Lancia Delta HF Integrale

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  15:19

    « Re:

    Kdepak, jízdou mimo oficiální soutěž nebo seznamovací jízdy riskuješ, že o tu licenci přijdeš. Je to fakt v pravidlech a nesmíš s tím normálně jezdit. Ale na to peče pes. Já to tam u vás dobře znám, ačkoliv jsem původem z Orlickejch, některý úseky na Železnobrodsku a Tanvaldsku mám slušně najetý. A je tam spousta správnejch bláznů. Pro rally nejhezčí kout republiky (nechápu, co všichni viděj na tý Barumce; jízda po dálnici a pak zajetí do dvora je stejně vzrušující).
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 06.12.05  15:03

    « Bez nadpisu

    No, jízda s rally autem v normálním provozu není takový problém, protože mají homologaci a TP, do provozu můžou. Jediný problém je tlumič výfuku, sportovní je povolen jen na závody. Ale že se u nás prohání nejen WRCéčka, ale i EVA, WRX, Delta a několik dvoukolek je normální.Ono tady policajta není moc vidět /vesnice u Liberce/ a jsou tady ideální cesty. Většina z nich byla nebo ještě je, součástí RZ Rally Bohemia a bývalé Rally Liberec a taky se tady jezdí do vrchu na Záskalí.
    S tovární 037 bych asi moc na silnici nemohl, ani srdíčko by mi to nedovolilo, ale s civilní na veteránských značkách asi jo. Je to ale škoda, že na takovéhle auta není výjimka. Určitě jsou v daleko, daleko lepším stavu, než co se k nám kolikrát dováží jako ojetiny...
    Ale ta tichá dohoda Vojtěcha s policajtama platí, dokonce je vozí. Ještě vloni s černým EVEM.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  14:33

    « Re:

    Licence problém není, ale to testování ano, protože to není legální. Jestli ti za barákem jezdí Vojtěch s WRC, tak je to buď za tiché a možná i finanční podpory policie, nebo na černo. Je fakt, že u vás se policajti prostě musí tvářit, že nic nevidí, protože by snad všem museli vzít papíry. :)
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 05.12.05  07:42

    « Bez nadpisu

    Měl jsem právě na mysli registraci závodních veteránů. Ty veterány v uvozovce. Potom by se s tím dalo jezdit normálně, jen by člověk musel vlastnit taky závodní licenci, nejspíš. Byly by to jízdy v rámci "testování" na závody. Tedy stejná situace, jako když se kolem našeho domu prohání Vojtěch s WRCéčkem. Na předpisy rally veteránů se podívám, ale myslím, že sk. B je zakázaná.
    Ještě by s tím šlo jezdit na ČMPR a volných soutěžích.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  00:59

    « Re:

    Protože u nás jde přihlásit jen auto do 8 let věku a plnící Euro2. Ani jedno neplní (i když zdravá EvoII podle mě Euro2 na výzkumáku tak z 80 % projde). A o homologaci ES si můžeme nechat jenom zdát. jde samozřejmě použít přestavba nebo jiné praktiky.
    037 nemá žádnou současně uznávanou homologaci pro přihlášení, a to ani závodní. Byla by přihlásitelná pouze jako veterán nebo pro historic rally (protože poslední auto bylo oficiálně vyrobeno v roce 1983). Jenže mám takový pocit, že z historic rally jsou u nás auta sk. B nad 1600 ccm vyjmuta (ale možná to zase zrušili). Ono je totiž otázka, zda by třeba na takový Barumce nebyla potom absolutně nejrychlejší (kdyby se zároveň s ME pořádala jako historic) :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  21:14

    « Lancia Delta HF EVO 1992

    Našiel som pekné video o Lancii Delte Integrle HF
    [odkaz]
    video nájdete na spodku stránky pod názvom Smutný filmek o konci legendy
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 02.12.05  18:56

    « Bez nadpisu

    Magic: Prosím tě, proč nejde ta Delta u nás přihlásit? Když jsem četl inzerát na tovární 037, tak tam psali, že má homologaci v celé Unii. A ta Delta je přeci normální sériovka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.05  09:55

    « Re:

    Už jsem několik podobných sázek vyhrál, takže ze zkušenosti říkám ANO. Ale její hlavní předností jsou nejvíc hodně zatáčkovitý horský tratě s ultrakrátkýma nebo žádnýma rovinkama. Tam trochu vylepšená porazí i Lancera Evo nebo Imprezi STi. U nás ale takovej kus nekoupíš a na Slovensku asi taky ne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.11.05  17:52

    « Bez nadpisu

    dik. tak stare a tak pekelne drahe...ale aj dobre, som cital v casaku, ze HF integrale (235ps)vyklepe na stvrt mile nove porsaky a podobne auticka.viem ze to je delo ale ze by vybuchala take namakane auta, je to realne?ale neupravena, original
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.05  14:02

    « Re: Re: Re:

    Záleží na tom jaká. První Integrale s motorem 8v z roku 1988 kolem 3.500-4.000 Euro, 16v z let 1989-91 kolem 5-7.000 Eur, Integrale Evoluzione z let 91-92 kolem 10-12.000 Eur, Integrale EvoII z let 93-94 kolem 16.000 Euro. Limitovaný edice se pohybují od 15.000 Euro (Gialla) po 45.000 Euro (HiFi Club, Club Italia). Záleží na tom, na co to auto chceš a v jakým bude stavu. Ani jedna ale není přihlásitelná k provozu v ČR (a obávám se, že na Slovensku to bude totéž).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.05  10:25

    « Re: Re:

    za kolko papierov sa da zohnat slusna Integrale?
  • « 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 26.11.05  21:42

    « Re:

    POL: Jak to napsat... "větráky na brzdy".
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.05  17:49

    « Bez nadpisu

    K cemu jsou ty nasatavce na prednich rafcich na integralach na asfaltovych soutezich. Chlazeni? Aerodynamika?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.05  22:50

    « Bez nadpisu

    tady muzete taky prispet co se Lancii tyce :-!
    www.club-fiat.com
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.05  07:05

    « Re:

    Jokr:....s rodinou.
    Magic: Na to turbo mrknu ale s časem je to teď blbý......
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.05  22:42

    « Bez nadpisu

    To Magic:To turbiko bych bral. Sejdem se na Strahově proberem ,,integrální"věci poklábosíme o zařizování bejváků atd. Musím se vyvarovat Tvých chyb,abych nemusel integrale prodávat.Fuj to by byla hrozná představa.AlešK snad taky dorazí.Co ty nato Aleši?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.05  13:06

    « Re:

    Na Strahově doufám určitě budu. Turbo mám v autě, ale chtěl bych tu 385, takže na prodej dřív či později bude, ale není spěch. Já kvůli bydlení Integralu prodal a teď se tluču do hlavy kudy chodím. Zvlášť když vidím, jak ceny stoupají a stoupají...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.11.05  07:37

    « Bez nadpisu

    To Magic:Lancii na suchu utrhnout na bok na to prostě nemám srdce.S myšákem i Sti to šlo samo ;-) O turbo bych zájem měl,ale bohužel musím v současné době řešit takový ,,zbytečnosti " jako je bydlení.Nikdy ale neříkám nikdy,když bude na prodej dej vědět snad prachy nějak seženu.Docela rád bych někdy poklábosil osobně při nějaké příležitosti.Setkání mistrů v neděli asi neklapne,ale co třeba rallysprint na strahově?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.11.05  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Hmmmmmmmm

    Aleš: Pierro mi nadělí kulový. Za 20 nějakou repasi.
    Jak jsi na tom s časem? Našli jsme pěknou červenou Integrale 16v, no hádej kde...opět tam, kde údajně dělaj nejlepší lodě na světě. Je tam prostě nejlevněji, protože tam nejezdí nakupovat Němci. A protože mi někdo z Torina nabízel nový TB0385 za 850 Euro, nebylo by špatný uspořádat zase nějakej výlet a tentokrát míň spěchat a víc sehnat. Prosím tě, dokud máš ten motor venku, mrkni na to turbo, co je to za typ. Brnknem si.
    Jokr: jen jsi autory měl upozornit, že Delta zatáčí brzdou a ne plynem. Mimochodem, tobě by se hodilo dobrý turbo, ne? Kdybys měl zájem, jedno v perfektním stavu mi v případě výletu do Itošky zbyde. Funí jak nový a na rozdíl od 99 % ostatních se i točí naprosto lehce. Mám ho v autě asi měsíc...Garrett TB0367, standard na EvoII, bere krásně od 2500/min a já ho chci zcela zbytečně vyměnit za TB0385, protože jsem zkrátka šáhlej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.11.05  21:40

    « Bez nadpisu

    To AlešK: To víš snažil jsem se neudělat značce ostudu >:D Co ta Sosnová?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…