Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Dva (dotazy) v jednom
Nevim, jakej ses mechanik, ale pokud disponujes 200 litrama sezen kamose a privezte si neco ze svycar. Auta se tam prodavaji v nejlepsim stavu a naocesane. Za ty penize budes mit 100% EVO. Kamos odsud privezl Pred rokem EVOII (240k), perfektni stav radio, zesilovac, OZty 17" suma sumarum 22000,- KC. Problem bude s papirama, nemel bych to moc vykrikovat ale zaklad vinu je stejnej s obyc Deltou HF takze ti musi udelat vymenu kastle i kdyz jim potece voda ze zubu.
Jinak nevim, proc by se mela Lanca vic sypat, kdyz bude dobre udelana, bude drzet, kdyz to usijes stylem "dej tam nejt a naech to bejt/barva nejde" tak uvidis. Never tomu, ze je neco lepsiho nez lanca, ta ma jedinou bolest a to jsou sedacky. Jsou to sice Recara, ale spatny. Obudikovani, zatah a komfort ma nejlepsi. 323F treba taky maze, ale je to kostitras. Ja mit misto v garazi, tak uz mi tam jedna lezi. Mam ale jeste jednu vetsi uchylku a to je trabant, takze snad priste.. -
« Integrale
Cau lidi!
Shanim Lancia Delta Integrale 16V. Mela by byt v dobrem stavu co se napr. koroze tyce, jinak muze byt i mirne bourana a klidne i bez dokladu. Taky to muze byt nejaka stara zavodni s homologaci i bez. Diky za vsechny tipy!!
mail: martin.usela@seznam.cz
tel: 777661527 -
"-- skrytý --" 13.02.03 09:22
« Re: Dva (dotazy) v jednom
To auto by teoreticky mohlo jit hned, jenom jeste nema doklady. V jednani jsou na GT a original Integrale. Jenomze na ni jsou jeste nejaky drobnosti (radeji bych udelal predni ramena a jeste nejaky drobnosti na sani, aby me pak novy majitel nemohl pomlouvat). Puvodne jsem mel s tim autem uplne jiny zamery, ale jednam ted o ackovy Integrale, takze by se penize hodily. Mail: integrale@centrum.cz, tel.: 604 700 764 -
« Re: Dva (dotazy) v jednom
magic: V neco takoveho jsem doufal. Takze paralela s Huqvarnou a jeji povesti je vhodna...Velmi rad opustim myslenku na GT-R a necham se vest srdcem. Priznavam, ze do konce leta bude tezke vydrzet, ale radeji koupim dobry kus s relativne jasnou historii, nez rychle nejakou navonenou zdechlinu...Zbytek asi radeji proberemem mailem, co? -
"-- skrytý --" 12.02.03 09:25
« Re: Dva (dotazy) v jednom
Mazdu 323 GT-R znam velmi dobre. Zvlastni na ni totiz je, ze je jasnym dukazem tvzeni: kdyz dva delaji totez, neni to totez...; maji temer stejnou stavbu, temer stejny podvozek, temer stejny system pohonu vsech kol, Mazda ma dokonce od zacatku motor 16v (Lancia az od 1989), atd. Presto se svez a poznas ten zasadni rozdil. Delta tahne odspodu jako blazen a drzi se silnice jako pribita. A k te spolehlivost: u aut tohoto razeni je nezbytne nutne pocitat s podstatne vyssimi naroky na servi, nez u Fabie. Je to dano podstatne vyssim namahanim vsech soucasti, protoze kola jedou po zemi (!), brzdy brzdi a vubec vsechny casti auta delaji to, co maji (coz u beznych aut neplati). Proto je logicke, ze jejich zivotnost je podstatne nizsi, byt jsou velmi velkoryse dimenzovany. Co se osobne tyka me zkusenosti, je Delta ze vsech techto aut nejspolehlivejsi. problem je v tom, ze do CZ se dostala tato auta vzdy az jako vraky, ktere nekdo na oko poslepoval za ucelem zisku. V tom ma Mazda vyhodu, prodavala se i u nas a tak pravdepodobnost, ze narazis na dobry kus je vyssi. Integralu doporucuji kupovat zasadne v Italii (Mantova, Trento, Cremona...), z roku 90 a 100.000 km bude stat cca 4.000E. Pokud chces auto pro radost, radeji doporucuji kult zvany Integrale. Koncem leta bych ti jednu mohl nabidnout, je to sice jen puvodni Integrale s motorem 8v (upravenym na cca 210 koni), ale je nebourana, ve velmi dobrem stavu (co je trochu horsi, bude nove), s kompletne novym motorovym el. uzlem a motormanagementem, sportovnim vyfukem, stavitelnymi tlumici Koni. V provozu je od r. 1989, mel ji opravdovy fanda. Jinak jsem videl peknou fotku 16v nekde od Melnika, take z Italie a vypadala na te fotce moc hezky. Pokud ti zbydou penize (jako ze by mely), neves hlavu, na to auto je takova sposta ruznych vyfikundaci, ze ti zmizi, ani nebudes vedet jak! -
« Re: Dva (dotazy) v jednom
Jednu máš v čerstvé Annonci:Lancia Delta HF Turbo Integrale 16V, r.v. 1991, sport. tlumiče, Recaro, al 16", zvýšený výkon 250PS, stavitelné křidlo, černá grafitová met., absolutně bez koroze, super stav, čerstvý dovoz CH, STK + E 2005, cena 99.000 Kč, Praha. Ale nejlíp ti stejně odpoví magic... -
« Dva (dotazy) v jednom
Rad bych si poridil sviznejsi ctyrkolku. Nikoliv jako dopravni prostredek, ale v podstate jako "hracku". Jinymi slovy - neni podstatne kolik zere, pocitam s nadprumernou potrebou pece, vyssi cenu ND apod. Uvazuju o cenove kategorii zhruba do 200k CZK. Zcela neznaly veci, jsem se pohrouzil do inzeratu a padla mi do oka prave Delta HF Integrale. Krome toho, ze jsem se nebyl schopen zorientovat v modelech a protoze tohle vozitko je zjevne castou obeti garazovych ladicu jsem se rozhodl vyhledat pomoc odbornika (na auta, nikoliv psychiatra). Zatim jsem zadneho nenasel, ale v patrani po nem, jsem zaslechl tisic a jednu pohnutou historku o tom, ze Integrale je bez pochyby jedna z nejcharismatictejsich "turboctyrkolek", ale ja takzvane "nezivotna" - neustale se na ni neco sype. Jsem naklonen tu pomluvu brat s rezervou, nebot kdyz jsem kupoval enduro a rozhodl se pro Husqvarnu, provazela ji stejna povest (hodina jezdeni - hodina sevisu), ale pro me hobika, ktery vyuziva neco kolem 20-30% vykonu stroje je to s trochou pece bezproblemove a zartoven spickove sportovni naradi. Zajimalo by me tedy za prve co je pravdy na tom, ze na Delte HF Integrale se porad neco rozbiji. Chapu, ze bude asi rozdil mezi "uzkou" a EVO verzema, ale pokud hovorime o kategorii 200k, tak EVO neprichazi v uvahu. Takze spis uzka 8V/16V.......A pak me napadlo, zkusit se k mrknout po nejake alternative, ktera by podle povesti byla mene poruchova. Volba padla na Mazdu 323 GT-R. Nasel jsem tady ve starsich prispevcich , ze ma horsi brzdy, je mekka a ma slabsi motor. V inzeratech se objevuje zridka, ale v zasade nekdo kolem 130k CZK. Napadlo me koupit dobre GT-R, dat nejaky peniz do brzd a podvozku a zacit se s ctyrkolkou seznamovat jejim prostrednictvim - slabsi motor pri seznamovani nebude na skodu. Takze druhy dotaz zni - Co si o GT-R myslite a pripadne neumite me nasmerovat na nekoho, kdo toho o GT-R vi hodne a nejlepe je opravuje a ladi? Diky -
"-- skrytý --" 06.02.03 17:15
« Re: To magic
To mas samozrejme pravdu, ze pokud jsou elektrody zeleny tak nesvaris nic. Nevim ale, ktery to byl konkretni pripad. Nemyslim si ale, ze by plamen zarucoval mene pevny spoj, byt v otazce koroze to je samozrejme pravda. Mel jsem na mysli princip, ne konkretni zpusob. -
« Re: To magic
Magicu, nerad se s Tebou pouštím do polemiky,ale dovol mi nesouhlasit.Počet bodovejch svárů určuje konstruktér a když někdo zanedbá údržbu elektrod na bodovce tak svár utrhneš v extrému i rukou.Každopádně se po destrukci pozná jestli to bylo malým počtem svárů a nebo jejich mizernou pevností.Plamen se v sériový výrobě už skoro nepoužívá,hlavně kvůli tomu ,že je pomalej a navíc tepelně ovlivní materiál(oduhličí nebo naopak) a výsledkem je ke korozi značně náchylnej a míń pevnej spoj.Řešením by byla metoda MAG nebo i TIG, ale ten je rovněž pomalej. -
"-- skrytý --" 06.02.03 10:47
« Re: To magic
No, asi to nebude jenom jeden kus - pocet svaru urcuje technolog a ten musi byt shodny pro vsechna auta na lince, takze spis doslo ke spatnemu vypoctu svarovych spoju. Na druhe strane je paradoxne prave takovato zavada nejsnaze resitelna - upravi se pocet svaru a je to. Vetsinou to ani nemiva zasadni vliv na takt linky. Otazkou je, proc takova pricka jako prase neni varena plamenem??? -
matuS 06.02.03 02:16
« Re: To magic
magic> Test Euro-NCAP sice nedopadl nejlepe u predniho narazu, u bocniho vsak naopak dopadl skoro nejlepe - tak pak si vyber
kazde auto co ma hlavove a bocne airbagy dostane v bocnom naraze takmer plny pocet bodov. crashtest (celny) 147 je strasna hamba. no napriek tomu by som to auto rad vlastnil. -
« Re: To magic
Díky, že jsi reagoval,já se rozhoduju mezi Fiatem Stilo 1.8 a právě tou zmíněnou Alfou.V Alfě jsem jel a doslova mě nadchla.Fiat je docela příznivej cenou.Jasně,že bych rád dvoulitra(Alfu),ale nevím jestli +100000 navíc stojí za to,že to pojede místo 195 cca.230 a z nuly na sto to bude a 1.5 sec. dřív.Navíc tu cenu už nejsem schopnej skousnout.Jen pro zajímavost teď mám Feldu 1.6 s vačkou a ŘJ od Motor Excelu+filtr,hladkej střed a koncovku Laityng. -
"-- skrytý --" 05.02.03 09:17
« Re: To magic
Diky, nepovazuji se za odbornika, proto me ber s rezervou. Pokud vybiras mezi podobnymi auta, tak ti 147 vrele doporucuji. Test Euro-NCAP sice nedopadl nejlepe u predniho narazu, u bocniho vsak naopak dopadl skoro nejlepe - tak pak si vyber! Slusne prostorny interier (na rozdil od 156 je tam vice mista), vynikajici rizeni, nadprumerna spolehlivost (zejmena nulove potize s agregaty) a rozumne zpracovani. Nevidim dnes v teto tride jinou konkurenci, nez Audi rady 3, tam ale chybi ta zadni naprava a rizeni, naopak lepsi je zpracovani interieru a servis. Nejslabsi 1.6 se casem da elektronikou a vyfukem ponekud "popohnat", ale nemyslim si, ze by dynamika tomuto vozu chybela. Spise si libuje v pasmu vyssich otacek, cemuz je nutno prizpusobit styl jizdy. -
« To magic
Vím,že to sem nepatří,ale magicu zajímal by mně Tvůj názor na Alfu 147/1.6 TS-88 kW.Z minulejch příspěvků jsem nabyl dojmu,že jsi na italy odborník.Sorry,že to píšu sem,ale nikde jinde se moc nevyskytuješ.Jinak vím,že se Ti tahle Alfa moc nelíbí a taky vím,že je lepší dvoulitr,ale cenovej rozdíl je hrozivej.