Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Lisky a jejich ocasy
magic: Já právě v tom autě vidím mix všeho. Jako v životě, stejně tak tady na fóru jsou extrémy. Sprosťáčci od scorpia by mně vynadali, jak mam tvrdej a nepohodlnej krám, ty mě zase na těchhle autech vmeteš do očí, že jsou to měkký prdy pro páprdy :o) Co naplat? -
"-- skrytý --" 13.11.03 13:59
« Re: Lisky a jejich ocasy
To uz je otazka meritek. Me na tom vadi prevodka rizeni, houpaci zadek a velky sklony k aquaplaningu, ktery nevim cim jsou zpusobeny. Navic je ten motor hodne tezkej a zejmena ted v zime aby se clovek modlil, jestli to vubec zatoci. Pokud jezdis dlouhy trasy prevazne po dalnicich a chces z auta vylizt svezi a ne jako po bitve, tak je to dobra volba. -
"-- skrytý --" 11.11.03 11:17
« Re: Lisky a jejich ocasy
Vim, ty mas nejakou tu sestku, snad 635 CSi? Proti tomu nic. Na me je to, pravda, trochu moc velky a tezky, ale v tomto pripade opravdu nic proti nicemu. Ono - uprime - ja proti tem nemeckym autum nic vlastne nemam, proti gustu zadny disputat, jen mi strasne vadi jakekoliv nesmyslne povysovani a hloupa dogmata, ktera mozna platila nekdy zacatkem 80. let. Zvlaste v oblasti spolehlivosti. Tam uz ale ty skopcaky Fiat vetsinou deklasoval (hlavne pri shodnem stupni vybavy a vykonu je na tom podstatne lepe) a na rovinu - Japonci jsou pro nas Evropany v otazce spolehlivosti (hlavne elektriky) stejne asi opravdu nedostizni... -
« Re: Lisky a jejich ocasy
magic: Já mám jedno z mála německých aut, ke kterým se dá vůbec čuchnout a mám ho jenom proto, že jako kluk jsem viděl plakát se závodním žralokem na okruhu a to auto se mi tak líbilo, že jsem si ho jednoho dne prostě koupil. Jinak bych jezdil v Chevroletu Caprice (takovej ten nejhranatější sedan s širokýma obdélníkovejma lampama, taxi, policajti, filmy atd.), nějaký jízdní vlastnosti by mi asi byly ukradený a užíval bych si zvuk osmiválce, kterej to všechno zalepí :o) -
"-- skrytý --" 06.11.03 14:44
« Re: Lisky a jejich ocasy
Chapu tvoji narazku na lisku, ktera si chvali svuj ocas. Mam k tomu jen jednu vecnou pripominku: pracoval jsem v AutoTIPu a jel skoro se vsim, co se na nasem trhu prodavalo (a chvalil jsem Alfy a Lancie pouze soukrome); pracoval jsem pro Skodovku a VW a chvalil jsem Alfy a Lancie (opet jen soukrome); ted delam pro jednu japonskou automobilku a chvalim zase Alfy a Lancie. Sluzebni auto je samozrejmosti a navic me nic nestoji, takze nemam duvod hanet jen proto, ze bych ty ostatni autaky neznal nebo ze bych trpel vuci nim nejakym komplexem – v podstate si muzu vybrat co chci. Dokonce vlastne ani zadne sve vlastni auto nepotrebuji, protoze na jezdeni do prace jej rozhodne nemam a i rodina by to sluzebni auto asi prezila (kdyby jiny nebylo, jsou ale 2 – Lancie). Takze pokud presto chvalim Alfy a Lancie, tak jsem bud uplnej magor, anebo mozna na tech Alfach a Lanciich neco bude, ne? A pokud je mi znamo, jsou tu (nebo byli) dalsi dva lide, kteri jsou na tom nejak podobne (ten jeden vlastne ne, protoze to jiny Nemecky auto je dokonce jeho vlastni). Z toho vyplyva, ze jsme bud uplny magori, nebo by ses mel nekdy svezt a teprve potom vynaset soudy... -
"-- skrytý --" 06.11.03 08:25
« Re: Delta HF 836 na prodej
Jsem docela zvědavej, jestli to za tuhle cenu někdo koupí - když vidím, jak lidi na ty "italy" nadávaj. Ale držím palce... Kdybys byl ve finanční krizi, za polovičku bych si i udělal radost :))) (když už rejpe Baron, se musím přidat...) -
"-- skrytý --" 05.11.03 13:41
« Delta HF 836 na prodej
Prodam Lancii Deltu HF 836 (Nuovu), 2.0 Turbo 16v, vyrobenou v listopadu 94, koupenou 13. 3. 1995 v Nemecku, tam jezdila 3 roky, pote jezdena v Porici nad Sazavou (jsem 3. majitel absolutne). Najeto 98.600 km, cervena, spojlery, interier cerna jelenicova kuze, sedadla Recaro, volant + radici paka v cerne lestene kuzi, 4 el. okna s detskou pojistkou, el. sibr 2polohovy, central, ABS, 30%spera, 190 koni pri 5550/min, 294 Nm pri 3400/min, elektronicky rizene tlumice s prepinanim auto/sport, al. kola Speedline 15", dobre obuta, pred 20.000 km nova ramena, remeny a naplne, do srpna letosniho roku nebourana. Nacouvala mi do predku nemka s obytnakem, z 10m to neni videt, ani na fotkach (vypada to jako spinave), je pomackany levy roh haubny, brejle a praskla pricka + naraznik, funkcne bez zavad (chladice, svetla, atd – vsechno prezilo). Podle pojistovny to ma cenu 96.300 Kc, tak za tuto cenu do dobrych rukou. Obava ze spotreby je nemistna, ac mi to malokdo veri, jezdim za 10,5 v lete a kolem 11 v zime, ackoliv jezdim hodne po Praze a hlavne hodne rychle (hrozne rad vytacim majitele Medvedu a Baworu). Pred 1,5 rokem jsem za ni dal 148.000,- kc, zachazeni ukazkove (zadny studeny nakladacky). Noveho majitele budou cekat desticky, remeny a oprava toho predku se da zvladnout do 15 tis (taky se nemusi spravovat nic, o cca 2mm nesedi haubna a predni pricka je slepovana). Neukazuje palivomer. Tel.: 604 700 764 nebo mail: integrale@centrum.cz -
« Spoiler zadních dveří Delta Nuova HF
Zdravím všechny Lancisty, stále se mi nedaří sehnat original spoiler zadních dveří na novou (od r.v.93) Deltu HF (HPE). Byl bych rád, kdyby někomu zbyl třeba z bouračky, aby se mi ozval na hpz@seznam.cz. Za každé info o prodeji tohoto spoileru předem děkuji. -
"-- skrytý --" 07.10.03 13:21
« Re: uchyceni tlumicu HF Turbo vs. HF Turbo 4WD
Jestli chces objednat Koniky za dobrou cenu, volej Pavla Novotnyho na 604 827 776. Navic ti objedna to, co potrebujes, je to profik.
Jinak mam NA PRODEJ MOTOR Lancia 831C5.000 z Integrale serie Competizione Migliorata 1989, motor ma nabehano asi 64.000 km, je hodne slusnej, vykon kolem 205-215 koni, zanovni turbo Garrett T0338 s malou turbinou a velkym kompresorem, komplet i s elektrickym uzlem a ridici jednotkou necham za 35.000, s regulovatelnym pop-off ventilem za 40.000 Kc. Tel 604 700 764 -
« uchyceni tlumicu HF Turbo vs. HF Turbo 4WD
Nevite, zda ma HF Turbo (1.6 2x4) stejne tehlice jako HF Turbo 4WD, popr. kde bych to mohl zjistit? Jde mi o koupi tlumicu KONI, v katalogu maji typy na "Delta HF Turbo / Integrale incl.16V (4WD)" - viz. [odkaz]
Melo by to byt stejne, ovsem chybi jistota - a jelikoz cena neni nejmensi nerad bych sel naslepo.
Diky