Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 19.01.04 09:13
« Re: pomoc,pomoc
To uvidis, nic jinyho tio neporadim, nez at nekdo slapne a ty se divej, kde to chceije. Obecne driv odchaziva ten na bloku prevodovky, stoji 780,- Kc. Jenom nevim ted presne, jestli je tam segrovka nebo zavit - radeji se podivej. Vymeneny to mas za 1/2 hodky, jen to musi nekdo pumpovat. Svoje auto spraveny nemam, ale asi vymenim alespon haubnu, protoze se uz docela zveda (nad 120 km/h), tak aby nahodou nevyskocila za jizdy. Kontrolka vstriku nekdy sviti jen proto, ze je nejaky vstrik zaneseny, u Agipu prodavaji nejaky bordelzrout, ktery to ma procistit. Nikdy jsem to nezkousel, ale kamos rikal, ze je to o.k. -
« Re: pomoc,pomoc
Zdravim magic, ja ze uz mas svoju opravenu, moc sa ti do toho nechce...ja idem zo svojou do servisu, svieti mi vstrekovanie, je tam asi zle teplotne cidlo motora, a blbne mi spojka, zostava mi visiet pedal, musim ho vytiahnut nohou, nerobi mi to stale ale pri jazde iba parkrat, a to staci...mam podozrenie na spojkovy valec, len neviem ktory, ci hlavny alebo ten co je dole, nemas s tym skusenost? zatim dik caf.. -
"-- skrytý --" 15.01.04 11:59
« Re: pomoc,pomoc
ja koukam treba na [odkaz] dej rubriku Veicoli a pootm Ricambi. Chce to vyhledat treba Lancia nebo Delta. Ted je tam inzerat na dva motory 1,6 HF po 100E +nejaky narazniky a dalsi veci, ale mam pocit ze je to nekde dost na jihu. Problem tohoto webu je v tom, ze to jsou soukromnici a casto uvadeji jenom telefon a ne mail. -
"-- skrytý --" 14.01.04 12:14
« Re: pomoc,pomoc
Taky se k zadnymu Roveru nevyjadruju, jak vidis. K Delte HF: dobra rada nad zlato - shod ji ze skaly. Usetris si spoustu penez, casu, nervu a budes zit o 10 let dele! Pokud ale nedbas dobre rady, u hlavy valcu (myslim ze zprava) je takovej hlinikovej bobek s napisem WEBER, ve kterym je utopenej a urcite zarezlej imbus. To je ventil tlaku paliva. Zkus s nim tocit a uvidis (nebo taky ne) nejakou reakci. Zaroven muze byt problem nekde na vstupni vaze vzduchu (debimetru) nebo i na potaku skrtici klapky. Turbo uz asi taky nefouka, co ma, na pristrojovce je barometr, kolik ukazuje? A meril jsi tlaky ve valcich? Jestli se neroztoci pres 4500, tak to asi nekde fouka ven. Budes-li merit tlaky, delej to s plne otevrenou skrt. klapkou. Pokud nameris pod 8, tak zkus striknout do valce trochu hustyho oleje. Kdyz se namerena hodnota zvysi, jsou v haji krouzky, kdyz ne, je to hlava. Na italskym webu jsem videl tyhle kompletni motory prodavat asi za 200E i s kompletnim elektrickym uzlem, nebo cely auta za od 500 Eur. -
« Re: Delta Nuovo
Stavrosi,pokud chceš vědět něco opravdu zasvěceného o DISCOVERY tak nechoď ke kovaříčkovi(sorry Magicu)ale obrať se přímo na kováře.Kromě fandofství do Integrale prodávám zrovna Land Rovery a pokud jsi někde od Brna,tak Tě v Discovery povozím tak,že by o tom ani Magic nenapsal.Můj mobil je 724 06 77 22 nebo se ozvi na mail dbrazda@cartec.cz
4x4 zdar David -
« pomoc,pomoc
Mam Lancia Delta HF Turbo 1,6 r.v.1992 a mam velky problem s motorem.Jsem z Ostravy a nikdo tady nevi co s tim.Auto za studena spatne startuje a furt chcipa.Kdyz se zahreje,je to lepsi,ale auto nema plny vykon=netoci vice jak 4500ot.ani turbo nejede na plno.Spotreba jako hovado=14,5 l/100.Lambda je pry v pohode,svicky NGK nove,baterka nova.V servise mi chlapi rikali,ze to dava moc bohatou smes,ale nevi jak to upravit.Proto prosim nekoho,kdo ma,vi,umi,rozumi tomuto autu,jestli mi poradi jak a kde tu potvoru dat do richtiku.Uvitam jakoukoliv pomoc a radu.Predem Vam diky za pomoc Jarda. mob.605729163 tel.596953976 jariracenl@centrum.cz -
"-- skrytý --" 13.01.04 10:26
« Re: Re:
Jenomze acka uz byla jen soubojem Mitsubishi se Subaru, nikdo jiny ani nemel zajem se pripojit (ani po snizeni homologacniho poctu z 5000 aut na polovinu). O Delte Evo s CZ dokladamam vim, je to vyrobni cislo tusim 002 z edice Roland Holzer ze serie Giallo. Je rozebrana, kompletni krome ramen, tlumicu a prednich ctyrpistovych trmenu Brembo. Karoserie ma vevareny ackovy ram s homologaci a odstranenou prepazku u topeni, zpevneny hrnce a je asi rok nastrikana cerstvou barvou original Giallo (zluta). Je k tomu seriovej motor po cerstve kompletni repasi (cca 240 koni). Puvodni petikvaltova prevodovka k tomu neni, je k tomu ale sestikvaltova sekvencni prevodovka Hewland s predni 40% sperou. mezinapravovej diferak je seriovej (47/53 %). Cena kolem 350.000 Kc - dohoda. K tomu je potreba pricist ackovy poloosy (15.000), ackovej zadni diferak (25.000), ackovy ramena se vzperama (40.000) a brzdy (ty mas). Otazka je motor, za 50.000 tak 260-270 koni, za 4.000 Eur asi 320-340 koni a za 20.000 Eur original Abarth (kolem 460 koni). Byla by k tomu mozna i dokumentace vcetne homologace. Vysledky Vavrince na kopcich s podobnym autem (ex-Nocentini) jsou az neuveritelne. Ja bych ale dneska jako krale aut videl Lancera Evo VII, je neuveritelne hnusnej, ale fantasticky stabilni, ma hodne sehrany diferaky a dokonalej podvozek. S tim se Delta rovnat nemuze. Dnesni vyvoj je zamerenej na dnesni auta, to je proste fakt. Delta ma nejvetsi vyhodu v nakladech - je totiz z tech super aut suverenne nejlevnejsi. To je hlavni duvod, proc jsem z ni tak hotovej. Seriovej Misak stoji 1,8 mil. Kc, za dva mam ackovou Deltu z Astry. -
"-- skrytý --" 11.01.04 22:10
« Re:
No myslim ze skupina WRC totalne zabila snahy vyrobcu davat do seriovych aut dobrou techniku. Staci jen karoserie, ostatni si dodela fabrika jak chce. Skupina A musela vychazet ze seriovych aut a nebyt toho tak zadny Lancery, STi, Delty atd. nikdy nebyly. Skoda. Snad ted otevrou trochu vic ty N-ka. Aby si clovek v krame koupil auto skoro identice s tim jak jezdi souteze.
Myslenku na deltu jsem sice jeste neopustil: ale kdo doveze EVO za dobry penize s dokladama? Delta nebylo spatny auto ale je taky fakt ze neznas vychytavky SUbaru type R nebo RA ktery byly jen pro jap ale daji se sehant. Riditelna svornost centralniho diferaku uz v roce 1995. S moznosti instalace ECU pro aktivni diferaky. atd. atd. Ty vis nejvic o Delte ale zase tak nekritickej bych nebyl. -
"-- skrytý --" 10.01.04 10:56
« Re: Delta Nuovo
Tak ji zkus nerozmlatit do toho jara...:-) Moje prvni auto byla Lancia Delta 1500 z 82. roku a naprosta bomba. Byla zgeneralkovana a naprosto v pohode. Pak sem mel Sierru DOHC, dobry auto, ale mela hooooodne moc nalitano a bylo to na ni znat. Potom prisel Escort RS2000, to byla spica. Ted trpim z Deltou 1.6HF Turbo. Nebylo by to spatny, ale nemam na to auto cas. Kdybych udal napravy, tak je vcelku bezva. A na jaro bych sahnul po necem mladsim a kdyby sla sehnat slusna Delta Nuovo aspon 2.0 16V, nebo jeste lip HF, tak by to bylo super. Taky pokukuju po Alfe 155. Ted se dokonce na tipcars objevila Q4 za docela zajimavy penize. Ale v jakym je stavu, buh sud... Posilal sem Ti maila s prosbickou o fotky ty Delty, tak jestli si vzpomenes, budu moc vdecnej... -
"-- skrytý --" 09.01.04 22:41
« Re: Delta Nuovo
Ted tu delam pro jednoho nejmenovaneho importera Japonskych aut. Upozornuji, ze japonskych, o nichz jsem vzdy mel (na rozdil od nemeckych) vzdy v otazce spolehlivosti to nejvyssi mineni. A kdyz slysim ty story (u vsech sestivalcu pres 100.000 km spotreba oleje kolem 0,3-1 l/1000 km - ano, slovy jeden tisic kilometru - a story o modelu s motorem sice jedinecne konstrukce, zato zivotnosti do 50.000 km, tak zlata Delta! Jede jako krava, sedi jako prisita, vzhledem k vykonum jezdi zadarmo, sezere tak 1 litr oleje za ctvrt roku a hlavne - NESERE SE!!! Takze asi vydrzi, dokud ji nekde nerozmlatim. cert vzal malej kufr, holt budu sklapovat i dal zadni sedadlo. -
"-- skrytý --" 09.01.04 11:44
« Re: Delta Nuovo
Kdyby tak chtela vydrzet jak je do brezna - dubna. Driv se k prachum nedostanu. Uz sem se rozhodoval, ze koupim co nejmladsi auto ktery malo zere a ted sem se svez ve svym bejvalym Escortu RS2000 a je to vsechno v *...:-) Holt asi ty koniky potrebuju k zivotu...:-) -
"-- skrytý --" 08.01.04 17:54
« Re: Delta Nuovo
Fotky mam jen doma, ale na tech neni videt to poskozeni predku, protoze to vypada jen jako trochu uspineny. Jinak jsem ji neprodal, realna nabidka znela 88 a to si ji radeji necham. Prodat jsem ji chtel stejne jen kvuli malymu kufru, tak holt to nejak bude muset zena prezit. Jeste ted premyslim o variante, ze si necham motor, doklady a kola s nejakyma drobnostma a zbytek strelim tak za 15-20 na zvrakovani. Muzu do ni nakonec dat i motor 8v turbo (cca 200 koni) z Integraly, takze jestli nekdo chcete za 35 litru auto treba na nejaky amatersky zavody - je to jen vec dohody. Prevodovka je o.k., spera tam zustane, zustanou tam i ty elektronicky Bilsteiny, 15" kola se tam nekde najdou, brzdy jsou dobry, interier Recaro.... -
"-- skrytý --" 07.01.04 14:36
« Bez nadpisu
Porovnavat 12 let starou Deltu s jakymkoliv dnesnim WRC je nesmysl - posledni vyvojovy stupen Delty byl v roce 92. Nesmali bychom brat zretel na homologaci a osadit ji napr. turbem, jaka se pouzivaji dnes (mikroturba s polovicnimi rozmery, tretinovou hmotnosti, meni se za par minut), navic je ten motor otoceny (u Delty a Misaku je vyfuk vpredu a sani vzadu, u 206 WRC opacne), prevodovka je souose s motorem a dnes se dava podelne (kvuli rozlozeni hmotnosti), Delta mela mechanicky diferaky a dneska se pouzivaji elektronicke (nekdy), atd. Je to Acko = seriovy auto, ma seriovy sani, seriovy chladice, seriovy vsechno! Jediny srovnatelny auto je zase acko a to nejlepsi je Mitsubishi Lancer EVO VI. Je sice v detajlech vyvinutejsi, ale jako celek neprinasi nic noveho. Vyvoj dnesnich WRC se nekam posunul, uprime ale az v poslednich peti letech. Hlavni vitr dal svetu Peugeot genialni konstrukci 206 WRC. Do te doby pouzivala vetsina souteznich aut krome Fordu napravy ala Delta (i Impreza do r. 2000 vcetne), ustaveni agregatu ala Delta (krome Imprezy), atd. Corolla WRC je vlastne Delta Evo VI - zmena se tyka ustaveni motoru (sklon dozadu misto dopredu) a chladicu (horizontalni intercooler ala Cosworth). Napravy a vlastne cela konstrukce auta je neuveritelne podobna Delte! Pokud budeme brat v uvahu ale auta seriova, tam se vyvoj nejak vyrazne nepohnul; jedina automobilka, ktera dokazala udelat krork vpred je Mitsubishi - jejich Evo VII ma aktivni stredni speru a dost propracovany podvozek, ale treba Subaru se svym poslednim STi spise jakoby dohnalo ztratu, kterou celych tech 12 let na Lancii melo. Samozrejme to asi neni o tom, kdo umi co udelat, ale o tom, co kdo umi prodat a o soutezni specialy mozna jenom neni na celosvetovem trhu takovy zajem, aby se automobilkam vyplatilo do jejich vyvoje investovat. Ale Lancia pro modelovy rok 2006/2007 slibuje novou Deltu HF Integrale...