Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 02.02.05 11:24
« Re:
Člověče, Aleši, ta spojka je pořád nějaká divná. Už asi dvakrát zůstala tak 1-2 s na zemi a potom se vrátí. Samozřejmě to s autem škubne jako sviňa. Nenapadá tě, čím by to mohlo být? Vyskočená pružina? Zlomená? Prasklá vidlička? Dělá to jenom někdy, někdy z toho jdou ty stajný zvuky, jako šly na hranicích (jako když člověk tupou kudlou soustruží kalenou ocel). Ale jindy je všechno o.k. Nějak to moc nechápu. A ještě jsem se chtěl zeptat už dřív: nemáš z tý svý starý Integraly někde schovaný původní budíky? Potřeboval bych změřit plnění, nějak se mi zdá, že to moc nejede. Jinak na těch sjetých Pirellkách 7000 v Liberci na sněhu a ledu jezdila naprosto suveréně, jen sviňa ne a ne zabrzdit.... -
"-- skrytý --" 17.01.05 10:45
« Re:
Dotaz a Připomínka k Lanciaklubu: na obr. 2 motoru Delty Integrale máte jakýsi motor, který jen vzdáleně připomíná původní. Jsou tam zásadní rozdíly u intercooleru, kompletně jiný sání, jsou tam jiný svody, atd. Aby motor vypadal takto, je potřeba do něho napumpovat cca 80.000 Kč...
Jinak kromě drobných věcných nepřesností moc nechápu, proč u modelu Dedra autoři věnují tolik místa slabým modelům, a o 2.0 16v, 2000Turbo nebo Integrale zarytě mlčí. Dále Integrale byla i verze v kombíku s motorem 2.0 16v, atd. -
« Bez nadpisu
Jasne, povinny muzes uzavrit i na VIN vozidla. Ale ses do par tydnu povinnej nahlasit pojistovne RZ auta, kterou dostanes. Pokud to neudelas, nikdo to nebude resit a budes vesele pojistenej az do chvile, nez zpusobis skodu, pak ti likvidator precte z pojistnejch podminek tu pasaz o pojistitelnosti vozidel registrovanych na uzemi CR a to to tvoje nebude a ostrouhas...coz v pripade, ze treba skocis s autem do Zelivky a otravis pitnou vodu pro celou Prahu nebo stouchnes do autobusu, kterej zabrzdi a pomlati se v nem 30 kastanu, kterym budes hradit urazovy pojistky s trvalejma nasledkama usti v navstevu nejblizsi provozovny Brenda sro., nakup provazu a vyledani silne vetve... -
"-- skrytý --" 05.01.05 17:23
« Bez nadpisu
Auto na I značkách samozřejmě nechat lze, ale připrav se na povinný ručení i se všema dalšíma poplatkama ve výši cca 1000 Euro/rok a přepis asi 300E (doba vyřízení cca 2 týdny, nejsou-li v cestě svátky). Muselo by být psaný buď na Itala (kterýho musíš znát natolik dobře, aby si to lajsnul) a nebo na firmu, podnikající na území I (jedna a půl nohy v kriminále; jejich Polizia Finanza jezdí s kulometama nabitýma ostrýma - do toho bych nešel za zlatý prase). Výhoda toho "ručení" je ale to, že se jedná o povnný ručení za škody způsobené provozem vozidla jen z části - z části to je totiž zároveň havarijní pojistka. Funguje to tak, že pokud zaviníš nehodu, nejsi pod vlivem alkoholu, drog, nebyl to závod...atd = máš nárok na likvidaci, tak pojišťovna hradí škodu nejen na vozidle, který jsi zničil, ale i na tvém do limitní výše. Ale musel bys mít od toho Itala plnou moc k provozování auta a vyřizování všech formalit s tím spojených. Zkrátka - "de to, ale dře to..." -
"-- skrytý --" 04.01.05 23:25
« Re:
nekde jsem prave cetl ze je mozne platit u nas pojisteni i na auta se zahranicni znackou. zaplatit obcas "flastr" za neporadek v papirech by se jeste dalo, ale tiskovat nehodu (pri problemu s papirama je clovek hned vinikem) bez pojisteni by uz bylo trochu moc. kousek ode mne bydli clovek co ma mustanga (rok vyroby 1964) a jezdi s americkyma znackama. jen semtam plati "mytne", kdyz nekde chytne policejni kontrolu. pojistku ale asi nema.
asi to chce preptat se v pojistovnach, jestli je to blabol nebo to opravdu jde. -
"-- skrytý --" 04.01.05 20:54
« Bez nadpisu
No,bylo by to fajn mít značku TO xxxxx , ale je to bohužel nemožný . To auto by muselo mít italskýho majitele a ty bys ho musel mít vlastně "půjčený" - a povinný ručení ( pojištění by se muselo platit v Itálii)
Legálně tohle auto už dotáhnout nejde .. :'-( -
"-- skrytý --" 30.12.04 14:15
« italske znacky
kdyz jsem narazil na tohle forum tak mne neda se vas tu nezeptat, napadlo mne jestli by bylo mozne sehnat nejaky kousek v italii a nechat to na italskych znackach, tady jen platit pojisteni, je realne neco takove?
hlavne vzhledem k tomu ze u nas uz nebude mozne tak stare auto prihlasit a taky by tohle auto vypadalo s italskyma znackama tak nejak lip :)
btw: pomalu uz zacinaji byt aktualni i znacky veteranske :) -
"-- skrytý --" 27.12.04 19:07
« Re:
Tak kdyz nic jinyho, mas jednu z mala Evoluci, ktera ma legalni CZ doklady, coz je svym zpusobem skoro rarita. Nabidka zatim plati, Radek chtel sice neco kupovat, ale neudelal to, takze zatim Delta porad jezdi. Akorat jsem zjistil, ze uz ma 100.000 km za sebou, takze ten udaj o necelych 90 uz je passaux. Tak stastnej 2005 a hlavne zadny rany! Mejte se
U tý spojky začínám mít pocit, že ten rozpad lamely byl jen důsledek, ne příčina.
Jinak jak dopadla Valaška? Povídej, přeháněj! Chtěl jsem ti volat, ale před barákem mi stojí několik jeřábů, který fungujou jako dokonalá rušička signálu...