli a jestli nehází při vyšších rychlostech. Jinak asi není co takhle poradit, ale rozhodně doporučuju než to koupíš poraď se v servisu. Jinak bych taky doporučil, pokud si to můžeš dovolit, radši 1.8 než 1.6, je to dost znát a nemá to o moc větší spotřebu (tak o 0,5 litru. Nekupuj GTi pokud nejsi nějakej závodník, bude to ulítaný. Taky si dej bacha aby to nebylo snižovaný, většinou je to dělaný tady a je to dělaný dost prasácky. Jinak nevim co bych ti poradil.-
« Re: to Orfeus-GOLF II
diky za rady. Nevis od jakyho roku se u Golfa II zinkuje karoserie? Jinak problemy s korozi by u Golfa II bejt asi nemely. Nevidel sem jeste shnileho Golfa. Nejaky veci sem nasel na strance nemeckyho Autobildu (vzor ceskyho Autotipu). Pisou tam napriklad, ze Jetty jsou zpravidla v lepsim stavu nez Golfy II. Golfy si v Nemecku vetsinou kupujou mladsi kluci, ktery je honej. Jettu kupovali spis starsi lidi, ktery uz tolik nezavodej. U nas to ale uz asi neplati, protoze vsechny ty auta byly dovezeny jako ojety. S dieselovym motorem asi zkusenosti nemas co? Sice bych rad 1.8 benzin, ale na druhou stranu jsem jeste student, jezdim delsi streky a tam je diesel predsi levnejsi. Je lepsi to kupovat v autobazaru nebo na inzerat?-
« Re: to Orfeus-GOLF II
Milý Hogofogo, pokud jsi ještě neviděl shnilýho Golfa II, rád Ti toho svýho předvedu. Rez mi ho žere před očima, je mi z tý německý kvality trochu smutno... Ale spotřebu po Praze za posledních 4.350 km mám průměrně 5,04 l nafty, což je paráda. Už bych si ale takový drncátko příště nekoupil.-
« Diesel
no ono asi zalezi na roku vyroby. Prave proto by me zajimalo od kdy se u Golfa II zinkuje karoserie. V porovnani s Escortem nebo Kadettem (ten obvzlast) je na tom ale Golf II co se tyce koroze nejlip. Jeste k tomu dieselu, ta spotreba je velmi slusna. Nikdy sem diesel nemel, takze by me zajimalo par veci. Jak se s tim vubec jezdi? Neni to moc liny? Jak to startuje v zime? Potreboval bych to auto hlavne na delsi streky, dalnice a tak. Kupovat starsi ojetej diesel je prej riziko. Tezko se da prej poznat, ze je motor hotovej. Existujou naky prisady do oleje, ktery zlepsej chod motoru asi na 1000 km a pak je konec. Jelikoz nemam penez na rozhazovani, tak bych se nerad nechal napalit. Potrebuju aby to auto bylo hlavne spolehlivy, abych se v tom nemusel porad vrtat.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: VW BORA
Já ti nevím , myslím si, že je Bora dost předražená, a vezmu li v úvahu cenu/užitnou hodnotu, tak bych byl spíš vlastencem. na druhou stranu má Bora lepší dílenské zpracování,lepší materiály v interieru, krapet modernější design a jistý punc vyjímečnosti. V Octavii jezdí každý ( ...i já) ale Bory je vidět málo.....-
« Re: VW BORA
Milý RSD, velice rád bych byl ten "každý", který jezdí v Octavii! Nevydělávám snad nejhůř, ale 400.000,-Kč nebo i víc prostě dohromady na auto nedám. Chápu, kde na to vzali úspěšní podnikatelé, nechápu a radši ani nechci domýšlet, kde na to vzali řadoví zaměstnanci. V Portugalsku, které je s výkonností ekonomiky pěkný kus před náma, jsem neviděl zdaleka tolik luxusních aut, jako v Čechách a na Moravě. Mluví ze mne jenom malá česká závist nebo máte podobné divné pocity a dojmy i vy?-
« Re: ...závist
Tím každý jsem chtěl říci, že je Octavia druhým ,nebo třetím nejprodávanějším autem u nás.... Já si myslím, že pro rodinu s celkovým příjmem cca 25.000,- (což si myslím, že má každý, kde dělají oba ...)není problém ať již na auto našetřit, nebo si jej vzít na leasing.Ten kdo sedí doma po svých 7 a půl hodinách práce na zadku, a pokukuje po sousedovic novým autě, přičemž noci jsou pro něj peklem , když se mu honí hlavou myšlenky, kde na to ten soused vzal...tak ten se na nový auto nikdy nezmůže. Znám spousty takových uplakánků, kteří si vylévají své rozumy v hospodě u píva, místo toho , aby si našly druhý , vedlejší příjem, díky kterému by si vydělali nejen na tu Octavii, ale třeba i na Boru. Problém je nejenom závist , ale i pohodlnost a pasivita, kterou máme asi geneticky zakódovanou v povaze....
-
-
-
« Re: VW BORA
Já osobně bych BORU nedoporučil, je to sice dost pěkný auto, ale ta cena je opravdu přemrštěná. Tady se prostě platí za VW. Myslim, že za cenu Bory s 1,4 motorem, pořídíš Octávku s 1,8 T a v klidu si na ní uděláš nějaký úpravy aby nebyla tak "tuctová" jak nám říká superpracující rejpal RSD.
Pro RSD pokud to budeš číst, tak věř tomu, že ne každej si může tu Oktávku dovolit. Já osobně bych sice mohl, ale zase to myslim neni vono. Nařknout někoho, kdo řekne, že na to nemá, z vysedávání po hospodách a z lenosti je poněkud nevhodné. Ale kdo jsem já abych soudil, že?
-
-
AKO ZAROBIT ?
1-ako pise RDS,nechodit po veceroch do"hospody"ale hladat si druhy vedlajsi prijem/2-odist do zahranicia za pracou aspon na 2-3 roky,nechat doma rodinu(to je moj pripad),cas ide ako voda a mas peniaze na nove auto.Samozrejme pevna vola nesmie chybat ako u mna tak u manzelky!BAY,BAY. -
Octavia Vs Bora
...ale o tom to je. Kdo má rozum a nedá na okolí, image a pod. zvolí Octavii (ost. to už jsem uvedl níže..) Kdo ale kouká po image, koupí si Boru. Já jsem zvolil Octavii. Nikoho jsem zde nenařkl ,že chodí do hospody atp. , ale kdo mrhá časem (možná jako teď já, když píšu tohle..) ,tak ať nebrečí ,že nemá na to či ono. Znám kluka, kterej dělá na šachtě obyčejnýho horníka, a díky tomu, že není líný má AUDI A4 (není to podvodník, nevexluje s autama ani pod. ale našel si jen další zaměstnání) . Jestli tohle připadá někomu jako rejpání, tak se mu za to hluboce omlouvám a je mi ho líto... -
Přijeďte do Lipnice!!
Víkend se nám blíží, takže pokud nemáte nějaké určité plány na 29. dubna nebo by jste prostě jen tak někam jeli na výlet, přijeďte na 11.00 hod. do Lipnice nad Sázavou na náměstíčko pod hradem. Bude se tam konat menší sraz a čím víc lidí dorazí, tím lepší může být nálada. Pokud chcete přijet a máte nějaké nejasnosti: anete@post.cz -
Passat
Tak jsme chteli do firmy kupovat 3 Passaty, ale prestali je k nam dovazet - pry uz splnili prodejni cisla na rok 2000 a VW v nemecku jim dalsi dovoz zatrh. Dealeri i Import si ted moc zoufaji. Ale ted mi poradte mame koupit Audi A6 2,4 Quattro nebo Volvo S80 2,4 nebo Opel Omega 3,0 V6. Nebo neco jineho?? Moc to specha!! Dekuji predem za radu pripadne za Vase osobni zkusenosti!-
« Re: Passat
S tim omezenym dovozem Passatu se mi to moc nezda.
Podle me mas zavadejici informace.Ale i kdyby to tak bylo doporucuji jit urcite do Audi A6.
Designem a technikou se drzi o maly krucek pred konkurenci.
Do firmy bych ale rozhodne volil 2,5 Tdi...-
« Re: Passat
nemá zavádějící informace. Je to pravda a do podzimu nepřiveze VW do republiky ani Ťuk. Na skladě jsou už pouze poslední zbytky (66kw TDi)a na podzim začne VW prodávat facelift. Má to takovou výraznější masku jako Bora, čirá skla s čočkou né nepodobnou Octavii, a zadek se zapuštěnou značkou podobně jako A6. -
« Re: Passat
Mozna je AUDI trochu vpredu s technikou, ale za jaky prachy! Nemluvim o tom, ze passat ma stejnej podvozek jako A6-ka.-
« Re: Passat
A6 teda tenhle podvozek určitě nemá, protože stejnej podvozek jako passat má audina A4. To by potom byla A6 střední a kam bys pak šoupl A4, A3?-
« Re: Passat
Tak nic v zlom, ale Passat nema podvozok ako A4.
Passat ma Platformu taku ako pouziva A6, absolutne nezalezi na tom, ze mensiu. Platforma je u obidvoch rovnaka.-
« Re: Passat
Nechci se hádat ,ale Passat a A4 používají stejnou platformu a pokud se bavíme o A6, tak ta má prodlouženou, tudíž ne stejnou platformu. To by pak vlastně Fabia byla taky shodná s platformou souč. Pola, ale bohužel to není platforma. Platforma je , když je auto ze spoda až po klobouky naprosto identický, a pak se na něj posazují jiné karoserie.
-
-
-
-
-
« Re: Tip na koupi
..no mít po hromadě pár chechtáků ,tak bych koupil asi tu Audi A6 2.4 Quattro (ale pozor! s motorem 2.4 a quattro je to s dynamikou "žádná sláva"). Volvo S80 2.4 je určitě prestižní vůz ale jízdní vlastnosti těžkého předku už tu také někdo hodnotil... no a Omega MV6... dynamicky docela slušný auto až na spotřebu - spolu s americkým stylem získáš i americkou spotřebu.
U těhle aut je to spíš otázka vkusu, protože v tomto segmentu není špatných aut....-
-
« Re: Tip na koupi
2.5 Tdi V6, nově se 180PS je v souč. době nejlepší volbou kubatury 2.5l.(nejvíc mi tečou nervy, když se tenhle skvělej motor snaží někdo porovnat s 2.4JTD, kterej V6 nesahá ani po paty...) Po chiptuningu (cca 210-215PS) to bude určitě super stroj s obrovským krouťákem. Pro Audi A6 je to určitě po 2.7 Biturbo moje volba.-
« Re: Tip na koupi
To RSD:Taky si myslim.Jen by ho mohli uz montovat do Octavky.Byl bych ochoten akceptovat cenu do 700 000 Kc.Na hmotnost Octavky by to byl super stroj,plne srovnatelny s 1,8 Turbo benzin,ale s podstatne nizsi spotrebou.To,ale VW asi nepripusti,protoze by vsichni kupovali Octavky/i Skopcaci/.
Nechapu tu stale trvajici obrovskou oblibu benzinovych motoru, v dobe technicky spickovych a plne srovnatelnych Tdi/vyjma koncernu Fiat/,vzdyt nakladovost je temer polovicni,tak co resite??-
« to: kamil*
ono to není s těma TDI, HDI, CDI , JTD a já nevím co ještě takový jednoznačný. V první řadě je to vyšší pořizovací cena, kde rozdíl mezi benzínem a naftou(myslím tím motory) činní někdy více , než 3-letý provoz automobilu na benzí. Další nezanedbatelnou položkou je vyšší zákonná pojistka vyplývající z vyššího objemu, vyšší havarijní pojistka vyplývající z vyšší pořizovací ceny, dvakrát kratší servisní intervaly, výměny olejových náplní atp. Navíc je rozdíl oficiálních cen benzínu a nafty (myslím tím paliva)rok od roku procentuelně méně rozdílný. PS V6-TDI do Octavie rozhodně montovat nebudou díly uložení motoru. Věřím že ho ale dostane ta nová velká škodovka....
-
-
-
-
« Re: Tip na koupi
Ze jeste otravuju, krome spotreby (ktera firmu zas az tak moc nezajima) jaky ma ta Omega 3,0 minusy a plusy???-
JTF 10.05.2000 08:46
« Re: Tip na koupi
Měli jsme ve firmě Omegu MV6(3.0), uvedu jen mínusy, prodávala se s najetými cca 160t.km a brala 1 litr oleje na 3t.km. Jezdili jsme na servis do Autotepasu Kladno, kde nám bylo řečeno, že tyto motory vydrží cca kolem 150 t.km. Daleko lepší prý je 2.5V6. Auto užíval jeden člověk.-
« Re: Tip na koupi -- Jarous
Jarousi,
mohl bys uvest take nejake plusy?? Nebo zadne nejsou?? Znamy ma uz ctvrtou omegu a je nadseny!!
Predem dekuji za odpoved!!
Josef-
JTF 23.05.2000 08:49
« Re: Tip na koupi -- Jarous
Samozřejmě, je jich spousta. Ten třílitr má 210 koní a jede opravdu skvěle(ale ta výdrž je zarážející), ta Omega byla r.v.95, za celou dobu, t.j. 3 roky se vyskytlo jen minimum závad. Jestli Tě zajímá něco konkrétního, zjistím to od našeho šéfa dopravy, který to auto měl po servisní stránce na starost.
-
-
-
-
-
-
JTF 11.05.2000 07:30
Nové Polo
Projeli jste se někdo v novém Polu? Já včera. Co říkáte na ten kryt nad přístroji? Připomíná mi to Uno první generace, kde byl podobný, také z tak nekvalitního plastu. Překvapilo mě, že to Polo za jízdy drnčelo, jinak se mi celkem líbilo.-
« Re: Nové Polo
ta přístrojovka se mi docela líbí (je tam nápad a dynamika v retro stylu...) Já jsem jel v Polu GTI a nic tam ani nehleslo.... Jaký to byl model?-
JTF 12.05.2000 06:44
« Re: Nové Polo
Byl to 5.dv. model s motorem 1,0, el.stahování oken a centrál, neměl AirBag a najeto cca 3t.km. Přístrojová deska není ošklivá, jen jsem čekal lepší materiály(dle reklam) a ten kryt na "budíky" mne zarazil. Plasty jsou tvrdé a na omak ne moc příjemné. Co se týká vrchního plastu přístrojové desky, zatím jednoznačně vede Fabia i když její provedení mne vůbec neoslovuje.-
« Re: Nové Polo
Jel jsem se starým Polem 1.0 a myslel jsem, že při obsazení třemi lidmi (cca 260kg) tomu autu do kopce pomůžu...hrůza ,ale taky nic nedrnčelo. Je to divný že vůbec u jakýhokoliv novýho auta drnčí plasty? Drnčení v přístrojovce a ve výplních dveří se projevují u Pola tak pří 70.000km ale u novýho...kam to spěje. Mně se interiér Pola mooc líbí, je takovej svěží a sportovnější než u Fabie. Fabie je elegantní, přitom s jednoduchými liniemi evokující pocity luxusnějších aut. Materiály se mi z malých aut taky nejvíc líbí u Fabie. Největší hnus je ale jak provedením (tmavošedá kombinace se světlešedým a k tomu jako pěst na oko černé plasty výplní dveří...) tak kvalitou (použitý plast výplně dveří si nezadá s materiálem použitým na výrobu krabiček Tic Tac)je PUNTO. Vždycky jsem měl o italech co se týče designu to nejlepší mínění , ale tohle by nenavrhnul ani zdatný korejec.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.05.2000 21:59
GOLF TDI
Nedávno jsem se svezl v novém Golfu TDI (červené DI) - neuvěřitelné... Když jsem si sedl do své Octávky 66kw a rozjel se, rychle jsem zastavil a šel se podívat jestli nemám píchlé kolo - nebylo.ČAu LN -
-
« Re: Passat 1.8T
jo passat 1.8T je na tom oproti V6 syncro rozumně i se spotřebou (dá se stim jezdit i lehce nad 7l) a maximálka je skoro stejná. Když se očipuje ,tak to lítá jako ďas. Podle mne je to v benzínu ta nejlepší volba. Když ale budu hodnotit všechny motory ,tak je pro mne nejlepší 1.9TDI 85Kw -6-ti kvalt a samozřejmě očipovat....spoteba 6l, V-max přes 220 a zrychlení obdobné jak 1.8T.
-
-
Golf IV 1.8 20V
Rok jsem jezdil v MB Vito, tuhá spojka.
Brácha si koupil nový golf. Měl jsem možnost najet 300 km, již teď mohu potvrdit, že se jedná o nejlepší vůz ve své třídě. Je to super auto.( design i jízdní vlastnosti)mračítka, přední maska,
decent zadní křídlo, červené sedačky, interiér, vše jak má být v barvě. Čaute-doporučuji!
A3, compact:-( -
-
-
« Re: Golf IV
Doporucuji cernou.Mam ji na Sve nove octavce a vypada to dost dobre.Kdyz vse doladis chromovymi doplnky,tak to nema chybu.Koupi Golfa jsem take zvazoval,ale Octavka vypada reprezentativneji a je to v podstate tentyz vuz.-
« Re:pre kamila o golfe 4
Máš pravdu OCtavia je ten istý vúz ako Golf len má nalepenú českozelenú nalepku která vydrží tak nádherne dlouho.
Kup si stierače aj na okuliare aby si videl ten rozdiel.-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
no jo korzičane, ty máš tu parádní nablejskanou Corsu (určitě s tím silákem 1.2), tak to se ti to hodnotí, když tam máš tolik místa, tak skvělej motor a navíc tam máš všechno originální od OPELA a ne jako my s těma chudinkama Octaviema, co tam máme ty zelený nálepky na motorech, co vúbec nejsou český (cítím se podveden), co žerou jak prokoplý a místo je tam akorát tak trochu v předu. Nevíš , kde se daj sehnat ty stěrače na brejle?...víš abych to všechno tak bystře prokouk jako ty?-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
Mam 1,5TD takže pozor na mna! A to si plánujem kúpiť ešte pri najbližšej ceste do Česka tú super zelenú nálepku s rozkrídleným šípom aby si ma mohol lahšie identifikovať keď ti dám OFUKA ked už máš taký slabý zrak atie stierače sa tak ťažko zhánajú.-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
Korzicane,
chces se bavit o autech,nebo jsi jen hloupy provokater.Vzdyt vy nemate ani tu zelenou nalepku,tak co furt meles nesmysly???-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
Prave kvoli tomu si ju kupim.
Ale inak sa chcem bavit o autách ale nikto mi tu neodpovedal čo je českého na motore 1,6 55kW?-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
Na tom aute je cesky fortel a ceska myslenka pokroku.Jak vis, tak se o nas uchazely v tvrdem boji sveho casu dve vyznacne automobilky,nenapadlo Te ,ze asi pro ne Skoda neco znamena??
STACI??-
-
-
« Re: Re:pre kamila o golfe 4
kamil*: nerad by som ti bral iluzie o "supr skode", ale vedz, ze i o bratislavky automobilovy zavod zvadzali tiez tvrdy boj prave tieto dve automobilky
neviem ale, ci rozhodli o tej spravnej, mozno by sme tu vsetci jazdili vsetci v novych cliach za 150.000, mozno nie, pravda vsak je, ze debilny sposob "exporto-importu" - vsetko vyrobene sa najprv exportuje z SK a nasledne sa auta importuju pre predaj i ked boli vyrobene v SK (a to aj fyzicky !!!) so vsetkymi poplatkami co k tomu patria - nie je prave najlepsi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: barva
Souhlasim,ze cerna se skutecne spini rychleji nez jine svetle barvy.Stribrna taky byla mym favoritem,jen mi vadilo,ze ji ma temer kazdy.Co se tyka pohlcovani tepla, s klimou je mi to jedno.Za pet minut po vyjeti mam v aute optimalni teplotu.-
« Re: barva
Na udržbu je fakt najlepsia strieborna ale zrovna na Golf IV nejako nesedi. To auto je take nevyrazne. Cierna je ta spravna farba pre mafiana. Ale pre obyc. clov. je dobra alternativa zlto=okrova alebo taka syta=bledsia=zelena. Ja osobne som vydel mozno len jeden alebo dva modely ale fantasticky s tym autom ladili a zvyraznovali ho. Ovsem nesmie ti vadit ze si ta niekedy pomylia s TAXI a dalsi problem ci tieto farby budu v mode aj o dva tri roky. Klasickymi farbami modrou, zelenou, ciernou a striebornou nemas co pokazit. POZOR!!!! Cervenu maju len buzici!!!!!!!
-
-
-
(VW News) víte , že.....
Passat dostává motor s vyladěnou elektronikou 1.9TDI 85Kw a 310 N.m při 1.900 1/min motor V5 má mít od podzimu 170PS, u Golfa a Bory nahrazují motor 1.6/74Kw novým motorem FSI 1.6-16V/77Kw a krouťákem 148 N.m již při 4800 1/min (0-100 za 10,5 a max: 192 Km/h). V říjnu 2001 na frankfurtském autosalonu představí nové Polo se čtyřokou maskou ala Lupo,Podvozek jako Fabia, kufr 260l a základ v motorech by měl být 1.4 - 105PS , 1,6 - 115PS a disely 75 a 100PS. Trochu má podražit na cenu od 22.000 DM -
Golf IV
Díky, za názory a typy. Kromě stříbrné a tmavě
modré jsem teď objevil ještě jednu pěknou barvu
tak zvanou "jazz blue" je to podobný odstín jako
nápis Volkswagen club vedle nápisu Motor kafé
nad těmito příspěvky, tedy za předpokladu že máte
dobře vyladěny barvy na monitoru. Chtěl bych se
zeptat jestli se podle vašeho názoru na Golf 4
hodí nebo je příliš kýčovitá a časem se okouká.-
« Re: Golf IV
Jazz blue ber!! Je super!! Má ji soused a líbí se mi čím dál tím víc!! Každý to tu obdivuje!! Chce to ale elektrony!! Jdi do toho...-
« Re: Golf IV
elektrony jsou ke Golfu a Boře ťerazky zdarma...(Oni si to vyberou u VW stejně jinde:o)Jazz blue je opravdu hezká a výrazná(!) barva...ani tmavá -ani světlá, jenže ze stříbrnou nemusíš řešit dilema ,jestli bude za pár let ještě in (stejně jako tř. s černou).
-
-
-
to: Korzičan
tak za prvé jsem ti už na otázku co je českého na motoru 1.6/55Kw odpověděl. Za druhé tu uvádíš různé hypotetické úvahy o originalitě automobilek. Dobře ,sám jezdíš s Corsou, která se jinde prodává jako Vauxhall Corsa, nebo dokonce (což je docela komické) Chevrolet, a podotýkám, že to je celý auto, a ne auto s originální karoserií využívající třeba jenom podvozkových a motorových skupin silnějšího a technicky vyspělejšího koncernu jako je třeba Škoda Octavia a Fabia. Navíc obě auta používají i české motory.
Ptám se tě tedy přímo : Připadá ti divné , že téměř 90% automobilek využívá komponentů, konstrukčních prvků a hlavně motorů od jiných dodavatelů? (tuto otázku jsem ti už položil, ale bohužel jsi nereagoval...) Za tvým nacionalizmem čiší akorát zbytečná nenávist a závist....občas si své příspěvky zpětně pročti a pak možná pochopíš...bohu dík u vás není tolik lidí, kteří by Čechy takto zatracovali.-
« Re: to: Korzičan
...a ještě taková otázečka :o) Řekni mi co je na motoru 1.5TD od OPELA?...jen informativně. (neměl by tam být náhodou nápis ISUZU?) ...já jen když ti tak vadí ty zelený nálepky na motorech Octavie... :o)-
« Re: to: RSD
Dobre vieš že je tam Diesel ale nikto tam nenalepil BLESK alebo španielský národný znak. Celkom by ma ale zaujímalo čo majú tie vaše české autá napísané v TP v kolonke !motor!-
« Re: to: RSD
1, Ak máš v TP VW nieje ti to blbé mať na motore nalepený ten úžasný zelený výplod ingenierov?
Radšej si to odtrhni a nalep si tam "benzín"
2, Ak máš v TP Skoda tak to je teda bezhraničná drzost zelených ingenierov.
3, Idem na dovelenku tak vám dám chvílu pokoj.
4, Na moje otázku odpovedz pravdivo lebo tolko času si nájdem aby som si to s tým TP zistil.
-
-
-
-
JTF 10.06.2000 10:34
To RSD
Pamatuješ jak jsme se bavili o tom litrovým POLU? Teď jsem četl nový Auto Tip a popisují tam poodobné postřehy jako jsem měl já z dílenského zpracování interiéru. Doslova se tam píše" při jízdě po nekvalitní vozovce rezonují plastové díly interiéru". A opět ta "příznivá cena". Za ty peníze můžeš mít slušně vybavenou Octavii, Focuse, Mareu, Megana..... Ta cenová politika VW mě pokaždé znovu udivuje.-
« Re: To RSD
Já jsem jel v Polu 1.0 v roce 1997, a opravdu tam nebylo vůbec nic slyšet (možná ani ten motor:o), ale ona v posledním půlroce vůbec politika VW-ČR je nějaká na levačku. Nejprve to začlo tím, že lidé, kteří si objednali takové a takové auto najednou museli zaplatit ještě navíc za doplňky, které si u svého auta ani neobjednali, pak začali s tím, že PASSATA 2000 -85Kw TDI si prostě už od jara nikdo nekoupí až do nástupu modelového roku 2001.-to je další věc no a za poslední bonbónek bych uvedl právě ty ceny novýho Pola, kde Variant a Classic se vůbec nezměnili (krom. interiéry) a cena tradičně stoupla. Prostě se mi zdá ,že VW začíná být sebevědomý jako Mercedes (...jenomže ty ceny naopak někdy snižujou)-
JTF 12.06.2000 14:45
« Re: To RSD
Já Ti samozřejmě namám důvod nevěřit. Ten novější interiér je sice hezčí, ale přijde mi "šitej horkou jehlou", podobně jako u prvních verzích Punta II(věřím, že se zlepší). Můj skoro soused si koupil Passata 1,9TDI(85KW)Varianta za cca 1,3 mil.Kč. Jezdí se v tom opravdu dobře, ale opět ta cena. Je pravda, že má max. výbavu včetně kůže, ale stejně se mi to zdá hodně. Zajímalo by mne, jaký máš názor na 156 ku? Můžu Ti říct, že co jsem jí koupil, jsem stále nadšený. Ještě se dotknu té kvality zpracování interíérů, myslím si, že cestou kterou se vydala Alfa je ta správná, alespoň se o tom každý den přesvědčuji na té mojí(mimo 145,146). Prozatím mi nic nedrnčí-
« Re: To Jarous
Ta přístrojovka pro Polo je totiž střižená pro příští model Pola na platformě shodné s Fabií, takže možná není tak designově sladěná jako celek. Jinak 156-tka je moc hezký kočár, a kvalita interiéru by měla být standardu Audi, takže taky super. Dost lidi diskutujou o úniku olejové náplně a následnému poškození motoru (..nemyslím však ,že by to byla plošná výrobní vada)..ale co mne zaráží je přístup prodejce k uplatňovaným zárukám. Co se mi ale moooc nelíbí je 156 Sportwagon. Dost možná že je to z mého pohledu jedno z nejošklivějších kombi současnosti...ale je to jen věc vkusu.-
« Re: To Jarous
Ta cena Passata se mi nějak nezdá, protože známý má Passata 2.9 V6 Syncro s klimatronicem, tiptronicem, kůží alcantra/lambs, a spoooustou dolňků a ladil něco kolem jednoho melounu, tak se mi zdá ta cena pro TDI trochu zcestná. Neřekl ti tu cenu vč. leasingu?(..takových lidí je dost, chlubí se třeba, že za Polo dali skoro půl melounu....jenže i s Leasingem a pojistkama za tři roky)-
matuS 17.06.2000 17:02
« Bez nadpisu
greggie> ja mam skor pocit, ze o BAZ sa bili VW a GM. lenze VW niekoho v prahe podplatilm aby nemal konkurenciu, a teda sa to predalo VW. afaik bola okolo toho dost velka afera.
dopadlo to tak, ze GM urobil vyrobnu v polsku, ale paradoxne akurat asi v priebehu posledneho polroka sa ta vyrobna v polsku ide zavriet, lebo sa im to zevraj neoplati - no ja by som povedal, ze im skoncili danove prazdniny.
takze nakoniec mozno bolo VW Bratislava najlepsim riesenim. -
-
« Re: To Jarous
Mám před sebou fotky novýho Passata, a jsem trochu na rozpacích. Zadní lampy se trochu zvětšily a navíc dostaly dva kulaté "reflektory mezi nimiž je pruhovaný bílý blikač. Zadní kufr postrádá madlo nad SPZ (stejně jako Fabie) a provází ho (zase stejně jako u Fabie) mělký prolis podél celého víka. Nárazníky a boční lišty dostaly vloženou tenkou chromovou lištu a přední světla jsou s integrovanými blikači a vypadají jako snížená od nového Sharana, Navíc maska je v barvě vozu a má zase ve spod chromovou lištu. Nárazník se také změnil, a co mne připadá docela strašný jsou mlhovky. Jinak Interiér je podobný jako u Bory V6 nebo u Sharana... má chromové rámečky, ale číslice jsou o dos menší a blbě čitelné. Vrcholová verze PASSATA má být s motorem W8 - 340PS!...tento motor by prý měla dostat i velká ŠKODA. Cena základních modelů nového passata má prý být o dost vyšší!!
-
-
-
-
-
-
-
-
Prosba - dotaz
Než se vytvoří nové téma, prosím o pomoc tady. Neviděl jste někdo v poslední době VW GOLF VARIANT 1.9 D (je to kombík pro neznalé), SPZ AHJ 86-85 (aspoň to takovou mělo), černá barva, na zadním skle černá folie, č.k. WVWZZZ1HZTW105265. Někdo ho včera ukradnul mýmu nejlepšímu kamarádu a já potřebuji toho dotyčného chytit a utrhnout mu ko..... Díky za každou pomoc, SMS na 0603 913 805, nebo kupca@iol.cz. -
Víte že....
Lupo s motorem 1.2 TDI a vstřikováním PD jezdí po celém světě a láme rekordy? Tak např. teď jezdilo svých 1000 km po silnicích San Francisca s rychlostním průměrem přes 80 km/h a se spotřebou 2,33 l/100km .....celkem slušný důkaz technické vyspělosti, když se jedná o seriový vůz nemyslíte?-
-
-
« Re: Víte že....
jo ta spotreba je fakt bomba. Sem zvedavej kolik vyjde prumer za tu celou cestu kolem sveta, ale zatim se to drzi kolem 2,3 l na 100 km. Jinak se me Lupo taky moc nelibi, ale zmenil sem nazor na tyhle maly auta, kdyz sem jezdil Seatem Arosa (1.4 Turbo, 140 PS). Karoserie v podstate stejna jako Lupo. Byl to prototyp, jezdil sem s nim na praktiku u VW. Co to turbo s tim autickem delalo bylo fakt sila. Zrychleni z 0 na 100 km/h okolo 6 s, skutecna max. rychlost na testovaci draze 218 km/h (tacho skoro 230). Proste delo, i kdyz to vypadalo jako obycejny prditko.
-
-
-
-
-
-
-
« T2, T3
Můžete mi tady na VW vysvětlit jaký je rozdíl mezi dodávkama T2 a T3?
Motory to má stejný, vypadá to taky stejně, ale cenově jsou rozdílný.
Dík-
« Re: T2, T3
Rozdíl mezi T2 a T3 je dost patrný. T3 už je hranatější , přičemž T2 připomíná T1(tramvaj) Motory ke konci své produkce měla T3 i Turbodieselové. Mně se moc líbí T1 nebo T2. Dá se z toho udělat přenádherný speedster-van. Jestli náhodou o nějaké hodně levné T2 víš tak dej vědět.
-
-
-
-
-
« VW
Ahoj lidi, Praha-Poprad a zpět, Golf II 1,6 D, váha osob a nákladu cca 230kg, po dálnici 110-140km/hod, jinak kolem 90 km/hod, spotřeba 4,41 l nafty na 100 km. Gumy jsem zkusil nafučet na 240 kPa. Potřebuju auto především jako přemisťovadlo (sorry, LOGINE) a ono to moje chrastivý a velmi šedivě působící prdítko jezdí tak lacino a jezdí už velmi dlouho bez poruch. Golf se mi moc nelíbí, raději bych měl něco hezčího, ale ukažte mi jiné takto levné, bezporuchové a úsporné čtrnáctileté prdítko... Vivat VW!
-
-
Přestavba D na TDi
Kdo mi poradí s přestabou Passatu 1,9D '92 na 1,9TDi? Z části je to realizavané, ale je zapotřebí ještě zprovoznit vstřikovací črpadlo a zbytek elektriky. Zatím to jezdí jako normální diesel. Nutně potřebuji sehnat zapojení elektriky původní z roku 92 a nové z roku 96 (nový motor je 1,9TDi '96). Stačilo by poradit, kde to stáhnout z www. Dále mne zajímá, co na to bude říkat řídicí jednotka.
Už se někdo někdy pustil do takové hlouposti?
[odkaz]
-
-
« Re: GOLF II
Tvoje dva problémy
1) máš nevyvážený kolo,možná víc kol
2) Jsou tři základní možnosti. (a) Máš špatný tepelný čidlo na vodu. Je to takovej modrej * před motorem. Cena opravy je asi 500,-- ; (b) máš špatnej automatickej sytič na karbesu. Taková černá krabička, která ovládá klapku - novej díl 5000,-- starej za 2-2500 i s karbesem.(bez něj to těžko seženeš) (c) Máš špatnej řídící počítač, To by bylo totálně v pr... novej u nás stojí 17-25000, z německa se dá dovýzt starší za asi 200 DM. Občas se sežene i u nás.
-
« Re: GOLF II
Doplnění: Dělá to jen při studenym motoru, nebo i za tepla? Co dělaj votáčky? Moje předchozí odpověď se týkala provozu za studena. Pokud to dělá i za tepla, tak to není bod 1, a může to bejt spousta věcí, včetně špatný svíčky. -
-
-
-
VW Cooler - problém
Kamarad mne pozadal o zjisteni zkusenosti jinych vlastniku: Ma Pasata s Coolerem a uz 2x menil privodni trubku z plastu od chladice, protoze mu vymeklo a prasklo koleno prvniho ohybu. Jednalo se vzdy o original VW vyrobek.
Nemate nekdo podobne zkusenosti? Popr. mozne reseni? -
-
-
« Re: Golf IV TDI (85Kw)
On je Golf IV V6 ? Ja mel pocit, za v Highline nabizi nejsilnejsi motory V5 a 1.8T, oba 150HP... ale to bylo v roce 1998. Od te doby jsem to nesledoval. Treba do A6 pridali mezitim 2.7T, takze mozna i Golf ma doplnenou motorizaci ? V kazdem pripade Golf III VR6 byla letajici rakev...-
« Re: Golf IV TDI (85Kw)
To fija. Jak pravíš. Ve IV řadě se dělá VR5 což je pětiválec 2.3, ale to jistě víš.-
« Re: Golf IV TDI (85Kw)
Jaj ted si vzpominam, ze 1.8T nebyla v Highline, ale pouze jako GTI. Nicmene, to byl stav 1998, kdy mne Golf jeste zajimal jako potencialni koupe. Ale nakonec zvitezila Octavia a tak uz to nesleduju. Audi sleduju se zajmem, protoze se mi designove strasne libi, jen ty ceny by mohly byt polovicni - pak bych jezdil v Audine :-)))
-
-
-
-
-
-
« Re: V6
Golf V6 není 2.8, nýbrž 2.9, 205 PS, a tento motor dávají i do Bory (tuším i do nového Sharana) a nově i do Caravelle. Připravuje se i nový třílitr pro Passat. Verze V6 Golf je vrcholovou verzí a obě písmena jsou označena červeně. Verze V6 byla oficiálně představena na sklonku podzimu a zimy už minulý rok!-
« Re: V6
Ne ne!!! Nechci se hádat, ale je to 2,8 V6!!
Mrkni na [odkaz]
Technická data 2,8 l V6 4Motion 150 kW
Druh motoru 6válcový benzín
Max. výkon, kW při ot. 1/min. 150/6200
Max. točivý moment, Nm při ot. 1/min. 270/3200
Maximální rychlost, km/h
s manuální převodovkou 235
Zrychlení z 0-100 km/h, s
s manuální převodovkou 7,1
Spotřeba paliva, l/100 km (norma ES 93/116)
s manuální převodovkou
město 15,6
mimo město 8,3
kombinovaná 11,0
-
-
-
Dokumentace elektroinstalace a motoru
Nevíte někdo kde sehnat dokumentaci zapojení elektroinstalace? Mam GolfVR6 2,8 .... a predchozi majitel mu asi ublizoval, je kuchanej na spouste mist, coz mi samozrejme "opomel" pri prodeji rict, mam odpojene nektere kontrolky a v oblasti motoru mi nejsou jasne nektere dily a nezapojene konektory ): atd.. stejne tak nevim jak jsou zapojeny reprodutory. Je spousta veci,ktery o svym Golfiku nevim, krom toho,ze ma malej rozvor ): a jezdi jako drak. (: ..predchazelo ho totiz pet Hond, ktery sem znal do posledniho sroubku a tak mam v Golfu co dohanet. Diky za kazdej tip... KaZaN -
TDI - zklamání
Zdravím všechny příznivce VW.Byl jsem také jeden z nich,dokud jsme si nepořídili VW Vento TDI.Když kupujete TDI - tak to děláte kvůli spotřebě a kvůli kvalitě.První věc je ,že ve srovnání se stejně výkoným benzínem je cena TDI o tolik vyšší,že se to auto nemůže vyplatit.Koupili jsme ho nové a nyní máme najeto 70 000Km.Máme na něm vyměněné tlumiče-tekly,termostat- přestal fungovat,vodní pumpa- zadřené ložisko.Další nemilé překvapení vás čeka s výměnou rozvoďáku,musíte vyměnit i kladky- a to není levná záležitost.Píšu to protože jsem měl více nafťáků od PSA - od Peugeta(3* 205) a od Citroena mám nyní Citroena Xsaru TD.S žádným s těchto aut nebyl do 100000 km ani jediný problém.Diesly od PSA prostě šlapou.VW už nechci ani vidět.
-
« Re: TDI - zklamání
Vento se uz nevyrabi nejmin 3 roky ... pri vymene rozvodaku a jakehokoliv auta se meni i napinaci kladka ... TDI ma spotrebu kolem 5l, odpovidajici benzin kolem 8l, za ty tri roky se to za 70tkm muselo davno vyplatit. A ty zavady co pises, to jsou same * za par supu, tak co tu resis ? BTW to auto nebylo v zaruce ? -
« Re: TDI - zklamání
Neznam lepsi motory, nez 1,9 naftu od VW. Pokud se o nej postaras, tak te prezije. A jestli jsi spokojeny s motory od Peugeotu, tak to mi prosim posli fotku:rad si te vyvesim ve svem koutku kuriozit.
P.S. urcite jsi jeste neplatil treba vyvevu - nahradu nesezenes a PSA si to radne ceni.-
-
« Re: TDI - zklamání
Hele Pallasi, pojezdi si takovejch 150 - 200.000 v Peugeotu a napis nam zase neco humorneho o tom, jak to jsou kvalitni auta.-
« Re: TDI - zklamání
Hele smudlo nasedni do svyho forda, seslapni plyn napodlahu a nech se zahalit dymem z tveho vyfuku. Jestli mas nejake spatne skusenosti s Peugeotem, tak to sem napis, ale ne typu kamarad povidal ...-
« Re: TDI - zklamání
Prispevek specielne pro TU: hochu, kdyz uz se divas i do jinych temat, tak porad, prones neco konstruktivniho nebo se radeji zdrz hlasovani. Ale abych byl konkretni: Je fakt, ze toho casu resim problem kourivosti u Sierry 1.8 TD, ale to sem myslim nepatri. Tento dotazek jsem nadhodil v jine diskusni skupine. A co se Peugeotu tyce, tak sleduj kamosi: dovezl jsem shodou okolnosti loni 2 P406 HDI, obe auta najeto cca 120 - 150.000. Vsechno by sedelo, jenom, kdyz jsem zkousel vule ojnic, tak chodilo dost nad normal a tlaky byly taky kazdy valec uplne nekde jinde. Ale nerikam, i Peugeot se muze obcas vydarit.-
« Re: TDI - zklamání
V cervnu 1999 jsem koupil VW Jetta TDI vyrobena v Puebla, Mexico.
Primo z prodejny [North Vancouver,Capilano VW] jsme jeli pres Albertu,Saskatchewan,Manitobu,Ontario,Mi… do Chicago,Illinois coz je asi 4 000km.
Zpatky do Vancouveru pres Iowu,Nebrasku,Wyoming,Utah,Idaho,Oregon and Washington.
Vice nez 8 500km.
Jetta jela jako vitr zadny problem!
Dnes mam 80 000km bez jednoho problemu.
Pouzivam Mobil-Delvac 1 5W-40,full synthetic.
Pred mesicem jsem delal Upsolute chip tuning a Piper X cone filter s CCV filter bypass.
Z 90HP na 125HP a velice silna torque az na 5000rpm.
Jeden z nejlepsich motoru co jsem kdy mel!-
« Re: TDI - zklamání
Krakonoši, konečně se někdo ozval na obranu VW diesel. Mám podobné zkušenostise servisováním VW na taxíkách. jenom pro hnidopichy: Jetta je v Mexiku dělané Vento.-
« Re: TDI - zklamání
pro smudlu - tahleta Jetta neni jistojiste Vento, alebrz pro evropany Bora (ovsem v Americe zvana Jetta).-
« Re: TDI - zklamání
Ano Vento i Bora se jemovalo a jmenuje v USA Jetta. Vento se ale jako Jetta vyrabelo v Jizni Africe.-
-
« Re: TDI - zklamání
Vento a teď Bora mají označení Jetta pokud vím ve státech, v Jižní Americe, ale i v JAR.Jenom nevím, jestli se v Africe už dělají taky Bory nebo jestli se ty jejich Jetty podobají stále Ventu. Jo, ty Jetty měly označení v římských číslech ( aspoň v Americe ) : Vento = Jetta III. Mišmaš v názvech má VW už delší dobu. Na některých evropských trzích se prodávaly Feldy pickup jako VW Caddy. Auto bylo Škoda, jenom znaky a nápisy byly VW.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pseudo Country
Musim se vam pochlubit. Udelal jsem si kopii Golfa Country. Pro vsechny, co po nem touzi a nemaji sanci, jdenoducha rada : na normalni syncro staci naroubovat zadni tlumice s perama z Audi 80 ( vajicko ) a prední vlozky McPhersonu ze stejneho auta strcit do puvodnich vzper Golfu nadvarenych o 8,5 cm. Pruchodivost je podstatne vetsi, nez u originalu. Staci dopachat ramy a uz to svisti po strnisti. Cela akce vyjde zhruba na 1/2 ceny Countryho ve stejnem stavu. -
-
Elektrika v VW Polo 1.0,r.v.1999
Nazdar VW šílenci.Mám problém:potřebuji sehnat plánek elektroinstalace na model VW Polo 1.0 rok výroby 1999.Můj problém tkví v zapojení mlhových světel.Chtěl jsem to dát opravit do servisu,ale ti parchanti neví,co by si za to naúčtovali.Dík za každou drobnost Mačo. -
Mám si koupit Passata
Ahoj všem. Končí mi leasing meho současneho auta -opel vectra - a chcic něco nového. Zkoušel jsem se projet s Citroen c5, Mondeo, Primera a Honda Accord. Musím se vám přiznat že jsem zatím naprosto nadšený z Hondy a velice zklamaný z Mondea. S Passatem jsem jel s motorem TDI. Mám úctu k Passatu a jeho- asi- kvalite. Vůbec se mi ale nlibi jeho interier hlavne to ze je vše takový ošklivě hranatý. Máte někdo zkušenosti s novým Passatem s motorem 2,0 ? Je to nový motor nebo nějaký "starý výprodej" ? Slyším chválu, i od konkurence na motor 1,8 Turbo, ale asi na něj nebudu mít. Děkuji za Vaše doporučení a komentáře a přeji hezký den
-
VW Jetta - Tunning
Zdravim!
Jsem cerstvym 'majitelem' ridicaku a snad i VW Jetta (Rodice rozhodnou :o). Nemate nekdo zkusenosti s tunningem? Pro zacatek bych to videl na rozperu pred. vzper, otevreny sani... Jak moc jsou tyhle veci znat?? Pozdeji treba ladeny parohy, chip (1.8/66kW), jinej lak...
Chtel bych si udelat vlastni narazniky (laminat) - ma to smysl (mam znamy, ktery by mi pomohli s vyrobou kopyta i laminovanim). Ma to smysl??
A to nejdulezitejsi: Kde na to vsechno vzit?? :o))
-
Bez nadpisu
Jo, a jak tak procitam starsi prispevky: Mam podobny problem jako tu uz byl. Za studena pri volnobehu otacky vyrazne kolisaji (nevim o kolik, nemam otackomer), za tepla je to lepsi, ale furt patrny. Uz jsme s tim autem delali vsechno, ale vsechno malo platny. Jo, a da se otackomer dodelat? (Sehnat ho nekde na vrakarne, je otazka jak funguje cidlo)
to ALEX: Zdravim, Dragstere. Nekdy se ozvi. Syncro4motion. (na Imolu) -
-
« Re: Touran
Tak jsem se svezl v Turanu 1.6FSi a musím říct, že se mi líbil. Motor je v nízkých ot velmi tichý, nad 4000 má slušnej záběr, ale hodně duní. Interiér je velmi zajímavej. Působí hodně robusně. Jezdil jsem s 5-ti míst. verzí a tak i kufr je dobrý. Akorát je hodně úzký. Jinak řazení, pedály a volant super! Viditelnost z vozu taky dobrá. Ovládání, na to jak je auto vysoké, tak je slučné. Když to porovnám se Zafirou, Picassem, tak je VW o třídu výš. Tomu samozřejmě odpovídá cena. Příští rok mě čeká koupě nového vozu a teď mám Mondeo 1.8 kombi. Tak chci nějaký vyšší TD. Zafira je drahá a nelíbí se mi, Picasso je super, ale výkon motoru 66kW je na dnešní dobu dost málo a dílenské zpracování taky nic moc. Tak přichází v úvahu Turan a nebo C-MAX od Forda, pokud do té doby bude. Musím říct, že už jsem jezdil s hodně auty, ale VW považuju za nejkvalitnější z cenově dostupných a jejich životnost je taky velká. Měl jsem dva Fordy, ale u obou šla cena rychle dolů a po 3letech byly neprodejné. Ford se nesmí kupovat jako nový vůz ale jako ojetina. 3roky staré Mondeo je za 50% pův. ceny - 3roky starý Passat je za 80% pův.ceny.-
« Re: Touran
hmmm , mam Peugeot 307 SW 2.0 a tiez som sedel v tom Touran-e. Myslim ze je to podstatny rozdiel. To auto (VW) je bez duse , ani stopa po design-e a snaha vytlct z toho max. praxy. Po zatazeni 7 ludmi (5 dospelych,2 deti) a batozinou sa to auto prestalo hybat. Sorry , ale trapny pokus dohonit SW ...-
« Re: Touran
to snapbar: No jestli chceš porovnávat vozy s motory 1.6 s 2.0, tak to asi moc neporovnáš. O Peugotech jsem slyšel, že dílenské zpracování hodně pokulhává. V 307SW jsem taky seděl a podle mne má krátký rozvor. Nepíšeš, jaký máš motor a tak počítám benzín. Osobně jsem seděl v SW s HDI 66kW a to teda taky vůbec nejelo. A pokud jde o cenu, tak stejně vybavené SW s motorem HDI 80kW, není o moc levnější jak Touran TDI 74kW s chipem. A to tam je 6ti kvalt. A co se týče designu, tak mám radši spolehlivost a užitečnost, než nějaké stylové kreace.-
« Re: Touran
hej,hej , ja som tiez vselico pocul , ale nie vsetko sa zakladalo na pravde...
btw. HDI 66KW je to najslabsie co sa do SW dava, pricom kazdy predajca jasne povie ze ked v tom clovek chce pernamentne vozit vacsiu zataz (napr. 7 ludi) tak tam treba dat dvojliter (to iste by som ocakaval od VW)...
...k tomu dielenskemu spracovaniu, nemam rad ked vyzeraju niektore auta ako lego (rovnake tlacidla, spinace a pod.) , napr. ceske (Fabia, Octavia)...
Netvrdim ze VW nema spolahlive auta , len pri porovnani ceny to je priepastny rozdiel. Hned prvy problem u VW je ze je k dispozicii iba 1.6 (benzin) motor , co je naozaj velmi slabe... Diesel je sice aj dvojliter ale cena je mierne povedane vysoka.
Takze pri porovnani diesel-ov v maximalnej vybave , mi vyslo toto: Touran Highline (2.0TDI)pri roznych kombinaciach vybavy je vzdy okolo 1 milion CZK. SW (2.0HDI) tiez pri roznych kominaciach do 800.000 CZK. Takze tolko k cenam, nebral som do uvahu kozeny potah a navigaciu , ale tym by sa ceny este viac navysili (v neprospech Touran-u) Pokial by sa jednalo o benzinove 1.6 tak cena je u obidvoch aut o 100.000 mensia...
Odhliadnuc od toho ze SW ma celopresklennu strechu a Touran 6 stupnovu prevodovku (naozaj dobru) , asi nie nahodou 307 vyhlasene auto roka (2002) , Touran krabica ale maximalna , tak uz k tomu nemam fakt co dodat. Snad len to ze to je moj nazor a kludne ho zkritizujte...
-
« Re: Touran
porovnával jsem obě auta s dieselem, tak aby výkon byl slušný. U SW dává motor 88kW u Touranu 74kW, ale po přečip dává 95kW. Potom při výbavě s el.okny a klimou vychází Touran cca 800tis. u SW je cena 700tis. Je otázka, jaký bude rozdíl cen při prodeji. Pokud by se na to člověk díval cenově, je skutečně SW levnější.
-
-
-
Jiri Domansky 26.10.2015 21:06
« Re: Re: Touran
Úplně bych se vykašlal na pověst a vzal s sebou někoho, kdo autům opravdu rozumí, protože dnes se toho dá poznat opravdu hodně, ale pokud si to nevezmete ani na zvedák, tak se potom člověk nemůže divit. Taky je dulezitej pocet predchozich majitelu. Cim vic jich bylo, tim je vetsi sance, ze s tim jezdil nakej hulvat.
-
-
-
-
Problémy se starty.
Mám Polo 1.3 55kW z roku 1993 a když jsem dříve nastartoval studený motor, tak šel na chvíli do otářek (cca 1500ot) a po chvíli klesl na volnoběh. Taď mi po nastartování chvilku škube na 600ot a pak chcípne. Napodruhé zase naskočí na 600ot a ty pomalu vylezou na 900. Když se ohřeje, je vše v pohodě. Co to může být? -
Bzucak pri startu motoru
Mam VW Golf III (1,9 TD) a pred startovanim se mi pri otoceni klicku nekdy ozve bzucak. Vetsinou se intervaly bzuceni prodluzuji (kdyz startuji poprve, podruhe, potreti, ... ), potom prestanou a zase nejaky cas nic. Nevite nekdo cim by to mohlo byt, resp. co to bzuceni znaci? Diky. -
"-- skrytý --" 08.06.2009 19:52
new beetle
dobrý večer přeju,
chci se zeptat na názor, popř. zkušenosti.
uvažuju o koupi new beetla, prostě mi to auto přirostlo k srdci ;-).
tuším ale zradu co se týká místa.
často jezdím na hory a tak bych potřebovala vecpat na zadní sedadla 2 snb prkna.
vlezou nebo nevlezou ???? (cca 190 x 30 cm)
díky.e.-
-
pocitac 26.11.2009 16:00
« Re: new beetle
JÁ BYCH CHTĚL jen podotknout že VW si může koupit jen hňup... Poruchovější auta jsem nezažil a do němců by nešlo plno mých kolegů autoopravářů.. Dokonce jeden zaměstanec této nj. automobilky prohlásil: No co, autoservisy se taky musí plnit... Prostě německý auta=šity
-
-
-
"-- skrytý --" 23.02.2010 19:29
Mračítka předních světlometů za super ceny
Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 199Kč. Vyberte si Vaše mračítko na GOLF IV Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz] -
"-- skrytý --" 25.06.2010 02:06
Kvalita vozu VW jde do pr....
V americkem novem zebricku renomovane firmy J.D.Power ktera se zabyva kvalitou vsech vyrabenych vozu na svete ktere se dostanou na americky trh vytvorila opet novou tabulku(TGW - things go wrong) a VW je na tretim miste odspoda kde v NEkvalite ho predbehla jen Kia a Mitsubishi. VW ma odstrasujici kvalitu a 1 az 2% podil americkeho trhu. V soucasne dobe stavi novy zavod v USA na Mississippi a nema vubec co v nem vyrabet (na Golf a podobne miniatury jako je Jetta a Passat jim Amici kaslou), Polo by bylo neprodejne. Ostatne jsem ho novy projizdel a krom hlucneho motoru mne na nem nic nezaujalo. Touareg je neco tak strasneho, ze se na tom sundava cena aby to koupil aspon nekdo bez mozku.
V kvalite budiz pochvalen Porsche, Merka, Lexus,Acura,FORD na 5. miste ve svetovem zebricku a jeho divize Lincoln a dalsi. -
"-- skrytý --" 26.08.2010 12:40
Passat - nekupovat !
Ahoj, chtěl bych se tu podělit o zkušenosti s VW Passat Sportline 2,0 TDI. Auto je 4 roky staré, najeto 90 tis. Auto chodí do značkového servisu. Zklamání je pro mě veliké a nikdy si už VW nekoupím. Začalo to, že 3x přestaly svítit světla (demontáž světla trvá téměř 3 hodiny), dále odešlo palivové čerpadlo, vada klimatizace - nová řídící jednotka, odešlo vstřikování na jednom válci (takže mě ještě čekají 3 - to, že auto zůstane někde viset v poli je VW jedno, mění se postupně jak odejde) a nakonec to vyvrcholilo tím, že odešla převodovka DSG za 152 tis. Takže pro toho, kdož čtete tuto mojí radu, utíkejte od VW daleko. Kulanci mě servis sice po několikadenním dohadování a stěžování si na importu uznal u palivového čerpadla a vstřikování, ale co naplat...jen za kontrolu na 90 tis (brzdový kotouče a destičky) jsem dal přes 20 tis. A záruka mobility ? Výsměch. Náhradní auto až po 3 hodinách co Vás přiveze odtahovka...kdo by na něj taky 3 hodiny čekal že ? Pro mě VW už nikdy více... -
dr.dyrthy 19.06.2015 18:37
dotaz
Zdar lidi mám dotaz sháním nový auto a mám možnost koupit golfa 4 za cca 40000 je to 1,4 z 98 roku ale má najeto 215000 km má to smysl koupit nebo na to mám * nemám s tímto motorem vůbec žádné zkušenosti (nevím kolik se stím dá najet než se motor rozsipe) měl jsem 1.9 tdi ale boural jsem tak sháním neco jiného za menší peníze
Doufám, že zde v budoucnu budete nacházet samé zajímavé informace a že se se všemi podělíte se zkušenostmi s vozy Volswagen. Už nyní je mi jasné, že se tu setkáme s mnoha kritickými názory, ale to k diskusi určitě patří. Rubrik o Passatu už tu bylo hodně-hlavně těch kritických, a tak jsem se rozhodl založit téma o všech Volswagenech!! Doufám, že na mě nebudete hned útočit! Zároveň Vás všechny zvu na nové stránky www.volkswagen.cz
PIŠTE PIŠTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!