Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 09.04.01 09:17
« Re: Question for Magic
Podlozky jsou casto zatracovane, a to castecne pravem. Pokud si vezmeme ulozeni neodpruzenych hmot, pusobi na ne moment, ktery je roven sile na kolo pusobici krat rameno, na kterem pusobi. Pouziji-li tedy podlozku 25,4 mm, zvetsim o tuto hodnotu rameno a tudiz i moment pusobici na zaves. Ale! Otazkou je, zda to vzdycky vadi? Zalezi na typu ulozeni a pouzitych materialech. Navic - jedna jedina prosolena zima uskodi pryzovym uchytu mnohem vic, nez palcova podlozka. Dale muze mit podlozka kladny, ale i zaporny vliv na brzdy - odsazenim se muze zvysit vzdusnost, nebo naopak snizit virivy ucinek kola (u "limcacu" se vetsinou brzdny ucinek zvysuje - u "vetraku" typu OZ nebo Sparco snizuje). U souteznich aut se zamenuji pryzove uchyty za ocelove klouby a tam uz podlozky nehraji roli. Pokud tedy zni otazka - podlozky ano ci ne, rekl bych ze proc ne, budou-li mit samotne stredy pro ulozeni kola a antivibracni konstrukce. Tedy made in OMP, Sparco, atd. Co se tyka redukci roztece uchyceni kol, jsem proti. Delty Integrale maji podlozky antirezonancni vzadu uz od vyrobce. -
"-- skrytý --" 06.04.01 12:15
« Question for Magic
Vcera robil Mr. Gargulak predvadzacie jazdy na treningovom EVO V. Uplne standardny voz, len mal cca. 30mm podlozky. Ako to ovplyvni zivotnost zavesenia, napr gulove capy,...? Je to natolko citelna zmena, ze sa to oplati? Dakujem.
P.S. Jo, tak jezdit tedy umi!!! -
« Jenom kdyby náhodou,
mluvil jsem s člověkem, který rozsekal svojí Lancii na padrť a ještě mu snad něco doma zbylo. Nevím jakej přesně typ, nevím jakej rok, ale mluvil o 260ti koních. Kdybyste náhodou měli zájem, tak vám dám kontakt. Ale jen adresu, protože jsem si jaksi zapoměl vzít číslo telefonu. -
"-- skrytý --" 05.03.01 09:34
« Bez nadpisu
Fabrika o zadne dvoudverove verzi (mimo Cabrio) nic neuvadi, takze hadam, ze je to domanico-delanico. Je to celkem snadny udelat, videl jsem i Delty 1500 nebo HF 1.6 vypadajici jako Evo (na prani sezenu karosarske dily - jsou ale z plastu, takze jsou problemy s barvama, zvlast s originalnima). Problem je v tom, ze tak velky podlozkovani kol dela takovou paseku, ze je to auto blbe ovladatelny. Ale hezky vypada. Jde "prestavet" i uzkou na pseudoEvo, ale neni to nikdy ono. Nevidim nejmensi problem v zakytovani zadnich dveri a vyrobe zadniho dverniho panelu. Cenu odhaduji na cca 15.000 Kc + lak. -
"-- skrytý --" 02.03.01 11:22
« Re: To MUSITE VIDET!!! Delta Integrale Coupe 3dv.
Vubec cely ty zadni dvere ma nejak predelany...Az moc, to je u Delty super, ze ma couvacky vedle SPZ. A tahle to ma cely plochy. Vlastne se dostavame k tomu, ze je to strasnej bastl...:-))) P.S. Omlouvam se za gramatickou formu, ale vcera me prepadly Krusovice 12%...a bylo jich na me jedenact...:-)))))