SUZUKI Swift
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Suzuki Swift 1.0
bohužel bez osobních zkušeností, ale dojem od těch, co mají swifta: dobrý; rozhodně ne stížnosti; vyhovující kvalitní malé auto, které vypadá jako auto; poslední dobou potkávám čerstvě prodaných swiftů nějak hodně; určitě to bude i otázka pořizovací ceny, felda má velmi silnou konkurenci (mám pocit, že swift bude jezdit s nižší spotřebou a bude míň poruchový, takže i kdyby náklady na servis byly stejné, bude swift v servisu méně často), pořád mi to připadá jako víc muziky za ty peníze oproti třeba corse nebo fiestě - hlavně u 5-ti dveřové verze.. -
« PRODAM
1.3GL, bila, 3dvere, r.v.1991, dovoz SRN 1995,
najeto 81000km, novy vyfuk, tlumice, baterie,
rozvodak, sada zimnich kol vcetne disku. Spolehlivy usporny ale hbity vuz. Cena dohodou, ale vzhledem ke stavu a nemuseni dale investovat by to melo byt pres 70tis.
vybyva: Central a alarm na DO, radio Clarion, stresni okno, otackomer, digi. hodiny, 3ti brzdove svetlo.
0602387835/Pavel -
« Re: názor
Jazdil som na 1,3 50kW 3D je to velmi pružné auto pri spotrebe do 5,5 litra. No stým motorom 1,3 63kW to musí byť už trhač asfaltu. Keď som si porovnal pomer HMOTNOST/VYKON s Octáviou 1,8T 110kW tak to vyšlo rovnako. Kvalita auta nieje o nič horšia ako je Felicia. A pri tej spotrebe okolo 5 litrov by som to kúpil. Problém je len hustota servisnej siete. -
« Swift Sedan
Jezdím Swift Sedanem 1,3 hodně v práci. Auto je vyrobený v Maďarsku a co se týká kvality, všechno OK. Se spolehlivostí, malou spotřebou a vzhledem k 68 koním poměrně dobrou dynamikou musím souhlasit, ale mám i několik výhrad. Auto je podle mě dost úzký, takže např. dva "ramenáči" v zimních kabátech si ve předu vaděj. Sedadla jsou strašně nízko, což dělá problémy při nasedání a vysedání hlavně starším. Velikost kufru je vzhledem ke třídě průměrná, ale je strašně nízkej. Nejvíc mě ale vadí rozložení váhy. Vyzkoušel jsem už několik typů (každý auto několik tisíc km) Peugeot 306, Opel Astra Classic, Opel Astra II, Fiat Brava, Ford Focus, ale žádný auto nemělo tak lehkou přední nápravu, jako Suzuki. Při brzdění se kola snadno zablokujou, při dynamickém rozjíždění kola dřív zahrabou a jízda na sněhu bez zimních gum nebo řetězů je vyloženě nebezpečná. -
« Re: názor
to Volvista: nemáš dobré informace. Protože: Frey neprodává Justy proto, že v r. 1999 nebyly vůbec plánovaný je dovézt, protože za rok 1998 se v ČR prodaly jenom 2 kusy - kvůli tomuhle počtu nestojí za to vyřizovat administrativu spojenou s dovozem dalšího typu auta. Proč se v '98 prodaly jenom 2 kusy?? Protože náhrada podvozku Suzuki podvozkem Subaru zvedá cenu tohodle auta o něco víc než 150 tis. Kč. A to je cena, za kterou si auto týhle velikosti a s výbavou, jakou má, těžko někdo bude víc kupovat - nejsme v Alpách; není u nás! tolik lidí, který by upřednostnili jízdní vlastnosti Subaru před lepší výbavou za tyhle peníze. Tak si kupujou Justy jako ojetiny - i na zvl.objednávku pro "dovozce" ojetin. Zpátky ke Freyovi: když budeš chtít koupit nový Justy, tak ti ho individuálně taky doveze - jako ofic.zástupce Subaru v ČR od ofic.zástupce Subaru v SRN (např.) a protože je to slušná značková firma, tak ty papíry pro ten jednotlivej dovoz vyřídí. A že by tam (tj. tam, odkud i my musíme přebírat mraky tech.předpisů, jestli chceme do EU) dováželi a nechali jezdit 'extrémně nebezpečný' auto??? A že by si ho lidi kupovali??? Viděls, co jich v CH nebo D v horskejch oblastech jezdí?? Troufám si proto vážně pochybovat o tvém odsouzení Justy. A koukni třeba taky do statistik spolehlivosti - kde je Justy a kde další Subaru, kde Toyoty a kde bavoráci, medvědi, audiny atd.... A Justy svým určením pro těžší provozní podmínky a užíváním v nich! a s nutně složitější konstrukcí (4x4) to má podle mně fakt zasloužený umístění!! howgh! :-)) Uznávám, že může bejt Justy nebezpečný, někdy i extrémně: pro infarktový stavy majitele velkýho meďára nebo bavoráka atd..., co se na zasněžený silnici, která má asi tak 8 % stoupání nevyhrabou, kloužou a nandavaj ve vánici řetězy - a takovej drobeček Justy projede docela v pohodě.... PS: Přesně takhle jsem letos jezdil - jenomže ne s Justy ale s Legacy. Prostě pohodová jízda..... já nemusím jezdit přes 200 km/h (ale to už jsem psal tam v tom tématu), já rád v pohodě... Tož tak. (sorry za tu dýlku, ale ňák mě to rozohnilo) -
« Re: názor
Připojuji se k diskuzi o tomto vozítku. I když mám Swifta v provedení sedan, souhlasím s názorem, že je to spolehlivé auto, s kterým se dobře a poměrně levně jezdí. Mám ho už přes dva roky a najel jsem s ním přes 30.000 km, takže už mám pár zkušeností z provozu. Před časem jsem založil příbuzné téma pod názvem "Suzuki Swift - zkušenosti a dojmy", kde popisuji některé "radosti a starosti". Můžeš se podívat do archívu témat. -
« Re: Radte !!!
Můžu vřele doporučit tady toto téma jsem založil
je to spolehlivé auto a jezdí bez závad nemůži si na něj stěžovat horší jsou náhradní díly ty jsou dražší jako u všech cizích aut dobré je auto pojistit proti havarii dělá to okolo 7 000 kč u alianz 5% spoluúčast já bych ho koupil -
« Re: Radte !!!
Mňo: když uchopíš kastli ze Swifta, motor ze Swifta (1300ccm) a dáš to na podvozek Subaru, je z toho Subaru Justy - a to je v tabulce spolehlivosti (viz i tady na auto.cz) hodně vysoko. Takže: není-li v týhle tabulce Swift, asi by to mohlo bejt jeho Suzuki podvozkem, ostatní je špičkou spolehlivosti - zbývá zjistit, kolik a nebo jakých závad se vyskytuje na podvozku Swifta. Každopádně by to měla být dobrá koupě. Potkávám jich na silnici čím dál víc - a v sedanu je to zase o něčem jiným. Pochybnost může vzbuzovat, že se to vyrábí (montuje) v Maďarsku, ale tam se montujou i ty Justy, takže by to nejspíš mělo být v pořádku. -
« Re: Radte !!!
Manzelka ma 1.3 GL, 3door z roku 91 (dovoz SRN),
je to hbity , usporny a spolehlivy vozitko.
Jedinej problem je cena nahr. dilu. Napr. vyfuk od katu dozadu stoji u SUZUKI pres 8000,- Kc,
a lampa s elektrickou korekci cca. 7500,- Kc.
To je desny. U AUTO KELLY maj repliku za cca 3500,- ale bez korekce coz neprojde STK.
Vyfuk jsem poridil ve SPEI na Proseku i z praci za cca. 5000,- Kc.
Jinak 170km/h neni problem, ale to uz je na sluchatka z bagru. Uvnitr je celkem dost mista, ale kufr to ma silene malej, prednost je, ze se daji sklopit sedadla.
Zatim se divim, ze se fakt moc nesype, v podstate vubec, ma najeto cca. 80000km, delali se akorat tlumice, rozvodak,vyfuk a brzdovy desticky.
Spotreba je v lete 6l a v zime 6,8l, ale to auto se za celej rok nepodiva z Prahy ven, jezdi jen do prace a zpet a jezdi s tim zenska, a tak si myslim ze ta spotreba ujde.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!