Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 05.12.02 09:42
« Re: NEprodávej tu rozpracovanou
Zvednul jsi mi naladu, to je jasny. Vice mailem. Je pravda, ze kdyz vidim ty ceny veci, ktere ted mam, tak je jasny, ze zpatky uz se nikdy nedostanu. Ted jsem videl na rallysportu podobne udelany auto za cca 500.000, rychle jednani - 10%. Sice uz hotovy, ale rozdil minimalni, dily, ktere mi chybi jsou tam seriove (hlavne totiz stojim na brzdach). -
"-- skrytý --" 05.12.02 08:05
« Re: NEprodávej tu rozpracovanou
Díky, mě to sice zrovna teď moc nepálí - cca rok mám v nájmu garáž za 1200/měs (na pražské poměry to jde), to spíš kdybych o ní přišel, a nebo kdyby se naskytla nějaká lepší, levnější a blíž... Jsem z P6, takže mě zajímá hlavně tohle okolí. -
« Re: NEprodávej tu rozpracovanou
NO, ZBYTEČNÝMI ZROVNA NE...Nemám ani garáž a bydlím v činžáku. Ale zřejmě se domluvím s jedním kámošem, jestli by ve svém areálu (soukromničí na statku) nevyšetřil místečko pro dvě auta... A pak snad bude,kde si přestavět auto pod střechou. Kdyby bylo místa víc, vzpomenu si na Tebe a dal bych Ti vědět. Záleží na kamarádově benevolentnosti a na domluvě s ním- na jak dlouho, za kolik mne tam nechá-a tak podobně... -
"-- skrytý --" 04.12.02 10:04
« Re:
Je mozne, ze to budu muset utnout, protoze mozna prijdu o prostory. Mozna ale taky ne, uvidime. Problem je v tom, kam bych to dal, kdyby kamarad prodal byt i s garazi nekomu jinemu. Proste se pripravuju na nejhorsi...jako na pohreb....Ale treba to nebude nutne, ukaze cas. Ten vykon je samozrejme s restriktorem - to jsem zapomel napsat! -
"-- skrytý --" 03.12.02 12:52
« Prodej dilu
Pratele, uvazuji o prodeji MOTORU Delta Integrale 16V, 316 koni, snizovany blok i hlava, vysoke tesneni, ackove pisty + hlava, mazani s komorou, upravene WasteGate, svody kopie Abarth, elektronika Motorsport Torino, tlak paliva 3,6 baru, pretlak v sani na 1,5 baru, malo jety, k tomu kovokeramicka SPOJKA, PREVODOVKA 5°, kratka, quick shift, skladana, 4,237:1 (serie 3,111), cerstve repasovana s upravenym predpetim viskozni spojky (Dunovsky), dale TLUMICE Bilstein, kratke, stredne tvrde, jednopruzinove usp. (rozbity asfalt, penetrace, lehka sotolina), k tomu zpevnena lehka kastle s ramem (misty lehka koroze - nosnost neovlivena), kopyta na plasty pro blatniky, haubnu a dvere Evoluzione, kola 16" (nic moc) a spustu dalsich drobnosti. Prodej na zaklade cenovych nabidek, nejradeji komplet - rozumne ceny. -
"-- skrytý --" 06.11.02 17:18
« Re: POMOOOOOOOOOOOOC!!!
Ten budik je vymennej a na Integrale je dost drahej (cca 4.000,-) Na 1.6 snad bude levnejsi.
K vykonovym parametrum: integrovat lze v podstate jakoukoliv funkci, pricemz funkce znamena, ze jedne hodnote x je prirazena prave jedna hodnota y. Pokud se tedy nejaka krivka "nevraci" nebo "neoprolina", tak ji muzes integrovat. Integral je potom obsahem plochy, ktera je funkci tvorena. U vykonove toho ale mnoho nezjistis, nebot tam dochazi ke zkresleni casovou hodnotou (vykon=prace/cas), proto je vice vypovidajici krivka toc. momentu, ktera udava mnozstvi odvedene prace (sila x draha). Casovou osu lze u auta optimalizovat prevody. -
"-- skrytý --" 01.11.02 08:38
« POMOOOOOOOOOOOOC!!!
Zdravim pratele, mam ted takovy "maly" problemek. Sice nemam Integrale, ale jen 1.6 HF Turbo, zato mi na 95% rek sbohem potenciometr na skrtici klapce. Nevite jestli to jde rozebrat a opravit, nebo se musi vymenit cela skrtici klapka? -
"-- skrytý --" 11.09.02 09:07
« Tarox
Magic: Na Scoobynet.co.uk ich par ludi ma. Zvycajne tie 6pot a same staznosti. Kotuc+oblozneie je slabe a nebrzdi. Strmene nemaju prachove tesnenia a kazdych 6 mesiacov sa zaseknu... Moje 40grooved kotuce su s Mintex 1155 ok, su o dost tvrdsie, nez standardne a opotrebovavaju sa menej, no pri naozaj sportovej jazde a DS3000, ktore je podobe 1155, ti nevydrzia moc dlho. Je to skor na frajersky tuning, nez na motosport. Este tie kotuce tak na fast road, ale len G88 40grooved, ktore su najtvrdsie a rucne frezovane. Vydrzia tak 10x 0-100-0, kym nastupi fading. -
"-- skrytý --" 10.09.02 13:44
« Tuning
Tak jsem cetl v casopise Tuning cosi o Vavrincove Delte a zvedal se mi z toho clanku zaludek. Snad jenom jmeno T. Vavrinec a I. Kubelkova byla spravne, jinak co slovo, to kravina. Zacina to historii vozu - ten Bugalski....to byl Dejla. Se Scalvinim s timhle autem vyhrali i u nas (Bohemku?). Potom Pech - nikdy s timhle autem nebyl mistrem republiky, zato 3x vicemistrem a je pravda, ze svuj prvni titul si v zaverecnem zavode s Deltou vyjel, ale celou sezonu startoval s Escortem WRC. Dalsi drobnost - zrychleni z 0 na 200 je velmi zajimava hodnota, az na to, ze to auto jede max kolem 170....??? Prevodovka ma na stitku s prevody napsano dosti velkym pismem Abarth, a zadny Hewland v tovarni specifikaci nikdy nebyl. Navic, ta prevodovka je v obou verzich kupodivu synchronizovana, coz je na prvni pohled zvlastni, ale na druhy logicke, protoze je stavena na razeni bez spojky. Karoserie samozrejme neni z kevlaru, je ocelova (vzdyt to bylo Acko), ale hodne veci ano (treba i ty liziny, co tam chybely). Dalsi vety si nepamatuju, ale byla to jedna blbost za druhou. Tohle pisu jen pro pripad, ze to nekdo cetl, tak abych to uvedl na pravou miru. At se autor stydi!!! FUJ!!! -
"-- skrytý --" 22.08.02 08:59
« Re: HF Turbo
Mam servisni manual jenom k Delte Integrale, ale pokud tve problemy plynou z jinych elektrickych obvodu, nez je motorovy uzel, tak by ti snad mohl pomoci. Alespon orientacne. Uhanej me na cisle 0604/700 764 nebo mailu integrale@centrum.cz, sidlim kousek od Prahy. Nejlepe je navecer kolem 9 se ozvat, abych to vzal rano s sebou.
---
Kdybys věděl o bližší garáži, tak mi, prosím , dej vědět. Ale doufám, že si s tím statkem u letiště "plácnem" a bude to na déle. To mám autem z Dejvic asi 15 minut po Evropské a Slánské...