Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 27.11.03 09:18
« Re: .....
To je normalni; ja chtel vzdycky Sierru Cosworth nebo M3 E30. Ale uz pred tema patnacti lety mi bylo divny, jak to, ze ty Lancie nikdo nedokaze porazit ? A pak stacilo pujcit si od naseho pravnika 75 Americu a bylo hotovo...rika se, ze o Alfe rozhoduje pravidlo dvou bloku (pokud se do ni po objeti 2 bloku nezamilujes, nekupuj ji). Vyzkousel jsem jeste dalsi auta (nejhorsi byla M5, i kdyz nebyla moje), ale petasedma byla tutova, i kdyz jsem teda jako prvni koupil Guiliettu 2.0, potom 75 2.0 s dvojitejma Solexama (* auto), pak 75 TS (bozi), 75 2.5 Milano (mas pravdu, jsou PODSTATNE lip udelany nez pro Evropu, ale moc nejedou a nemaji samosvor) a potom 3.0 QV. Mezitim jsem se ale na brigade v Nemecku v Lindau svezl s nekolika (mozna desitkama) sportaku a prisel na to, ze tvrzeni toho emigranta o nadrazenosti Integrale je pravda (i historie to potvrzuje). Takze po 75 prisla Dedra Turbo (naprosto spolehliva, horsi podvozek. lepsi brzdy) a pak Integrale (dokonalost sama az do Mysaka....).
TO RBARON: mozna ted budu vypadat jako *, ale na tvem miste bych to nedelal. Nejde o to, ze bych ti tu Deltu rozmlouval. Jde o to, ze vymenis historicky docela slusne ceneny autak za historicky zcela bezcenny model. Pokud je ta tvoje 635 CSi fakticky dobra, tak si to jeste dobre rozmysli. Za par let bys mohl litovat, protoze kolik jich tak u nas jezdi? A kolik z toho je dobrych? Naproti tomu ta Delta bude sehnatelna vzdycky, na rozdil od Integrale to neni zadny mytus ani hodnota. Je pravda, ze na megasrazech BigDeltaDays se i ty 836 objevuji, ale jsou tak nejak mimo hlavni zajem. Pokud to auto nepotrebujes na denni jezdeni do prace, tak tu sestku radsi vymen za Integrale. Ale to je trochu extremni auto: ma i dost velky provozni naklady. Je to ale zase taky slusnej kus historie a nejaka trvala hodnota (u vybranych kusu; nehovorim o vracich na nasich silnicich). A jeste existuje jedna historicky cennejsi kara: Zagato Hyena - Delta Integrale Evo s plastovou karoserii od Zagata! MOzna, ze za petipatrovou vilu v Modranech by se vymenit dala.... -
« .....
magic: další splácení by mě utopilo a vo tom to je, proto stále 75ka......i když, mám ji rád. Prostě si za dva roky koupím auto na který bude. Nejhůř nějaká 75ka v třílitru a super stavu. Tahle je taky ze švýcar a už jen blbá kapota je líp udělaná. jestli ti taliáni ty US verze méně flákali, nevím, ale v každým místě, kde je spoj plech na plech, je to lakovaný. U evropských modelů se lakem nezabývali. prostě syrovej kov na kov.
Mám teď novýho kámoše, co vždycky plival síru na taliány a před měsícem mu byla svěřena 75ka 1.8IE na převoz do asi 50km vzdálenýho místa k zájemci o ni. Někde v půlce volal na mobil, že se vrací a bere ji pro sebe :o))))) Takhle se rodí láska k italům, ve voze. Ne z diskuzí a keců v časopisech, kde je 80% reklama na tu slepici s dlouhýma nohama v Superbu.......
rbaron: no ne, co to vidím :oO
-
"-- skrytý --" 26.11.03 14:42
« Re: Lisky a jejich ocasy
Rbaron: no, jseš blázen. Není to tak dlouho, cos tvrdil, že bys jí neprodal ani za nic... Ale budiž, já to znám. Hodně let tamů nazád jsem to o svém moc pěkně zrenovovaném F128 Coupé 3P tvrdil taky, že jej "nikdy"... a kde je mu konec. Dnes už jsem přejal za vlastní spíš to Profovo "byla by to nuda, jezdit celej život v jedný popelnici".
No, jsem teda zvědavej, jestli jí fakt prodáš, a koupíš tu Lancii. To bych se měl ještě přijet mrknout na tu "šestku" naživo, viděl jsem jí jen na fotkách... I tu Lancii bych si mohl nakonec prohlídnout, když budu předstírat vážného zájemce, tak mě Magic určitě sveze :))) -
« Re: Lisky a jejich ocasy
oddie: Stodeset. Jsou na ní nějaký detaily, ale opravdu bezvadný auto sakumprásk se dává 150-200 tisíc.
Má nový tlumiče, pěkný dobový kola, zimáky k tomu. Stříbrná, modrá kůže, okna zrcátka a šíbr v elektrice, sportovní manuál s kratšími převody a jedničkou k sobě a dozadu, samosvor, rok 81, 185 tis. najeto, motor 3453ccm, 218HP, 310 Nm, 0-100 7.3, maximálka 229kmh papírově, nikdy jsem nezkoušel :o)
V jádru je to zdravý auto a na údržbě jsem ji o nic neošidil, nové náplně má motor, brzdovka a nemrzka, nedávno měněna vodní pumpa, čistil jsem teď váhu vzduchu a tyhle blbosti, kde ucházelo potrubí, tak jsem nekompromisně vyměnil za nové, ogigoš, takže motor běží hodně dobře.
Je horší převodka řízení, její spodní ložisko má vůli (218,- Kč origo BMW nebo převodka za litr či celá odhlášená 5xx s tou převodkou za trojku), trošku pouští spojkový válec a sem tam je puchýřek či orezlinka, jediné zadní lemy budou chtít asi udělat komplet. Horší přední nárazník. To je tak všechno, jinak jsou tam detaily jako koberec apod., na které převážně mám lék v podobě náhradních dílů s sebou. Tuningu neholduju, takže auto jsem nijak nezprasil.
Je to na papírech, na těch správných jako opravdová 635CSi, vyřízeno přestavbou.
Pod sto nepůjdu, to si ji radši nechám, protože vím, na čem v tom autě jsem a když koupím jiný, hned v tom budu určitě za 40, protože se mi na tom spousta věcí nebude zdát. -
"-- skrytý --" 26.11.03 14:19
« Re: Lisky a jejich ocasy
Magic: skoro každý auto je prodejný za víc po dílech, než vcelku. To neny nic divnýho... Jinak s těmi italy je to holt tak - mýtus a pověry prostě neporazíš, maximálně budeš za podivína, ale málokdo ti kdy dá za pravdu.Rbaron: no to teda čumim, a nemám slov. Kolikpak jsi nasadil, za tu šestku??? -
"-- skrytý --" 26.11.03 08:46
« Re: Lisky a jejich ocasy
To si ji radeji necham. Jenom na dily to ma vetsi cenu, kdyz ten motor budes shanet na vrakaci, tak pod 50 bude jen horko tezko, gumy staly skoro 16 litru, jeden tlumic je za 14... Me jenom do bezvedomi totalne vytaci a serou ty kecy o tom, ze je to "JENOM" Lancia. Nejlepsi soutezni znacka vsech dob, jejich 10 let stary rekordy ani s WRC nejsou ty sraci schopny prekonat (a to jim staci udelat jediny auto misto 5.000!), ale holt cechacci vedi, ze je to nejhorsi automobilka na svete. Kdo ma kolem me auto, tak uz se mu za tu dobu, co ji mam, nejmin 2 veci posraly, ale stejne by Lancii radsi nechtel...tak radeji koupi Vectru 2.0 16v, umeje ji, ona se uz nerozjede, zaplati 1500 za odtah + 5000 za tranzistor vstriku, zrat to bude taky tech 10,5; nehne se to, nezatoci a hlavne nezabrzdi. Az uderi mrazy , vymeni si cvicne tesneni pod hlavou a pak s tim zastavi u chodniku, da varovny, ale utavi se spinac varovnych pres kterej tam vede veskera elektrika, takze nepujdou ani svetla ani blinkry; tak ho za dalsich 1800 koupi....Ale jinak je dokonale s autem spokojenej, protoze ma dokonaly fasisticky auto! Italovi on by preci neveril - no, co taky s autakem, ktery jede jako krava, ma supr primy rizeni, zabrzi na draze skoro o 30% kratsi, a hlavne - leje se do neho jenom benzin a kapotu zvedne jen pri doplnovani vody do ostrikovacu? Nuda...To jsme vazne narod takovejch idiotu? -
« Re: Lisky a jejich ocasy
to Catani: asi 3 Delty mají v přestěhované Azzuře 2 v Brně ( teď sídlí na Novoměstské v Řečkovicích). Měl jsem nutkání svézt se v turbo 2,0 16v,(kámoš měl 2,0 16v bez turba tuším 102 kW a to byl pěknej mazec) ale asi bych měl brouka v hlavě. Když se někde projedu v nové předváděčce, tak jsem v klidu, protože vím, že na to nemám love. Ale tady ta Delta byla na značkách za 100 prutů. -
"-- skrytý --" 24.11.03 15:20
« Re: Lisky a jejich ocasy
To je normálka, si zvykneš... Takovejch ještě bude, co jich pošleš k čertu. Jo, holt prodávat na inzerát neny žádná *, 99% volá jen tak, až se někdy divím, proč vůbec utrácej za telefon... Áčka ti nevolaly? Hádám by ti nabídli tak 50tis - to ti kdyžtak dám taky :)))) a to ještě u mě bude v lepších rukou ;) Přeju pevný nervy, on se časem někdo najde, kdo to auto ocení... i když podle mě fakt budeš muset něco slevit. -
"-- skrytý --" 24.11.03 15:05
« Re: Lisky a jejich ocasy
Nenasrala, neboj. Cena se zvysila diky lepsim gumam - prezul jsem ji na novy zimaky Michelin. S tim prodejem to asi nebude tak horky, vetsina lidi se jenom chodi vozit a se sviticima ocickama pak premysli, kde by ty prachy ukradli. Jini zase vyzaduji slevu, aniz by uvedli pricinu (kolikrat jeste auto nevideli a uz chteji slevit). Mam pocit, ze ziju mezi idioty, nebo jsem idiot sam. Popis poskozeni jsem vyhodil proto, ze treba na Argentinsky je Delta Nuova Turbo 3 dv, ktera je uvadena jako nebourana a ve velmi dobrem stavu (!!!) a pritom je do vrtule a klepe na klice. Proste srot za 149.000 Kc. Takze, je to otazka meritek. Predevcirem jsem jednoho uz poslal ke vsem certum, kdyz mi zacal vypravet, ze s opravou by ho to vyslo na 120 a to za Lancii neda, za to prej uz ma lepsi auta...
Remeny neznamenaji motor ven, to by bylo konstrukcne dost prasteny. U 836 uz je mista mnohem vic nez u 831, takze jdou remeny i vrchem (u Integraly pravym podbehem). OMP chce za komplet predni desky+kotouce+zadni kotouce+ z. desky asi 15.000 Kc, coz je min, nez originaly nebo kvalitni nahrady. -
"-- skrytý --" 24.11.03 12:10
« Re: Lisky a jejich ocasy
O slevě asi neuvažuje, když v Annonci byla nejprv za 96tis, a teď je za 99. Akorát z toho textu zmizel ten lehce pomačkaný předek, co tam byl před třemi týdny, že by oprava? :))) Miluju stálice rubrik :-) do Annonce koukám denně, tak už některé kousky znám nazpaměť... -
« Re: Lisky a jejich ocasy
magic: Ta narážka tam byla jen mimochodem. Jako hlavní účel bylo vytáhnout z tebe, do čeho půjdeš dál a místo toho jsem tě spíš nasral :o) Tak myslíš, že se dozvím, čím se budeš vozit až prodáš Deltu?
O slevě neuvažuješ? Řemeny na tomhle autě znamená motor ven nebo už je na tom tenhle ital trochu líp? Tahle má OMP brzdy, kolik za ty desky chtěj? -
"-- skrytý --" 19.11.03 17:10
« Re: asimov
Jo a ne jen 75. Talosi maji i stary vykopavky jak novy (Giulietta, Giulia...). Treba kolem Torina je takovych chutovek hodne. Na portalclassicu je ted na prodej Giulietta 1.8 Turbodelta, auto z roku 1984, ktery nareze nejaky Prassatu 1.8T za melouna s prstem v nose. Chteji za ni asi 6.000E, coz je dost, ale kolik jich tak po svete jeste jezdi? Nebo takova Alfetta GTV, at uz V6 nebo taky Turbodelta, to jsou proste perly, a Svycari, Talosi nebo Frantici je fakticky umej dat do podoby novy kary. Ted mi jeden znamy nabizel spoustu dilu na GTV6 i celou kastli a cely auto za docela rozumny penize. Ale na denni jezdeni to rozhodne neni, jen jako raritka na nedeli.
Ta moje se ve 4000rpm probere a skučí to až do omezovače, kterej ovšem nemám :o) Milana z roku 87 měla už jinej rozdělovač, stejnej jako v 3.0V6 a omezovač v ŘJ. Tu jsem zaměnil za ŘJ z GTV 2.5, takže to jaksi neomezuje. Musím si to hlídat, protože 7000 rpm je tam hned. Osobně jsem byl zklamanej z 3.0, který v 5800rpm utne, takže to pocitově stálo za prd, ale ono je to jedno, protože to táhne jako bejk od volnoběhu. Samosvor tam mám, někdo ho tam dodal. Jenže je to ten systém s lamelama a už sem to odrovnal, fungovalo to prvních 20000km.