Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 17.07.01 17:28
« Re: Lancia Dedra vs AR 155
Radeji jdi do ty Alfy, ale spis do 2.0 TS. Sice ma vyssi ruceni, ale chlasta spis min a jezdi lip (diky lepsimu prubehu ji nemusis tak vytacet jako 1.8). Navic je tissi a jde o poznani lip. Je to totiz dost tezky auto. Dedra ma kroutivy predni ramena, lankovou spojku (a lanka praskaji) a par dalsich drobnosti, ktere dokazou otravit zivot. Alfa zase ma klimacky Bosch, takze radeji bez....Dedra ve verzi Turbo nebo Integrale je super, uplne jine zpracovani nez rada 1.6-1.8-2.0-td, ale ta spotreba je fakticky vysoka. Navic turbina je haklivejsi na zachazeni. Urcite ale neber AR 155 V6 - nejezdi o tolik vic nez 2,0 TS, jako nadela mnohokrat vic problemu. Take se vyhybej Dedram s plne digitalni pristrojovkou - je to velmi efektni, ale jen do doby, kdy to prestane fungovat. Ve starsich prispevcich najdes i dalsi podrobnosti. Preji stastnou ruku! -
"-- skrytý --" 13.07.01 22:30
« Hlavne me nekamenujte, ze bratrova Integrala ma zaves ... :-
Potreboval jsem z Ml. Boleslavi dostat domu Felicii (240 km), a jedine auto doma co ma zaves, je integrala myho bratra, tak jsem si pujcil karu na tazeni auta (vazila 560 kg), na ni pak nalozil Felicii (dalsich tusim 1000 kg) a uz jsme pelasili domu :-), Integrala 8V Kat ma v papirech, ze muze tahnout brzdeny prives 1000 kg, s tim si hrave poradila, ale nechtel jsem mit problemy s policajtama ... Jinak preju vam ten pohled, kdyz zacnete do kopce predjizdet jina auta a oni cumi, integrala, za ni vlek, na nem jeste felicie, ktera ma svetla v urovni strechy integralky, takze ji prevysuje minimalne o metr a oni se snazi a nemuzou nic vymyslet, az kdyz dosahnou rychlosti pres 80 km/h a snazi se nam to oplatit ... Fakt super zabava. Nastesti jsme v pohode dorazili a klaplo to na jednicku. Jinak ted jak je tam jina prevodovka, tak je nejaka trochu kratsi, a ted to zrychluje jeste brutalneji, nez normalne, a dokonce to zacina hrabat vsema ctyrma na asfaltu ... Fakt parada ... Kdyby byl zajem, muzu na web nekam dat fotku te zajimave "soupravy" :-))) -
« Vackove hridele
Nevite co znamenaji barevne pruhy na vackovych hridelich pro 2.0 16v? Na vacce pro saci ventily je mezi dvemi vackami vlevo zeleny pruh a vpravo zluty. Na vacce pro vyfuk. ventily je vlevo zeleny a vpravo cerveny. Jde mi o to jestli to nahodou nejsou ostrejsi vacky, protoze nektere maji dost zajimavy tvar (mozna jsou ohoblovany ;o)). Diky. -
« Dotaz
Vážení, pardon že se sem sáčkuju, ale měl bych jeden dotaz: Ferrari 550 Maranello - proč má v názvu číslici 550 ? Dřívější typy, to bylo jasné, např. 512 = pětilitrový 12-ti válec, 308 = třílitrový 8-miválec, pak tu byla 456 = objem jednoho válce v ccm a 550 je co, prosím ?? (a stejně tak 355 ??) Dík za odpovědi, popř. odkazy na zajímavé stránky. -
"-- skrytý --" 25.06.01 14:05
« Kola 16
Mam na prodej sadu kol Tecnomagnesio 7,5Jx16" (petipaprsek + limec) 4x98 mm a Borbet 7,5Jx16" (pavucina + limec) 4x98 mm na AR, Lancii ci Fiata. Borbety jsou trochu horsi. Dale pneu Barum Competition (zavodni) 20/605/15 mokre 4 ks a dve Pirelli P Zero Competition suche (uz ale dost sjete - zdarma). Prodam, nebo pripadne vymnenim za 17" kola 4 nebo 5 x 98mm. -
"-- skrytý --" 14.06.01 07:40
« Re: Prevodovka
Cau Magicu, bracha uz si neco zaridil u sebe v praci, kde mu to udelaji, pokud nesezene celou jinou prevodovku. Ono ta samotna prevodovka je v poradku, ale to co je vedle (nejsme si jisti, jestli to je mezinapravovy diferencial) se cele rozsypalo. Je to takovy kos - z toho vede takova duta hridel, vnitrkem prochazi dalsi hridel a v tom kosi je sest malych kolecek - nektere z nich jsou rozlamane i na ctyri kousky ... Podotykam, ze je to v obalu prevodovky. Jinak hridele s koleckama jsou daji se rict ok, mozna kdyz uz to je venku, by se mohli udelat loziska ... -
"-- skrytý --" 13.06.01 14:02
« Re: Prevodovka
Daline, nevim, jestli ti to k necemu bude, ale mam kompletni hridele prevodovky z Delty HF (Nuovy 2.0T 16V). Tedy: hnaci hridel, stromecek a hnany hridel se stalym prevodem. Samozrejme s loziskama a vsim ostatnim, jen bez vidlicek a skrine. Zkuste se nad tim s brachou zamyslet, ten kroutak to snese v pohode (i vyssi), ale je to trochu jinak odstupnovany. Pokud byste to chteli vestavet do soucasny skrine, Dunovsky by to mohl udelat do 5.000 Kc. A na tom materialu se nejak rozumne domluvime. -
"-- skrytý --" 08.06.01 11:35
« Re: plechařina
Nemohu ti to kridlo nechat, protoze uz je prodany, muzu ti ale zajistit vyrobu za cca 2.000,- - musel bych se zeptat. Vcera jsem byl na kukacce na takovy divny EVO z rallycrossu, asi ji nakonec vezmu, ackovy motor, zpevnena kastle, HP vzpery, chybi cast prevodovky a brzdy. Je to sice uplna sebevrazda, ale pokud vse vyjde, jdu do ni. Tak mi drzte palce a az ji udelam (za ty tri roky), tak ji ukazu na nejakym srazu. Tim padem shanim predni svetla (ale velky/maly, ne cocky), dvere (jdou i z normalni Delty, radeji s klickama na okna) a zadni svetla. Kdo mate za dobry penize, sem s tim.