Lancia Delta HF Integrale

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.06  17:02

    « Bez nadpisu

    nemate nekdo prebytecnejch 14tis. ojro?
    [odkaz]
    :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.06  15:43

    « Bez nadpisu

    musim souhlasit......za to bych dal klidne svoji ledvinu a pulku vlastnich jater >:D .....chtel bych neco takoveho jednou mit v garazi...ale asi nebudu mit zbytecnych 500 000 kc :(
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 27.06.06  14:47

    « Bez nadpisu

    To je vážně tvoje auto Aleši?
    No jestli ano, tak si šťastný to člověk... :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.06  14:10

    « Bez nadpisu

    a ten kdo me alespon sveze v integrale tak ma u me pivo :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.06  14:08

    « Bez nadpisu

    no jasne.....kazdeho s integralou uvitame s otevrenou naruci :)
    Pacov je ted o vikendu.... viz [odkaz] sekce srazy....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.06  14:05

    « Re:

    Taky myslim ze tuningparty nic moc pro Delty... Poslouchat nejakyho hejska ze je to jen blbej ital a ten Golf o kus dal je "bombastickej"..... Asi nic pro me... :*)
    Kdy je presne ten Pacov nevim, ale urcite to bude na [URL=[odkaz] lanciaklubu [/URL].
    Myslim, ze kluci tam budou za kazdyho novyho majitele Integrale radi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.06  13:56

    « Bez nadpisu

    Taky si myslím,že tuning párty není to pravé místo pro integrale.Ten sraz je tento víkend?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.06  13:24

    « Bez nadpisu

    a co takle misto tuning party jet na sraz Lancii do Pacova?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.06  10:48

    « Tuningparty HK

    No , borci , jestli to tady ještě někdo čte , tak pokud budete mít chuť a čas v pátek nebo v sobotu je v Hradci Králove na letišti Tuningparty . Budu tam a rád bych se tam potkal se spoustou nadšených majitelů Integrale - původně nás mělo být víc , ale z různých příčin ( a výmluv >:-[] ) pojedu asi sám tak rád poznám nový tváře . Poznáte mně podle auta >:D [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto LuboshGT-RS-Kaa-

    LuboshGT (RS Kaa) 26.02.06  17:28

    « Delta v Darexe

    Ona tam este bola? Ja som ju tam videl uz hoodne davno (tak dva az tri roky dozadu)... alebo to bol iny kus? No kazdopadne bola krasna a na tych zavodnych farbach som si isiel oci vyocit :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  14:20

    « integrale

    Nějak nám to tady vydechlo ..... :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  17:41

    « Bez nadpisu

    pred kratkym casom som videl v Darexe HF Integrale na predaj. neviem o aku islo verziu ale bola tam. Bola normalne na predaj nie len ako rekvizita (mala cenovku). Pozeral som len v akom je stave a vyzerala zvonku celkom slusne. Pamatam si len ze mala Bremba, trubkovy ram a bojove farby:-). Ide o Darex na Hradskej v BA. Kto ste ju tam videl a viete ze je to nejaky kram tak sorry za blbe info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  10:15

    « Re:

    Tak zase jedna věc je předpis a druhá věc je realita. Spíš tam jde o to, že jezdit s tím po vlastní ose je docela drahý a riskantní (v zácpě to uvaříš a popjížděním v koloně odpálíš spojku).
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 07.12.05  13:46

    « Bez nadpisu

    Taky by to šlo.
    Koukal jsem na ty předpisy a máš pravdu. Normální rally auto na silnici mimo soutěže nesmí /ani trénink a doprava po vlastní ose/, veterán by mohl, ale jen když projde testační komisí a jenom na cesty na akce veteránů a zpět. Musí se vykazovat do knihy jízd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.05  13:27

    « Re:

    Jestli máš prachy na 037, tak už musíš mít tolik, že ho můžeš v pohodě nechat registrovaný v tý Itálii, ne? To je to nejmenší...
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 07.12.05  13:08

    « Bez nadpisu

    No vidíš, přesně o tomhle jsem mluvil. >:D
    Seznamovací jízda a trénink... U rally aut nebyl klasický OTP, jen "velký techničák" /homologační list/. Právě kvůli těm sportovním úpravám mají jen výjimku /emise, hlučnost.../.
    Na FAS a historiky juknu. No ten rok výroby 82 by byl v pohodě.
    Ale zajímalo mne, jak by se dala přihlásit homologační /civilní/ verze speciálů sk.B.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.05  13:00

    « Re:

    mezek: teda teď jsi mě absolutně nachytal, protože na stránkách FASu nejsem schopnej najít příslušná ustanovení :*) Každopádně nemáš k autu OTP, ale sportovní průkaz, v němž je to omezení provozu taky uvedeno (jenže já jsem ho dal k autu, takže ani to ti tu neodcituju). Je tam něco ve smyslu, že smíš používat veřejné komunikace jen v době závodů, kvalifikací či tréninků na ně nebo v případě seznamovacích jízd. V podstatě každý auto s rámem musí mít sportovní průkaz, neboť se jedná o zásah do konstrukční části vozu, podléhající zvláštním předpisům. Praxi ale známe všichni...
    U těch historiků to nevím, je v tom dost zmatek, protože se mi zdá, že různé dokumenty přinášejí různé výklady. Mrkni na stránky FASu a třeba z toho budeš moudřejší. Jestli jsem to dobře pochopil, pro sportovní vozy (skupina B) je tam uveden poslední možný rok výroby 1982 včetně.
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 07.12.05  12:44

    « Bez nadpisu

    Bývalo /opravdu nevím jak teď/, že s rally autem se mohlo do normálního provozu - po vlastní ose z garáže na soutěž a pod. Muselo ale mít gumy se vzorkem a zakrytou rampu. V normálním provozu by ale musel mít odpovídající tlumič a upraveny emise.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.05  08:21

    « Bez nadpisu

    Proč mají tedy např. Fabie WRC espézetky včetně známek, když na silnici nemůžou?
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 06.12.05  19:13

    « Bez nadpisu

    Tak asi změnili předpisy. Já pamatuju, když strýc jezdil normálně se Š 110 sk. A k nám na návštěvu. A vůbec tehdy se jezdilo hodně po vlastní ose, jen museli mít obuty gumy se vzorkem a zaplachtovanou světelnou rampu.
    A když bych tedy dotáhnul sem k nám Deltu nebo 037, Ford 200, Renault 5 Turbo a další starší vozy /v civilních verzích/ a přihlásil je jako veterána, jaké jsou podmínky provozu?
    /Mimochodem, dnes jsem koupil časopis Automobil s DVD nejslavnějších vozů rally - 34 aut. Audi Quattro, Fiat 131, Lancie, Fordy, Peugeoty..../
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…