Lancia Delta HF Integrale
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 06.12.05 15:19
« Re:
Kdepak, jízdou mimo oficiální soutěž nebo seznamovací jízdy riskuješ, že o tu licenci přijdeš. Je to fakt v pravidlech a nesmíš s tím normálně jezdit. Ale na to peče pes. Já to tam u vás dobře znám, ačkoliv jsem původem z Orlickejch, některý úseky na Železnobrodsku a Tanvaldsku mám slušně najetý. A je tam spousta správnejch bláznů. Pro rally nejhezčí kout republiky (nechápu, co všichni viděj na tý Barumce; jízda po dálnici a pak zajetí do dvora je stejně vzrušující). -
mezek 06.12.05 15:03
« Bez nadpisu
No, jízda s rally autem v normálním provozu není takový problém, protože mají homologaci a TP, do provozu můžou. Jediný problém je tlumič výfuku, sportovní je povolen jen na závody. Ale že se u nás prohání nejen WRCéčka, ale i EVA, WRX, Delta a několik dvoukolek je normální.Ono tady policajta není moc vidět /vesnice u Liberce/ a jsou tady ideální cesty. Většina z nich byla nebo ještě je, součástí RZ Rally Bohemia a bývalé Rally Liberec a taky se tady jezdí do vrchu na Záskalí.
S tovární 037 bych asi moc na silnici nemohl, ani srdíčko by mi to nedovolilo, ale s civilní na veteránských značkách asi jo. Je to ale škoda, že na takovéhle auta není výjimka. Určitě jsou v daleko, daleko lepším stavu, než co se k nám kolikrát dováží jako ojetiny...
Ale ta tichá dohoda Vojtěcha s policajtama platí, dokonce je vozí. Ještě vloni s černým EVEM. -
"-- skrytý --" 06.12.05 14:33
« Re:
Licence problém není, ale to testování ano, protože to není legální. Jestli ti za barákem jezdí Vojtěch s WRC, tak je to buď za tiché a možná i finanční podpory policie, nebo na černo. Je fakt, že u vás se policajti prostě musí tvářit, že nic nevidí, protože by snad všem museli vzít papíry. :) -
mezek 05.12.05 07:42
« Bez nadpisu
Měl jsem právě na mysli registraci závodních veteránů. Ty veterány v uvozovce. Potom by se s tím dalo jezdit normálně, jen by člověk musel vlastnit taky závodní licenci, nejspíš. Byly by to jízdy v rámci "testování" na závody. Tedy stejná situace, jako když se kolem našeho domu prohání Vojtěch s WRCéčkem. Na předpisy rally veteránů se podívám, ale myslím, že sk. B je zakázaná.
Ještě by s tím šlo jezdit na ČMPR a volných soutěžích. -
"-- skrytý --" 05.12.05 00:59
« Re:
Protože u nás jde přihlásit jen auto do 8 let věku a plnící Euro2. Ani jedno neplní (i když zdravá EvoII podle mě Euro2 na výzkumáku tak z 80 % projde). A o homologaci ES si můžeme nechat jenom zdát. jde samozřejmě použít přestavba nebo jiné praktiky.
037 nemá žádnou současně uznávanou homologaci pro přihlášení, a to ani závodní. Byla by přihlásitelná pouze jako veterán nebo pro historic rally (protože poslední auto bylo oficiálně vyrobeno v roce 1983). Jenže mám takový pocit, že z historic rally jsou u nás auta sk. B nad 1600 ccm vyjmuta (ale možná to zase zrušili). Ono je totiž otázka, zda by třeba na takový Barumce nebyla potom absolutně nejrychlejší (kdyby se zároveň s ME pořádala jako historic) :) -
"-- skrytý --" 02.12.05 09:55
« Re:
Už jsem několik podobných sázek vyhrál, takže ze zkušenosti říkám ANO. Ale její hlavní předností jsou nejvíc hodně zatáčkovitý horský tratě s ultrakrátkýma nebo žádnýma rovinkama. Tam trochu vylepšená porazí i Lancera Evo nebo Imprezi STi. U nás ale takovej kus nekoupíš a na Slovensku asi taky ne. -
"-- skrytý --" 29.11.05 14:02
« Re: Re: Re:
Záleží na tom jaká. První Integrale s motorem 8v z roku 1988 kolem 3.500-4.000 Euro, 16v z let 1989-91 kolem 5-7.000 Eur, Integrale Evoluzione z let 91-92 kolem 10-12.000 Eur, Integrale EvoII z let 93-94 kolem 16.000 Euro. Limitovaný edice se pohybují od 15.000 Euro (Gialla) po 45.000 Euro (HiFi Club, Club Italia). Záleží na tom, na co to auto chceš a v jakým bude stavu. Ani jedna ale není přihlásitelná k provozu v ČR (a obávám se, že na Slovensku to bude totéž). -
"-- skrytý --" 21.11.05 13:06
« Re:
Na Strahově doufám určitě budu. Turbo mám v autě, ale chtěl bych tu 385, takže na prodej dřív či později bude, ale není spěch. Já kvůli bydlení Integralu prodal a teď se tluču do hlavy kudy chodím. Zvlášť když vidím, jak ceny stoupají a stoupají... -
« Bez nadpisu
To Magic:Lancii na suchu utrhnout na bok na to prostě nemám srdce.S myšákem i Sti to šlo samo ;-) O turbo bych zájem měl,ale bohužel musím v současné době řešit takový ,,zbytečnosti " jako je bydlení.Nikdy ale neříkám nikdy,když bude na prodej dej vědět snad prachy nějak seženu.Docela rád bych někdy poklábosil osobně při nějaké příležitosti.Setkání mistrů v neděli asi neklapne,ale co třeba rallysprint na strahově? -
"-- skrytý --" 16.11.05 23:42
« Re: Re: Re: Re: Hmmmmmmmm
Aleš: Pierro mi nadělí kulový. Za 20 nějakou repasi.
Jak jsi na tom s časem? Našli jsme pěknou červenou Integrale 16v, no hádej kde...opět tam, kde údajně dělaj nejlepší lodě na světě. Je tam prostě nejlevněji, protože tam nejezdí nakupovat Němci. A protože mi někdo z Torina nabízel nový TB0385 za 850 Euro, nebylo by špatný uspořádat zase nějakej výlet a tentokrát míň spěchat a víc sehnat. Prosím tě, dokud máš ten motor venku, mrkni na to turbo, co je to za typ. Brnknem si.
Jokr: jen jsi autory měl upozornit, že Delta zatáčí brzdou a ne plynem. Mimochodem, tobě by se hodilo dobrý turbo, ne? Kdybys měl zájem, jedno v perfektním stavu mi v případě výletu do Itošky zbyde. Funí jak nový a na rozdíl od 99 % ostatních se i točí naprosto lehce. Mám ho v autě asi měsíc...Garrett TB0367, standard na EvoII, bere krásně od 2500/min a já ho chci zcela zbytečně vyměnit za TB0385, protože jsem zkrátka šáhlej...