Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: HF vs GTie
Cau Magic! Ty kokso to som rad ze zijes! Nevedel som na teba zohnat ziaden kontakt!
No k tomu vyfuku, so Supersprintu mi pisali (priamo s I) ze na toto nerobia nic :((( Ale volakedy si hovoril ze aj OMP roby nieco take. Popytaj sa mi prosim ta aj na Supersprint a aj na OMP - kludne si po to dojdem aj do Ciech!
Este jedna vec: Mozem dat na moju GTie veci urcene na HF 1.6? Myslim konkretne vzduchovy kit K&N a trebars aj ten vyfuk. Je tam nejaky rozdiel???
Diki moc za odpoved, netrpezlivo cakam!
PS: o nejakych sedackach s EVO nevies? (integrovane opierky hlavy s dierami pre 4 bodovy pas) -
"-- skrytý --" 16.10.01 09:28
« Re: HF vs GTie
muj novy mail je integrale@centrum.cz Rovnez nove stranky by mely byt co nejdrive na www.centrum.cz/integrale. Ted je dokoncuji, chybi mi jeste nejake fotky a dalsi veci. Hyperlink zatim stale plati a platiti bude, docka se i zmeny, ktera bude vic jako prezentace, kdezto centrum bude zamerene na nove zakladany EvoKlub. Vyfuk na 1.6 GT i.e. dela Supersprint, nevim ted za kolik, ale napis a ja ti zjistim, co a jak. Kdyby nekdo vedel o Dedre Integrale (nejlepe s kleklym motorem), dejte mi prosim vedet treba SMS na 0604/700 764. Dik -
« HF vs GTie
Cafte, ozivil som forum :-) Chcem sa spytat ci mozem na moju Deltu GTie pouzit veci urcene na HF turbo 1.6? Ide konkretne o vyfuk Supersprint, K&N kit a podobne veci. Ide totiz o to ze na GTie nemaju zhola nic ale na HF 1.6 je veci plno. Ak mate niekto s tymto skusenosti dajte mi vediet! DIKI MOC! A RYCHLO PISTE LEBO UZ PALIA PENIAZE V PENAZENKE :-) A pozdravujem magica ze nech mi posle na seba kontakt lebo jeho e-mail nefunguje kedze tam uz nepracuje... -
"-- skrytý --" 29.08.01 16:56
« Re: Motor na Integralu
Samozrejme k motoru patri i RJ, ta totiz zvlast nema zadnou cenu. Elektrickey uzel ale ne. Ta cena kolem 30. tis si myslim, ze by byla resitelna, za tu prevodovku bych chtel neco kolem 3-5 tis - dle dohody (vcetne diferaku se samosvorem a staleho prevodu). Na integrale mam nabidku od cca 2.000 DM a tu prevodovku muzes pouzit i na nej. Ale je to zbytecne brutalni motor (to auto pak nejede kousek rovne). Nizsi ceny jsou podezrele! -
« Re: Motor na Integralu
Problém je že bych potřeboval i řídící jednotku a dráty od ní k motoru. Nejlepší by bylo kdybych narazil na komplet auto z kterýho bych vše potřebné vymontoval a věděl kolik má ten motor nakrouceno. Navíc bych si představoval cenu kolem 30 - 35 tis. ale vč. ECU, převodovky a poloos. Ale jestli máš kontakt na toho dotyčnýho budu za něj rád, třeba se sním nějak domluvím. THX cernoch. -
« Zase Ta budem otravovat Magic :)
Cafes. Mam dve otazky.
Prva: objednal som si na moju Deltu GTie vyfuk Supersprint. Je to univerzal a ze vraj od Supersprintu presne na tuto Deltu sa lisi len uchitenim, pricom cena univ. je asi polovicna. Je rozdiel naozaj len v tomto???
Druha: da sa zmenit odstupnovanie prevodov na mojom aute? Chcem totiz aby auto malo trocha vacsiu max. rychlost pretoze sa mi zda ze pri 150 km/h pracuje motor na dost vysokych otackach. Pritom v technicaku je max. rychlost 185 km/h... da sa to? Da sa aj vymenit prevodovka s HF turba??? -
"-- skrytý --" 22.08.01 09:35
« Re: Motor na Integralu
Motor na Integrale NENI shodny s motorem v Coupe I, ani s AR 155 Q4 ani s Deltou HF !!!! Lisi se pistama, ojnicema, klikou, vackama, atd. I turbo je jiny, byt vypada velmi podobne. Ale pokud to chces do toho Tipa, tak je lepsi ten "mekkej" z toho Fiatu - nema tak brutalni nabeh kroutaku a neni tim padem takovy zabijak. O jednom takovym motoru z Delty Nuovy HF bych vedel, (nevim v jakym je stavu, ale snad pry o.k.) a je k nemu turbo i poloosy s tehlicema a brzdama. Za 35.000,- by byl ten motor vcetne turba, mozna by za ty brzdy chtel neco pridat, mozna by se to dalo uhrat dohromady. Ja mam k tomuhle motoru kompletni vnitrek prevodovky = bez bloku. Pokud by te to zajimalo, hod mi mail na reznicek@magicseven.cz Mimochodem Coupe II se opravdu lisi od Coupe I i jinyma detajlama, nez jenom motorem (prevodovka, diferak, ulozeni motoru, podvozek a jeho ulozeni...). -
« delta 1,6
Mám deltu 1,6, která mi začala sem tam chcípat na volnoběh. Paltest neukázal žádnou závadu, ale v servisu mi řekli, že by to mohl být snímač podtlaku sacích ventilů (nerad bych si něco koupil, co by bylo k ničemu). Nesetkali jste se někdo s podobnou závadou? Nemohl by to být benzinový filtr, nebo něco jiného. Díky